En saa apua esidiabetekseen
Verensokeri huutelee 6.8:saa.On kalvava näläntunne johon mitkään laihdutus lääkkeet ei auta!
Kommentit (52)
Jos on nälkä niin syöt kunnon ruokaa säännöllisesti. Miten syöt?
Painoa ja hiilarit pois niin homma hoidettu
Yksittäinen alle seiskan lukema on ok.
Laihduta vähän, se parantaa sokerinsietoa.
Minulla on pahe viinin tissuttelu iltaisin 2 viinilasillista,joskus kolmekin.Makeeta en syö.Teen tunnin kävely lenkkejä,pilatesta joogaa uin ja saunon.Syön kala ja kasvisvoittoisesti,syön leipää ainoastaan aamulla 2-siivua.Juon vettä paljon,mutta se viini.Tiedättekö kun minä en muutoin jaksa elämää,ellei minulla olisi iltaisin aina viiniä!
Vierailija kirjoitti:
Yksittäinen alle seiskan lukema on ok.
Laihduta vähän, se parantaa sokerinsietoa.
Ei laihdutus auta, jos ei korjaa syömisiä.
Syö kunnolla. Itse söin äsken salaatin eli tomaatti, jääsalaatti ja paprika. Lisänä kaksi keitettyä munaa ja iso kasa rasvaista salaattijuustoa. Kukkurallinen lautanen ruokaa, jossa n 300 kcal, vähän hiilihydraattia, mutta paljon proteiinia ja sopivasti rasvaa. Eipä tarvi syödä enää tänään
Kai tässä pitäisi mennä jonnekin AA-kerhoon,kun en elämää muutoin jaksa.:(
Nyt ihan ensin liiat hiilarit pois ruokavaliosta. Ne ruoat pitää insuliiniresistenssiä yllä ja voi tosiaan johtaa diabetekseen. Eli pois kaikki viljat, riisi, pasta, peruna, makeiset, ym. Kunnon ruokaa kolme kertaa päivässä, ei välipaloja.
Eli koostat ateriasi kasviksista, proteiinista (liha, kana, munat, kalat), syöt juustoja, voita ja oliiviöljyä. Kolme kertaa päivässä ravinteikasta ruokaa. Alkuun opettelet paastoamaan 12 h, sitten 14 h ja lopulta 16 h joka päivä. Tuossa menee kuukausi pari että pääset 16 h tai voi olla että nopeammin jos halua on. Tuon jälkeen elämäsi muuttuu pysyvästi ja olet paljon terveempi ilman nälkää.
Ylipainoni lienee alkoholin syytä,en elämää muutoin jaksa,kun olen näin hermo heikko.
Mutta kiitos vinkeistä kaikesta huolimatta:)
Vierailija kirjoitti:
Olet luulosairas. Haluat olla vain sairas.
Olen alkoholisti.
Alko pois, painoa pois, herkut pois, liika rasva pois. Syö kasvisvoittoista ruokaa ja riittävästi rasvaa (eläin & oliivi). Syö riittävän vähän. Siinä ohjeet, ole hyvä. Noilla sain itse esidiabeteksen remissioon.
Ei saa viedä mun viiniä!Elämä on liian kauheeta ilman sitä!
Tänään olen syönyt 2 kiloa karkkia kun on niin kova nälkä ja heikotus. Miksei lääkärit auta?
Vierailija kirjoitti:
Tänään olen syönyt 2 kiloa karkkia kun on niin kova nälkä ja heikotus. Miksei lääkärit auta?
Minun paheeni on viini sekä lääkkeeni.Lääkkeitä ja viinaa se klassikko.
Mullakin verensokeri 7 ja lääkäri tuputtaa ozempicia. Ei vaan ole varaa sellaiseen. Pitäkööt tunkkinsa.
Kun illalla otan lääkkeenä,aromalampun päälle missä poltan laventelia keitän teetä sitten otan sen 2 lasia viiniä olen taivaassa!Ihanan turta olo.
Vierailija kirjoitti:
Mullakin verensokeri 7 ja lääkäri tuputtaa ozempicia. Ei vaan ole varaa sellaiseen. Pitäkööt tunkkinsa.
Jospa ruualla hoitaminen olis halvenpaa?
Voit auttaa itse itseäsi vähentämällä hiilihydraatteja. Pätkäpaastp auttaa myös ja varmaan liikut vähintään suositusten verran?