Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isoin asia, jonka salaat puolisoltasi?

Vierailija
13.12.2019 |

Siis sellainen asia, jolla voisi olla merkitystä suhteenne kannalta.
Minulla tämä perinteinen, eli olen koko suhteemme ajan ollut rakastunut toiseen mieheen. Toisaalta mieheni ei ole koskaan kysynyt, rakastanko jotain toista.

Kommentit (383)

Vierailija
201/383 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oikeasti naiseksi leikattu mies.

Vierailija
202/383 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N.35 kirjoitti:

Olen rakastellut kaksi kertaa tuntematonta miestä. Tinderin kautta löytyi nämä tapaukset, hoitelut hoidettiin hotellihuoneessa varmuuden vuoksi, sellaiseen ajankohtaan kun mies oli ulkopaikkakunnalla työmatkalla. 

Olemme olleet yhdessä 7,5 vuotta ja pidän aika maltillisena sitä, että olen vain kaksi kertaa sortunut vieraan miehen kanssa seksiin. Himoa on tasaisesti ja katson muita miehiä sillä silmällä, yhtälailla kun huomaan heidän katsovan minua. Mielestäni normaalia ja kuuluu seksuaalisesti virittyneen naisen elämään. Mieheni ei tiedä syrjähypyistä, enkä usko hänen tarvitsevankaan tietää. 

Ei todellakaan ole normaali seksuaalisesti virittyneen naisen elämään kuuluva asia. Olet moraaliton petturi vailla omatuntoa.

Kyllä itsekin olen hyvin seksuaalinen ja seksi mielessä monta kertaa päivässä. Kohdistan himoni omaan mieheen lähettelemällä ajoittain tuhmia viestejä, silittelen ja koskettelen päivän mittaan. Se on ihan oma valinta mihin himonsa suuntaa. Jos antaisin itselleni luvan katsella ja himoita muita se olisi helppoa, mutta olen tehnyt päätöksen, että ne ajatukset ja teot on vain miestäni varten.

Montako vuota jaksaisit kohdistaa yksipuolista viestiä miehellesi? ja kosoketella ilman vastakaikua? Niinpä.

Jos tilanne on tämä, miksi olet miehesi kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/383 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on halavatun iso pötkö piilossa housuissa, josta en ole mammalle kertonut kolmenkymmenen vuoden aikana. Kohta tulee timanttihäät, eli pitänee sitten yöllä kertoa tai näyttää, jos ei muuten usko.

Vierailija
204/383 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väitän vaimolleni että pidän paksuja nahkarukkasia kun sormiani paleltaa,

Mutta syy on aivan jotain muuta.

Mikä se syy on?

Vierailija
205/383 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule mieleeni yhtäkään sellaista asiaa, jota puolisoltani salaan. Ei ole tarvetta sellaiselle, kaikki arkaluontoisetkin asiat olemme jakaneet keskenämme, tai siis ainakin minä olen jakanut hänelle kaiken itsestäni. Tietysti toivon, että myös hän minun kanssani. Uskon niin. 

Vierailija
206/383 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks sul menkat?

Vierailija
207/383 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ostin itselleni hevosen. Mies luulee että käyn tallilla vain ratsastamassa muiden hevosilla :)

Vierailija
208/383 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannabiksen käyttö satunnaisesti muutamia kertoja vuodessa. 

Vierailija
209/383 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo 5 vuotta kestänyt salasuhde itseäni 15 vuotta (miestäni 20 vuotta) nuoremman miehen kanssa.

Vierailija
210/383 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan kuolla joka päivä.

Mulla sama. En kerro miehelle miten onneton olen omana itsenäni. Mietin liian usein elämääni surkeiden sattumusten sarjana. Olen katkera, surullinen, yksinäinen. Elämäni on täynnä virheitä.

Tahtoisin aloittaa elämäni alusta uutena ihmisenä.

Tee masennustesti. Vai onko sinulla jo diagnosoitu masennus?

Vierailija
211/383 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että teen seksityötä. Olemme polyamorisessa suhteessa mutta mies ei tiedä että ”treffikumppanini” maksavat siitä.

Vierailija
212/383 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt maksullisissa naisissa nuorempana. Tämä siis tietty ennen kuin tapasimme

Vierailija
213/383 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiinnolla luin näitä juttuja. Itse en pystyisi salaamaan mitään oleellisen tärkeää puolisoltani. 

Sama. Ainoa asia jota yritän peitellä on se että osaan tosi huonosti englantia. Puolisoni kyllä on sen varmasti huomannut.

Vierailija
214/383 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rakastunut toiseen.

Vierailija
215/383 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuminen toiseen mieheen ja hienoinen flirtti puolison selän takana.

Mitään ei ole kuitenkaan tapahtunut.

Vierailija
216/383 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin juuri mutta exältä/lasten isältä salasin nämä asiat:

-en koskaan tullut hänen kanssaan.

-olen perintönä saanut pari taloa ja minulla oli "salainen" tili missä on säästöt/perintörahat. Mies oli holtiton rahan käyttäjä alusta asti, halusin suojella omaisuuttani. Mitään ei olisi jäljellä jos ex olisi tiennyt salaisista varoistani.

-myin salaa toisen perintö talon ja ostin itselleni ja lapsille salaa uuden kodin eli valmistelin eroa salaa

-häpesin hänen juomistaan ja lapsellista käytöstä/sivistymättömyyttä

-en kertonut koskaan että hänen veljensä jatkuvasti yritti iskeä/lähennellä minua

Vierailija
217/383 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi lapsistamme ei välttämättä ole mieheni

Vierailija
218/383 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi lapsistamme ei välttämättä ole mieheni

Moi Sirpa!