Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tuli luokkanne hissukoista tai koulukiusatuista myöhemmässä elämässään?

Vierailija
03.04.2013 |

Kun aina keskitytään tekijöihin eli kiusaajiin ja muiden alistajiin, niin tekee mieli kysyä kiusattujen tai arkojen, kaverittomien luokan hissukoiden myöhemmästä elämänkulusta.

Kommentit (443)

Vierailija
1/443 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta tuli konsultti IT-alalle

Vierailija
2/443 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdesta tuli kovapalkkaisia dippainssejä kansainväliseen firmaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/443 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotepäällikkö yhteen isoon firmaan, kampaaja688

Vierailija
4/443 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalialalla johtotehtävissä.

Vierailija
5/443 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuli insinööri, ihan tavallinen keskituloinen toimihenkilö.

Vierailija
6/443 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

opettaja

kätilö

esimies

nämä kolme itse tiedän :)

eli useinhan ne hissukat on just niitä koulussa hyvin menestyviä, joten saavat hyvät jatko opiskelupaikat.

niin ja tiedän, et ne kiusaajat, ieään täynnä olevat pikku bissikset, jotka minua kiusasivat, niin yks on kotona...masentunut, toinen istuu kaupankassalla, kolmas on siivooja :) :)

Vierailija
7/443 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin se kiusattu, kenelle ei ollut kavereita ala eikä yläasteella, muo haukuttiin rumaks yms.

Amikseen mentyä, mulla olikin yhtäkkiä enemmän ystäviä, kuin kiusaajillani. Koko ajan mun piti olla menossa sinne ja tänne, kun ystävät kaipas. Sain ammatin ja olenkin ainoa yläasteen luokalta, jolla on perhe, joka on kihloissakin :D Eikä muuten ole mikään ruma mies, vaan kyllä nuo kiusaajat kadehtii. Pari kiusaaja on tullut jo pyytämään anteeksi ja suoraan sanoneetkin kadehtivat mun elämää, kun käpertyvät yksin kotiin päästyään sohvan nurkkaan katsomaan telvisiota :D

Vierailija
8/443 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuseri, mt-syistä työkyvyttömyyseläkkeellä alle nelikymppisenä, käpertyen yksin katselemaan telkkaria, ilman yhtään kaveria myöhemmässäkään elämässä.

Vierailija
9/443 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuli itsenäinen, onnellinen ihminen. Muiden ihmisten mielipiteet ei aja omieni yli (kaikilla on oikeus omiinsa), osaan sekä antaa että ottaa. Teen asioita mistä tykkään, vaikkei ne suosittuja tai trendikkäitä olisikaan. Ja vaikka olisikin. 

Olen yrittäjä, it-alalla. Olen myös vaimo, kumppani ja rakastaja hyvälle miehelle, sekä äiti ihanille lapsille. Eniten olen kuitenkin minä, onnellinen, tavallinen, ihmeellinen, viallinen ihminen. 

Vierailija
10/443 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivooja, jolla mielenterveysongelmia.

Vierailija
11/443 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mikään hissukka ollut mutta pojat kiusasi minua ja haukkui laudaksi ja kakkosneloseksi

Minusta tuli KTM ja ison kv yrityksen Business Controller.  Ja ne rinnatkin kasvoivat -kunnolla.  Myöhemmin kostin kummallekin pojalle.  Vedätin täysillä ja jätin näyttävästi lyhyen "seurustelun" jälkeen.  Luokkakokouksessa oli luokan siistein mimmi - muut näyttivät mummoilta ;-)

terkkuja vaan Simolle ja Aarnelle

Vierailija
12/443 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pappi, kirjastonhoitaja ja kotiäiti. Ne, joista tiedän, mitä heistä tuli.

Ne kaksi kiusaajaa, jotka tiedän, on molemmat siivoojia. Toisella on kolme aviotonta lasta, kaikki eri miehille, toisella kaksi.

Vierailija
13/443 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielenterveyspotilas, ei näytä kovin hyvältä :(

Vierailija
14/443 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön lesbo jolla on mielenterveysongelmia.

Vierailija
15/443 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän luokallamme ei onneksi mitään äärettömän rajua kiusaamista ollut, mutta yhdestä pojasta kenestä "ei saanut tykätä" ja jota jonkun verran kiusattiin, tuli lakimies ja hänellä on nyt todella kaunis vaimo. Toinen syrjitty poika opiskelee nyt kauppakorkeassa, mutta on edelleen sosiaalisesti todella kömpelö.

Vierailija
16/443 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuli insinööri, keskivertoa parempi palkka. Ihan tavis musta tuli, vaikka olinkin niin ruma ettei mun kanssa voinnut olla. Ilmeisesti ruumuus on katsojan silmässä, sillä nuorempana miehiä riitti.

Vierailija
17/443 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi on ulkomaantoimittaja ja ihan näkyvästikin esillä. Joku taitaa olla Nokialla suunnittelijana. Psykologina toimii yksi hiljainen. Ja yksi on vakavasti sairas mt-ongelmainen, eläkkeellä.

Vierailija
18/443 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiusattiin yläasteella, en tosin ollut hissukka. Tytöt eivät hyväksyneet porukkaan, pojat tyrkkivät ja piilottelivat tavaroitani. Lukiossa minulla oli jo kavereita, joten kiusaaminen rajoittui yläasteelle.

Minusta tuli tv-toimittaja, juonnan live-lähetyksiä. Olen akateemisesti koulutettu, keskituloinen, perheellinen ja onnellinen.

Toinen yläasteella kiusattu luokkatoverini teki itsemurhan intti-iässä. Tyttökaveri jätti ja poika-parka romahti täysin.

Vierailija
19/443 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljen kaveri tappoi itsensä heti sen jälkeen kun yläaste loppui, joten hänestä tuli ruumis. Veljeni on käytännössä työkyvytön ja kärsii sosiaalisten tilanteiden pelosta.

Vierailija
20/443 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

18 - mistä kaupungista olet kotoisin? Kuulosti sen verran tutulta, tosin en tunne kaikkien yläasteella kiusattujen luokkakaverieni myöhempiä vaiheita...

terveisin 19