Isoin asia, jonka salaat puolisoltasi?
Siis sellainen asia, jolla voisi olla merkitystä suhteenne kannalta.
Minulla tämä perinteinen, eli olen koko suhteemme ajan ollut rakastunut toiseen mieheen. Toisaalta mieheni ei ole koskaan kysynyt, rakastanko jotain toista.
Kommentit (383)
Vierailija kirjoitti:
Painan "reilut 90 kg" sijaan 106 kg. Hän ei ehkä oikein osaa arvioida muiden painoa tai sitten pituuteni hämää, mutta sen tiedän että satakiloista hänen itsetunto ei kestäisi. Tässä yritän laihduttaa sairauden tuomia läskejä :(
Tai ehkä hän pitää sinusta juuri sinuna painostasi välittämättä :)
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli n. 5 vuotta sitten salasuhde mieheni serkun kanssa. Joku aika sitten kuulin että hänellä on HIV. En ole uskaltanut edes ajatella koko asiaa saati kertonut kenellekään.
Hyi hel*etti. Olen varma, että et käyttänyt pettäessäsi kondomia, kun et kiihkossasi ehtinyt ja se veisi "nautinnon". Olet iljettävä olento.
Sen, että olen esikoiseni isän kanssa paljon viestitse tekemisissä. Exäni on uudessa suhteessa ollut jo vuosia, mutta kaikesta huomaan ja kuulemani perusteella myös, hän rakastaa mua edelleen. Ei ehkä haluaisi suhteeseen, mutta kyllä sieltä kaiken takaa paistaa kaipuu. Mä pidän exästäni, hän oli hyvä ystävä. Fyysinen puoli meidän suhteessa oli heikkoa, mutta hän oli ja on aina mulle rakas. Jotenkin mulla on suojelevat fiilikset häntä kohtaan.
Nykyinen mieheni, jonka kanssa olen siis ollut jo vuosia yhdessä, on todella mustasukkainen exästäni. Saadaan aina komea riita aikaiseksi jos vaan mainitsenkin tämän nimen, joten en mainitse. Olen silti viikottain salaa tekemisissä.
Olen saakelin ruma. Peitän ongelmaa pakkelilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole kertonut, jos olen unohtanut ottaa ehkäisypillerin kerran tai kaksi kuukauden aikana. Muutoin otan ne tunnontarkasti. Jos tulisin raskaaksi, sanoisin ottaneeni pillerit tunnontarkasti, kuten yleensä aina. Onneksi vain kaksi-kolme kertaa näin käynyt kuuden vuoden aikana.
En ole koskaan saanut yhdynnässä orgasmia ilman klitoriksen kiihottamista. Feikkaan liki joka kerta ja olen loistava siinä. Seksimme on kuitenkin mahtavaa, tuntuu hyvältä ja meillä on seksiä 1-4 kertaa viikossa. Miehellä on todella nopeita syöksyjä - ei kestä edes minuuttia, saatika kahta, vaikka kuinka pidättelisi. Siksi meillä on usein pitkiä esileikkejä, joiden aikana itse tulen ja mies tulee sitten yhdynnässä. En kuitenkaan ole koskaan hänelle tästä huomauttanut. Hänen itsetuntonsa ei sitä kestäisi.
On kyllä surkea tapaus miehesi. Kyllä se nyt miehen pitää kestää se 15 min ainakin. Näin kunnioitan hyvää naistani.
15 minuuttia on aivan liian pitka aika, ja koska sanot etta "ainakin" 15 minuuttia, oletan etta kuulut siihen miesryhmaan, joka jyystaa tuntitolkulla ja viela kuvittelee etta kaikki naiset siita nauttivat.
Vierailija kirjoitti:
Satunnaisesti viihdekäytän myös laittomia aineita
Harva noista on alkoholia vaarallisempaa oikeasti. Mitä tahansa päihdettä voi viihdekäyttää satunnaisesti, ei niihin tule mitään välitöntä riippuvuutta, toisin kuin "valistuksessa" kerrotaan.
Vierailija kirjoitti:
N.35 kirjoitti:
Olen rakastellut kaksi kertaa tuntematonta miestä. Tinderin kautta löytyi nämä tapaukset, hoitelut hoidettiin hotellihuoneessa varmuuden vuoksi, sellaiseen ajankohtaan kun mies oli ulkopaikkakunnalla työmatkalla.
Olemme olleet yhdessä 7,5 vuotta ja pidän aika maltillisena sitä, että olen vain kaksi kertaa sortunut vieraan miehen kanssa seksiin. Himoa on tasaisesti ja katson muita miehiä sillä silmällä, yhtälailla kun huomaan heidän katsovan minua. Mielestäni normaalia ja kuuluu seksuaalisesti virittyneen naisen elämään. Mieheni ei tiedä syrjähypyistä, enkä usko hänen tarvitsevankaan tietää.
Ei todellakaan ole normaali seksuaalisesti virittyneen naisen elämään kuuluva asia. Olet moraaliton petturi vailla omatuntoa.
Kyllä itsekin olen hyvin seksuaalinen ja seksi mielessä monta kertaa päivässä. Kohdistan himoni omaan mieheen lähettelemällä ajoittain tuhmia viestejä, silittelen ja koskettelen päivän mittaan. Se on ihan oma valinta mihin himonsa suuntaa. Jos antaisin itselleni luvan katsella ja himoita muita se olisi helppoa, mutta olen tehnyt päätöksen, että ne ajatukset ja teot on vain miestäni varten.
Montako vuota jaksaisit kohdistaa yksipuolista viestiä miehellesi? ja kosoketella ilman vastakaikua? Niinpä.
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole kertonut, jos olen unohtanut ottaa ehkäisypillerin kerran tai kaksi kuukauden aikana. Muutoin otan ne tunnontarkasti. Jos tulisin raskaaksi, sanoisin ottaneeni pillerit tunnontarkasti, kuten yleensä aina. Onneksi vain kaksi-kolme kertaa näin käynyt kuuden vuoden aikana.
En ole koskaan saanut yhdynnässä orgasmia ilman klitoriksen kiihottamista. Feikkaan liki joka kerta ja olen loistava siinä. Seksimme on kuitenkin mahtavaa, tuntuu hyvältä ja meillä on seksiä 1-4 kertaa viikossa. Miehellä on todella nopeita syöksyjä - ei kestä edes minuuttia, saatika kahta, vaikka kuinka pidättelisi. Siksi meillä on usein pitkiä esileikkejä, joiden aikana itse tulen ja mies tulee sitten yhdynnässä. En kuitenkaan ole koskaan hänelle tästä huomauttanut. Hänen itsetuntonsa ei sitä kestäisi.
On kyllä surkea tapaus miehesi. Kyllä se nyt miehen pitää kestää se 15 min ainakin. Näin kunnioitan hyvää naistani.
15 minuuttia on aivan liian pitka aika, ja koska sanot etta "ainakin" 15 minuuttia, oletan etta kuulut siihen miesryhmaan, joka jyystaa tuntitolkulla ja viela kuvittelee etta kaikki naiset siita nauttivat.
Mikä järki on nu**ia vain pari kolme minuuttia? Entisen naisystäväni kanssa oli pitkiä sessioita, siinä ehti lähes laukeamaan monta kertaa ennen kuin lopulta en enää voinut pidätellä. Todella nautinnollista.
Olen ihastunut toiseen. En tiedä mitä tekisin. En halua suoraan vaihtaa uuteen, vaan haluaisin selvittää onko nykyisestä liitosta parempaan. En vain saa avattua sitä keskustelua kotona.
Puolisoni ei tiedä saamastani perinnöstä. On todella pihi ihminen ja haluaa laskea kaiken tasan. Jos saisi tietää alkaisi varmasti ruikutus "kun sulla se perintö ja rahaa enemmän", eli jätän todellakin kertomatta.
Muutama vuosi sitten lopulta ymmärsin, ettei mieheni rakasta ja tahdo parastani. Tästä seurauksena, että
10000 euroa käteistä piilossa (eroa varten)
En ajattele avioliittoa enää loppuelämän suhteena, vaan päätän joka päivä erikseen jatkaa suhdetta, jos siltä tuntuu.
Jos mies sairastuu muutan heti yhteisestä kodista pois, koska minusta ei tule enää hänelle kotiorjaa, missään tilanteessa.
Kerään todistusaineistoa hänen rikollisesta toiminnastaan, koska tahdon hänen ottavan jossakin vaiheessa vastuun.
Käytän 1/4 Mirtazapin nukkumisen apuna.
Aika hurjalta tämä kuulostaa, mutta pitkässä suhteessa ja elämän aikana ihminen voi kasvaa huonoon suuntaan. Ihmettelen, kuinka tämän tyypin kanssa löin hynttyyt yhteen 25- vuotta sitten
Vierailija kirjoitti:
Vihreä tyttöystäväni ei tiedä että äänestän aina persuja. Esitän aina kiinnostunutta ja suhtaudun positiivisesti kun hän kertoo viher-aatteistaan. Äänestyskopissa ääni menee kuitenkin Halla-Aholle :D
Miksi haluat seurustella viherhörhön kanssa?
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä järki on nu**ia vain pari kolme minuuttia? Entisen naisystäväni kanssa oli pitkiä sessioita, siinä ehti lähes laukeamaan monta kertaa ennen kuin lopulta en enää voinut pidätellä. Todella nautinnollista.
No, meilla noi "lahes laukeamiset" tapahtuvat jo esileikin aikana, joka taas kestaa pitkaan. Ehka tama on eri naisille kuin miehille (tai riippuu ehka elinten koostakin), mutta itsellani ainakin paikat menevat aroiksi siina kymmenen minuutin jalkeen. Ja kostun nopeasti ja paljon eli ei johdu kuivuudesta.
Vierailija kirjoitti:
N.35 kirjoitti:
Olen rakastellut kaksi kertaa tuntematonta miestä. Tinderin kautta löytyi nämä tapaukset, hoitelut hoidettiin hotellihuoneessa varmuuden vuoksi, sellaiseen ajankohtaan kun mies oli ulkopaikkakunnalla työmatkalla.
Olemme olleet yhdessä 7,5 vuotta ja pidän aika maltillisena sitä, että olen vain kaksi kertaa sortunut vieraan miehen kanssa seksiin. Himoa on tasaisesti ja katson muita miehiä sillä silmällä, yhtälailla kun huomaan heidän katsovan minua. Mielestäni normaalia ja kuuluu seksuaalisesti virittyneen naisen elämään. Mieheni ei tiedä syrjähypyistä, enkä usko hänen tarvitsevankaan tietää.
Ei todellakaan ole normaali seksuaalisesti virittyneen naisen elämään kuuluva asia. Olet moraaliton petturi vailla omatuntoa.
Kyllä itsekin olen hyvin seksuaalinen ja seksi mielessä monta kertaa päivässä. Kohdistan himoni omaan mieheen lähettelemällä ajoittain tuhmia viestejä, silittelen ja koskettelen päivän mittaan. Se on ihan oma valinta mihin himonsa suuntaa. Jos antaisin itselleni luvan katsella ja himoita muita se olisi helppoa, mutta olen tehnyt päätöksen, että ne ajatukset ja teot on vain miestäni varten.
Kuulostat katkeroituneelta puritaanilta. Lykkyä elämääsi. Sitä tarvitset.
Olen ollut mieheni kanssa yli 20 vuotta ja selvitty myötä- ja vastamäistä, joiden kohdalla monet olisivat eronneet. Ihanan rakkauden voima on vastustamaton... Hänelle ei voi olla eikä olekaan salaisuus, etten vietä aikaa hänen vanhempiensa ja veljensä perheen seurassa, jotka asuvat satojen kilometrien päässä. Sitä mies ei kuitenkaan tiedä, että jos hän kuolee minua ennen, tulen taistelemaan naarasleijonan lailla, että saan hänet viereeni hautaan tähän kaupunkiin, jossa nyt asun, enkä todellakaan mihinkään sukuhautaan. Ikuisesti yhdessä!
Olen tiennyt jo yli 20 olevani hedelmätön.
Nykyinen vaimonikaan ei tätä asiaa tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Olen tiennyt jo yli 20 olevani hedelmätön.
Nykyinen vaimonikaan ei tätä asiaa tiedä.
Yli 20 vuotta siis
Mieheni on sairas ja tämä sairaus johtaa kuolemaan.
Minulla on kuitenkin "jo" toinen mies. Pysyn sairaan mieheni rinnalla loppuun asti, mutta pakko kait se on sanoa, että odotan sitä kuolemaa.
Tiedän, olen hirviö. Tunteet vain yllättivät ja molemminpuolisesti vielä.
Väitän vaimolleni että pidän paksuja nahkarukkasia kun sormiani paleltaa,
Mutta syy on aivan jotain muuta.
Miksi et eroa ennen kuin hommaat uuden miehen? Etkö osaa olla hetkeäkään yksin?