Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Johan on taas vaatimus miehellä treffipalstalla

Vierailija
09.03.2019 |

Mies on itse 50 v täyttänyt ja etsii naista 30 v ylöspäin. Profiilissa sanoo, että mielellään ei enää asu lapsia kotona, vaan ovat jo muuttaneet omilleen.

Meinaakohan tämä heppu, että naiset ovat saaneet lapsensa 10 vuotiaina.

Kommentit (508)

Vierailija
181/508 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies 46! kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fakta: Joka ikinen palstamamma, joka asuu pääkaupunkiseudulla, saisi parissa tunnissa nuorta munaa menemällä Mummotunneliin. Ilmaiseksi. Tarjolla olisi niin nuorta ja komeaa kuin vain kehtaisi mukaansa ottaa.

Fakta: Suurin osa ketjussa keskustelevista miehistä ei saa minkään ikäistä naista tänään, huomenna, ensi viikonloppuna, tulevana kesänä ei ehkä ikinä. Paitsi rahalla, mutta kun he eivät edes uskalla lähteä ostamaan sitä.

Fakta: Keskustelussa olevista naisista monet ovat parisuhteessa ihan tavallisen pieruverkkarimiehen kanssa ja nämä uhoamiset siitä, kuinka mies kohta vaihtaa nuorempaan, korkeintaan hymyilyttävät.

Fakta: Keskustelussa olevat miehet ovat naisettomia miehiä, joilla ei ole minkäänlaista kokemusta parisuhteesta.

Faktasi ovat todennäköisesti totta MUTTA unohdat että fakta (1) on palstafeministien vastustama. Palstafeministien mukaan naiselle ei ole olennaisesti helpompaa saada seksiä keskitason mieheltä baarista. Sehän johtaisi siihen, että naisilla on etuasema jossain, ja se on palstafeminmisin pelikirjan vastaista. Feminismin mukaan, älä unohhda, naisella lähes kaikki huonommin.

Lähde? Seksin saaminen random-mieheltä ei liity mitenkään feminismiin.

Vierailija
182/508 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka nyt enää edes katselee jotain 30v plus tai yksinhuoltajien ilmoituksia kun ulkomailta saa kuka tahansa suomalainen mies kauniin lapsettoman parikymppisen?

Antaa vaan suomalaisten naisten maistaa sitä samaa ikärasismia kuin mitä ne itse harjoittaa, kaikenlaisesta tylyydestä ja muusta paskakäytöksestä puhumattakaan.

Ja kuitenkin tällä palstalla vietät lauantai-iltaa.

Usko tai älä mutta vieläkin vuonna 2019 Suomessa, löytyy niitä miehiä ja myös naisia jotka eivät osaa/halua käyttää olemassa olevia internetin mahdollisuuksia omaksi parhaakseen.

Aina se onni ei löydä läheltä vaikka kuinka toivoisi, tai haluaisi uskoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/508 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset suuttuu jostain, koska nämä miehet loukkaavat naisissa jotain henkilökohtaisesti "miehisine vaatimuksineen". Outoa kiusaamista naisilta. Ei ihme ettei mene nuo miehet, seurustelu ja elämä ihan tasaisesti ja kivasti näillä leukailija naisilla. Kyllä mies saa sanoa että haluaa 25-45-vuotiaan naisen, 30-50-vuotiaan, 25-60-vuotiaan ja oma ikä on miehellä jotain välillä 18-30, 20-50, 35-65 jne ja leukailijat sitten hirnuvat, että kylä on ukko, jätä se sika ja mikä se kuvittelee olevansa. Niin ku oikeasti, kasvakaa aikuisiksi naiset. T: nainen ja nuori

Vierailija
184/508 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fakta: Joka ikinen palstamamma, joka asuu pääkaupunkiseudulla, saisi parissa tunnissa nuorta munaa menemällä Mummotunneliin. Ilmaiseksi. Tarjolla olisi niin nuorta ja komeaa kuin vain kehtaisi mukaansa ottaa.

Fakta: Suurin osa ketjussa keskustelevista miehistä ei saa minkään ikäistä naista tänään, huomenna, ensi viikonloppuna, tulevana kesänä ei ehkä ikinä. Paitsi rahalla, mutta kun he eivät edes uskalla lähteä ostamaan sitä.

Fakta: Keskustelussa olevista naisista monet ovat parisuhteessa ihan tavallisen pieruverkkarimiehen kanssa ja nämä uhoamiset siitä, kuinka mies kohta vaihtaa nuorempaan, korkeintaan hymyilyttävät.

Fakta: Keskustelussa olevat miehet ovat naisettomia miehiä, joilla ei ole minkäänlaista kokemusta parisuhteesta.

Näiden faktojen jälkeen menen itse tuon oman pieruverkkarileukamiljonäärikirurgini viereen silittelemään hänen iskämahaansa ja vähän sen mahan alapuolisiakin paikkoja. Aamulla herätään syömään aamiaista ja lukemaan Hesaria. En usko, että tuo mies olisi Demistä tai julkkisjuoruista kovin kiinnostunut.

Takaan sen että kuka tahansa suomalainen mies voisi olla parisuhteessa samana ilta kunhan vaan laittaa tinderissä sijainniksi filippiinit tai thaimaan.

Toki rahaa menee jos sen muijan sitten haluaa suomeen mutta varsinaista prostituutiota se ei ole.

Parisuhteessa? :DDDD (Itse ymmärrän parisuhteen sellaiseksi, missä ollaan vietetty yhdessä aikaa, tavattu molempien ystäviä ja sukulaisia, suunniteltu tulevaisuutta jne. Eli puhutaan viikoista tai kuukausista)

Voi reppanaa :DDD

Vierailija
185/508 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näiden faktojen jälkeen menen itse tuon oman pieruverkkarileukamiljonäärikirurgini viereen silittelemään hänen iskämahaansa ja vähän sen mahan alapuolisiakin paikkoja. Aamulla herätään syömään aamiaista ja lukemaan Hesaria. En usko, että tuo mies olisi Demistä tai julkkisjuoruista kovin kiinnostunut.

No ei todellakaan saa kaikki mammat mitään mummotunnelista. Eli puhut sontaa.

Itselläni on ollut pitkä parisuhde ja lyhyitä suhteita naisten kanssa. Olen mies. Eli puhut tästäkin aiheesta sontaa.

Vierailija
186/508 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset suuttuu jostain, koska nämä miehet loukkaavat naisissa jotain henkilökohtaisesti "miehisine vaatimuksineen". Outoa kiusaamista naisilta. Ei ihme ettei mene nuo miehet, seurustelu ja elämä ihan tasaisesti ja kivasti näillä leukailija naisilla. Kyllä mies saa sanoa että haluaa 25-45-vuotiaan naisen, 30-50-vuotiaan, 25-60-vuotiaan ja oma ikä on miehellä jotain välillä 18-30, 20-50, 35-65 jne ja leukailijat sitten hirnuvat, että kylä on ukko, jätä se sika ja mikä se kuvittelee olevansa. Niin ku oikeasti, kasvakaa aikuisiksi naiset. T: nainen ja nuori

Täällä naiset ovat kertoneet millaisiin ilmoituksiin jättävät vastaamatta. Miten se on miehiltä pois tai kiusaamista. Miehet voivat keskittyä niihin nuorempiin naisiin. Vai missä on ongelma?

Miehet eivät kertakaikkiaan näytä kestävän sitä, että naiset seurustelevat tai ovat seksisuhteessa nuoremman miehen kanssa. Johan alkaa valehtelijaksi syyttely ja muu ivailu. Valehteletteko itse, jos epäilette muita valehtelijoiksi? Kysyin monelta nuoremmalta mieheltä, joiden kanssa kävin treffeillä, miksi he olivat vastanneet minulle. Kaikille oli tärkeää se, että olen hoikka ja urheilua harrastava.

Vierailija
187/508 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan hän meinaa, että hän on kiinnostunut 30-vuotiasta lapsettomista tai sitä vanhemmista naisista, joilla lapset muuttaneet kotoa pois. Ei tuossa ole nyt mitään ihmeellistä.

Vierailija
188/508 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuitenkin monien 40-50- vuotiaiden naisten miehet haaveilevat paljon nuoremmasta naisesta. Eihän sille minkään voi että nuori ja kiinteä nainen on kaunis ja saa aikaan panetusta.

Joten mitä väliä mitä ne miehet laittaa ikähaarukaksi kun totuus on kuitenki se että kaikkia kiinnostaa eniten nuori nainen.

Ps. Saa alapeukuttaa mutta se ei muuta faktaa.

Ja me naiset haaveilemme isomunaisista miehistä. Mutta kun aikuisena ei ole tapana a) puhua haaveistaan ääneen ja b) heittää kaikkea menemään vain saadakseen kerran-pari isoa munaa.

Kyllä ja nimeonomaan toimivaa munaa, ei lerppaa.

Minulla 40v mies ja olen itse 50v. Ennen en olisi voinut edes kuvitella, että ottaisin 10v nuoremman miehen millään tavoin. Mikäs siinä, kun järjellä varustettu mies oli kun tavattiin ja hän teki aloitteen. Tietenkin epäilin heti aluksi, että pelkkä jalkoväli mielessä ja häipyy, mutta ajattelin mitäs sitten. Olen vapaa ja nyt olisi se mahdollisuus kerrankin saada hyväkroppaista miestä. Ajattelin, että yksi yö ja se riittää onpahan koettu ja saatu sitten. Enpä tiennyt mitä seksi on ennen sitä yötä. Aamulla ajattelin, että kohta se häipyy ja ei enää nähdä. Ei häipynyt vaan oli se tosissaan mitä juteltiin. Kyllä siinä moni asia kävi mielessä miten surkeaa ja yksitoikkosta seksiä on ollut exien kanssa. Edellisellä ei ottanut eteen.

Ollan me oltu nyt 3v yhdessä, mutta välillä tuntuu että minä vanhenen kuitenkin aina nopeammin ja mies häipyy. Mutta olen ainakin nauttinut ihan joka hetkestä.

Kyllä se kohta häipyy. Noin vanha nainen näyttää ulkopuolisen silmin miehen äidiltä.

Miltä luulet vanhan miehen näyttävän nuoren naisen rinnalla?

Vierailija
189/508 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Takaan sen että kuka tahansa suomalainen mies voisi olla parisuhteessa samana ilta kunhan vaan laittaa tinderissä sijainniksi filippiinit tai thaimaan.

Toki rahaa menee jos sen muijan sitten haluaa suomeen mutta varsinaista prostituutiota se ei ole.

Parisuhteessa? :DDDD (Itse ymmärrän parisuhteen sellaiseksi, missä ollaan vietetty yhdessä aikaa, tavattu molempien ystäviä ja sukulaisia, suunniteltu tulevaisuutta jne. Eli puhutaan viikoista tai kuukausista)

Niin sulle se merkitsee yhtä ja mulle jotain toista. Mulle se merkitsee sitä että ollaan sovittu että ollaan yhdessä eikä petetä.

Tuoko musta tekee sitten reppanan?

Vierailija
190/508 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuitenkin monien 40-50- vuotiaiden naisten miehet haaveilevat paljon nuoremmasta naisesta. Eihän sille minkään voi että nuori ja kiinteä nainen on kaunis ja saa aikaan panetusta.

Joten mitä väliä mitä ne miehet laittaa ikähaarukaksi kun totuus on kuitenki se että kaikkia kiinnostaa eniten nuori nainen.

Ja me naiset haaveilemme isomunaisista miehistä. Mutta kun aikuisena ei ole tapana a) puhua haaveistaan ääneen ja b) heittää kaikkea menemään vain saadakseen kerran-pari isoa munaa.

Minulla 40v mies ja olen itse 50v. Ennen en olisi voinut edes kuvitella, että ottaisin 10v nuoremman miehen millään tavoin. Mikäs siinä, kun järjellä varustettu mies oli kun tavattiin ja hän teki aloitteen. Tietenkin epäilin heti aluksi, että pelkkä jalkoväli mielessä ja häipyy, mutta ajattelin mitäs sitten. Olen vapaa ja nyt olisi se mahdollisuus kerrankin saada hyväkroppaista miestä. Ajattelin, että yksi yö ja se riittää onpahan koettu ja saatu sitten. Enpä tiennyt mitä seksi on ennen sitä yötä. Aamulla ajattelin, että kohta se häipyy ja ei enää nähdä. Ei häipynyt vaan oli se tosissaan mitä juteltiin. Kyllä siinä moni asia kävi mielessä miten surkeaa ja yksitoikkosta seksiä on ollut exien kanssa. Edellisellä ei ottanut eteen.

Ollan me oltu nyt 3v yhdessä, mutta välillä tuntuu että minä vanhenen kuitenkin aina nopeammin ja mies häipyy. Mutta olen ainakin nauttinut ihan joka hetkestä.

Kyllä se kohta häipyy. Noin vanha nainen näyttää ulkopuolisen silmin miehen äidiltä.

Charmikkaalta herrasmieheltä.

Vierailija
191/508 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin sulle se merkitsee yhtä ja mulle jotain toista. Mulle se merkitsee sitä että ollaan sovittu että ollaan yhdessä eikä petetä.

Oikeasti: Sinulle parisuhde on sitä, että netin kautta sovitaan naisen kanssa, että ollaan yhdessä eikä petetä? Siitä alkaen ollaan parisuhteessa?

Kuinka paljon sinulla on kokemusta parisuhteista?

Vierailija
192/508 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä että 24 -v olisi kiinnostunut 50-v miehestä.

Toisaalta haluta saa toki mitä vaan.

Vierailija
193/508 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh. Mammat ovat ilmiantaneet oikein urakalla viestejä.

Ei näköjään saa vanhempi heteromies täällä kertoa että se saa ulkomailta nuorta kaunista lapsetonta naista.

Hys hys vaan ettei vanhoilta kurpilta mene viimeisetkin mahikset miehiin.

Voi jos vaan miehet tietäisivät miten hyvät oltavat muualla on niin ei kukaan enää koskisi yli 30v tai yksinhuoltajaan.

Vierailija
194/508 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekin 47 vuotiaana ajattelen etä ehkä sara sieppi olisi sopiva puoliso mulle mutta lapsia ei saa olla eli joku 30 vuiotias ois ok, tai nuorempi

Vierailija
195/508 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti: Sinulle parisuhde on sitä, että netin kautta sovitaan naisen kanssa, että ollaan yhdessä eikä petetä? Siitä alkaen ollaan parisuhteessa?

Kuinka paljon sinulla on kokemusta parisuhteista?

Kyllä yksi mun parisuhde alkoi ihan whatsapp viestittelyllä, eri maissa kun oltiin. En kyllä ymmärrä mikä siinä nyt lähtökohtaisesti niin väärin on. Ehkä sinä sitten voisit selittää miksi tuollainen juttu ei voisi toimia.

Vierailija
196/508 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun täällä munasta/munista puhutaan,

Eikös munat ole kivekset ja niitä ei kai ole tapana toisen sisälle tunkea?

Munien etymologiaa pohtiessa, eikö se ole selvää että nimitys on tullut muodon perusteella?

Vierailija
197/508 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vanhat naiset mitään ulise.

Kunhan huvittuneena seuraavat joidenkin parhaat päivänsä nähneen miesten pullistelua ja uhoa nuorten naisten keskuudessa ja näiden nuorten naisten huvittuneisuutta..

Vanhat naiset yrittävät joskus ihan empatiamielessä vähän hillitä vanhoja miehiä etteivät nöyryyttäisi itseään niin pahoin.

Joku todella rahakas tai muuten menestynyt mies aina välillä väliaikaisesti onnistuu ja kas , jokainen peruspertti luulee pystyvänsä samaan

Vierailija
198/508 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies voi olla 50 vuotiaana vielä hyvässä kuosissa, mutta nainen rupsahtaa yleensä siinä 40 vuotiaana ja rypyt ja sellusliitti ja kaikki

Vierailija
199/508 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos etsii yli 30-vuotiaita naisia, niin sehän tarkoittaa 30-120 vuotiaita tai mikä lienee maailman vanhimman naisen ikä. En ymmärrä aloituksen logiikkaa. Miehelle saattaisi siis kelvata esim. 40-vuotias nainen, ja on ihan selvää että sen ikäisen naisen lapsi tai lapset saattaisi jo olla pois muuttaneita.

Mä en tunne yhtään naista, joka on 40 ja lapset jo muuttaneet. Oma nuorimmaiseni on 7 ja vanhin 12 kun mä olen 40 ja kavereillani lapset tulevat olemaan iältään 5-12 kun he ovat 40. Työkavereidenkin lapset ovat olleet alaikäisiä, kun he ovat olleet 40.

Vierailija
200/508 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voittajalta joka saa muutakin kuin jonkun rupsahtaneen av mamman 😂

Sinulla varmaan on varsinainen voittajafiilis, kun olet meidän rupsahtaneiden av mammojen seurassa sunnuntaiaamuna kahdeksalta. Taisit herätä yksin tänäKIN sunnuntaina? ;)