Olen tapaillut ihanaa miestä 4kk, mutta eilen hän sai raivokohtauksen.
Olemme nelikymppisiä. Mies on komea, kohtelias, vastuullinen, käyttää vähän alkoa, urheilullinen, hyvä työ jne. Eilen kuitenkin kävi niin, että olimme hänen luonaan viettämässä iltaa kaveriporukalla. Mies grillasi, minä olin tehnyt salaatit ja jälkiruoat. Meillä oli tosi hauska ilta, laitettiin diskokin pystyyn loppuillasta. Kun vieraat lähtivät, mies alkoi katsoa urheilua, vaikka olin ihan valmis pieneen petisessioon. Yritin mennä hänen viereen sohvalle, mutta hän sanoi minulle "häivy mun kodista v**un lut*a". Olin todella järkyttynyt ja kompastellen otin tavarani ja lähdin itkien. Nyt hän ei vastaa puheluihini eikä viesteihini. Mitä ihmettä tapahtui?
Kommentit (289)
Vierailija kirjoitti:
Miksi Irti Huumeista ry:n perustaja, Jouko Pallari, sai 30 vuotta levittää veronmaksajien varoilla itsekeksimiään kannabisrasvateorioita jokaisessa maamme koulussa? Kyseisiä teorioita ei tunneta missään muualla maailmassa.
Pallari on antanut "huumevalistusta" myös poliiseille ja lääkäreille, ja häntä on kuunneltu huumeasioiden "asiantuntijana" myös eduskunnassa 1980-luvulle.
Kiitos, kokemussisko <3 Tuli vähän tippa linssiin. :,)
Vierailija kirjoitti:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/eu-raportti-kannabis-tupakkaa-ja-al…
EU-raportti: Kannabis tupakkaa ja alkoholia turvallisempaa
totta munassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Irti Huumeista ry:n perustaja, Jouko Pallari, sai 30 vuotta levittää veronmaksajien varoilla itsekeksimiään kannabisrasvateorioita jokaisessa maamme koulussa? Kyseisiä teorioita ei tunneta missään muualla maailmassa.
Pallari on antanut "huumevalistusta" myös poliiseille ja lääkäreille, ja häntä on kuunneltu huumeasioiden "asiantuntijana" myös eduskunnassa 1980-luvulle.
Suomessa ei tiedetty aiheesta mitään, joten huumevalistus jätettiin sellaisen tapauksen harteille, joka ei tiennyt aiheesta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa alkoholi tappaa noin kuusi ihmistä päivässä, tupakka viisitoista.
Suomeen tarvitaan paljon ulkomaalaisia työntekijöitä, kun oman maan kansa tapetaan laillisilla kovilla huumeilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itte oon todistanut tyhjästä syntyneitä raivareita sellaisen taholta, joka käyttää säännöllisesti (useamman kerran viikossa) kannabista. Ja sellaisen, joka käyttää viinaa (ja toisinaan myös kannabista) aika reippaasti. Ja nyt tuli muitakin satunnaisia mieleen. Aina on liittynyt huumeet ja viina jotenkin raivaria edeltäviin hetkiin.
Minusta vaikuttaa, että ap:n "mielitietty" ei ole erityisen mustasukkainen vaan luonnevikainen.
Täti neuvoo: Helpommalla pääsee tasasemman luonteen kanssa.
Jostain syystä rauhalliset kannabiksenkäyttäjät tuiskahtelee tuolla tavalla. Kaikki voi olla hyvin pitkäänkin, sitten yhtenä iltana otetaan vähän enemmän alkoholia (siis 2kaljaa yhden sijaan) ja kas - riita syntyy mistä tahansa. Ei siihen tarvita kuin lusikka väärällä tavalla tiskikoneessa.
Tästä syystä en halua kannabiksen laillistamista! Ei se niin vaaratonta ole kuin väitetään.
Juu, eivät ole niin "letkeitä" tapauksia kuin uskottelevat itselleen ja muille.
Kannabista on Suomessa käyttänyt yli miljoona ihmistä ja käyttäjiä on aivan jokaisessa ammatti- ja sosiaaliryhmässä. Lähinnä on todella lapsellista sinulta yrittää esittää, että noin suuri määrä erilaisia ihmisiä olisi jollain tavalla "samanlaisia" koska ovat käyttäneet kannabista.
Melkein samanlaista yleistystä olisi väittää, että jokainen huumevalistaja on pahoinpidellyt lapsiaan, kun sellaistakin on moni huumevalistaja tehnyt. Alkoholi ja perheväkivalta on pätevöittänyt monet huumevalistajat valistustyöhön.
Ilman alkoholia ei edes olisi Irti Huumeista ry:tä.
Mene sinä pilvenpolttaja nyt jonnekin muualle täältä sekoilemaan. Ketään ei kiinnosta.
Ilman rajua juopottelua ja perheväkivaltaa olisi Irti Huumeista ry jäänyt syntymättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Yksi naapuri oli nähnyt vaimon tulevan yöllä autolla asunnolleen. Mies oli autokatoksessa vastassa ja löi häntä muutaman kerran nyrkeillä kasvoihin. Ainakin kerran mies potkaisi vaimoaan vatsaan ja vaimo putosi maahan.
Naapuritalossa asuva todistaja näki ja kuuli tapahtumat makuuhuoneensa avoimesta ikkunasta. Mies oli haukkunut ja nimitellyt vaimoaan huoraksi ja lehmäksi, kun he menivät asunnolleen.
Yksi seinänaapuri oli kuullut, kun mies oli huutanut vaimolleen, että ”olet pilannut elämäni”.
Asunnossa väkivalta jatkui. Mies oli selvin päin kuten vaimokin.
Raakaa ja julmaa väkivaltaa kesti arviolta pari tuntia. Mies potki, hakkasi ja käytti lyömäaseena ainakin vatupassia yhden kerran. Vaimo sai lukuisia luunmurtumia, vammoja sisäelimiinsä, verenpurkaumia, ruhjeita, mustelmia ja vammoja aivoihinsa.
Asunnon runsaista verijäljistä saattoi päätellä, että uhri joutui ottamaan iskut ja potkut vastaan ollessaan polvillaan tai pitkällään lattialla. Verta oli kaikkialla asunnossa.
Syyttäjä pitää veritekoa murhana sen pitkäkestoisuuden ja erityisen raakuuden vuoksi"
Miksi naapuri ei soittanut apua pihan tapahtumat nähdessään??!!! Tätä en käsitä. Jos poliisi olisi tullut paikalle, niin olisi ehkä selvinnyt. Mitä ihmettä me ihmiset hyväksymme toisille tehtävän ja käännämme katseemme toisaalle : (
Samaa mietin kun luin tuosta. Ansaitsisi naapurikin saada syytteet. Toinen naapuri oli lisäksi kuullut asunnolta mäiskintää ja huutoa. Eivätkä tehneet mitään. Kunnon p*skakasoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itte oon todistanut tyhjästä syntyneitä raivareita sellaisen taholta, joka käyttää säännöllisesti (useamman kerran viikossa) kannabista. Ja sellaisen, joka käyttää viinaa (ja toisinaan myös kannabista) aika reippaasti. Ja nyt tuli muitakin satunnaisia mieleen. Aina on liittynyt huumeet ja viina jotenkin raivaria edeltäviin hetkiin.
Minusta vaikuttaa, että ap:n "mielitietty" ei ole erityisen mustasukkainen vaan luonnevikainen.
Täti neuvoo: Helpommalla pääsee tasasemman luonteen kanssa.
Jostain syystä rauhalliset kannabiksenkäyttäjät tuiskahtelee tuolla tavalla. Kaikki voi olla hyvin pitkäänkin, sitten yhtenä iltana otetaan vähän enemmän alkoholia (siis 2kaljaa yhden sijaan) ja kas - riita syntyy mistä tahansa. Ei siihen tarvita kuin lusikka väärällä tavalla tiskikoneessa.
Tästä syystä en halua kannabiksen laillistamista! Ei se niin vaaratonta ole kuin väitetään.
Juu, eivät ole niin "letkeitä" tapauksia kuin uskottelevat itselleen ja muille.
Kannabista on Suomessa käyttänyt yli miljoona ihmistä ja käyttäjiä on aivan jokaisessa ammatti- ja sosiaaliryhmässä. Lähinnä on todella lapsellista sinulta yrittää esittää, että noin suuri määrä erilaisia ihmisiä olisi jollain tavalla "samanlaisia" koska ovat käyttäneet kannabista.
Melkein samanlaista yleistystä olisi väittää, että jokainen huumevalistaja on pahoinpidellyt lapsiaan, kun sellaistakin on moni huumevalistaja tehnyt. Alkoholi ja perheväkivalta on pätevöittänyt monet huumevalistajat valistustyöhön.
Ilman alkoholia ei edes olisi Irti Huumeista ry:tä.
Mene sinä pilvenpolttaja nyt jonnekin muualle täältä sekoilemaan. Ketään ei kiinnosta.
Ilman rajua juopottelua ja perheväkivaltaa olisi Irti Huumeista ry jäänyt syntymättä.
On se kätevää miten voi lopulta syyttää kannabista kaikesta kun on ensin pahoinpidellyt kännissä omat lapset mielisairaiksi. Sellainen vitun asiantuntija.
Haluan antaa sulle halin. Ja haluan itkeä sun kans yhdessä.
Tiedän miltä susta tuntuu. Ja usko mua: sä olet selviytyjä. Etkä ole ruma, etkä inhottava.
Asiat järjestyvät, olet vapaa! Älä jää murehtimaan ylipainoa (sen voi tiputtaa). Olet oikeasti vahva selviytyjä ja nyt sinä voit ottaa elämän omiin käsiisi.
Rakkautta sinulle, kokemussisko ❤