Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen tapaillut ihanaa miestä 4kk, mutta eilen hän sai raivokohtauksen.

Vierailija
08.09.2019 |

Olemme nelikymppisiä. Mies on komea, kohtelias, vastuullinen, käyttää vähän alkoa, urheilullinen, hyvä työ jne. Eilen kuitenkin kävi niin, että olimme hänen luonaan viettämässä iltaa kaveriporukalla. Mies grillasi, minä olin tehnyt salaatit ja jälkiruoat. Meillä oli tosi hauska ilta, laitettiin diskokin pystyyn loppuillasta. Kun vieraat lähtivät, mies alkoi katsoa urheilua, vaikka olin ihan valmis pieneen petisessioon. Yritin mennä hänen viereen sohvalle, mutta hän sanoi minulle "häivy mun kodista v**un lut*a". Olin todella järkyttynyt ja kompastellen otin tavarani ja lähdin itkien. Nyt hän ei vastaa puheluihini eikä viesteihini. Mitä ihmettä tapahtui?

Kommentit (289)

Vierailija
81/289 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
82/289 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on provo. 25 min aloituksen jälkeen mieheltä muka tuli viesti. Mitään ohjeita ap ei ota vastaan, vaikka ketjun aloittikin.

Tyypillinen trollin tapa pitää ketjua elossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/289 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko pakko flirtata ja heruttaa siellä diskossa kaikille miehille? Kysympähän vaan.

84/289 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätysvauva palauttaa yleensä harmonian suhteeseen!

Sosialismi tappaa!

Eurooppalaisia pyydettiin orjiksi P-Afrikkaan, kolonialismi lopetti valkoisten orjuuttamisen
Suomeksi
Enkuksi
Suvaitsevaiset oppivat kantapään kautta
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/706651d0-ea3e-4866-bd52-9a355f696efa
Feminisminkin suuri suunnitelma perustuu tähän.
https://www.youtube.com/watch?v=Y9TviIuXPSE

Vierailija
85/289 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, suosittelen lukemaan jonkun kirjan, joka auttaa avaamaan silmät. Itse luin äskettäin kirjan Psykopaatit netissä. Suosittelen sitä muillekin, sillä kenestä tahansa voi tulla uhri. Tärkeää on tunnistaa epäterveen suhteen tunnusmerkit. Kirjassa oli esimerkkejä, joissa edes poliisin antama varoitus ei mennyt perille uhrin ollessa täysin psykopaatin lumoissa. Kirjastosta löytyy myös, jos ei tätä kirjaa, niin joku vastaava.

https://basambooks.fi/sivu/tuote/psykopaatit-verkossa/2455903

Vierailija
86/289 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono trolli.

Vierailija
87/289 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ihan hyvä trolli. Annan 2/5. Moni kuitenkin otti ihan totena ja alkoi jakaa neuvojaan :)

Vierailija
88/289 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ap käyttäytyi itse juhlissa?

Vierailija
89/289 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono trolli.

Eihän ole. Vaikka olisi täysin keksitty juttu, niin aiheen käsittelystä on apua muille, joilla on yllättäviä raivokohtauksia tai nimittelyä harrastava puoliso tai muuten vain epäilyä suhteen tilasta tai puolison käyttäytymisestä.

Vierailija
90/289 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt nainen järki peliin, tai saadaan tutustua sun kuolinilmotukseen pahimmassa tapauksessa. Tietty onhan se elämä jännenpää kun ei tiedä koska siltä ihanalta mieheltä saa selkäänsä.

Teillä ei yhteisiä lapsia taikka asuntoa. Pysyt poissa tän hihulin luonta vaikka lupais sulle ummet ja lammet. Meinaan tulee ottamaan suhun yhteyttä ja haluamaan sinut takaisin, kunhan sinä vaan ensiksi myönnät että käyttäydyit huonosti.

Vierailija
91/289 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, oli keksitty provo tai ei, niin tilanne on kuitenkin sellainen, että se VOISI olla mahdollinen. Kertomus nimittäin on hyvin samankaltainen kuin mitä itselleni on käynyt. Sillä erotuksella, että ensimmäisen "raivokohtauksen" jälkeen en soitellut tai itkenyt perään, vaan päätin jättää tyypin heti. 

Tämä taitava manipulaattori sen sijaan ilmestyi ovelle muina miehinä - anteeksi pyytelemättä - olettaen että tietenkin suhde jatkuu, kuin mitään ei olisi tapahtunut. Käytiin pitkät keskustelut ja menin liehittelyn halpaan! Ja vanhan sanonnan mukaan: kun se pitkittyy, niin se mutkistuu. Tein elämäni isoimman virheen jatkaessani suhdetta miehen kanssa.

Kyllä ne oikeat karvat siinä ensimmäisessä raivokohtauksessa tuli katsottua, jos noin pystyy käyttäytymään tuosta noin vaan, niin usko Ap huviksesi, että tyyppi todellakin tekee niin jatkossakin - ja pahemminkin. Kerää nyt hyvä ihminen itsekunnioituksesi, äläkä anna minkään ulkonäön tai muunkaan sotkea sitä tosiseikkaa, että tapailemasi mies on tosiasiassa mätä omena, josta on parempi pysytellä etäällä. Tässä olisi nyt hyvä ja selvä tilaisuus lopettaa suhde, ennenkuin olet syvemmällä suossa, niinkuin minulle, liian hyväuskoiselle kävi. 

Vierailija
92/289 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni ihan hyvä trolli. Annan 2/5. Moni kuitenkin otti ihan totena ja alkoi jakaa neuvojaan :)

Oli trolli tai ei, niin kyllä meiltä aika monelta omasta lähipiiristä löytyy apn kaltaisia naisia.

Jotkut heistä myös pääsevät hengestään.

Vierailija
93/289 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli trolli tai ei kuvatunlaisia miehiä on tässä maassa liikaakin. Tuntuu olevan geeneissä toi "napsahtelu" miehillä. Itse tuntenut mukavan miehen kamuna vuosia,ei mitään ongelmaa..aina ihana ja avulias mutta pari vuotta sitten alkoivat ihan pimeät raivokohtaukset,ihan yhtäkkiä. Huomasin että ahdistaa jo ajatus että menisi käymään jne..Pistää sairauden piikkiin,olisi alhainen verensokeri mutta helvetin pelottavaa silti. Sinänsä sääli koska pidän miehestä muuten:/ 

Vierailija
94/289 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti palaat takaisin. Joko kerjäät päästä takaisin, "koska et voi elää ilman häntä" tai sitten hän lirkuttelee sinut takaisin ja keksii jonkun mielikuvituksellinen mutta traumaattisen ja hänestä riippumattoman syyn käytökselleen. sinä nielet syyn ilomielin ja ymmärrät ilomielin, että myös hänkin oli tavallaan uhri.

Toisaalta kukaan ei pistä suhdetta poikki "vain"koska on suuttunut. hän on ehkä miettinyt jo pidemmän aikaa suhteen lopettamista. Jätetylle osapuolelle suhteen lopetus vain tulee yllätyksenä ja hän jää vaivaamaan päätään ja analysoimaan, että "mitä sinä iltana tapahtui sellaista, että hän suuttui mulle ja katkaisi suhteen. mitä mä tein silloin väärin? Siihen asti kaikki oli niin ihanaa" Totuus on, että hän on jo ehkä pitkään halunnut pistää suhteen poikki.

Jos menet takaisin, niin ota mukaasi aina vain sen verran kamojasi, kun saat vaivattomasti pakattua mukaasi, kun taas joudut pakosalle. Älä ainakaan luovu vielä omasta asunnostasi.

4kk. on lyhyt aika. Et vielä tunne häntä kunnolla. olet rakastunut enemmänkin siihen pääsi sisälle luomaasi täydelliseen haavekuvaan hänestä.

paljon voimia sulle. kuten huomaat, et ole ainoa jonka sydän on joskus särkynyt. Vois olla hyvä, jos kävisit puhumassa jollekin, vaikka sitten terapeutille tai pura suruasi kirjoittamalla.

Hillitse haluasi ottaa yhteyttä siihen mieheen. Mitä aktiivisempi olet hänen suuntaansa, sitä ärsyttävämpänä hän sinua pitää ja sitä selkeämmin hän kokee toimintansa oikeutetuksi. Älä näytä hänelle, kuinka onneton olet. Hän pitää sinua vain epätoivoisena ja takertuvana köynnöskasvina, jonka hän saisi takaisin koska vain ja jota voi kohdella miten vaan.

älä soita äläkä tekstaa. kun hän seuraavan kerran soittaa, niin älä vastaa. tunne se voima, kun olet "niskan päällä" ja hallitset itseäsi ja tilannetta. Hän joko soittaa velvollisuudesta selvittääkseen miksi hän ei "juuri nyt" halua sinua elämäänsä (mutta sinun tietty pitää odottaa kärsivällisesti, koska tilanne voi muuttua ainakin siinä vaiheessa kun hän haluaa satunnaisesti helppoa seksiä kapakkaillan jälkeen...)

Hän voi myös soittaa, koska hän aidosti ikävöi sinua ja on pahoillaan. jos et vastaa etkä soita takaisin niin hän kyllä pommittaa sinua soitoilla ja tekstareilla jos hän oikeasti ikävöi sinua.

Anna hänelle rauhaa olla yksin ilman sinua. anna hänelle aikaa tuntea kaipuuta. paradoksaalista kyllä, me ajattelemme kumppaniamme paljon enemmän silloin kun elämme hänestä erossa, kuin silloin kun elämme yhdessä arkea ja hän on "itsestäänselvyys".

Vierailija
95/289 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aihe on niin väsynyt ettei tästä voi hirveästi antaa pisteitä. Tuon raivokohtauksen olis voinut suunnitella paljon paremmin, nyt se jäi vähän tönköksi

1/5

Vierailija
96/289 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se sairasta mustasukkaisuutta, jos ei pidä siitä, että kumppani hinkkaa itseään toisiin?

Kuka sanoi että hinkkasi?

Vierailija
97/289 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me palstalla voidaan sillä välin arvuutella. Pyytääkö anteeksi?

Alapeukku, jos ei,

Yläpeukku, jos pyytää

Ei se apn sulho anteeksi pyydä vaan saa apn pyytämään anteeksi häneltä.

Jos psykosussun pointsit markkinoilla on vaikka 8, ja apn 5, ,niin helppo arvata miten käy.

Vierailija
98/289 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se sairasta mustasukkaisuutta, jos ei pidä siitä, että kumppani hinkkaa itseään toisiin?

Kuka sanoi että hinkkasi?

AP implikoi sen.

Vierailija
99/289 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Min siskon mies on tämmönen basketcase, varmaakin kymmenen kertaa eronneet ja taas menneet yhteen.

Onneksi sentään systeri hommas oman asunnon minne pääsee kun rupee se touhu stressaa liikaa.

Mies on siskoani varakkaampi, olisivatko siksi yhdessä vielä.

Vierailija
100/289 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän