Olen tapaillut ihanaa miestä 4kk, mutta eilen hän sai raivokohtauksen.
Olemme nelikymppisiä. Mies on komea, kohtelias, vastuullinen, käyttää vähän alkoa, urheilullinen, hyvä työ jne. Eilen kuitenkin kävi niin, että olimme hänen luonaan viettämässä iltaa kaveriporukalla. Mies grillasi, minä olin tehnyt salaatit ja jälkiruoat. Meillä oli tosi hauska ilta, laitettiin diskokin pystyyn loppuillasta. Kun vieraat lähtivät, mies alkoi katsoa urheilua, vaikka olin ihan valmis pieneen petisessioon. Yritin mennä hänen viereen sohvalle, mutta hän sanoi minulle "häivy mun kodista v**un lut*a". Olin todella järkyttynyt ja kompastellen otin tavarani ja lähdin itkien. Nyt hän ei vastaa puheluihini eikä viesteihini. Mitä ihmettä tapahtui?
Kommentit (289)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uppoaako teihin oikeasti tällaiset sadut? Vai haluatteko te lähinnä uskoa, että tälä on totta.
Et ole ikinä ollut naimisissa narsistin kanssa tai psykopaatin kanssa? Näin nämä suhteet alkaa.
En ole, eikä ystävänikään. Äiti syytti isääni narsistiksi, mutta narsistiset luonteenpiirteet kyllä sopivat paremmin häneen itseensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa ajatus nelikymppisten itse järkkäämästä diskosta 😂 Haluaisin olla kärpäsenä katossa.
N25
Mihin ikään saakka tanssiminen on sallittua?
27 vuotiaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se sairasta mustasukkaisuutta, jos ei pidä siitä, että kumppani hinkkaa itseään toisiin?
Mitä tekemistä tällä on aloituksen kanssa? Oli tilanne mikä vaan niin kumppania ei kutsuta v*n lutkaksi.
No kutsutaan jos tilanne ja kumppanin käytös sitä vaatii.
Sinulla ei taida kumppania olla, ainkaan kovin pitkään.
Vierailija kirjoitti:
ole kiltti ja JUOKSE!!
t. yhä narsistin kahleissa :(
Oletko jotenkin tyhmä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa ajatus nelikymppisten itse järkkäämästä diskosta 😂 Haluaisin olla kärpäsenä katossa.
N25
Mietin ihan samaa.
Näkisittepä mun kasarimuuvit😁
N55
Joo, ei vaikuta kovin järkevältä mieheltä. Vähän kyllä ihmettelen, miksi otsikossa puhutaan raivokohtauksesta. Ei kai se, että sanoo naiselle tuolla tavalla rumasti, täytä raivokohtauksen kriteerejä.
Vierailija kirjoitti:
Älä vaan jatka tuossa suhteessa!
Itse nuorena ja tyhmänä jatkoin suhdetta kuvaamasi kaltaisen miehen kanssa 4-vuotta ja väkivalta ja huorittelu alkoi 2-vuoden jälkeen.
Melkein pääsin hengestäni. Tuo suhde on aiheuttanu mulle sen että en pysty edes kuvittelemaan itseäni koskaan enää suhteeseen kenenkään miehen kanssa.
Minulle kävi samoin. Paitsi että väkivalta, raivoaminen , huorittelu, tavaroiden särkeminen, ihmisten kuullen haukkuminen alkoi vasta kun olimme avioliitossa ja odotin lasta. Ihme että selvisin hengissä narsistin kynsistä.
Ero oli todella, todella vaikea, jossa mies vei vääryydellä osuuteni talosta ym omaisuudestamme, sekä levitteli perättömiä juttuja minusta mustamaalatakseen ja jopa hänen uusi naisytävänsä avusti näissä x-puolisoani, mutta sai kyllä sittemmin huomata mikä mies on laatuaan, mm. joutui pakenemaan autolla kotoaan, sai selittämättömiä vammoja, mm. häntäluun murtumia jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N25
Mietin ihan samaa.
Näkisittepä mun kasarimuuvit😁
N55
Ei kiitos.
*puistatus*
Hahahaha, oikein! Kun kertoo tarinan niin että siitä jätetään olennaisuuksia pois, tuloksena on omituinen tilanne.
Kompastellen otin tavarani...? Siis miksi ihmeessä ap kompasteli, jos siihen ei ole syynä parketin isot kuopat tai lattialle levitetyt sementinpalaset? Ei kukaan ryhdy kompastelemaan siksi, että käsketään pois.
Vierailija kirjoitti:
Itte oon todistanut tyhjästä syntyneitä raivareita sellaisen taholta, joka käyttää säännöllisesti (useamman kerran viikossa) kannabista. Ja sellaisen, joka käyttää viinaa (ja toisinaan myös kannabista) aika reippaasti. Ja nyt tuli muitakin satunnaisia mieleen. Aina on liittynyt huumeet ja viina jotenkin raivaria edeltäviin hetkiin.
Minusta vaikuttaa, että ap:n "mielitietty" ei ole erityisen mustasukkainen vaan luonnevikainen.
Täti neuvoo: Helpommalla pääsee tasasemman luonteen kanssa.
Jostain syystä rauhalliset kannabiksenkäyttäjät tuiskahtelee tuolla tavalla. Kaikki voi olla hyvin pitkäänkin, sitten yhtenä iltana otetaan vähän enemmän alkoholia (siis 2kaljaa yhden sijaan) ja kas - riita syntyy mistä tahansa. Ei siihen tarvita kuin lusikka väärällä tavalla tiskikoneessa.
Tästä syystä en halua kannabiksen laillistamista! Ei se niin vaaratonta ole kuin väitetään.
Onko ihmisillä nykyään oikeasti niin huono medialukutaito, että näinkin ilmiselvät trollailut uppoavat ihan täydestä? Huolestuttavaa.
Tässähän on kaikki av-provon kliseet. Viimeistään se överiksi mennyt salsa varmisti asian, jos siihen asti oli vielä joku promillen mahdollisuus, että tarina olisi totta. :D
Ehkäpä ap:n salsa, pukeutuminen tms näytti lutkamaiselta tai joku miehen ystävistä kommentoi miehelle lutkamaisuudesta. Osa miehistä ei halua elää lutkamaiselta näyttävän ja lutkamaisenanpidettävännhenkilön kanssa.
Hyvin todennäköisesti narsisti. Ensin on kaikki paremmin kuin hyvin kunnes se näyttää millainen todella on. Muistan että se hetki oli järkyttävä. Silti palasin lukuisia kertoja, koska kyseinen mies osasi puhua asiat taas hyviksi. Kannattaa miettiä hyvin tarkkaan. Jossain kohtaa on mahdollista olla tilanteessa jossa on kiinni ihmisessä joka vuoroin työntää pois ja vetää lähemmäs. Parasta on se tunne siitä että vaikka tekee kaiken parhaansa mukaan niin itse on aina syypää.
Mikään luettelemistasi ominaisuuksista ei estä sitä että mies on väkivaltainen. Sitä on tutkittukin että komeille psykopaateille on etua ulkonäöstä uhrien hankinnassa koska se herättää perusteetonta luottamusta. Huom. perusteetonta.
Itse olen saanut väkivaltaa osakseni hieman kuvatun kaltaiselta mieheltä ympäristössä jossa sitä vähite kukaan varmaankaan odottaisi. Yhtä ihmistä (tuokin tosin ensimmäistä lyöntiä ajatellen liian myöhään) lukuunottamatta kukaan ei asiasta varoittanut, kaikki muut olivat hiljaa ja jotkut jopa kannustivat läheisempiin tekemisiin. Kerrottuani asiasta läheisilleni kukaan ei kyennyt juuri osoittamaan tukea kun kuulosti kai sepitetyltä, liian oudolta, ylireagoinnilta, tai ei ole väkivallasta kokemusta että osaisi sanoa siihen mitään.
Nyt kun tiedän asian oikean laidan niin toki näen varoitusmerkit huutavina ja että kaikki joko tietävät tai sokeasti uskovat etteihän täällä meidän piireissä nyt.. asian ympäriltä vain vitsaillaan.
Ei nämä siis kello kaulassa kulje vaan yllättävät yllättävänkin usein.
Kiinnostaisi kuulla mitä miehellä on sanottavana, kun ”soittaa myöhemmin.”
Ap, palaatko kertomaan?
Näkikö mies sinut illan aikana nussimassa jotain vieraista. Jotkut betamiehet ovat herkkiä ja epävarmoja tuollaisten asioiden suhteen.
Me palstalla voidaan sillä välin arvuutella. Pyytääkö anteeksi?
Alapeukku, jos ei,
Yläpeukku, jos pyytää
No kutsutaan jos tilanne ja kumppanin käytös sitä vaatii.