Olen tapaillut ihanaa miestä 4kk, mutta eilen hän sai raivokohtauksen.
Olemme nelikymppisiä. Mies on komea, kohtelias, vastuullinen, käyttää vähän alkoa, urheilullinen, hyvä työ jne. Eilen kuitenkin kävi niin, että olimme hänen luonaan viettämässä iltaa kaveriporukalla. Mies grillasi, minä olin tehnyt salaatit ja jälkiruoat. Meillä oli tosi hauska ilta, laitettiin diskokin pystyyn loppuillasta. Kun vieraat lähtivät, mies alkoi katsoa urheilua, vaikka olin ihan valmis pieneen petisessioon. Yritin mennä hänen viereen sohvalle, mutta hän sanoi minulle "häivy mun kodista v**un lut*a". Olin todella järkyttynyt ja kompastellen otin tavarani ja lähdin itkien. Nyt hän ei vastaa puheluihini eikä viesteihini. Mitä ihmettä tapahtui?
Kommentit (289)
Miksi Irti Huumeista ry:n perustaja, Jouko Pallari, sai 30 vuotta levittää veronmaksajien varoilla itsekeksimiään kannabisrasvateorioita jokaisessa maamme koulussa? Kyseisiä teorioita ei tunneta missään muualla maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Irti Huumeista ry:n perustaja, Jouko Pallari, sai 30 vuotta levittää veronmaksajien varoilla itsekeksimiään kannabisrasvateorioita jokaisessa maamme koulussa? Kyseisiä teorioita ei tunneta missään muualla maailmassa.
Pallarin ainoa esimerkkitapaus oli hänen oma poikansa, joka oli päihteiden sekakäyttäjä, mm. krooninen LSD:n käyttäjä, joka sitten sairastuikin skitsofreniaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pallarin ainoa esimerkkitapaus oli hänen oma poikansa, joka oli päihteiden sekakäyttäjä, mm. krooninen LSD:n käyttäjä, joka sitten sairastuikin skitsofreniaan.
Poikahan asui useita vuosia teltassa ulkomailla väkivaltaista isäänsä paossa. Sellainen "onnellinen perhe".
Tässä on kaksi vaihtoehtoa:
Joko sinä olet syystä aiheuttanut syyn miehen käytökseen esim. Juuri flirttailemalka hänen ystävilleen tai sitten on sairas mustasukkainen tapaus joka kannattaa jättää. Terve mies keskustelisi asuasta asiallisesti. Ja kos et ole flirtannut edes leikilläsi ei ole meihelöä syytä tuollaiseen käytökseen.
Itse olin naisen kanssa joka yrityi jopa suudella uutenavuotena kaveriani minun ja kyseisen kaverini vaimon edessä ja antoi kyseiselle kaverilleni ”leikkimielistä sylitanssia” kunnes kaverini raivostui asiasta. Naisustäväni ei nähnyt käytöksessään mitään väärää ja selitteli vain että kaverina pussasin. Tapasivat ensi kertaa sinä iltana joten eivät olleet kavereita vielä. Silti en heittänyt pihalle vaan ilmoitin muutaman päivän päästä asiallisesti ettei meidän tapailu jatku
Kuulostaa aivan samanlaiselta kuin minun eksäni. Juuri noin kaikki alkoi. Minä vaan en lähtenyt ajoissa, vaan pysyin suhteessa nuorena, sinisilmäisenä ja toivottoman rakastuneena ja miellyttämisen haluisena tyttönä. Kunnes tajusin tuon parisuhteen tehneen minusta vain varjon entisestään. Kokoaika varoin sanojani ja eleitäni, olin täysin miehen otteessa ja koin häpeää itsestäni tyttöystävänä (ja tätähän mies halusikin minun tuntevan - häpeää). En enää uskaltanut heittäytyä, vitsailla tai nauraa koska olisin kuitenkin häpäissyt mieheni. Mieheltäni pyysin lupaa tavata ystäviäni ja perhettäni jotka hekin kaikki olivat rumia, noloja ja halveksuttuja. Enpä siis tavannutkaan enää ketään. Neljän seinän sisällä aamusta iltaan, hyvä että edes töissä sai käydä. Työpaikkanikin oli miehen mielestä väärä valinta, eikä sillä että itse nautin työstäni ollut mitään merkitystä. Yritti toistuvasti manipuloida minua uskotellen että työpaikkani pitää minua vain orjanaan eikä minään muuna, työntekijänä minulla ei ollut siellä mitään merkitystä, minä olin aina korvattavissa, olin arvoton. Edes vaikka sain ylennyksen se ei ollut mitään mihin minun olisi kannattanut luottaa. Seksiä tuli antaa säännöllisesti ja jos et ollut tuulella, käytiin muutaman tunnin keskustelu vääryydestä jolla olin miestäni kohdellut. Pahimmillaan vitsaili ylpeänä kuinka kaverinsa joskus sanoi osuvasti "Jos kotona ei saa ruokaa, pitää mennä ulos syömään." Sanoinko jo, että oli muuten vieläpä kaiken lisäksi sairaalloisen mustasukkainen, ja kaikki tutkittiin mitä käsiin saatiin: puhelut, tekstiviestit, Facebook, instagram, KAIKKI.
Ja niinhän se mies sitten lähti "ulos syömään", jäi kiinni ja erossa yritti käännyttää perheeni minua vastaan kehittelemällään tarinallaan minun päihdeongelmastani ja kuinka minä olin ollut se, joka pokaili vieraita miehiä ja käytinpä kuulemma huumeitakin. Oman perheensä onnistui uskottelemaan, onneksi ystäväni ja perheeni tunsi minut hieman paremmin.
Ette puhu enää otsikosta.
Ap, tule kertomaan! Miten menee nyt?
Et kai vaan jatka suhdetta?
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä ap:n salsa, pukeutuminen tms näytti lutkamaiselta tai joku miehen ystävistä kommentoi miehelle lutkamaisuudesta. Osa miehistä ei halua elää lutkamaiselta näyttävän ja lutkamaisenanpidettävännhenkilön kanssa.
Jos ei halua elää jokun henkilön kanssa, niin se kerrotaan tälle asiallisesti. Vain tärähtänyt alkaa haukkumaan ja uhkaamaan kumppaniaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itte oon todistanut tyhjästä syntyneitä raivareita sellaisen taholta, joka käyttää säännöllisesti (useamman kerran viikossa) kannabista. Ja sellaisen, joka käyttää viinaa (ja toisinaan myös kannabista) aika reippaasti. Ja nyt tuli muitakin satunnaisia mieleen. Aina on liittynyt huumeet ja viina jotenkin raivaria edeltäviin hetkiin.
Minusta vaikuttaa, että ap:n "mielitietty" ei ole erityisen mustasukkainen vaan luonnevikainen.
Täti neuvoo: Helpommalla pääsee tasasemman luonteen kanssa.
Jostain syystä rauhalliset kannabiksenkäyttäjät tuiskahtelee tuolla tavalla. Kaikki voi olla hyvin pitkäänkin, sitten yhtenä iltana otetaan vähän enemmän alkoholia (siis 2kaljaa yhden sijaan) ja kas - riita syntyy mistä tahansa. Ei siihen tarvita kuin lusikka väärällä tavalla tiskikoneessa.
Tästä syystä en halua kannabiksen laillistamista! Ei se niin vaaratonta ole kuin väitetään.
Juu, eivät ole niin "letkeitä" tapauksia kuin uskottelevat itselleen ja muille.
Kannabista on Suomessa käyttänyt yli miljoona ihmistä ja käyttäjiä on aivan jokaisessa ammatti- ja sosiaaliryhmässä. Lähinnä on todella lapsellista sinulta yrittää esittää, että noin suuri määrä erilaisia ihmisiä olisi jollain tavalla "samanlaisia" koska ovat käyttäneet kannabista.
Melkein samanlaista yleistystä olisi väittää, että jokainen huumevalistaja on pahoinpidellyt lapsiaan, kun sellaistakin on moni huumevalistaja tehnyt. Alkoholi ja perheväkivalta on pätevöittänyt monet huumevalistajat valistustyöhön.
Ilman alkoholia ei edes olisi Irti Huumeista ry:tä.
Mene sinä pilvenpolttaja nyt jonnekin muualle täältä sekoilemaan. Ketään ei kiinnosta.
Hamppu hemmot taas vauhdissa:D Lääke kannabis on eri asia kuin tavallinen,jos joku polttelee tavallista turha tulla kertoilemaan polttavansa lääke kamaa sitä paitsi,itse polttaminen jopona on yhtä paha asia kuin röökin vetäminen joten..miksi saastutatte ilmaa ja kanssaeläjiä palamis käryillä??
Olette vielä niin nuoria tai aloittelijoita ettette tiedä mitään..menkää katsomaan niitä jotka ovat pössytelleet vuosikymmeniä,leikkaako siellä nupissa kovin nopeasti enää..ai niin,hitaus on teille joku hyve.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa ajatus nelikymppisten itse järkkäämästä diskosta 😂 Haluaisin olla kärpäsenä katossa.
N25
Mihin ikään saakka tanssiminen on sallittua?
Mietin ihan samaa.
Näkisittepä mun kasarimuuvit😁
N55
Ei kiitos.
*puistatus*
Hah, jo "80" alanuolta.
Vierailija kirjoitti:
Lääke kannabis on eri asia kuin tavallinen
Olette vielä niin nuoria tai aloittelijoita ettette tiedä mitään..menkää katsomaan niitä jotka ovat pössytelleet vuosikymmeniä,
Jokaisella kannabislajikkeella on lääkinnällisiä ominaisuuksia, ja yli sadasta eri kannabislajikkeesta piti valita yksi ”virallinen” lääkekannabis, ja yksi valinnan kriteeri oli se, että kannabiksesta saadaan myös hyvin vahvaakin. Ihan samaa lajiketta voi kasvattaa itsekin.
Dementiakodeissa on alle 30-vuotiaita, joilta alkoholi on tuhonnut pään peruuttamattomasti, joten laitoshoito on ainoa vaihtoehto. Kannabis ei edes runsaassa lääkekäytössä aiheuta mitään tuhoa aivoissa.
Moni aloittaa onneksi nykyään kovilla huumeilla, eikä kokeile kannabista lainkaan. Ravintoloissakaan ei saa polttaa, joten se yleisin kokeilu alkaa olla kännissä kokeiltu amfetamiini ja kokaiini, mikä myös näkyy jätevesissäkin. Eipä näy riviäkään tekstiä "huumevalistajien" toimesta näistä aineista. Hyvin on ehdollistettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itte oon todistanut tyhjästä syntyneitä raivareita sellaisen taholta, joka käyttää säännöllisesti (useamman kerran viikossa) kannabista. Ja sellaisen, joka käyttää viinaa (ja toisinaan myös kannabista) aika reippaasti. Ja nyt tuli muitakin satunnaisia mieleen. Aina on liittynyt huumeet ja viina jotenkin raivaria edeltäviin hetkiin.
Minusta vaikuttaa, että ap:n "mielitietty" ei ole erityisen mustasukkainen vaan luonnevikainen.
Täti neuvoo: Helpommalla pääsee tasasemman luonteen kanssa.
Jostain syystä rauhalliset kannabiksenkäyttäjät tuiskahtelee tuolla tavalla. Kaikki voi olla hyvin pitkäänkin, sitten yhtenä iltana otetaan vähän enemmän alkoholia (siis 2kaljaa yhden sijaan) ja kas - riita syntyy mistä tahansa. Ei siihen tarvita kuin lusikka väärällä tavalla tiskikoneessa.
Tästä syystä en halua kannabiksen laillistamista! Ei se niin vaaratonta ole kuin väitetään.
Juu, eivät ole niin "letkeitä" tapauksia kuin uskottelevat itselleen ja muille.
Kannabista on Suomessa käyttänyt yli miljoona ihmistä ja käyttäjiä on aivan jokaisessa ammatti- ja sosiaaliryhmässä. Lähinnä on todella lapsellista sinulta yrittää esittää, että noin suuri määrä erilaisia ihmisiä olisi jollain tavalla "samanlaisia" koska ovat käyttäneet kannabista.
Melkein samanlaista yleistystä olisi väittää, että jokainen huumevalistaja on pahoinpidellyt lapsiaan, kun sellaistakin on moni huumevalistaja tehnyt. Alkoholi ja perheväkivalta on pätevöittänyt monet huumevalistajat valistustyöhön.
Ilman alkoholia ei edes olisi Irti Huumeista ry:tä.
Mene sinä pilvenpolttaja nyt jonnekin muualle täältä sekoilemaan. Ketään ei kiinnosta.
olisi syytä kiinnostaa.
tupakalla, alkoholilla ja muilla kovilla huumeilla tehdään Suomessa (isänmaasi) kansanmurhaa, kannabiksella taas ei.
keskittykää vähitellen oikeisiin ongelmiin.
Suomessa alkoholi tappaa noin kuusi ihmistä päivässä, tupakka viisitoista.
No hei come on, hän on odottanut 4 kk alkaako parisuhde vai ei...!! Ja ettet vain olisi LIRKUTELLUT toiselle miehelle illan aikana? Se on melkein sama, kuin olisit antanut puoliksi p3rsettä. Vaikka hän on niin kärsivällisesti odottanut, haluatko kunnon parisuhteen vai et. Kuten hän sanoi, käytöksessäsi oli jotain lutkamaista. DON'T PUSH IT!!!
No, vika oli kuitenkin varmasti sinussa. Koita miettiä mitä teit. Toivottavasti hän ottaa sinut vielä takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääke kannabis on eri asia kuin tavallinen
Olette vielä niin nuoria tai aloittelijoita ettette tiedä mitään..menkää katsomaan niitä jotka ovat pössytelleet vuosikymmeniä,
Jokaisella kannabislajikkeella on lääkinnällisiä ominaisuuksia, ja yli sadasta eri kannabislajikkeesta piti valita yksi ”virallinen” lääkekannabis, ja yksi valinnan kriteeri oli se, että kannabiksesta saadaan myös hyvin vahvaakin. Ihan samaa lajiketta voi kasvattaa itsekin.
Dementiakodeissa on alle 30-vuotiaita, joilta alkoholi on tuhonnut pään peruuttamattomasti, joten laitoshoito on ainoa vaihtoehto. Kannabis ei edes runsaassa lääkekäytössä aiheuta mitään tuhoa aivoissa.
https://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/433716-jopa-30-vuotiaat-saira…
Alkoholidementia vie aina vain nuorempia. Laitoshoitoa monelle edessä 40 - 50 vuotta.
https://www.ilkka.fi/mielipide/yleisolta/yleistyva-alkoholidementia-vaa…
Kalliita laitospaikkoja laillisen ja eniten tappavan ja väkivaltaa aiheuttavan huumeen takia. Mikään muu huume tai päihde, laiton tai laillinen, ei tuhoa aivoja niin paljon kuin alkoholi.
"Saitte tänään käsityksen Raakkunan faijasta, Joka on aina mua sortanut, mun teini iästä asti. Kun ei edes hyvästä yrityksestäni huolimatta, voinut ÄIJÄ koskaan olla asiallinen ja mukava. Vaan koitti mun omia ajatuksia muuttaa omiensa kaltaiseksi, ja valtaansa aina mun yli pommittaa. Sitä on kestänyt pojat kuulkaa näihin päiviin asti, vaikka ikää on mulla about 50v. Ja lopulta se tais tajuta, minkälainen HÖLMÖ se on asenteessaan ollutkaan. Kun ainoaa Esikois poikaa on ainoastaan valtansa alle sovittaa. Vai voinko iloita tästäkään. Sillä vähän käy sääliks jo äijää, vaikka vieläkin se nyrkit pystyssä mun edessä heristelee, ja olis tosi tyytyväinen jos poliisit sai syyn mut pidättää. SAASTA!"