Naiset käyttävät valtavasti meikki- ja peitevoiteita - miksi?
Nykynaiset ovat harmillisen vieraantuneita siitä, millaiselta iho oikeasti näyttää ilman kaikkia meikkikerroksia. Ikävintä, että lapset ja nuoret kasvavat tähän. Mitä pahaa punoituksessa on? Tai muissa ihon "virheissä"? Rypyissä?
Jos yhteiskunnan suunnalta ei tulisi painetta, meikkaisitko?
Kommentit (265)
En meikkaa ollenkaan. Vaikka mua häiritsee isot ihohuokoset.
Ei kannata meikata jos ei itse halua.
En jaksa sitä vieraiden ihmisten tunkeilua, että näyttääpä ikävältä. Oletko kokeillut tuota ja tätä. Ja tässä sulle vielä hyvä vinkki, kokeile ihmeessä. Täysin ventovieraat ihmiset. Ei mulla itselläni ole mitään inhosuhdetta kasvojeni ihoon, se kertoo eletystä elämästä. Helpommalla pääsee, kun sipaisee kevyen kerroksen peitevoidetta.
Mulla oli erittäin paha kokovartaloakne. Kerran näin bussissa yhden kaverin, jolla oli vielä pahempi akne, ainakin kasvoissa. Tunsin kateutta. Kasvojen muotokin muuttui, kun kauttaaltaan oli isoja paiseita, finnejä. Yritin peitellä siskon voiteilla, ei toiminut. Yksi asia vielä, ne patit oli helvetin kipeitä. Paitani ja tyynyliina enemmän tai vähemmän veressä päivän käytön jälkeen. Ihmiset vittuili naamasta, jotkut alkoivat rukoilemaan. En ole ottanut tatuointeja, en ole ottanut paitaa pois ihmisten nähden 13 ikävuoden jälkeen. Se ei ollut mitään normaalia teini-iän aknea. Ihotautilääkärit, haistakaa v....u.