Olen tapaillut ihanaa miestä 4kk, mutta eilen hän sai raivokohtauksen.
Olemme nelikymppisiä. Mies on komea, kohtelias, vastuullinen, käyttää vähän alkoa, urheilullinen, hyvä työ jne. Eilen kuitenkin kävi niin, että olimme hänen luonaan viettämässä iltaa kaveriporukalla. Mies grillasi, minä olin tehnyt salaatit ja jälkiruoat. Meillä oli tosi hauska ilta, laitettiin diskokin pystyyn loppuillasta. Kun vieraat lähtivät, mies alkoi katsoa urheilua, vaikka olin ihan valmis pieneen petisessioon. Yritin mennä hänen viereen sohvalle, mutta hän sanoi minulle "häivy mun kodista v**un lut*a". Olin todella järkyttynyt ja kompastellen otin tavarani ja lähdin itkien. Nyt hän ei vastaa puheluihini eikä viesteihini. Mitä ihmettä tapahtui?
Kommentit (289)
Vierailija kirjoitti:
"Yksi naapuri oli nähnyt vaimon tulevan yöllä autolla asunnolleen. Mies oli autokatoksessa vastassa ja löi häntä muutaman kerran nyrkeillä kasvoihin. Ainakin kerran mies potkaisi vaimoaan vatsaan ja vaimo putosi maahan.
Naapuritalossa asuva todistaja näki ja kuuli tapahtumat makuuhuoneensa avoimesta ikkunasta. Mies oli haukkunut ja nimitellyt vaimoaan huoraksi ja lehmäksi, kun he menivät asunnolleen.
Yksi seinänaapuri oli kuullut, kun mies oli huutanut vaimolleen, että ”olet pilannut elämäni”.
Asunnossa väkivalta jatkui. Mies oli selvin päin kuten vaimokin.
Raakaa ja julmaa väkivaltaa kesti arviolta pari tuntia. Mies potki, hakkasi ja käytti lyömäaseena ainakin vatupassia yhden kerran. Vaimo sai lukuisia luunmurtumia, vammoja sisäelimiinsä, verenpurkaumia, ruhjeita, mustelmia ja vammoja aivoihinsa.
Asunnon runsaista verijäljistä saattoi päätellä, että uhri joutui ottamaan iskut ja potkut vastaan ollessaan polvillaan tai pitkällään lattialla. Verta oli kaikkialla asunnossa.
Syyttäjä pitää veritekoa murhana sen pitkäkestoisuuden ja erityisen raakuuden vuoksi"
Tätä oli kauheaa lukeakin... Voi kun kukaan ei jäisi väkivaltaiseen suhteeseen. Loppu voi olla näin kammottava. Tämäkin pariskunta oli ollut vasta muutaman vuoden yhdessä.
No miten sille Ap:lle kävi tai on käynyt? Jätitkö sen miehenkuvan vai ajattelitko, että on se parempi jatkaa hänen jalkarättinään, pahin skenaariohan olisi että hän jättäisi minut.'
Kyllä mustelmat ja katkenneet kylkiluut aina yksin olon voittaa, varsinkin jos säilyy hengissä.
ap on varmaan mennyt madellen ja mielinkielin rakkaan sulhonsa luo ja mies harrastaa siellä atm potkunyrkkeilyä naikkoseensa :)
J.Ä.T.Ä. S.E. S.I.K.A!
Hirveen mustasukkainen. Ei hänellä oli oikeutta suuttua sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Irti Huumeista ry:n perustaja, Jouko Pallari, sai 30 vuotta levittää veronmaksajien varoilla itsekeksimiään kannabisrasvateorioita jokaisessa maamme koulussa? Kyseisiä teorioita ei tunneta missään muualla maailmassa.
Kyseessä on ns. huijari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaiken lisäksi ne vaikutukset saattavat ilmaantua vielä pitkään käytön lopettamisen jälkeen.
Älä nyt viitsi sentään valehdella, vaikka ymmärrän että sinun pitää saada lempiaiheesi eli kannabis sotkettua jokaiseen keskusteluun jossa kirjoitat. Irti Huumeista ry:n perustaja taas pahoinpiteli poikansa mielisairaaksi ja syytti kannabista lopulta kaikesta.
"Saitte tänään käsityksen Raakkunan faijasta, Joka on aina mua sortanut, mun teini iästä asti. Kun ei edes hyvästä yrityksestäni huolimatta, voinut ÄIJÄ koskaan olla asiallinen ja mukava. Vaan koitti mun omia ajatuksia muuttaa omiensa kaltaiseksi, ja valtaansa aina mun yli pommittaa. Sitä on kestänyt pojat kuulkaa näihin päiviin asti, vaikka ikää on mulla about 50v. Ja lopulta se tais tajuta, minkälainen HÖLMÖ se on asenteessaan ollutkaan. Kun ainoaa Esikois poikaa on ainoastaan valtansa alle sovittaa. Vai voinko iloita tästäkään. Sillä vähän käy sääliks jo äijää, vaikka vieläkin se nyrkit pystyssä mun edessä heristelee, ja olis tosi tyytyväinen jos poliisit sai syyn mut pidättää. SAASTA!"
https://www.narsistienuhrientuki.fi/
.
ex oli kanssa tuollainen. Eräänä iltana kun kysyin että mitä mieltä hän on, jos otan loparit työpaikaltani ja tehdään vauva, niin mies raivostui täysin.
Hän otti suuren alapurennan ja katsoi minua kuin alkaisi itkeä. Sitten hän murisi ja työnsi olohuoneen pöydän kädellään nurin huiskaisten, kun käveli kohti seinää.
Seinän edessä hän alkoi takoa nyrkeillään raivokkaasti. Tum tum tum vain kuului seinästä. Pian seinä alkoi punertua ja mies sitten nyrkit veressä kysyi että haluanko minä todella että hän elättää minut ja vauvan 1200e kk tuloilla?
Sanoin että unohda koko juttu, se oli vain hassu idea.
Seuraavana päivänä lähdin vähin äänin ystävälleni ja jätin miehen.
Onpa todella kohtelias, kun tuollaista päästelee suustaan. Älä missään nimessä ota enää yhteyttä tai joudut lopulta hakatuksi henkihieveriin.
No, jos lutkaksi kutsuu, niin soromnoo.
Kyllä asioista on opeteltava puhumaan.
Jos näin olisi ollut niin silti asian voi ilmaista ihan toisella tapaa ettei tykännyt jostain asiasta mitä toinen teki. Mitä tollanen käytös ketään hyödyttää?
jäi epäselväksi sanoiko mies sen lauseensa ihan selvällä suomen kielellä vai murtaen tai jopa muulla kielellä
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa ajatus nelikymppisten itse järkkäämästä diskosta 😂 Haluaisin olla kärpäsenä katossa.
N25
Naurattaa ajatus 25-vuotiaasta, joka nauraa nelikymppisille diskoilemassa! :D Mun siskonlapset on sun ikiä, ja monet hauskat juhlat ollaan käännetty loppuillasta tanssijameiksi, siinä ei paljon ikäero puristele, kun pidetään hauskaa kummankin ikäluokan kavereiden kesken!
Vierailija kirjoitti:
"Yksi naapuri oli nähnyt vaimon tulevan yöllä autolla asunnolleen. Mies oli autokatoksessa vastassa ja löi häntä muutaman kerran nyrkeillä kasvoihin. Ainakin kerran mies potkaisi vaimoaan vatsaan ja vaimo putosi maahan.
Naapuritalossa asuva todistaja näki ja kuuli tapahtumat makuuhuoneensa avoimesta ikkunasta. Mies oli haukkunut ja nimitellyt vaimoaan huoraksi ja lehmäksi, kun he menivät asunnolleen.
Yksi seinänaapuri oli kuullut, kun mies oli huutanut vaimolleen, että ”olet pilannut elämäni”.
Raakaa ja julmaa väkivaltaa kesti arviolta pari tuntia. Mies potki, hakkasi ja käytti lyömäaseena ainakin vatupassia yhden kerran. Vaimo sai lukuisia luunmurtumia, vammoja sisäelimiinsä, verenpurkaumia, ruhjeita, mustelmia ja vammoja aivoihinsa.
Asunnon runsaista verijäljistä saattoi päätellä, että uhri joutui ottamaan iskut ja potkut vastaan ollessaan polvillaan tai pitkällään lattialla. Verta oli kaikkialla asunnossa.
Syyttäjä pitää veritekoa murhana sen pitkäkestoisuuden ja erityisen raakuuden vuoksi"
Miksi naapuri ei soittanut apua pihan tapahtumat nähdessään??!!! Tätä en käsitä. Jos poliisi olisi tullut paikalle, niin olisi ehkä selvinnyt. Mitä ihmettä me ihmiset hyväksymme toisille tehtävän ja käännämme katseemme toisaalle : (
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Irti Huumeista ry:n perustaja, Jouko Pallari, sai 30 vuotta levittää veronmaksajien varoilla itsekeksimiään kannabisrasvateorioita jokaisessa maamme koulussa? Kyseisiä teorioita ei tunneta missään muualla maailmassa.
Kyseessä on ns. huijari.
Kiero huijari, jonka valheet maksavat ihmishenkiä. Onneksi mitään vastuuta "huumevalistajilla" ei ole.
Ap saitko selville raivarin syyn?
Henk kohtainen mielipide on että ora selvää mitä tapahtui. Tuollainen reagointi on liian rajua oli tilanne sitten mikä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Lääke kannabis on eri asia kuin tavallinen
Millä tavalla on eri asia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä on ns. huijari.
Jos kannabis olisi kovinkin vaarallista tai haitallista, sen lääkekäyttö olisi täysin mahdotonta, ja koska kannabiksen lääkekäyttö selvästikin tukee sairaiden elämää, kuoleman todennäköisyys pienenee lääkekäyttäjillä. Ihan MS-taudista lähtien. Sääli, että Irti Huumeista ry:n perustajan valehtelut ja sekavat kannabisjutut ovat saaneet MS-potilaatkin Suomessa juoksemaan toimivaa lääkitystä pakoon. Voidaan sanoa, että ilman Joukon antamaa huumevalistusta kuoleman todennäköisyys olisi monille alhaisempi.
Ainoa mikä on varmaan on kuolema ja sen sataprosenttinen todennäköisyys, mutta ymmärrän kyllä ajatuksesi. Toimiva lääkitys antaa lisää elinvuosia.
Noin se alkaa. Meilläkin alkoi "ihanan miehen" kanssa tuo peli juuri samoihin aikoihin kuin aloittajalla.
Tanssin lapsuuden kaverin kanssa, ja mies lähti ovet paukkuen menemään.
Hämmentyneenä lähdin perään, en olisi lähtenyt, jos olisin jo silloin ymmärtänyt, että se oli testi.
Ihana mies pyysi anteeksi, lupasi ettei toistu, ja seuraavat kuukaudet oli taas ihanaa, kunnes taas.
Sama sykli toistui, mutta yhä tiheämmin tulivat raivarit. Raivareiden välissä mies oli ihana ja aina annoin anteeksi, tyhmyyttäni. Selitys raivareille mieheltä löytyi aina, työstressiä, ahdistusta, masennusta, ja minähän ymmärsin.
Yli 4 vuotta sitä kesti. Nyt tilanne kuukausi eron jälkeen on se, etten enää edes halua tanssia enkä nähdä ketään. Oon liian läski ja ruma semmoiseen. Kiloja on tullut lisää varmaan 30, en tunnista itseäni peilistä enkä luonteelta.
Vertasin kuvaa itsestäni 4 vuotta sitten ja nyt ja järkytyin.
Olen myös tyhmä, liian epävarma, liian *aska ym ja mietin vaan, että mitä mulle tapahtui ja että miksi, voi miksi en juossut sen ekan raivarin jälkeen toiseen suuntaan.
Haluan uskoa, että toivun, ehkä joskus jopa taas tanssinkin, mutta pitkä ja kivinen tie on edessä.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006233282.html