Johan on taas vaatimus miehellä treffipalstalla
Mies on itse 50 v täyttänyt ja etsii naista 30 v ylöspäin. Profiilissa sanoo, että mielellään ei enää asu lapsia kotona, vaan ovat jo muuttaneet omilleen.
Meinaakohan tämä heppu, että naiset ovat saaneet lapsensa 10 vuotiaina.
Kommentit (508)
Voi apua. Seuraava katsomani mies on myös 50 v ja naisten ikähaarukka on herralla 24-50 v. Ei jatkoon. ap
Kunnon hopeakettu kyllä arvonsa tietää.
Treffipalstamiehillä on usein vaikeuksia matematiikassa. Juurihan täällä oli pitkä ketjy misdä mies ihmetteli, kun hän ei löydä naista omilla kriteereillään. Ja ne olivat: akateeminen nainen 40 v. jolla lapset ovat jo täysi-ikäisiä. Onpa ihmeiden ihme, eytei miehelle ollut tuollaista naista löytynyt 😂
Pakko sanoa tähän, että heteronaisena luet vain miesten ilmoituksia. Samanlaisia helmiä löytyy myös nainen etsii miestä-ilmoituksista, okei, ehkä hieman vähemmän...
Vierailija kirjoitti:
Voi apua. Seuraava katsomani mies on myös 50 v ja naisten ikähaarukka on herralla 24-50 v. Ei jatkoon. ap
Mikä ristiriitaisuus tässä ilmenee?
Vierailija kirjoitti:
Pakko sanoa tähän, että heteronaisena luet vain miesten ilmoituksia. Samanlaisia helmiä löytyy myös nainen etsii miestä-ilmoituksista, okei, ehkä hieman vähemmän...
Näin naisena ei pääse edes näkemään muiden naisten profiileja useimmilla treffisivustoilla, joten vaikea sanoa tuohon yhtään mitään. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ei kiinnosta miehet, jotka etsivät parisuhdetta omien lastensa ikäisten naisten kanssa. ap
30 v ylöspäin? Ei siis alaspäin. Mitäs kummallista tuossa on? Esim nelikymppisellä voi ihan helposti olla lapset jo muuttaneet kotoa pois tai ainakin lähivuosina. Nelikymmpinen käsittääkseni on yli 30-vuotias.
Nyt olen selannut lisää profiileja. Mikähän siinäkin on, että aina kun tsekkaan omaa silmääni miellyttävän tyypin, niin tämä polttaa tupakkaa. Ei jatkoon. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ei kiinnosta miehet, jotka etsivät parisuhdetta omien lastensa ikäisten naisten kanssa. ap
Ei minuakaan epäakateemiset naiset, mutta mitä sitten?
Vierailija kirjoitti:
30 v ylöspäin? Ei siis alaspäin. Mitäs kummallista tuossa on? Esim nelikymppisellä voi ihan helposti olla lapset jo muuttaneet kotoa pois tai ainakin lähivuosina. Nelikymmpinen käsittääkseni on yli 30-vuotias.
30 vuotiaalla tuskin on lapset muuttaneet pois kotoa, eivätkä ole ihan heti muuttamassakaan, ellei kyseessä ole teiniäiti.
Jos laittaisin seuranhaku ilmoituksen niin muotoilisin näin. Etsin naista vaatimuksena täysi-ikä. Toisena kertoisin varoituksen haluan seksiä ettei ainakaan pihtarit vastaile. Huumorina voisi lisätä omat hampaat plussaa. Kaksi rajoitusta, ei uskovaisia eikä hiihtäjiä.
M47.
Vierailija kirjoitti:
Vuodesta toiseen, ja naiset ei vaan ymmärrä sen päälle~ ;D
Vierailija kirjoitti:
Jos laittaisin seuranhaku ilmoituksen niin muotoilisin näin. Etsin naista vaatimuksena täysi-ikä. Toisena kertoisin varoituksen haluan seksiä ettei ainakaan pihtarit vastaile. Huumorina voisi lisätä omat hampaat plussaa. Kaksi rajoitusta, ei uskovaisia eikä hiihtäjiä.
M47.
Hiljaista olisi sun profiilissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänen lapsensa olisi 50?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei vaadi sinua etsimään suhdetta isäsi ikäiseen mieheen. Sinun kantasi ei estä viisikymppistä hakemasta 24-vuotiaan seuraa. On olemassa nuoria naisia, jotka nimenomaan etsivät itseään vanhempia. Heidän määrällistä osuuttaan en tiedä, mutta olen kohdannut.
Sinulta kysyttiin ristiriitaa. Et vastannut kysymykseen. Et jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Nyt olen selannut lisää profiileja. Mikähän siinäkin on, että aina kun tsekkaan omaa silmääni miellyttävän tyypin, niin tämä polttaa tupakkaa. Ei jatkoon. ap
Elämä on valintoja täynnä
Vierailija kirjoitti:
Luulee kai mokoma lörppäpeppu olevansa kovinkin tavoiteltava saalis.
Kuten suurin osa naisista? Siellä löytyy kaikenlaisia vaatimuksia miesten pituudesta aina viestittelytyyliin saakka. Moinenhan on täysi röyhkeys kun mies tekee, kehtaa vaatia naiselta jotain ominaisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
... luulee.
Luulee kai mokoma lörppäpeppu olevansa kovinkin tavoiteltava saalis.