Johan on taas vaatimus miehellä treffipalstalla
Mies on itse 50 v täyttänyt ja etsii naista 30 v ylöspäin. Profiilissa sanoo, että mielellään ei enää asu lapsia kotona, vaan ovat jo muuttaneet omilleen.
Meinaakohan tämä heppu, että naiset ovat saaneet lapsensa 10 vuotiaina.
Kommentit (508)
Vierailija kirjoitti:
Huh huh. Mammat ovat ilmiantaneet oikein urakalla viestejä.
Ei näköjään saa vanhempi heteromies täällä kertoa että se saa ulkomailta nuorta kaunista lapsetonta naista.
Hys hys vaan ettei vanhoilta kurpilta mene viimeisetkin mahikset miehiin.
Voi jos vaan miehet tietäisivät miten hyvät oltavat muualla on niin ei kukaan enää koskisi yli 30v tai yksinhuoltajaan.
Jospa nyt ei kuitenkaan sekoitettaisi maksullisia naisia tähän keskusteluun, joita nämä ulkomaan kokemukset pääsääntöisesti ovat.
Andymccoys kirjoitti:
mies voi olla 50 vuotiaana vielä hyvässä kuosissa, mutta nainen rupsahtaa yleensä siinä 40 vuotiaana ja rypyt ja sellusliitti ja kaikki
Tutkittu fakta on, että miehistä suurempi osa on ylipainoisia kuin naisista. Naiset pitävät itsestään parempaa huolta.
Vanhat miehet ja naiset täällä kilvan haukkuu toisiaan ja himoitsee nuorta lihaa. Hohhoijaa. Siitä puhe, mistä puute.
Moni seuraa hakeva mies ajattelee näin: Minä olen nuorekas viisikymppinen ja minä tykkään naisista. Minkähän laittaisin ikähaarukaksi? No, jos laitan vain 40-50 -vuotiaat, niin tulee pelkkiä kurppia. Tykkäänhän minä nuoristakin naisista, ovat simpsakoita ja nättejä eivätkä niin vaativia. 20 v on ehkä liian nuori? Noo, laitan 30 v. alaikärajaksi, onpahan enemmän valinnanvaraa, kun en rajaa ikää niin tarkkaan. Toivottavasti joku nätti kolmekymppinen vastaisi.
Moni seuraa hakeva nainen ajattelee näin: Olen nuorekas viisikymppinen. Millaisen miehen haluaisin? No ei ainakaan saa olla liian nuori, ne ei ymmärrä tän ikäisestä naisesta mitään, vaikka olisinkin niiden mielestä puumaiässä.... Liian vanhat taas....No, laitan ikähaarukaksi 45-55 v., oltaisiin ehkä suunnilleen samassa elämäntilanteessa kumpikin. Toivottavasti joku mukava ja fiksu mies vastaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka nyt enää edes katselee jotain 30v plus tai yksinhuoltajien ilmoituksia kun ulkomailta saa kuka tahansa suomalainen mies kauniin lapsettoman parikymppisen?
Antaa vaan suomalaisten naisten maistaa sitä samaa ikärasismia kuin mitä ne itse harjoittaa, kaikenlaisesta tylyydestä ja muusta paskakäytöksestä puhumattakaan.
Yksi treffikumppanini juuri kertoi, ettei hän ilkeäisi ikimaailmassa hakea itselleen naista ulkomailta, koska ei halua leimautua reppanaksi ja sovinistiseksi naisten hyväksikäyttäjäksi.
Ettei vaan olisi ollut minä. Kyllä osaan sanoa suomalaisille tädeille mitä nekin haluavat kuulla. Ja ikähaitariksi oon laittanut max 5 vuotta nuorempi kiitos tämän palstan vinkkien.
Mutta joo, en minä oikeasti välitä teistä rupsahtaneista akoista jota puoli kylää on pannu. Pillun takia vaan sanon yhtä sun toista.
Ihan vaan vinkiksi että kannattaa jo nuorena ja kokemattomana asettua miehen kanssa. Ei enää sitten vanhempana löydä oikeata rakkautta.
Miksi kiusaat itseäsi vanhoilla rupsahtaneilla akoilla, jos ne kerran ovat noin vastenmielisiä mielestäsi? Ei ole sinullakaan kaikki inkkarit kanootissa.
Reikä kun reikä ja ei ole varaa asua ulkomailla.
Ei sinua kukaan tasokas nainen huolisikaan, joten pidähän hauskaa niiden rupsahtaneiden lylleröidesi kanssa.
Olen yhdessä mm. 18 vuotiaan kaunottaren kanssa. Jos tuo ei ole tasokas niin ei sitten varmaan mikään.
Suunnittelenkin ottavani sen suomeen ettei tarvitsisi enää olla suomalaisten naisten kanssa tekemisissä.
Ymmärrän kyllä miksi et ole tullut suomalaisten naisten kanssa toimeen: emme oikein kotieläimenä kohtelusta ja puhuttelusta. Koita nyt edes muistaa kysyä sen "kaunottaresi" mielipidettä asiaan, ennen kuin syyllistyt ihmiskaappaukseen.
Vierailija kirjoitti:
Voi apua. Seuraava katsomani mies on myös 50 v ja naisten ikähaarukka on herralla 24-50 v. Ei jatkoon. ap
Vähän kyllä loukkaannun tästä ikähaarukasta
Terveisin,
Rikas Perijätär-Leski 23v
Ps. Poikani on armeijassa ja 16-v tyttäreni sisäoppilaitoksessa
Vierailija kirjoitti:
Kuka nyt enää edes katselee jotain 30v plus tai yksinhuoltajien ilmoituksia kun ulkomailta saa kuka tahansa suomalainen mies kauniin lapsettoman parikymppisen?
Antaa vaan suomalaisten naisten maistaa sitä samaa ikärasismia kuin mitä ne itse harjoittaa, kaikenlaisesta tylyydestä ja muusta paskakäytöksestä puhumattakaan.
Sulla on jäänyt hampaankoloon joku tosi harmillinen kokemus naisista. Tsemppiä, ehkä säkin saat vielä joskus seuraa
Vierailija kirjoitti:
Andymccoys kirjoitti:
mies voi olla 50 vuotiaana vielä hyvässä kuosissa, mutta nainen rupsahtaa yleensä siinä 40 vuotiaana ja rypyt ja sellusliitti ja kaikki
Tutkittu fakta on, että miehistä suurempi osa on ylipainoisia kuin naisista. Naiset pitävät itsestään parempaa huolta.
Kun mennään ikäluokkaan 40+, niin treffipalstojen miehistä KAIKKI ovat ylipainoisia. Aluksi suhtauduin tähän hilpeydellä, mutta jossain vaiheessa pallomahat alkaa kyllästyttämään. Eikä luetun ymmärtäminen ole näiden omasta mielestään joka naisen unelmien vahvimpia puolia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Andymccoys kirjoitti:
Kun mennään ikäluokkaan 40+, niin treffipalstojen miehistä KAIKKI ovat ylipainoisia. Aluksi suhtauduin tähän hilpeydellä, mutta jossain vaiheessa pallomahat alkaa kyllästyttämään. Eikä luetun ymmärtäminen ole näiden omasta mielestään joka naisen unelmien vahvimpia puolia.
Tasokkaat 40+ miehet ovat todellakin varattuja.
Totu siihen.
Näin 50-vuotta täyttäneenä menestyneenä ja akateemisena toimitusjohtajana sanoisin, että nuori rakastajatar on strategy n:ro 1. Oma kulta puoliso kotona kahvit keittelee ja lapsiin yhteyttä pitelee. Nuori 25vuotias akateeinen filosofian-opiskelijatar kakkosena. Myöskin kiihkeä ja spiningin harrasaja. Jaaha, nyt tuleekin filosofitterilta tekstiviesti.... haluaa keskustella hopeaketun kanssa Sartresta kotonaan, pyytää tuomaan shmpanjat...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
30 v ylöspäin? Ei siis alaspäin. Mitäs kummallista tuossa on? Esim nelikymppisellä voi ihan helposti olla lapset jo muuttaneet kotoa pois tai ainakin lähivuosina. Nelikymmpinen käsittääkseni on yli 30-vuotias.
30 vuotiaalla tuskin on lapset muuttaneet pois kotoa, eivätkä ole ihan heti muuttamassakaan, ellei kyseessä ole teiniäiti.
Tai jos lapset asuvat isän luona.
Vierailija kirjoitti:
Näin 50-vuotta täyttäneenä menestyneenä ja akateemisena toimitusjohtajana sanoisin, että nuori rakastajatar on strategy n:ro 1. Oma kulta puoliso kotona kahvit keittelee ja lapsiin yhteyttä pitelee. Nuori 25vuotias akateeinen filosofian-opiskelijatar kakkosena. Myöskin kiihkeä ja spiningin harrasaja. Jaaha, nyt tuleekin filosofitterilta tekstiviesti.... haluaa keskustella hopeaketun kanssa Sartresta kotonaan, pyytää tuomaan shmpanjat...
Akateemiseksi tj:ksi oikeinkirjoituksesi on häkellyttävän heikkoa.
Nainen on synonyymi nuorelle ja kauniille tissit ja p*ll*n omaavalle henkilölle miesten kielellä.
Eli jos sanotaan että lähden iskemään naisia tai etsin naista niin se tarkoittaa juuri tuota kohderyhmää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Andymccoys kirjoitti:
Minä olen treffipalstalla. Olen 40+ enkä ollenkaan ylipainoinen. Tosin en ole myöskään pitkä tai raamikas, mitkä vaikuttaisivat olevan aina ykkösvaatimuksina normaalipainoisuuden sijaan. En myöskään ole toimitusjohtaja tai kuuluisa taiteilija.
Luetun ymmärtäminen on vahvimpia puoliani, ja keskustelutaito myös. Heikkoutena on että jos tarvitset jonkun kokoamaan huonekaluja tai korjaamaan vuotavan hanan, se joku en ole minä.
Mihin tämä riittää?
Parikymppisille naisille olen liian vanha. Viime vuonna yksi 23v opiskelija teki aloitteen, mutta kuultuaan ikäni kertoi että ikäeroa on liikaa. Kolme edellistä treffeille pyytäjää olivat ikäluokassa 26-29v, sitä edellinen minua pari vuotta vanhempi.
Mikä treffipalstalle tulisi mielestänne laittaa ikähaarukaksi?
Löysin netistä seuraa 26v. naisesta ja itse olen 63v. Mikä tässä oli ongelma ?
Kuka mies ei muka haluaisi nuorta naista jos saisi valita vanhan ja nuoren väliltä? Vastaus on aikalailla kaikkilla sama riippumatta mitä siihen ikähaarukkaan on rustannut.
On kyllä tosiaan säälittävää, jos viisikymppinen mies on avarakatseinen ja katsoo myös kolmekymppisistä voivan löytyä kivoja naisia kumppaniksi. Varsinkin, kun viisikymppinen tuskin menettää yöuniaan, jos ei kumppania enää löydykään.
Terve mies tai nainenhan etsii vain heterosuhdetta omanikäisen tai vanhemman ihmisen kanssa. Ihonvärin ja etnisyyden täytyy myös olla samat, muuten on säälittävä.
Vai?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Andymccoys kirjoitti:
Ei ole kaikki. Itse olen urheilullinen ja vatsa on litteä. Lähes kaikilla naisilla, joita olen tavannut, on ollut profiilissaan joku vuosia vanha kuva. Pari poikkeusta tuoreilla kuvilla on tullut vastaan.
Tottakai mies saa sanoa, että haluaa 24-50 vuotiaan naisen, mutta ei tarvitse sen jälkeen ihmetellä, miksei naiset ota yhteyttä. Tässä ketjussa on selitetty muutamaan kertaan aivan asiallisesti, miksi näin on.