Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen tapaillut ihanaa miestä 4kk, mutta eilen hän sai raivokohtauksen.

Vierailija
08.09.2019 |

Olemme nelikymppisiä. Mies on komea, kohtelias, vastuullinen, käyttää vähän alkoa, urheilullinen, hyvä työ jne. Eilen kuitenkin kävi niin, että olimme hänen luonaan viettämässä iltaa kaveriporukalla. Mies grillasi, minä olin tehnyt salaatit ja jälkiruoat. Meillä oli tosi hauska ilta, laitettiin diskokin pystyyn loppuillasta. Kun vieraat lähtivät, mies alkoi katsoa urheilua, vaikka olin ihan valmis pieneen petisessioon. Yritin mennä hänen viereen sohvalle, mutta hän sanoi minulle "häivy mun kodista v**un lut*a". Olin todella järkyttynyt ja kompastellen otin tavarani ja lähdin itkien. Nyt hän ei vastaa puheluihini eikä viesteihini. Mitä ihmettä tapahtui?

Kommentit (289)

Vierailija
181/289 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muille miehille varoituksena, oli sitten raivostuvaa sorttia tai ei, niin pysykään kaukana naisista, jotka ovat liian innokkaita tanssijoita. Ainakin, jos ette itse välitä tanssimisesta (kuten suurin osa miehistä). Se tanssiva nainen "haluaa vain pitää hauskaa" ja lopulta se tanssi meneekin sitten liian pitkälle.

Itsensä mainostamistahan se on, vaikka naiset kovasti muuta yrittävätkin väittää.

Käsittämättömiä näkemyksiä täällä! Mitäs jos menen uimaan bikineissä niin "mainostanko" itseäni? Kenelle mainostan itseäni kun tanssin yksin kotonani?

Keinutatko lannetta myös uimarannalla?

Saatanpa keinuttaakin. Myös venyttelen ja pelaan lentopalloa rinnat hölskyen.

Oikeasti kannattaa hakea apua tuollaisiin ajatuksiin. Ei ole normaalia.

Vierailija
182/289 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla mun n. 40ex, olisin varoittanut jos tuntisin sinut. Käsittämättömät raivokohtaukset ja koskaan en ymmärtänyt syytä. Ole tyytyväinen että paljastui näin aikaisin....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/289 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro lisää.

Vierailija
184/289 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oulunsalolainen mies?

Kuka? 😊

Vierailija
185/289 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä mustasukkainen, raivostuu vain pienistä, oli ehkä kuormittunut ja halusi omaa rauhaa, mutta että raivota noin?

Vierailija
186/289 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle ei alkoholi sovi. Olen todistanut vastaavaa tuttavapariskunnalla. Mies vetää aina hirveät raivoilut illanvieton loppupuolella. Kannattaisi miehen ottaa opikseen kun huomaa, että alkoholi saa noin pimahtamaan. Ellei raivoilu siis perusluonteeseen selvin päin kuulu (mikä on vielä huolestuttavampaa). Alko pois.

Vierailija
187/289 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se disko oli miehelle liikaa. Jätä se ensi kerralla pois.

Vierailija
188/289 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa ajatus nelikymppisten itse järkkäämästä diskosta 😂 Haluaisin olla kärpäsenä katossa.

N25

Mihin ikään saakka tanssiminen on sallittua?

Nimimerkki N25 ei aio seurata Dame Airan esimerkkiä vaan vetäytyy vanhuuden lepoon täyttäessään 35.

Vierailija
189/289 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raivohullua miestä ei kannata tapailla. Et voi koskaan tietää, mistä ja milloin pimahtaa seuraavaksi. Saat niskaasi aiheettomat haukut ja pahimmassa tapauksessa puukon kylkeen. Juokse nainen! Äläkä edes yritä enää ikinä ottaa yhteyttä tuohon hulluun. Ennemmin sinun pitää olla varuillaan, ettei hän saa sinuun enää yhteyttä, ellet ehdoin tahdoin halua pilata elämääsi.

Vierailija
190/289 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että miehen todellinen luonne selvisi tässä vaiheessa, eikä vasta vuoden päästä. Nyt sinulla on kätevä tilaisuus päästä sekopäänassesta eroon. Käytä tilaisuus hyväksesi ja kiitä onneasi, ettet tuhlannut enempää aikaasi ja menettänyt siinä samalla myös mielenterveyttäsi.

Vierailija
191/289 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kaikin tavoin hyvän oloinen mies on tuossa iässä sinkku, siihen on syy. Tässä se näkyikin ja jo hyvin ajoissa, tuossa vilahti tyypin todellinen luonne pintasilauksen alta.

Juoksisin, ja olisin tyytyväinen että pääsin noin vähällä.

Vierailija
192/289 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen ruma nimittely ei KOSKAAN ole terveen touhua, ei vaikka kuinka olisitkin hinkuttanut itseäsi (mikä myös olisi toki tyhmää ja mitä en hetkeäkään usko) muihin miehiin.

Jokainen vastaa käytöksestään, nainen omastaan ja mies omastaan. Jos nainen oikeasti käyttäytyykin horatsumaisesti, niin mitä ihmettä lapsellinen nimittely siihen auttaa? Että ku nyt haukun horoksi, niin sitten se lopettaa horoilun? Tai sitten minä saan kohdella toista kuin horoa?

Ei. Jos noin todella olisi, mies sanoo kypsän aikuisen tavoin, et meillä taitaa olla aika erilaiset arvot ja moraali, haluan lopettaa tapailun tähän. Mutta nimittely?? Viisivuotiaan puuhaa.

Vierailija
193/289 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tilanne ap?

Vierailija
194/289 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole niin, että "riita" on sovittu, ja rakkaus jyllää.

On ihan oma ihmistyyppinsä, joka ei usko ennen kuin on nyrkki naamassa, eikä vielä sittenkään. Ei niitä voi auttaa.

Vierailija
195/289 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi kuulla ap: n kuulumiset. Onko miehen kanssa puhuttu ja mitä.

Vierailija
196/289 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, jätä koko mies. Jos tässä vaiheessa käyttäytyy tuollai, niin tulee käyttäytymään jatkossakin. Jos et halua tuollaista käytössä, niin juokse!

Vierailija
197/289 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyseistä henkilöä tuntematta mene arvailemaan mitään syytä hänen kiukkupuuskalleen.  Mahdollisia syitä moiseen käyttäytymiseen voi olla satoja, esimerkiksi se, että aamulla hänellä oli ankaria suolenvaivoja tai se, että naapuri ei tavattaessa tervehtinyt tai sitten se, että hänellä on esim. rahapulan vuoksi koko ajan pinna kireällä. Sitä paitsi, suutahtaminen on aina vuorovaikutusjuttu, sillä tuskinpa kukaan yksinään suuttuilee ellei sitten havaitse, että pierun mukana housuihin ilmestyi evästä mukana.

Vierailija
198/289 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimimerkki Viikseen kirjoitti:

En kyseistä henkilöä tuntematta mene arvailemaan mitään syytä hänen kiukkupuuskalleen.  Mahdollisia syitä moiseen käyttäytymiseen voi olla satoja, esimerkiksi se, että aamulla hänellä oli ankaria suolenvaivoja tai se, että naapuri ei tavattaessa tervehtinyt tai sitten se, että hänellä on esim. rahapulan vuoksi koko ajan pinna kireällä. Sitä paitsi, suutahtaminen on aina vuorovaikutusjuttu, sillä tuskinpa kukaan yksinään suuttuilee ellei sitten havaitse, että pierun mukana housuihin ilmestyi evästä mukana.

No kyllä todellakin monikin suuttuilee itsekseen tai mitä ihmeellisimmistä aiheista. Ja sitten on ihan valtavia eroja siinä, miten ihminen käyttäytyy suutahtaessaan. Huorittelu nyt vaan on niin toisesta maailmasta, etten kuuntele sellaista edes suuttuneelta. 

Vierailija
199/289 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekopää ei aihetta tarvitse.

Vierailija
200/289 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulluja piisaa. Suolenvääntö, naapurit ja rahapulako sitten paranevat täysin syyttömille kilahtelemalla?

Täysipäinen ihminen ei käyttäydy noin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme