Mahtaa harmittaa kun asuu betonibunkkerissa ainoa ilo on lauvantai illan saunavuoro
Sekin on pilalla kun naapurin juoppo on kussut kiukaalle, jaksuhali.
Kommentit (48)
Lauvantai?
Itse asun Suomessa, ja puhun suomea. Sinä näköjään et.
Ei, vaan kohokohta on päästä saunan jälkeen putkaan.
Paras ilo tulee kuitenkin siitä, kun saa nauraa tuolle "lauvantaille". Porvari lukaalissaan ei osaa kirjoittaa! :D
Ei itketä lauvvvvantaina, ei viitsitä murjottaa...!
Ap on se kiukaallekusija, joka unohti lauantain (ilman veetä) toivotut.
Viideltä saunaan ja kuudelta putkaan, se on sellanen työmiehen lauvvantai...🎶
En asu betonibunkkerissa, vaan puutalossa kaupungissa. Saunassa en käy täällä, enkä mökilläkään, vaikka siellä on oma sauna. En ole saunaihminen. Iltani on mukava ja rauhallinen.
En ole varannut saunavuoroa, koska en pidä saunomisesta. Iloja riittää, eikä edes tarvitse turvautua vahingoniloon.
Osaan lukea ja kirjoittaa, ja nautin myös siitä.
Nyt nautin isossa sängyssä köllöttelystä ja kultani rauhaisasta tuhinasta vieressäni. Keittiössä tuoksuu 26 tuoretta pullaa eikä ole huolta ensi yön lumipyrystä, jonka jäljet huoltoyhtiö hoitaa.
Olen omistanut 2 ok-taloa enkä kaipaa niihin takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi aina voi ottaa ahteriin.
Otatko lauvantaimakkaraa?
Ap lopeta ilkeily. Asun isossa uudessa okt:ssa mutta sen savuttamiseen meni helkkarin PITKÄÄN. Meillä ei ollut takaajia joten itse piti säästää yli 50ke eli omarahoitusosuus jonka pankki vaati kun takajiaei ole. Meni muuten pitkään, kun maksoi kallista vuokraa (900e) ja sen LISÄKSI piti säästää tonnikuussa asuntorahastoon, ei olla kuin keskituloisia.
Moni asuu bwtobikuutiossa PAKOSTA. Sellaisille v*ttuilu on törkeää ja omahyväistä. Mäkin jouduin kotoa muuttamisn jälkeen asumaan liki 20v betonikuutiossa. Hirveetä oli mutta onneksi sisulla ja sinnillä säästettiin jahiinein saatiin rakennettua se iso okt.
En ikinä menisi nälvimään ketään asiasta!
"Lauvantai illan". Ihan huippua, persu sai tungetuksi yhteen sanaan kaksi kielioppivirhettä. Ilahduin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otatko lauvantaimakkaraa?
Se on lauvantai makkara.
T. AP
Vierailija kirjoitti:
"Lauvantai illan". Ihan huippua, persu sai tungetuksi yhteen sanaan kaksi kielioppivirhettä. Ilahduin!
Niin, mitäpä ja kuinka paljon se sinusta kertookaan. Että olet k e h a r i joka ilakoi tuollaisella asialla, jolla ei oikeasti ole _mitään_ merkitystä.
Helsinkiläisestä betonibunkkerista pääsee aina poispäin. Sinun rahasi tuskin riittäisi tänne päin. Tosin meillä on oma sauna, joten edes sinä et pääse kusemaan kiukaalle.
Omakotitalossa voi hankkia sentään iloa lumitöistä taikka pihan hiekoittamisesta/liukastelusta talvisin kun kerrostalossa taasen on tylsää ja huoltoyhtiö tekee ne sinunkin puolestasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, mitäpä ja kuinka paljon se sinusta kertookaan. Että olet k e h a r i joka ilakoi tuollaisella asialla, jolla ei oikeasti ole _mitään_ merkitystä.
Kirjoitustaidoton porvari käy seuraavaksi kehitysvammaisten kimppuun, onpa hienoa.
Vierailija kirjoitti:
Lauvantai?
Itse asiassa "lauvantai" on sanan vanha muoto kirjakielessä.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lauvantai?
Itse asiassa "lauvantai" on sanan vanha muoto kirjakielessä.
-eri
Tarkoitatko lauwantai ilta kirja kielessä?
Hehee, mulla on ns. tasokas koti hyvällä alueella. Miehellä kaksio saunavuoroineen betonibunkkerissa. Joka lauvantai menen sinne koska hauskaa, rentoa, huippuruoat kiukaalla ja jääkylmät saunakaljat. Enää 40min. ja saunaan!