Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hän ei tule mun luokseni :(

Vierailija
07.03.2013 |

Mä olen sairaana enkä ole nähnyt rakastani vähään aikaan, mutta hän ei nyt halua tulla mun luokseni. Mulla on niin kova ikävä.

Kommentit (464)

Vierailija
361/464 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2013 klo 20:03"]

[quote author="Vierailija" time="21.03.2013 klo 19:32"]

[quote author="Vierailija" time="21.03.2013 klo 18:54"]

Piti kirjoittaa, mutta en tuon yhden viestin jälkeen.

ap

[/quote]

No älä nyt viitti, joku avohoitopotilas horisee.

[/quote]

Eipä ole mulle pahempaa kukaan ikinä sanonut. En ymmärrä, miksi hän kiduttaa itseään ja lukee vastentahtoisesti.

ap

[/quote]

Eipä randomilla ihmisellä vauva-palstalla pitäisi olla noin suurta valtaa mieleesi

Vierailija
362/464 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla kateellinen sun saamasta huomiosta ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/464 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2013 klo 20:07"]

[quote author="Vierailija" time="21.03.2013 klo 20:03"]

[quote author="Vierailija" time="21.03.2013 klo 19:32"]

[quote author="Vierailija" time="21.03.2013 klo 18:54"]

Piti kirjoittaa, mutta en tuon yhden viestin jälkeen.

ap

[/quote]

No älä nyt viitti, joku avohoitopotilas horisee.

[/quote]

Eipä ole mulle pahempaa kukaan ikinä sanonut. En ymmärrä, miksi hän kiduttaa itseään ja lukee vastentahtoisesti.

ap

[/quote]

Eipä randomilla ihmisellä vauva-palstalla pitäisi olla noin suurta valtaa mieleesi

[/quote]

No ei pitäisi. Jokseenkin rankka kehotus oli, aika kuvottava.

ap

Vierailija
364/464 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2013 klo 20:08"]

Taitaa olla kateellinen sun saamasta huomiosta ;)

[/quote]

Kyllä tänne viestejä mahtuu, varmaan tuhansia päivässä, eikö? Siitä vain kirjoittelemaan.

ap

Vierailija
365/464 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan jos ei saakaan vastakaikua omille viesteilleen.

Kertoisitko mihin päädyitte miehen kanssa?

Kyllä tänne viestejä mahtuu, varmaan tuhansia päivässä, eikö? Siitä vain kirjoittelemaan.

ap

[/quote]

Vierailija
366/464 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, oksettava kommentti. Aloita uusi ketju, ja toivotaan ettei tuo hyypiö hoksaa sitä.

Vierailija
367/464 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2013 klo 20:19"]

Vaan jos ei saakaan vastakaikua omille viesteilleen.

Kertoisitko mihin päädyitte miehen kanssa?

ap

[/quote]

[/quote]

Aika pitkään on ollut vääntöä tai oikeastaan keskustelua. Sinänsä surullista, koska kyse on onnellisista asioista. Olen kertonut ajatuksiani, mitä miehen toivomat muutokset ja tapahtumat elämään tuovat. Se on saanut miehen miettimään asioita.

Avioehto hänen on vain hyväksyttävä. Eipä multa eron yhteydessä paljon saisi, puolet asunnosta, osakkeista ym. Ei sillä rikastu. Ja jos ei ole avioehtoa, on mullakin pienemmät varat käytettävissä. Ja kyse on todellakin vain huolettomasta elämästä, ei rikkauksista.

Vauvalla mua ei voi itseensä sitoa. Vauva veisi minusta ison osan, väistämättä, vaikka kuinka käyttäisi ulkopuolista apua. Olisihan mulla tunteet lastani kohtaan. Eikä meidän suhde ole edes kovin vanha, yhdessä olemme asuneet vasta vähän aikaa. Keksin paljon kivaa tekemistä ennen lasta :)

Mulla taas on käsittelemättömiä asioita edelleen. Ne olen työntänyt syrjään, kun mies halusi mut takaisin. Terapiassa pohdiskelukin tuntui jollain tasolla miehen pettämiseltä, kun en vain nauttinut onnesta vaan vatvoin vanhaa. Vaikka ei kai se niin vanhaa ollut. En tiedä, kuinka nopeasti kuuluu unohtaa pettymykset ja traumat. Oli turvallista ottaa takaisin tuttu ihminen.

Mä tiedän, mitä on pettäminen. Minut on petetty rankasti, minä olen pettänyt kerran, toisella tavalla. En saanut siitä mitään, mitä olisi nyt jäljellä. En iloa elämään, en potkua omaan suhteeseeni, en yhtään mitään. Se oli ohi, kun se oli ohi. Olisi voinut jättää tekemättäkin. Siinä mielessä olen turvallinen puolisovaihtoehto. Tiedän, mitä siitä seuraa ja miten arvotonta se on.

Mä en voi vain miellyttää, vaikka mulla on huono omatunto. Mun pitää kuunnella omaakin sydäntäni ja järkeäni.

ap

Vierailija
368/464 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan sun täytyy miettiä mitä ihan oikeasti itse haluat. Ei sitä mikä olisi helpointa tällä hetkellä tai mikä tuntuu nyt turvalliselta.

Kannatan terapian jatkamista, niin saisit ajatukset oikeasti ojennukseen. Ei se ole miehen pettämistä, vaan nimenomaan tekisit sen, ettei mies myöhemmin pettyisi sun mahdollisesti väärään päätökseen.

Vierailija
369/464 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2013 klo 20:53"]

Nimenomaan sun täytyy miettiä mitä ihan oikeasti itse haluat. Ei sitä mikä olisi helpointa tällä hetkellä tai mikä tuntuu nyt turvalliselta.

Kannatan terapian jatkamista, niin saisit ajatukset oikeasti ojennukseen. Ei se ole miehen pettämistä, vaan nimenomaan tekisit sen, ettei mies myöhemmin pettyisi sun mahdollisesti väärään päätökseen.

[/quote]

Jatkankin terapiaa heti, kun palaan kotiin. Onhan luottamuksen rakentamisessa varmaan pitkä tie edessä, mutta vielä ei ole sormuksia heitelty ikkunasta.

ap

Vierailija
370/464 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2013 klo 21:03"]

[/quote]

Jatkankin terapiaa heti, kun palaan kotiin. Onhan luottamuksen rakentamisessa varmaan pitkä tie edessä, mutta vielä ei ole sormuksia heitelty ikkunasta.

ap[/quote]

Hienoa, jos jatkat. Älkää kiirehtikö häiden yms kanssa, vaan rakentakaa tosiaan se luottamus toisiinne ja myös itseenne ( jotta voitte olla varmoja siitä mitä itse haluatte).

Vierailija
371/464 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2013 klo 21:08"]

[quote author="Vierailija" time="21.03.2013 klo 21:03"]

[/quote]

ap[/quote]

Hienoa, jos jatkat. Älkää kiirehtikö häiden yms kanssa, vaan rakentakaa tosiaan se luottamus toisiinne ja myös itseenne ( jotta voitte olla varmoja siitä mitä itse haluatte).

[/quote]

Näin!

T: Pettämisestä parisuhteessa selvinnyt ja jatkanut.

Vierailija
372/464 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me olla hääjärjestelyjä jäädytetty.

ap

Vierailija
373/464 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2013 klo 21:14"]

ap

[/quote]

Argh. Eipä sit mitään. Tehkääpä se toki sitten.

Vierailija
374/464 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2013 klo 21:18"]

[quote author="Vierailija" time="21.03.2013 klo 21:14"]

ap

[/quote]

Argh. Eipä sit mitään. Tehkääpä se toki sitten.

[/quote]

Siis sitä ei olla vielä käsitelty, muita asioita vasta.

ap

Vierailija
375/464 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko niitä häitä kuitenkin hieman lykätä? Että ehtisitte saada kaiken kuntoon päidenne sisällä.

t: tuossa muutamia kertoja vastaillut (en noita vikoja) ja joka vetää nyt peiton korviin ;)

Vierailija
376/464 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ups

Vierailija
377/464 |
30.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on sujunut loma, oletteko ehtineet jutella? 

miten "se" työkaveri "ärsyttää", eikö usko että se oli siinä?

Vierailija
378/464 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2013 klo 17:13"]

[quote author="Vierailija" time="01.04.2013 klo 23:18"]

Entäs jos raskaus tulee yllätyksenä?

Saako sitten tulla?

[/quote]

En tiedä. Riippuisi kuinka pian ja missä tilanteessa. Nyt se ei ole todennäköistä. Nämä mun vastaukseni ovat aika lyhyitä nykyään...

ap

[/quote]

Hmm..... Mitä tästä voi päätellä?

Vierailija
379/464 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ups

Vierailija
380/464 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2013 klo 11:53"]

No olen lukenut viestit, ja minusta tämä hemmetin oma kärsimys on juuri ihan käsittämätöntä paskaa. Juu kaduttaa varmaan, mutta pitikö lähtee. Multa riittää sympatiaa tasan ja ainoastaan sille, jonka luottamus on hyvin kevyesti petetty.

[/quote]

Mun kärsimykseni, katumukseni, mikä vain, on ainoastaan tässä. Kyllä mä katumusta osoitan, mutta eivät minun tunteeni ole tärkeimmät. En kerjää sympatiaa. Ehkä joku voi samaistua mun tunteisiini, ehkä joku ymmärtää siksi, että on itse antanut pettämisen anteeksi. Jos ei ymmärrä, niin sitten ei. Ei tähän mitään perustelua ole.  Mutta en mä sitä pahuuttani tehnyt, en halunnut satuttaa. Ymmärrän, että kihlattuni on vihainen ja surullinen. Jostain syystä hän ei ole meidän suhdetta halunnut lopettaa, ja siitä olen kiitollinen. Toivon, että hän pitää tätä säilyttämisen arvoisena.

ap