Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen tapaillut ihanaa miestä 4kk, mutta eilen hän sai raivokohtauksen.

Vierailija
08.09.2019 |

Olemme nelikymppisiä. Mies on komea, kohtelias, vastuullinen, käyttää vähän alkoa, urheilullinen, hyvä työ jne. Eilen kuitenkin kävi niin, että olimme hänen luonaan viettämässä iltaa kaveriporukalla. Mies grillasi, minä olin tehnyt salaatit ja jälkiruoat. Meillä oli tosi hauska ilta, laitettiin diskokin pystyyn loppuillasta. Kun vieraat lähtivät, mies alkoi katsoa urheilua, vaikka olin ihan valmis pieneen petisessioon. Yritin mennä hänen viereen sohvalle, mutta hän sanoi minulle "häivy mun kodista v**un lut*a". Olin todella järkyttynyt ja kompastellen otin tavarani ja lähdin itkien. Nyt hän ei vastaa puheluihini eikä viesteihini. Mitä ihmettä tapahtui?

Kommentit (289)

Vierailija
241/289 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.ilkka.fi/mielipide/yleisolta/yleistyva-alkoholidementia-vaa…

Kalliita laitospaikkoja laillisen ja eniten tappavan ja väkivaltaa aiheuttavan huumeen takia. Mikään muu huume tai päihde, laiton tai laillinen, ei tuhoa aivoja niin paljon kuin alkoholi.

Joku huumeveikkoko yrittää tällä tavalla selittää itselleen, että huumeiden käyttö on ok. Voi tsiisus sentään. Näköjään aivot ovat jo sulaneet.

Vierailija
242/289 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kalliita laitospaikkoja laillisen ja eniten tappavan ja väkivaltaa aiheuttavan huumeen takia. Mikään muu huume tai päihde, laiton tai laillinen, ei tuhoa aivoja niin paljon kuin alkoholi.

Joku huumeveikkoko yrittää tällä tavalla selittää itselleen, että huumeiden käyttö on ok. Voi tsiisus sentään. Näköjään aivot ovat jo sulaneet.

Jos haluat noin asian tulkita. Oikeasti kannabis ei aiheuta mitään tuhoja aivoissa edes runsaassa ja jokapäiväisessä lääkekäytössä, alkoholi taas kaikista maailman huumeista ja päihteistä tuhoaa eniten aivoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/289 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan olin sitten ärsyttävä, kun hänen lempilajiaan tuli tv:stä. Meillä on ollut niin ihanaa eiliseen asti. Nyt olen vaan itkeskellyt. Olin tietysti juonut pari lasillista viiniä, mutta en missään nimessä koskenut muita miehiä. Itse hän ei oikein innostunut tanssimisesta ja ehkä sitten olin ärsyttävä tanssiessani. Olen aika hyvä salsassa, ehkä olisi pitänyt vetää hillitymmin. Miten voin mennä töihinkään huomenna, kun vaan itkettää. Haluan vaan sopia tämän riidan.

JUOK - SE!! Et sovi riitaa vaan lähdet suhteesta. Tämä neuvo tulee suoraan narsistin entisen vaimon näppäimistöstä. Narsismi paljastuu juuri noin ja ajan, vuosien myötä pahenee. Siinä sivussa tuhoutuu oman sielusi ja elämänilosi. Vai haluatko kokea manipulointia, henkistä ja taloudellista väkivaltaa, syyttelyä ja välinpitämätöntä suhtautumista seuraavat 10 v? Nyt pitää osata katsoa nenää pidemmälle ja pistää tunteet sivuun. Kiva kun oli ihanaa, mutta ei tule olemaan enää, vaan opit olemaan jatkuvasti varpaillasi etkä pysty ikinä ennakoimaan, milloin joudut taas vastaavan hyökkäyksen kohteeksi. Usko!

Vierailija
244/289 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea koko ketjua, vain muutaman ekan sivun ja AP jumalauta mikä kynnysmatto oikein olet?? vai oletko jopa ihan lattia, jolla vaan kävellään etkä edes matto? Nyt suosittelen sinua hankkiutumaan äkkiä raskaaksi ellet jo ole ja mene äkkiä tuommoisen söpöliinin kanssa naimisiin, ota vastaan kaikki uhkailut, iskut ja tapon yritykset, anna anteeksi ja rakasta, tule raiskatuksi ja pahoinpidellyksi monta kertaa viikossa. Siinä on sulle ihanaa perhe-elämää ihanan miehen kanssa, jonka perään on pakko itkeä ja jonka nyt vaan satut haluamaan ottamaan takaisin koska kello tikittää ja mies kuin mies kun on kuitenkin niin ihanaa ollut pari kuukautta niin ei kai sitä parillakymmenellä seuraavalla vuodella enää ole väliä. Näin äitini teki ja on edelleen fyysisesti elossa vaikka onkin henkisesti jo poissa, koska isä hänet tuhosi. Yhä elää silti isän kanssa, koska ei ymmärrä mitä tarkoittaa väkivalta ja suhteesta lähteminen.

Ihan oikeasti, älä ota yhteyttä mieheen ja lopeta yhteydenpito VÄLITTÖMÄSTI ellet sitten nauti yllä olevasta tulevaisuudenkuvasta.

Vierailija
245/289 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Jos sinut on ajettu pois, hyväksy se. Älä mene enää, vaikka pyytäisi. Miksi suostuisit kynnysmatoksi. Näe oma arvosi. Palkitse itseäsi. Sinua on kohdeltu huonosti. Suojele itsesi.

Vierailija
246/289 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuo oli vain alkusoitto ja kokeilu miten suhtaudut. Nyt jos menet takaisin, niin hän tietää että olet pihdeissään. Ja siitä se lysti" joka voi johtaa jopa kuolemaan, alkaa.

Vierailija
247/289 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli testi sulle, jos nyt menet anteeksipyydellen takaisin, niin ei mene kauaa kun me muut luetaan lööpeistä kuinka "mies t*ppoi naisystävänsä ja piilotti tämän ru*miin maahan". 

Normaalit ihmiset saavat naureskella muiden kavereiden kanssa, sillä hän sitä varmaan perustelisi "no kun sanoit Eskolle, että tykkäät kans tenniksestä, haluat siis panna Eskoa".

Juokse pois. Tämä ei pääty muuten kuin siihen, että kuusi ystävääsi kantaa sinua pitkää käytävää pitkin.

Vierailija
248/289 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muille miehille varoituksena, oli sitten raivostuvaa sorttia tai ei, niin pysykään kaukana naisista, jotka ovat liian innokkaita tanssijoita. Ainakin, jos ette itse välitä tanssimisesta (kuten suurin osa miehistä). Se tanssiva nainen "haluaa vain pitää hauskaa" ja lopulta se tanssi meneekin sitten liian pitkälle.

Joo jos ette luota toisiinne ja teillä on huono itsetunto, niin sitten kannattaa pysyä erossa innokkaista tanssijoista. Ja oikeastaan kestä tahansa.

Muuten höpön pöpön :D Minä rakastan diskotanssimista, vaikka en todellakaan ole siinä hyvä. Mut aivan mieletöntä tehokasta liikuntaa ja saa liikkeellä ilmaista itseään. Mieheni ei tykkää yhtään diskotanssista, ni ei lähde mukaan jos minä menen tanssaamaan ystävieni kanssa. Toivottaa mukavaa iltaa. Mutta me rakastetaankin toisiamme, ja luotetaan myös <3 

N48

ps. koskaan ei ole mennyt liian pitkälle =)

Minä vihaan tanssimista ja olen muutenkin aika hillitty, mutta ei se estänyt mua hankkimasta panoseuraa muualta, kun kyllästyin oman mieheni seksin pihtaamiseen. :D

Vierailija
249/289 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Mitä siellä tapahtui? Kaikkien käyttäytymiseen on joku motiivi.

250/289 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

T.L.? Pysy kaukana.

Vierailija
251/289 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä voi tietää mitä tapahtui, mutta älä nyt ainakaan tuollaisen hullun kanssa ole enää missään tekemisissä.

Vierailija
252/289 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan se hullu tappanut ap:n, kun hänestä ei mitään kuulu? Tai esim. piessyt teholle? Tai siepannut?

Minusta paras olisi, jos AP näyttäisi tämän ketjun sille miehelle.

Vierailija
253/289 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas, sama kirjailijaksi haluava keksinyt jälleen uuden aloituksen. Etkö vois sepitellä ihan vain sinne omaan pöytälaatikkon?

Vierailija
254/289 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron mitä tapahtuu, jos jäät suhteeseen.

Hiljalleen opit pienentämään itseäsi, jottet anna miehelle syytä olla mustasukkainen. Voit unohtaa salsat ja hauskat illat. Juhlissa opit seisomaan miehesi selän takana ja toivomaan, ettei kukaan toinen mies keksi avata kanssasi keskustelua. Mikäli joku miespuolinen alkaa puhua sinulle, yrität päästä tilanteesta mahdollisimman nopeasti pois, ettei miehesi keksi alkaa epäillä, että flirttailet. Olemuksesi muuttuu pelokkaaksi ja ilmeettömäksi. 

Vierailija
255/289 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raskaudenaikaisen alkoholinkäytön vammauttamia FAS-lapsia syntyy Suomessa myös useita satoja vuosittain. Monet vaativat koko elämänmittaista laitoshoitoa, kun alkoholi on tuhonnut aivot jo ennen syntymää.

Vierailija
256/289 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raskaudenaikaisen alkoholinkäytön vammauttamia FAS-lapsia syntyy Suomessa myös useita satoja vuosittain. Monet vaativat koko elämänmittaista laitoshoitoa, kun alkoholi on tuhonnut aivot jo ennen syntymää.

Alkoholi tuhoaa kriittisiä hermosoluja ja lisäksi vaikuttaa hyvin haitallisesti aivojen toimintaan. Se, miten paljon alkoholi tuhoaa hermosoluja, on yksilöllistä. Joskus joutuu ihmettelemään, että miten jollain ihmisellä, joka juo paljon, voi olla aivot vielä kasassa, ja toisaalta on nuorehkoja henkilöitä, joilla aivot ovat liuenneet. Keskimäärin alkoholi on erittäin haitallista aivoille. Se vaikuttaa keskushermostoon, aiheuttaa muistiongelmia sekä vaikuttaa mielialaan.

Vierailija
257/289 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon yhden narkin aivot ainakin on tuhoutuneet. Väärä ketju, pälli!

Vierailija
258/289 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon yhden narkin aivot ainakin on tuhoutuneet. Väärä ketju, pälli!

Yksikään "narkki" ei kuitenkaan aloittanut keskustelua kannabisaiheesta.

Vierailija
259/289 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/eu-raportti-kannabis-tupakkaa-ja-al…

EU-raportti: Kannabis tupakkaa ja alkoholia turvallisempaa

Vierailija
260/289 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkoholi tuhoaa kriittisiä hermosoluja ja lisäksi vaikuttaa hyvin haitallisesti aivojen toimintaan. Se, miten paljon alkoholi tuhoaa hermosoluja, on yksilöllistä. Joskus joutuu ihmettelemään, että miten jollain ihmisellä, joka juo paljon, voi olla aivot vielä kasassa, ja toisaalta on nuorehkoja henkilöitä, joilla aivot ovat liuenneet. Keskimäärin alkoholi on erittäin haitallista aivoille. Se vaikuttaa keskushermostoon, aiheuttaa muistiongelmia sekä vaikuttaa mielialaan.

Alkoholi on rasvaa liuottava pesu- ja moottoripolttoaine, ja aivot ovat pääosin rasvaa, joita alkoholi sulattaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän