Johan on taas vaatimus miehellä treffipalstalla
Mies on itse 50 v täyttänyt ja etsii naista 30 v ylöspäin. Profiilissa sanoo, että mielellään ei enää asu lapsia kotona, vaan ovat jo muuttaneet omilleen.
Meinaakohan tämä heppu, että naiset ovat saaneet lapsensa 10 vuotiaina.
Kommentit (508)
Minulla on tasokas nuori nainen ja sekös näyttää monia suomimammoja ärsyttävän.
Vierailija kirjoitti:
Jos laittaisin seuranhaku ilmoituksen niin muotoilisin näin. Etsin naista vaatimuksena täysi-ikä. Toisena kertoisin varoituksen haluan seksiä ettei ainakaan pihtarit vastaile. Huumorina voisi lisätä omat hampaat plussaa. Kaksi rajoitusta, ei uskovaisia eikä hiihtäjiä.
M47.
:D
Jos minä olisin sinkku ja hakisin seuraa ilmoitusten perusteella, ottaisin kyllä yhteyttä!
N42
Vierailija kirjoitti:
Saahan sitä hakea vaikka kuuta taivaalta, kunhan ymmärtää realiteetit eikä sitten syytä ronkeleiksi niitä, jotka eivät ilmoitukseen vastaa.
Oikeestihan säälittävimpiä ovat just 50-v. plösähtäneet ja itsestään huolehtimattomat perusjampat, jotka etsivät 20-30 v. missinaista. Sitten haukutaan naisia ja valitetaan ettei kumppania löydy.
Oikeestihan se ei edes mene noin, vaan sinä plösähtänyt ja itsestään huolehtimaton perustantta vertaat itseäsi kaikkiin ihan tavallisiin, normaalipainoisiin ja edes hitusen naiselliseen vaatetukseen panostaneisiin naisiin ja tunnet, että he ovat missejä sinuun verrattuna. Sitten ryhdyt vihaamaan sekä miehiä, että naisia omien harhojesi pohjalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos laittaisin seuranhaku ilmoituksen niin muotoilisin näin. Etsin naista vaatimuksena täysi-ikä. Toisena kertoisin varoituksen haluan seksiä ettei ainakaan pihtarit vastaile. Huumorina voisi lisätä omat hampaat plussaa. Kaksi rajoitusta, ei uskovaisia eikä hiihtäjiä.
M47.
:D
Jos minä olisin sinkku ja hakisin seuraa ilmoitusten perusteella, ottaisin kyllä yhteyttä!
N42
Sori mutta haen kyllä ensisijaisesti paljon nuorempaa
Itsekin laitan tuon rajan aika alas, esim 28,koska en halua että jos vähän nuorempi hakee seuraa ikäisistäni miehestä niin ei jää siitä sitten kiinni. Minulla ei ole lapsia.
M49
Ei näitä suomimammoja kannata edes yrittää miellyttää se on resurssien tuhlausta jos mikä. Nuori viehättävä nainen ulkomailta ja elämänlaatu paranee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuitenkin monien 40-50- vuotiaiden naisten miehet haaveilevat paljon nuoremmasta naisesta. Eihän sille minkään voi että nuori ja kiinteä nainen on kaunis ja saa aikaan panetusta.
Joten mitä väliä mitä ne miehet laittaa ikähaarukaksi kun totuus on kuitenki se että kaikkia kiinnostaa eniten nuori nainen.
Ps. Saa alapeukuttaa mutta se ei muuta faktaa.Ja me naiset haaveilemme isomunaisista miehistä. Mutta kun aikuisena ei ole tapana a) puhua haaveistaan ääneen ja b) heittää kaikkea menemään vain saadakseen kerran-pari isoa munaa.
Oikeasti isoista munasta haaveilevat tavallista isopimpsaisemmat lyylit.
Näimpä kannattaa treenata niitä lantiopohjan lihaksia tai mennä kiristykseen ettei tarvitse sinne airoa alkaa tunkemaan
Hylkään kaikki miehet, jotka saalistavat ikäänsä nuorempia. Se on yksinkertaisesti irstaan miehen luonnekuva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka nyt enää edes katselee jotain 30v plus tai yksinhuoltajien ilmoituksia kun ulkomailta saa kuka tahansa suomalainen mies kauniin lapsettoman parikymppisen?
Antaa vaan suomalaisten naisten maistaa sitä samaa ikärasismia kuin mitä ne itse harjoittaa, kaikenlaisesta tylyydestä ja muusta paskakäytöksestä puhumattakaan.
Yksi treffikumppanini juuri kertoi, ettei hän ilkeäisi ikimaailmassa hakea itselleen naista ulkomailta, koska ei halua leimautua reppanaksi ja sovinistiseksi naisten hyväksikäyttäjäksi.
Uskotaan. Mies kuitenkin etsii treffiseuraa suomalaisista naisista, kun taso on kaikilla selvillä ja se ei ole korkea. Jannulla ei taida kielitaito ja lompakko riittää, että kykenisi tutustumaan paljon parempaan tarjontaan. Hän siis joutuu tyytymään suomalaisiin alhaisen tason naisiin.
Vierailija kirjoitti:
Hylkään kaikki miehet, jotka saalistavat ikäänsä nuorempia. Se on yksinkertaisesti irstaan miehen luonnekuva.
Sama naisesta.
Vierailija kirjoitti:
M47.
Tekarit on hygieenisemmät.
Vierailija kirjoitti:
Eli kaikki miehet voit sitten unohtaa
Eräskin hopeakettu etsi lehdenpalstalta pitkää ja hoikkaa naista.
Kukaan itseään kunniottava mies ei ota rupsahtanutta huonotapaista ja itsestään liikaa luulevaa suomimammaa
Suuntaan katseeni aina nuoriin naisiin muut naiset ovat minulle ilmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten orjallisesti naiset katsoo noita ikähaarukoita? Ymmärrän, että liian laajaa ikähaitaria ei katsota hyvällä, mutta jos minulla on ikähaarukka esim. 35-42, niin katsooko 32-34-vuotiaat naiset, että jaahas, en voi vastata, koska ikä on väärä?
Itsellä tuo on vain suuntaa antava, eikä kenenkään pidää siitä vetää liikoja johtopäätöksiä.
Minä en ainakaan vastaa niille miehille, joiden ikähaitaria vanhempi olen.
Silloin kun olin 35v, laitoin uteliaisuuttani ilmoituksen erääseen suosittuun treffimestaan. Ikähaarukaksi laitoin 25-30v ja kuinka ollakaan, kaikkein eniten tuli yhteydenottoja yli 30v naisilta ja se oli jatkuvaa valitusta, että miksi ei yli 30v kelpaa. No miksiköhän? En minä ainakaan halua olla yhdenkään idiootin kanssa.
Itse ajattelen iän olevan vain numero. Nuoruus ei ole esimerkiksi sama kuin hyväkroppaisuus. Itse olen timmi, sporttinen 42v nainen, eivätkä vatsakkaat miehet säväytä. Ikä ei ole kriteeri, vaan urheilullinen elämäntapa ja sopiva luonne. Vaikea se on ennustaa, kenen kanssa natsaa. Siksi itsekin laittaisin ikähaarukan laajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Eräskin hopeakettu etsi lehdenpalstalta pitkää ja hoikkaa naista.
Miksi siinä on jotain väärää? Miksi se on sinulta pois?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuitenkin monien 40-50- vuotiaiden naisten miehet haaveilevat paljon nuoremmasta naisesta. Eihän sille minkään voi että nuori ja kiinteä nainen on kaunis ja saa aikaan panetusta.
Joten mitä väliä mitä ne miehet laittaa ikähaarukaksi kun totuus on kuitenki se että kaikkia kiinnostaa eniten nuori nainen.
Ps. Saa alapeukuttaa mutta se ei muuta faktaa.Ja me naiset haaveilemme isomunaisista miehistä. Mutta kun aikuisena ei ole tapana a) puhua haaveistaan ääneen ja b) heittää kaikkea menemään vain saadakseen kerran-pari isoa munaa.
Kyllä ja nimeonomaan toimivaa munaa, ei lerppaa.
Minulla 40v mies ja olen itse 50v. Ennen en olisi voinut edes kuvitella, että ottaisin 10v nuoremman miehen millään tavoin. Mikäs siinä, kun järjellä varustettu mies oli kun tavattiin ja hän teki aloitteen. Tietenkin epäilin heti aluksi, että pelkkä jalkoväli mielessä ja häipyy, mutta ajattelin mitäs sitten. Olen vapaa ja nyt olisi se mahdollisuus kerrankin saada hyväkroppaista miestä. Ajattelin, että yksi yö ja se riittää onpahan koettu ja saatu sitten. Enpä tiennyt mitä seksi on ennen sitä yötä. Aamulla ajattelin, että kohta se häipyy ja ei enää nähdä. Ei häipynyt vaan oli se tosissaan mitä juteltiin. Kyllä siinä moni asia kävi mielessä miten surkeaa ja yksitoikkosta seksiä on ollut exien kanssa. Edellisellä ei ottanut eteen.
Ollan me oltu nyt 3v yhdessä, mutta välillä tuntuu että minä vanhenen kuitenkin aina nopeammin ja mies häipyy. Mutta olen ainakin nauttinut ihan joka hetkestä.
Kyllä se kohta häipyy. Noin vanha nainen näyttää ulkopuolisen silmin miehen äidiltä.
Hah, selvisihän se, että kuulut näihin säälittäviin reppanoihin, joita kohtaan normaalit suomalaismiehetkin tuntevat myötähäpeää.