Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen tapaillut ihanaa miestä 4kk, mutta eilen hän sai raivokohtauksen.

Vierailija
08.09.2019 |

Olemme nelikymppisiä. Mies on komea, kohtelias, vastuullinen, käyttää vähän alkoa, urheilullinen, hyvä työ jne. Eilen kuitenkin kävi niin, että olimme hänen luonaan viettämässä iltaa kaveriporukalla. Mies grillasi, minä olin tehnyt salaatit ja jälkiruoat. Meillä oli tosi hauska ilta, laitettiin diskokin pystyyn loppuillasta. Kun vieraat lähtivät, mies alkoi katsoa urheilua, vaikka olin ihan valmis pieneen petisessioon. Yritin mennä hänen viereen sohvalle, mutta hän sanoi minulle "häivy mun kodista v**un lut*a". Olin todella järkyttynyt ja kompastellen otin tavarani ja lähdin itkien. Nyt hän ei vastaa puheluihini eikä viesteihini. Mitä ihmettä tapahtui?

Kommentit (289)

Vierailija
41/289 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain mieheltä viestin "soitan myöhemmin". Ymmärrän, että neuvotte mua pysymään erossa miehestä, mutta kyllä minä haluan kuitenkin keskustella ja selvittää asian, vaikka emme jatkaisikaan suhdetta.

Vierailija
42/289 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse!

Mun ex ei ikinä sanonut noin, mutta alkuaikoina kun katsoimme kauhuleffaa, säikähdin ja jotenkin ”huudahdin” niin mies samaan aikaan hyvin vihaisesti tiuskaisi ”OLE HILJAA!!” Mies itsekin säpsähti reaktioonsa ja heti alkoi silittelemään yms. Mutta mulle jäi todella outo ja ikävä fiilis.

No, myöhemmin sitten alkoi saada raivareita joissa mua haukuttiin ämmäksi ja huoraksi. Miehellä ei ollut minkäänlaista impulssikontrollia. Oli kamalaa olla varpasillaan, kun ei tiennyt mistää raivostuu seuraavaksi. tiesin että miehellä on adhd mutta mitään terapiaa tms. Ei suostunut aloittamaan käytösongelmiinsa.

Sen pituinen se.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/289 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se sairasta mustasukkaisuutta, jos ei pidä siitä, että kumppani hinkkaa itseään toisiin?

Mitä tekemistä tällä on aloituksen kanssa? Oli tilanne mikä vaan niin kumppania ei kutsuta v*n lutkaksi.

Vierailija
44/289 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän on pakko olla provo tai sitten mies on mielenterveysongelmainen.

Vierailija
45/289 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain mieheltä viestin "soitan myöhemmin". Ymmärrän, että neuvotte mua pysymään erossa miehestä, mutta kyllä minä haluan kuitenkin keskustella ja selvittää asian, vaikka emme jatkaisikaan suhdetta.

Kaikki tuollaisia suhteita koskaan kokeneet tietävät ikävä kyllä, miten tuossa käy.

Vierailija
46/289 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua, heitän narsisti kortin. Sinut on nyt ensimmäistä kertaa liputettu, aiotko katsoa kaikki muutkin liput? 

Vierailija
47/289 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te voitte keskustella sen ensi kuussa, ensi vuonna tai ensi vuosikymmenellä. Nyt vaan keskity siihen, ettet vaan retkahda ottamaan häntä takaisin ja ala laittaa palasia aivoissasi ja sydämessäsi uuteen asentoon ja tee tilaa uudelle rakkaudelle. 

Olen päässyt irti mustasukkaisen miehen käsistä ja se oli rankka ja kivinen tie. Loppujen lopuksi en todellakaan halunnut keskustella hänen kanssaan mistään, koska siitä keskustelusta ei koskaan seurannut mitään yhteisymmärrystä tai hyvää. Emme ole käyneet loppukeskustelua vieläkään, suhteesta 20 vuotta. 

Vierailija
48/289 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itte oon todistanut tyhjästä syntyneitä raivareita sellaisen taholta, joka käyttää säännöllisesti (useamman kerran viikossa) kannabista. Ja sellaisen, joka käyttää viinaa (ja toisinaan myös kannabista) aika reippaasti. Ja nyt tuli muitakin satunnaisia mieleen. Aina on liittynyt huumeet ja viina jotenkin raivaria edeltäviin hetkiin.

Minusta vaikuttaa, että ap:n "mielitietty" ei ole erityisen mustasukkainen vaan luonnevikainen.

Täti neuvoo: Helpommalla pääsee tasasemman luonteen kanssa.

Vierailija
49/289 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppoaako teihin oikeasti tällaiset sadut? Vai haluatteko te lähinnä uskoa, että tälä on totta.

Vierailija
50/289 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa ajatus nelikymppisten itse järkkäämästä diskosta 😂 Haluaisin olla kärpäsenä katossa.

N25

Mihin ikään saakka tanssiminen on sallittua?

Vierailija
51/289 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

MISSÄ SUN ITSEKUNNIOITUS ON????

Älä nyt todellakaan suostu puhumaan ton ääliön kanssa enää. Mikään ei voi selittää tapahtunutta. Haluatko todellakin olla se nyrkkeilysäkki ja haukkujen kohfe? Hoitoa kaipaat näköjään itsekin. Sua on varoitettu nyt eli turha itkeä kun.oot ensiavussa miehen takia.

Vierailija
52/289 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoi sinulle ääneen sen, mitä oli siihen saakka ajatellut. Harvinaista, että se tapahtui jo näin pian, vai oletko sinä raskaana?

Annas kun arvaan: mies ottaa yhteyttä taas jonakin päivänä niin kuin mitään ei olisi tapahtunut eikä edes pyydä anteeksi. Mutta älä unohda tätä!

Mutta kerro meillekin, miksi ihmeessä sinä edes haluaisit kuulla sen uudestaan ja yrität ottaa yhteyttä? Ei, se ei ole sinun asiasi enää vinkuna mitään vaan tämä tarina loppui tähän, jos et halua pilata pitempää aikaa, pahimmassa tapauksessa loppuelämääsi tuon "ihanan" miehen kanssa. 

Jos sinun tavaroitasi on jäänyt miehen luo, käy hakemassa ne pois poliisin, ammattitaitoisen vartijan tai vähintään järjestyksenvalvojan tai muun miehelle vieraan ihmisen kanssa, ja palauta samalla hänen tavaransa jos niitä sinun luonasi on.

Aika nopeaa oli kyllä. Minun kohdalla meni suhteen vakinaistamisesta vain viikko niin ensimmäisen kerran tuli tuollaista ja sehän muuttui ajan kanssa ihan helvetiksi. Itseäni tietysti syytin niin kuin ap:kin tässä. Ihan kuin nyt normi kanssakäyminen olisi muka liikaa vaadittu ja että kohdeltaisiin kuin ihmistä. Tämä mies nyt vain testaa mikä on ap:n taso, että minkälaisella väkivallalla voi jatkaa. Jos ap ei reagoi tähän lähtemällä niin luvassa on myöhemmin rajumpaa henkistä väkivaltaa, eristämistä ja lopulta tulee nyrkistä. Kaikki on tietysti ap:n vika kun hengittääkin väärin.

Vierailija
53/289 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vaan jatka tuossa suhteessa!

Itse nuorena ja tyhmänä jatkoin suhdetta kuvaamasi kaltaisen miehen kanssa 4-vuotta ja väkivalta ja huorittelu alkoi 2-vuoden jälkeen.

Melkein pääsin hengestäni. Tuo suhde on aiheuttanu mulle sen että en pysty edes kuvittelemaan itseäni koskaan enää suhteeseen kenenkään miehen kanssa.

Vierailija
54/289 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa ajatus nelikymppisten itse järkkäämästä diskosta 😂 Haluaisin olla kärpäsenä katossa.

N25

Haluaisin olla kärpäsenä katossa ja nauramassa partaani, kun muka aikuiset vielä lapselliset nuoret kuvittelevat tietävänsä kaikesta kaiken ja olevansa elämänsä huipulla. 

P.S. Yli viisikymppisetkin harrastavat seksiä. 

Vierailija
55/289 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uppoaako teihin oikeasti tällaiset sadut? Vai haluatteko te lähinnä uskoa, että tälä on totta.

Et ole ikinä ollut naimisissa narsistin kanssa tai psykopaatin kanssa? Näin nämä  suhteet alkaa.

Vierailija
56/289 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole kiltti ja JUOKSE!!

t. yhä narsistin kahleissa :(

Vierailija
57/289 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä korjaan ap sinun otsikkoa nyt. Olet tapaillut 4kk miestä joka on ESITTÄNYT ihanaa, mutta nyt vihdoinkin hänen todellinen luonteensa paljastui.  Näin. Nyt se on oikein. 

Vierailija
58/289 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaukana menneisyydessä silloinen kundikaveri myöskin pimahti täysin tyhjästä, alkoi huutaa sekä raivota, ja heitti keskellä yötä ulos kämpästään. Otin kuitenkin takaisin, ainoastaan päätyäkseni tilanteeseen, jossa mut jätettiin täydessä baarissa silmänräpäyksessä, kun jätkä kohtasi eksänsä. Senkin jälkeen vonkasi vielä muutamaan otteeseen takaisin, mutta onneksi tulin järkiini. Eipä ole tyypillä sitteminkään oikein ollut menestystä naisten keskuudessa, jostain ihme syystä.

Ap, kuten niin moni muukin neuvoo, lähde, äläkä katso taaksesi.

Vierailija
59/289 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailit 4 kk ihanaa miestä. Se loppui. Voit valita tapailetko jatkossa paskaa miestä vai et. Ehkä voisitte kokeilla kihlautua ja muuttaa yhteen, jos vaikka ihanuus palaisi?

Vierailija
60/289 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N25

Modern talkinia ja tanssimista. Ei sen ihmeempää. Kuulostaa paremmalta kuin katsoa ja kuunnella nyky nuoria räpläämässä puhelimia jonkun asap rockyn tahtiin prostitoiduiksi pukeutuneena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi