Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset käyttävät valtavasti meikki- ja peitevoiteita - miksi?

Vierailija
31.07.2019 |

Nykynaiset ovat harmillisen vieraantuneita siitä, millaiselta iho oikeasti näyttää ilman kaikkia meikkikerroksia. Ikävintä, että lapset ja nuoret kasvavat tähän. Mitä pahaa punoituksessa on? Tai muissa ihon "virheissä"? Rypyissä?

Jos yhteiskunnan suunnalta ei tulisi painetta, meikkaisitko?

Kommentit (265)

Vierailija
221/265 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole päästään terve jos kokee tarvetta puuttua vieraiden meikkivoiteiden käyttöön. Minäkin voisin puuttua vaikka mihin muiden elämässä jos olisin idiootti. En tykkää jostain merkeistä. Ne ärsyttää minua. Joku laukku on mielestäni väärin ettei sitä saa pitää. Päästän niihin spray maalia. Oloni paranee. Ympyräni ovat niin pienet.

Vierailija
222/265 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjuun on kerääntynyt ihmeellisen paljon ruusufinnisiä, huonoihoisia, kaikensortin ihosairaita. Voisi luulla olevansa jossain spitaalisten palstalla.

😂🤣

Koska kaikki muut "perustelut" kuulostavat typeriltä ja pinnallisilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/265 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjuun on kerääntynyt ihmeellisen paljon ruusufinnisiä, huonoihoisia, kaikensortin ihosairaita. Voisi luulla olevansa jossain spitaalisten palstalla.

Sua ihmetyttää että ihon peittämiseen liittyvässä ketjussa on vastaajia jotka kokee tarvetta peittää ihonsa?

Vierailija
224/265 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ilman meikkiä tyypillinen suomalainen olmi. Ripset ja kulmat värittömät, mustat silmänaluset ja iho punottaa poskista. Totta ihmeessä meikkaan. Meikin kanssa kasvot erottuvat ja olen kuulema kaunis.

Vierailija
225/265 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat jymäytetyt uskomaan, että  tulee näyttää sellaiselta kuin kosmetiikkateollisuus haluaa.

Vierailija
226/265 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs kuvien filtteröinti? Mitä se on? Puhelimissa on ostettaessa filtterit. Kuinka suuri rikos? Miten suuren rikoksen filtteröijä on tehnyt?

Vierailija
227/265 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa tehdä aiheesta muuta johtopäätöstä kuin sen minkä olen päätellyt tapaamisten ihmisistä ja heidän kumppaneistaan. Miehet sen takia haukkuvat naisia meikkipelleiksi koska heistä tulee meikattuina paremman näköisiä. He pelkäävät menettävänsä meikkaavan kumppanin. Siitä se johtuu. Kumppani ei herätä muiden kiinnostusta niin paljon jos ei laittaudu ja mies saa pitää sen ihmisen itsellään.

Vierailija
228/265 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisessa haukkumisessa on oma lehmä ojassa sillä haukkujalla.

Vierailija
229/265 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio lopettaa missään iässä, minusta on ok et meikkaamalla saa itsestään kivamman näköisen.

Vierailija
230/265 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useamman kerran ihmiset luullut ettei mulla ole lainkaan meikkiä kasvoilla. Öö mitä nyt pohjustusvoide, meikkivoide, puuteri, ripsiväri, kulmakynä. Meikkaaminen ei aina tarkoita iltapukumeikkiä.

Vierailija
231/265 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt vähän haluaa peitellä ihovirheitä tms. niin mikäs siinä. Mutta tämä contouring villitys saisi ainakin mennä ohi. Varmaan joo kuvissa näyttää ok:lta, mutta luonnossa näyttää siltä, että ihmisillä on likainen naama. 

Vierailija
232/265 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useamman kerran ihmiset luullut ettei mulla ole lainkaan meikkiä kasvoilla. Öö mitä nyt pohjustusvoide, meikkivoide, puuteri, ripsiväri, kulmakynä. Meikkaaminen ei aina tarkoita iltapukumeikkiä.

Useamman kerran miehet luullut ettei mulla ole lainkaan meikkiä kasvoilla. Öö mitä nyt pohjustusvoide, meikkivoide, puuteri, ripsiväri, kulmakynä. Meikkaaminen ei aina tarkoita iltapukumeikkiä.

-korjattu

Vierailija
233/265 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N 15- 16 vuotiaana aloin meikkaamaan. Ihan koko ikäni sitä harrastanut. Meikkivoidetta vasta ehkä n 5- kymppisestä lähtien.

Nykyisin jo 75 vee, meikkaaminen jatkuu, ei mitään ongelmia. Päinvastoin, esim nykyiset meikkivoiteet ovat aikaisempiin verrattuna todella kehittyneitä,hyviä ja kevyitä. Saa paranneltua esim erittäin huomaamattomasti epätasaista ihon väriä, eikä meikki kökköönny juonteisiin. Repikää siitä.

Kuka sun naamasta välittää?

Petolinnun perςe tai virtahevon νittu, ihan sama.

Tottakai kanssa ihmiset välittävät toistensa naamoista, jopa ensivaikutelma ”naamastasi” ja habituksestasi on n 99% käsityksestä sinusta. Samoin ensivaikutelma tästä vastaajan kognitiivisesta tasosta ja sivistyksestä 99% on täysin oppimaton dorga.

Vierailija
234/265 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpsistä heijaa vaan ap.

Menepä vaikka ihan normaaliin ruokakauppaa ja katso siellä naisia, aika harvalla on mitään paksua meikkiä. Tottakai jos menet illalla johonkin bilepaikkaan, niin naisilla saattaa olla laitetummat kasvot, mutta muuten ei ole.

Turha aloitus siis taas kerran.

Nuorista työtovereistani suurimmalla osalla on paksu pakkelikerros. Niin paksu, että luonnollisuudesta ei ole tietoakaan. Mutta ehkä se on normi.

Sama täällä ja sitten sen kerran kun sillä ei ollutkaan pakkelikerrosta suorastaan säikähdin miten huonossa kunnossa iho oli sen alla. En meinannut tunnistaa

Vierailija
235/265 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useamman kerran miehet luullut ettei mulla ole lainkaan meikkiä kasvoilla. Öö mitä nyt pohjustusvoide, meikkivoide, puuteri, ripsiväri, kulmakynä. Meikkaaminen ei aina tarkoita iltapukumeikkiä.

-korjattu

Hahaha totta 😂

Vierailija
236/265 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä se meikkaamisen taito juuri onkin, että sitä ei juurikaan huomaa.

Vierailija
237/265 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä meikkivoide suojaa auringolta ja ilman epäpuhtauksia.

Vierailija
238/265 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En aio lopettaa missään iässä, minusta on ok et meikkaamalla saa itsestään kivamman näköisen.

Et siis kelpaa itsellesi, et nyt etkä halua kelvata myöhemminkään?

Säälin sinua.

Vierailija
239/265 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen ihmetellyt että minun ei oikein anneta pukeutua kivasti. Että mikä tuttavia vaivaa. Auotaan päätä ja näpäytellään. Sitten kun olen tavallisessa T-paidassa niin kaikilla on hyvä mieli. Kukaan ei näpäyttele. Osaako kukaan ymmärtää mistä ilmiössä on kysymys? Kysymys on vaatteista.

Vierailija
240/265 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieraammat naiset ovat suorastaan vihanneet. Silmät leimuaa päässä.