Menen tänäänkin nukkumaan noin 03.00 aikaan
Kommentit (14)
Pakkasia tulee -10- -15 viikoksi. Ei kannata edes ulos lähteä.
Työttömänä koen etten saa nukuttua tarpeeksi. Vain 7-8 tuntia yössä. Tarvisin lääkkeet että saisin nukuttua ainakin tuplasti enemmän. Oikeasti 2-4 tuntia hereillä olemista vuorokaudessa riittäisi.
Varmaan siis huomenna? Jos et puhu viime yöstä.
Tää tammikuu on aika tylsää aikaa. Pakkasia on ja lunta sataa en käy paljoakaan ulkona ja nukun pitkään. Pari kuukautta tälläistä tylsää aikaa mutta kun kevät tulee niin alan ulkoilemaan ja käymään kalassa usein. Silloin herään jo viideltä aamulla.
Rapussa alkaa liikenne klo 7-8 aikoihin, auraajat ja huoltomiehet ja siivojaat samoihin aikoihin. Ihminen ei saa enää nukkua rauhassa! Minä nukun sinne klo 11 asti.
Harmi, ettei palsta ole auki kuin klo 23 saakka. Olisi työttömillä ajanvietettä.
Minä menin tänään nukkumaan klo 02.00, ja heräsin klo 8.10. Tuleekohan huomenna uni vähän aikaisemmin, vai onnistunko nukahtamaan peräti jo tämän päivän puolella.
t. työtön perheenäiti
P.S. myös työssäkäyvänä nukahdin yleensä vasta klo 24 jälkeen.
Mä työkyvyttömyyseläkkeellä kun vauva menee kiinni, meen muille foorumeille. Nukkumaan siinä klo 01. Ja herään klo 11. Asun paritalossa, niin ei kuulu mitään meteliä aamuisin.
Vierailija kirjoitti:
Harmi, ettei palsta ole auki kuin klo 23 saakka. Olisi työttömillä ajanvietettä.
Pelaan pelejä netissä tai katson ohjelmia ja sarjoja ruudusta tai jostain yömyöhään. Uni ei tule ennen kolmea kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Katso tuubia!
Vierailija kirjoitti:
Menkää TÖIHIN loispummit!
Mee ite.
Voi sinua. Et sä enää ikinä voi mennä nukkumaan tänään klo 03 kun se meni jo eikä aikaa takaisin saa.
Mutta huomenna onnistuu.
Aha