Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen tapaillut ihanaa miestä 4kk, mutta eilen hän sai raivokohtauksen.

Vierailija
08.09.2019 |

Olemme nelikymppisiä. Mies on komea, kohtelias, vastuullinen, käyttää vähän alkoa, urheilullinen, hyvä työ jne. Eilen kuitenkin kävi niin, että olimme hänen luonaan viettämässä iltaa kaveriporukalla. Mies grillasi, minä olin tehnyt salaatit ja jälkiruoat. Meillä oli tosi hauska ilta, laitettiin diskokin pystyyn loppuillasta. Kun vieraat lähtivät, mies alkoi katsoa urheilua, vaikka olin ihan valmis pieneen petisessioon. Yritin mennä hänen viereen sohvalle, mutta hän sanoi minulle "häivy mun kodista v**un lut*a". Olin todella järkyttynyt ja kompastellen otin tavarani ja lähdin itkien. Nyt hän ei vastaa puheluihini eikä viesteihini. Mitä ihmettä tapahtui?

Kommentit (289)

Vierailija
101/289 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli trolli tai ei kuvatunlaisia miehiä on tässä maassa liikaakin. Tuntuu olevan geeneissä toi "napsahtelu" miehillä. Itse tuntenut mukavan miehen kamuna vuosia,ei mitään ongelmaa..aina ihana ja avulias mutta pari vuotta sitten alkoivat ihan pimeät raivokohtaukset,ihan yhtäkkiä. Huomasin että ahdistaa jo ajatus että menisi käymään jne..Pistää sairauden piikkiin,olisi alhainen verensokeri mutta helvetin pelottavaa silti. Sinänsä sääli koska pidän miehestä muuten:/ 

toi alhainen verensokeri on kyllä ihan käypä syy. perheessä on yksi diabeetikko ja hän saa joskus ihme kilahduksia ja heti tietää, että sokrut pielessä. muuten tosi rauhallinen ja fiksu tyyppi.

olen nähnyt juttuja että alhaisen sokerin aiheuttamat ilkivalta- tapaukset yms. pitäisi tuomita alemmalla skaalalla, koska henkilö ei silloin ole oma itsensä.

sun pitäis saada se mies lääkäriin.

Vierailija
102/289 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se sairasta mustasukkaisuutta, jos ei pidä siitä, että kumppani hinkkaa itseään toisiin?

Mitä tekemistä tällä on aloituksen kanssa? Oli tilanne mikä vaan niin kumppania ei kutsuta v*n lutkaksi.

No kutsutaan jos tilanne ja kumppanin käytös sitä vaatii.

Sinulla ei taida kumppania olla, ainkaan kovin pitkään.

Miksi haluaisin lutkan kumppanikseni?

Ei tässä ole nyt kyse siitä, miten nainen tilanteessa käyttäytyi, vaan siitä miten mies käyttäytyi. Ei mistään tarvitse "pitää" mutta se että ei pidä jostain ei tarkoita että olisi ok raivota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/289 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muille miehille varoituksena, oli sitten raivostuvaa sorttia tai ei, niin pysykään kaukana naisista, jotka ovat liian innokkaita tanssijoita. Ainakin, jos ette itse välitä tanssimisesta (kuten suurin osa miehistä). Se tanssiva nainen "haluaa vain pitää hauskaa" ja lopulta se tanssi meneekin sitten liian pitkälle.

Vierailija
104/289 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uppoaako teihin oikeasti tällaiset sadut? Vai haluatteko te lähinnä uskoa, että tälä on totta.

Et ole ikinä ollut naimisissa narsistin kanssa tai psykopaatin kanssa? Näin nämä  suhteet alkaa.

En ole, eikä ystävänikään. Äiti syytti isääni narsistiksi, mutta narsistiset luonteenpiirteet kyllä sopivat paremmin häneen itseensä.

Älä sitten kommentoi aiheesta josta mitään kokemusta sinulla ei ole. Sinulla ei ole ollut yhtään narsistia elämässäsi jos ilman henkisiä ja fyysisiä vammoja olet selvinnyt.

Vierailija
105/289 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Min siskon mies on tämmönen basketcase, varmaakin kymmenen kertaa eronneet ja taas menneet yhteen.

Onneksi sentään systeri hommas oman asunnon minne pääsee kun rupee se touhu stressaa liikaa.

Mies on siskoani varakkaampi, olisivatko siksi yhdessä vielä.

Saa huutoraivareita, olen itsekkin joutunut kerran kuuntelemaan. Täyshullu koko ukko, tempauksia tekee humalassa, menee mukavasti viinan piikkiin,ei tartte ottaa mitään vastuuta. Jos siskoni on mulla kahvilla niin soittaa 2~3 kertaa ihan jostain jonnenjoutavasta ja siskoni ei uskalla olla vastaamatta.

Vierailija
106/289 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Min siskon mies on tämmönen basketcase, varmaakin kymmenen kertaa eronneet ja taas menneet yhteen.

Onneksi sentään systeri hommas oman asunnon minne pääsee kun rupee se touhu stressaa liikaa.

Mies on siskoani varakkaampi, olisivatko siksi yhdessä vielä.

Saa huutoraivareita, olen itsekkin joutunut kerran kuuntelemaan. Täyshullu koko ukko, tempauksia tekee humalassa, menee mukavasti viinan piikkiin,ei tartte ottaa mitään vastuuta. Jos siskoni on mulla kahvilla niin soittaa 2~3 kertaa ihan jostain jonnenjoutavasta ja siskoni ei uskalla olla vastaamatta.

Koska nauttivat paljon alkoholia yhdessä niin pelkään että suhde päättyy jommankumman kuolemaan.

Vierailija
107/289 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykopaatit verkossa -kirja.

Rakkaus, seksi ja ihmissuhteet houkuttelevat psykopaatteja verkossa kuin sokeri kärpäsiä. Suuruusharhaiset psykopaatit valehtelevat, hurmaavat ja tavoittelevat verkossa omaa etuaan. He rikkovat ja tuhoavat toisten elämän ilman omantunnontuskia. Psykopaatit verkossa on kirja psykopaateista, nettideittailusta ja siitä, miten helposti ihminen joutuu ansaan ja päätyy vaaralliseen suhteeseen.

Kirjassa äänessä ovat miehet ja naiset, jotka ovat etsineet rakkautta nettideittailun kautta, ja uskoneet lopulta löytäneensä sen oikean. He ovat kuitenkin nopeasti oivaltaneet, että unelma rakkaudesta on muuttunut vankilaksi, joskus jopa peloksi, kun rakastettu onkin psykopaatti.

Kirja kertoo, miten psykopaatit käyttäytyvät ja hurmaavat säteilyllään ja usein myös vakuuttavilla verbaalisilla taidoillaan. Kirjassa haastatellaan niin tutkijoita, psykologeja, poliiseja kuin juristejakin. Lukijat oppivat tunnistamaan psykopaatin ja huomaamaan varoitusmerkit ennen kuin on liian myöhäistä.

Vierailija
108/289 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milenterveysongelmia, liian mustasukkainen, omistushaluinen. Juokse vielä kun voit!

Vierailija
109/289 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, lue netistä narsismista. Sillä mies kuulostaa juuri sellaiselta.

Homma näiden kanssa menee niin, että hän on maailman ihanin mies, joka tuntuu sielunkumppaniltasi ja vihdoinkin tunnet, että nyt olet löytänyt sen oikean.

Aluksi.

Sitten tapahtuu juuri jotain tällaista. Yleensä silloin, kun mies huomaa, että sinulla onkin hyviä tukijoukkoja elämässäsi. Anna kun arvaan - miehellä ei ole kovin paljoa ystäviä tai et ole ainakaan koskaan nähnyt heitä?

Mies haluaa nyt pelata kanssasi, hän nauttii joka hetkestä, kun saa aikaan draamaa ja kun matelet hänen edessään ja yrität saada selitystä hänen käytökselleen. Todennäköisesti joko et saa minkäänlaista selitystä, kaikki on jotenkin sinun syytäsi tai "näin ei tule käymään enää koskaan uudestaan, aletaan katsoa yhteistä asuntoa vai mitä kulta".

Tietysti haluat uskoa, että se, millainen mies oli aiemmin, olisi totta. Tuska on aivan hirveä, kun todella luulit löytäneesi sen oikean ja on vaikea uskoa, että niin täydellinen mies olisikin kaikki pelkkää näytelmää. Mutta se on. Oikeasti sinulla on mies joka kutsuu sinua lutkaksi ja heittää sinut keskellä yötä asunnostaan. Se on sitä oikeaa todellisuutta.

Mitä sinun tulee nyt tehdä: lue narsismista kaikki mahdollinen tieto mitä löydät, niin ymmärrät, että tästä se hänen oikein minänsä näkeminen vasta alkaa. Et tule koskaan saamaan sitä "täydellistä miestä" enää takaisin, sillä sellaista ei koskaan ollut olemassakaan. Kaikki oli yhtä näytelmää ja sinua ennen hän on tehnyt saman jokaiselle naiselle, mitä hän on tavannut, joten hän osaa kyllä roolinsa hyvin.

Älä vastaa miehen yhteydenottoihin. Hän tulee kyllä keksimään kaikki keinot, joilla saisi sinulta jonkunlainen reaktion, hän on opiskellut sinua koko tuon 4 kk ja tietää jo mistä langoista vetää. Älä vastaa vaikka mitä tapahtuisi.

Kun luet narsismista, moni asia loksahtaa kohdalleen ja saat kaipaamasi selityksen. Mies ei tule ikinä sellaista antamaan, pelkästään keksityn tarinan mikä muka hänet pakotti sinua huorittelemaan ja heittämään ulos asunnostaan.

PS. Jossain sanottiin, että narsisti peilaa nimenomaan kumppaninsa puolia esittäessään ihannekumppania. Onko hän ollut käsittämättömän samankaltainen kuin sinä monessa asiassa? Onko hän jo haukkunut exiään, esimiehiään sinulle? Kai hän on myös kertonut jonkun tarinan, missä hän on ollut uhri ja muut ovat tehneet häntä kohtaan vääryyttä? Tässä jotain mistä tunnistat narsistin.

Vierailija
110/289 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellinen luonne paljastui miehestä. Onneksi pääset eroon hänestä. Harmi että ehdit jo ihastua ja luulla luonnetta hyväksi. 

Vierailija
111/289 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

>Haluan vaan sopia tämän riidan.

Eihän se ole riita, jos tyyppi alkaa nimitellä noin pahasti ja käskee häipymään. Sehän oli eron tekemistä. Älä helkkarissa ota enää yhteyttä siihen. Jos se on psyko, se koettaa saada sinut takaisin, ja seuraava konflikti on vielä pahempi.

Vierailija
112/289 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itte oon todistanut tyhjästä syntyneitä raivareita sellaisen taholta, joka käyttää säännöllisesti (useamman kerran viikossa) kannabista. Ja sellaisen, joka käyttää viinaa (ja toisinaan myös kannabista) aika reippaasti. Ja nyt tuli muitakin satunnaisia mieleen. Aina on liittynyt huumeet ja viina jotenkin raivaria edeltäviin hetkiin.

Minusta vaikuttaa, että ap:n "mielitietty" ei ole erityisen mustasukkainen vaan luonnevikainen.

Täti neuvoo: Helpommalla pääsee tasasemman luonteen kanssa.

Jostain syystä rauhalliset kannabiksenkäyttäjät tuiskahtelee tuolla tavalla. Kaikki voi olla hyvin pitkäänkin, sitten yhtenä iltana otetaan vähän enemmän alkoholia (siis 2kaljaa yhden sijaan) ja kas - riita syntyy mistä tahansa. Ei siihen tarvita kuin lusikka väärällä tavalla tiskikoneessa.

Tästä syystä en halua kannabiksen laillistamista! Ei se niin vaaratonta ole kuin väitetään.

Juu, eivät ole niin "letkeitä" tapauksia kuin uskottelevat itselleen ja muille. Sokeita tietysti näkemään kannabiksen haitat. Kaiken lisäksi ne vaikutukset saattavat ilmaantua vielä pitkään käytön lopettamisen jälkeen. En kannata missään nimessä laillistamista. On tarpeeksi haittaa alkoholistakin tässä maailmassa.

Vierailija
113/289 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noinhan siinä käy, kun tapaa ihanalta vaikuttavan ihmisen ja huomaa ensimmäisen kerran, että kaikki ei ole sitä, miltä näyttää. Minä hurahdin vähän alle nelikymppisenä erääseen viisikymppiseen mieheen, ja koska olin aina ollut sinkku ja uskonut, etten löytäisikään ketään, katsoin sormieni läpi kaikenlaista pientä.

On käsittämätöntä, miten ymmärtäväinen ja typerä minä olin. Onnistuin selittelemään itselleni miehen ensimmäisen suutahtamisen (puhelimitse hotellivirkailijalle, joka kieltäytyi antamasta tietoja siitä, oliko miehen kaveri asiakkaana) poikkeukseksi, vaikka minun olisi pitänyt ymmärtää siitä, että olin päässyt näkemään pienen pilkahduksen siitä, mitä kunnollinen raivostuminen olisi. Alkoholi sai hänet kiivastumaan nopeasti, mutta pystyi hän siihen ihan selvinkin päin.

Etsin itsestäni vikaa ja selittelin monta asiaa itselleni sillä, että olin vain tottumaton olemaan parisuhteessa. Jälkeenpäin katsoen näkee erimielisyyksien alkaneen useimmiten siitä, että mies tunsi itsensä jollain tavalla nöyryytetyksi. Ja siihenhän riitti vaikka mikä pikkuruinenkin asia, jonka minä tiesin tai osasin, mutta hän ei. Suurin yksipuolinen rähinä (minä en koskaan oppinut korottamaan ääntäni) syntyi oikein mukavasta illallisesta miehen kavereiden seurassa. Kun viimeinen vieras oli lähtenyt, mies otti minut halaukseen ja kuiskasi korvaani, että olin ollut hurmaava emäntä. Sitten hän puristi tiukemmin ja sanoi, etten koskaan enää saisi nöyryyttää häntä tuolla tavalla. Hän ei suostunut kertomaan, mitä olin tehnyt, mutta jatkoi kummallista yksinpuhettaan, joten aamukolmelta kasasin kamppeeni ja soitin taksin. Seuraavana päivänä puhelimeni täyttyi miehen itkuisista anteeksipyynnöistä, mutta ne minä jo tiesin teatteriksi.

On noloa tunnustaa, että välimme katkesivat kokonaan vasta sitten, kun mies löysi uuden naisen. Kaltaisensa "spontaanin", joka muutti hänen luokseen alle kahden viikon tapailemisen jälkeen. Minä kuulemma olin tunteeton jäämöhkäle. Onnekseni olin: jälkeenpäin ymmärsin senkin, että pari kertaa mies oli yrittänyt ahdistaa minut tilanteeseen, jossa olisi voinut ns. lyödä minua takaisin (myöhemmin minulle selvisi, että hänen kaksi avioeroaan olivat seuranneet hänen väkivaltaisuudestaan). Tässä verkkainen etenemiseni oli toiminut edukseni, mutta valitettavasti olin yhtä verkkainen huomaamaan, että suhde ei ollut missään suhteessa terve.

Ap, katso tilannettasi ulkopuolisen silmin. Mitä sanoisit ystävällesi, joka pyytää mielipidettäsi samanlaisessa tilanteessa? Kerää jäitä hattuusi ja mieti, mikä suhteessasi on todellista ja mikä sinun kuvitelmaasi ja toiveitasi. Ja muista, että kertakirpaisu on parempi kuin pitkä repiminen.

Vierailija
114/289 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa ajatus nelikymppisten itse järkkäämästä diskosta 😂 Haluaisin olla kärpäsenä katossa.

N25

Jos joku muistuttaisi sinua tästä kommentista kunhan olet itse nelikymppinen, häpeäisit sitä. Mut nyt on ihan turha edes yrittää vielä selittää. Ymmärrät kyllä sitten.

Vierailija
115/289 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niih. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa ajatus nelikymppisten itse järkkäämästä diskosta 😂 Haluaisin olla kärpäsenä katossa.

N25

Jos joku muistuttaisi sinua tästä kommentista kunhan olet itse nelikymppinen, häpeäisit sitä. Mut nyt on ihan turha edes yrittää vielä selittää. Ymmärrät kyllä sitten.

Höpsis, nelikymppiset ei häpeä. Tässä iässä saa nauraa itselleen ja vetää diskoteekissä sellaset elephanttimuuvit, että teinarit itkee kateudesta. :D

Vierailija
116/289 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noinhan siinä käy, kun tapaa ihanalta vaikuttavan ihmisen ja huomaa ensimmäisen kerran, että kaikki ei ole sitä, miltä näyttää. Minä hurahdin vähän alle nelikymppisenä erääseen viisikymppiseen mieheen, ja koska olin aina ollut sinkku ja uskonut, etten löytäisikään ketään, katsoin sormieni läpi kaikenlaista pientä.

On käsittämätöntä, miten ymmärtäväinen ja typerä minä olin. Onnistuin selittelemään itselleni miehen ensimmäisen suutahtamisen (puhelimitse hotellivirkailijalle, joka kieltäytyi antamasta tietoja siitä, oliko miehen kaveri asiakkaana) poikkeukseksi, vaikka minun olisi pitänyt ymmärtää siitä, että olin päässyt näkemään pienen pilkahduksen siitä, mitä kunnollinen raivostuminen olisi. Alkoholi sai hänet kiivastumaan nopeasti, mutta pystyi hän siihen ihan selvinkin päin.

Etsin itsestäni vikaa ja selittelin monta asiaa itselleni sillä, että olin vain tottumaton olemaan parisuhteessa. Jälkeenpäin katsoen näkee erimielisyyksien alkaneen useimmiten siitä, että mies tunsi itsensä jollain tavalla nöyryytetyksi. Ja siihenhän riitti vaikka mikä pikkuruinenkin asia, jonka minä tiesin tai osasin, mutta hän ei. Suurin yksipuolinen rähinä (minä en koskaan oppinut korottamaan ääntäni) syntyi oikein mukavasta illallisesta miehen kavereiden seurassa. Kun viimeinen vieras oli lähtenyt, mies otti minut halaukseen ja kuiskasi korvaani, että olin ollut hurmaava emäntä. Sitten hän puristi tiukemmin ja sanoi, etten koskaan enää saisi nöyryyttää häntä tuolla tavalla. Hän ei suostunut kertomaan, mitä olin tehnyt, mutta jatkoi kummallista yksinpuhettaan, joten aamukolmelta kasasin kamppeeni ja soitin taksin. Seuraavana päivänä puhelimeni täyttyi miehen itkuisista anteeksipyynnöistä, mutta ne minä jo tiesin teatteriksi.

On noloa tunnustaa, että välimme katkesivat kokonaan vasta sitten, kun mies löysi uuden naisen. Kaltaisensa "spontaanin", joka muutti hänen luokseen alle kahden viikon tapailemisen jälkeen. Minä kuulemma olin tunteeton jäämöhkäle. Onnekseni olin: jälkeenpäin ymmärsin senkin, että pari kertaa mies oli yrittänyt ahdistaa minut tilanteeseen, jossa olisi voinut ns. lyödä minua takaisin (myöhemmin minulle selvisi, että hänen kaksi avioeroaan olivat seuranneet hänen väkivaltaisuudestaan). Tässä verkkainen etenemiseni oli toiminut edukseni, mutta valitettavasti olin yhtä verkkainen huomaamaan, että suhde ei ollut missään suhteessa terve.

Ap, katso tilannettasi ulkopuolisen silmin. Mitä sanoisit ystävällesi, joka pyytää mielipidettäsi samanlaisessa tilanteessa? Kerää jäitä hattuusi ja mieti, mikä suhteessasi on todellista ja mikä sinun kuvitelmaasi ja toiveitasi. Ja muista, että kertakirpaisu on parempi kuin pitkä repiminen.

Hyvä kirjoitus. Kiitos tästä.

Vierailija
117/289 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ole kiltti ja JUOKSE!!

t. yhä narsistin kahleissa :(

Miksi et tee itse samoin?

Vierailija
118/289 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahdoton tietää. Ystävättärelleni kävi vähän samalla tavalla. Olivat olleet jotain 3-4 kk. "unelmapari", kunnes mies yhden illanvieton jälkeen vain suuttui ja ajoi ystävättäreni pellolle asunnostaan. hän myös juhlien jälkeen alkoi katselemaan puhumattomana urheilua ja kun ystävättäreni yritti mennä kainaloon ja jutella, hän suuttui. Ystävättäreni oli ihan shokissa ja pyysi saada jäädä yöksi kun oli kova pakkanen ja hän asui silloin toisessa kaupungissa.

ystävättäreni ajatteli, että mies tulee aamuksi järkiinsä, mutta mies oli aamullakin puhumaton ja ärtyisä. Halusi kyllä maksaa taksin yms.

ennen tätä, mies oli ollut oikea unelma ja he katselivat jo yhteistä asuntoa.

Mies ei vastannut naisen puheluihin tai viesteihin. Jonkin ajan päästä kävi ilmi, että miehellä oli ollut juuri ennen ystävääni suhde johonkin naiseen, joka oli jättänyt hänet. mies oli kuullut illanvietossa, että tämä nainen oli mennyt kihloihin. Hän rakasti edelleen tätä naista ja ystäväni oli hälle lopultakin vain "laastarisuhde".

Vierailija
119/289 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kompastellen otin tavarani...? Siis miksi ihmeessä ap kompasteli, jos siihen ei ole syynä parketin isot kuopat tai lattialle levitetyt sementinpalaset? Ei kukaan ryhdy kompastelemaan siksi, että käsketään pois.

TÄMÄ! Hiemanko dramaattista :D Ai kun minua naurattaa tämä 0/5

Vierailija
120/289 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niih. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N25

Näin juuri, minäkin 25-vuotiaana halveksin 40-vuotiaita ja nyt olen itse 44-v. Nyt tuntuu pahalta, kun minua halveksutaan. Tämän tulet sinäkin N25 kokemaan ja kerronpa vielä senkin, että tuo 15-vuotta menee yhdessä hujauksessa! Itsekin havahduin 40-v, että ei jumankauta, juurihan minä olin 25-v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän