Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset käyttävät valtavasti meikki- ja peitevoiteita - miksi?

Vierailija
31.07.2019 |

Nykynaiset ovat harmillisen vieraantuneita siitä, millaiselta iho oikeasti näyttää ilman kaikkia meikkikerroksia. Ikävintä, että lapset ja nuoret kasvavat tähän. Mitä pahaa punoituksessa on? Tai muissa ihon "virheissä"? Rypyissä?

Jos yhteiskunnan suunnalta ei tulisi painetta, meikkaisitko?

Kommentit (265)

Vierailija
261/265 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli erittäin paha kokovartaloakne. Kerran näin bussissa yhden kaverin, jolla oli vielä pahempi akne, ainakin kasvoissa. Tunsin kateutta. Kasvojen muotokin muuttui, kun kauttaaltaan oli isoja paiseita, finnejä. Yritin peitellä siskon voiteilla, ei toiminut. Yksi asia vielä, ne patit oli helvetin kipeitä. Paitani ja tyynyliina enemmän tai vähemmän veressä päivän käytön jälkeen. Ihmiset vittuili naamasta, jotkut alkoivat rukoilemaan. En ole ottanut tatuointeja, en ole ottanut paitaa pois ihmisten nähden 13 ikävuoden jälkeen. Se ei ollut mitään normaalia teini-iän aknea. Ihotautilääkärit, haistakaa v....u.

Vierailija
262/265 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meikkaa ollenkaan. Vaikka mua häiritsee isot ihohuokoset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/265 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata meikata jos ei itse halua.

Vierailija
264/265 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu sulle

Vierailija
265/265 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa sitä vieraiden ihmisten tunkeilua, että näyttääpä ikävältä. Oletko kokeillut tuota ja tätä. Ja tässä sulle vielä hyvä vinkki, kokeile ihmeessä. Täysin ventovieraat ihmiset. Ei mulla itselläni ole mitään inhosuhdetta kasvojeni ihoon, se kertoo eletystä elämästä. Helpommalla pääsee, kun sipaisee kevyen kerroksen peitevoidetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan