Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen tapaillut ihanaa miestä 4kk, mutta eilen hän sai raivokohtauksen.

Vierailija
08.09.2019 |

Olemme nelikymppisiä. Mies on komea, kohtelias, vastuullinen, käyttää vähän alkoa, urheilullinen, hyvä työ jne. Eilen kuitenkin kävi niin, että olimme hänen luonaan viettämässä iltaa kaveriporukalla. Mies grillasi, minä olin tehnyt salaatit ja jälkiruoat. Meillä oli tosi hauska ilta, laitettiin diskokin pystyyn loppuillasta. Kun vieraat lähtivät, mies alkoi katsoa urheilua, vaikka olin ihan valmis pieneen petisessioon. Yritin mennä hänen viereen sohvalle, mutta hän sanoi minulle "häivy mun kodista v**un lut*a". Olin todella järkyttynyt ja kompastellen otin tavarani ja lähdin itkien. Nyt hän ei vastaa puheluihini eikä viesteihini. Mitä ihmettä tapahtui?

Kommentit (289)

Vierailija
121/289 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan olin sitten ärsyttävä, kun hänen lempilajiaan tuli tv:stä. Meillä on ollut niin ihanaa eiliseen asti. Nyt olen vaan itkeskellyt. Olin tietysti juonut pari lasillista viiniä, mutta en missään nimessä koskenut muita miehiä. Itse hän ei oikein innostunut tanssimisesta ja ehkä sitten olin ärsyttävä tanssiessani. Olen aika hyvä salsassa, ehkä olisi pitänyt vetää hillitymmin. Miten voin mennä töihinkään huomenna, kun vaan itkettää. Haluan vaan sopia tämän riidan.

Toi ei ole riita. 

Miehen olisi -jos olisi suht normaali- pitänyt olla iloinen puolestasi, että pääsit salsaamaan ja loistamaan. 

Älä anna tuon eikä kenenkään muunkaan äijän enää kutistaa itseäsi heidän pimeään muottiin.

Vierailija
122/289 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niih. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa ajatus nelikymppisten itse järkkäämästä diskosta 😂 Haluaisin olla kärpäsenä katossa.

N25

Jos joku muistuttaisi sinua tästä kommentista kunhan olet itse nelikymppinen, häpeäisit sitä. Mut nyt on ihan turha edes yrittää vielä selittää. Ymmärrät kyllä sitten.

Höpsis, nelikymppiset ei häpeä. Tässä iässä saa nauraa itselleen ja vetää diskoteekissä sellaset elephanttimuuvit, että teinarit itkee kateudesta. :D

Juuri näin. K50-diskoissa on pilkettä ja lauantai-illan huumaa stayin' alive, ja jokainen saa tanssia sormet pystyssä sydämensä kyllyydestä. Kukaan ei ota itseään tai toisia tosissaan, ja jytänjytkeessä on hyväntuulinen ironia mukana.

Nelikymppiset, viisikymppiset ja jopa seitsenkymppiset muistavat, miten varsinaisessa diskoiässä oltiin kuolemanvakavalla asialla pyörittämässä peppua silleen viileesti. Nimimerkki N25 käy kolmenkymmenen vuoden kuluttua K-50-räppiveiveissä sätkimässä ja osaa jo hymyillä nuorellekin itselleen. :)

N55

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/289 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tapailin nuorempana yhtä miestä joka käyttäytyi vähän vastaavalla tavalla.

Olin miehen luona käymässä toisella paikkakunnalla. Mulla oli suruja suhteeseen liittymättömästä asiasta ja ennen kuin ehdin asiasta varsinaisesti avautua, mies tunnetilani nähtyään (taisin vähän itkeä) alkoi yhtäkkiä raivota: ”mä hakkaan sut”. Siirryin makkarista sohvalle peittoineni ja se tuntui raivostuttavan miestä vielä lisää. Pui siinä nyrkkiä jonkin aikaa, toisti tuon ja muutakin ikävää. Koin tilanteen aika uhkaavana.

Suhde ei päättynyt vielä tuohon, mutta lopetin myöhemmin.

Vierailija
124/289 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa ajatus nelikymppisten itse järkkäämästä diskosta 😂 Haluaisin olla kärpäsenä katossa.

N25

Miten aiot muuttua seuraavien 15 vuoden aikana? Kerro vaikka karkeasti viiden vuoden välein.

Vierailija
125/289 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ihmisillä nykyään oikeasti niin huono medialukutaito, että näinkin ilmiselvät trollailut uppoavat ihan täydestä? Huolestuttavaa.

Tässähän on kaikki av-provon kliseet. Viimeistään se överiksi mennyt salsa varmisti asian, jos siihen asti oli vielä joku promillen mahdollisuus, että tarina olisi totta. :D

Ooh, arvoisa provoetsivä on keskuudessamme ja jakaa viisauttaan. Kuunnelkaa ja totelkaa!

Vierailija
126/289 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niih. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N25

Jos joku muistuttaisi sinua tästä kommentista kunhan olet itse nelikymppinen, häpeäisit sitä. Mut nyt on ihan turha edes yrittää vielä selittää. Ymmärrät kyllä sitten.

Höpsis, nelikymppiset ei häpeä. Tässä iässä saa nauraa itselleen ja vetää diskoteekissä sellaset elephanttimuuvit, että teinarit itkee kateudesta. :D

Juuri näin. K50-diskoissa on pilkettä ja lauantai-illan huumaa stayin' alive, ja jokainen saa tanssia sormet pystyssä sydämensä kyllyydestä. Kukaan ei ota itseään tai toisia tosissaan, ja jytänjytkeessä on hyväntuulinen ironia mukana.

Nelikymppiset, viisikymppiset ja jopa seitsenkymppiset muistavat, miten varsinaisessa diskoiässä oltiin kuolemanvakavalla asialla pyörittämässä peppua silleen viileesti. Nimimerkki N25 käy kolmenkymmenen vuoden kuluttua K-50-räppiveiveissä sätkimässä ja osaa jo hymyillä nuorellekin itselleen. :)

N55

Ja onneksi me -90-luvulla teineilleet osataan vetää noita kaikkia ilman stressiä :)

FIREEEEEE!!!

Vierailija
127/289 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, älkää te viisikymppiset huuhkajat jaksako avautua noista discopippaloistanne, kukaan ei halua päähänsä mielikuvaa sellaisesta. :-\

Vierailija
128/289 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, älkää te viisikymppiset huuhkajat jaksako avautua noista discopippaloistanne, kukaan ei halua päähänsä mielikuvaa sellaisesta. :-\

Sulla ei ole sitten paljoa aikaa jäljellä. Koita nauttia nyt täysillä.

Vierailija
129/289 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana mies tosiaan.🙄

Vierailija
130/289 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan olin sitten ärsyttävä, kun hänen lempilajiaan tuli tv:stä. Meillä on ollut niin ihanaa eiliseen asti. Nyt olen vaan itkeskellyt. Olin tietysti juonut pari lasillista viiniä, mutta en missään nimessä koskenut muita miehiä. Itse hän ei oikein innostunut tanssimisesta ja ehkä sitten olin ärsyttävä tanssiessani. Olen aika hyvä salsassa, ehkä olisi pitänyt vetää hillitymmin. Miten voin mennä töihinkään huomenna, kun vaan itkettää. Haluan vaan sopia tämän riidan.

Vaikutat just semmoselta narsistin unelmauhrilta. Osaat jo syyllistää itseäsi ja miettiä, mitä tekisit toisin.. ja ennen kaikkea valmis sopimaan. Juokse!

Oli mies narsisti tai ei, mieti tarkkaan onko unelmamiehesi tosiaan sellainen, joka kutsuu toista lutkaksi noin lyhyen tuttavuuden jälkeen. :/

Vierailija
131/289 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on jo harrastamassa kuumaa sovintoseksiä jänniksensä kanssa...

Vierailija
132/289 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko se mies soitti? Ap, mitä mieltä olet viesteistä ja näkemyksistä täällä? Aiotko edelleen antaa miehelle mahdollisuuden?

Vierailija
133/289 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

therapeutus kirjoitti:

>Haluan vaan sopia tämän riidan.

Eihän se ole riita, jos tyyppi alkaa nimitellä noin pahasti ja käskee häipymään. Sehän oli eron tekemistä. Älä helkkarissa ota enää yhteyttä siihen. Jos se on psyko, se koettaa saada sinut takaisin, ja seuraava konflikti on vielä pahempi.

Luultavasti mies ottaa yhteyttä ja pyytää anteeksi tosissaan ja lupaa ettei tee noin enää ikinä. Mutta tulee tekemään ja ehkä pahempaakin. Sinun täytyy nyt päättää haluatko elää elämäsi kauhun vuoristoradalla vai ihan tavallista ja turvallista elämää. Mies ei muutu. Sinä voit vielä valita, mutta valitse viisaasti. Jätä mies.

Vierailija
134/289 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tätä ei olis kannattanut kirjoittaa. Pilasi hyvän yrityksen. 0/5.

Vierailija
135/289 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottava, jollei sairas tyyppi! Se olis mulla sitten siinä, toivon mukaan sullakin.

Vierailija
136/289 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kompastellen otin tavarani...? Siis miksi ihmeessä ap kompasteli, jos siihen ei ole syynä parketin isot kuopat tai lattialle levitetyt sementinpalaset? Ei kukaan ryhdy kompastelemaan siksi, että käsketään pois.

No pari lasia viiniä...

Vierailija
137/289 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin vaan tuntuu että jotain olellista jäi sanomatta apllä

Vierailija
138/289 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry mut tää kuullostaa todella keksityltä koko juttu.

Vierailija
139/289 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihhana mies löytyispä mullekin.

tero 43v

Vierailija
140/289 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN USKO

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi