Hän ei tule mun luokseni :(
Mä olen sairaana enkä ole nähnyt rakastani vähään aikaan, mutta hän ei nyt halua tulla mun luokseni. Mulla on niin kova ikävä.
Kommentit (464)
Voi huokaus ja kyynel. Eipä tähän muuta voi sanoa. Itse olet soppasi keittänyt, niele se nyt.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2013 klo 16:31"]
Jaa-a, ehkä kihlattu haluaa murun kanssa paremman elintason kuin yksin, ehkä jopa rakastaa murua eikä halua menettää, ehkä muru on niin hyvä pano,hyvännäköinen edustusvaimo... Onhan niitä syitä.Valitse noista.
[/quote]
2 vikaa.
Miksi ihmeessä isä on päättänyt laittaa rahahanat kiinni? Eikös Murun käy töissä ja eikö ihan omilla ansioilla ole ulkomaan komennuksella? En ymmärrä, millä perusteilla sanotaan, että Muru haahuilee vaan? Vaikka kaikkea järjetöntä tekeekin, niin nähdäkseni ei pelkästään isän rahoilla elä.
Jos peruste on tuo pettämisjupakka, niin aika h**vetin kaksinaismoralistista olisi sen takia lopettaa tuki. Siis, ensin annetaan rahaa ja matkoja kun Muru ei kerro äidille isän pettämisistä mutta kun tytär käyttäytyy isän lailla niin johan on kamalaa. Voisiko joku selittää tätä "logiikkaa"?
[quote author="Vierailija" time="08.03.2013 klo 17:17"]
Miksi ihmeessä isä on päättänyt laittaa rahahanat kiinni? Eikös Murun käy töissä ja eikö ihan omilla ansioilla ole ulkomaan komennuksella? En ymmärrä, millä perusteilla sanotaan, että Muru haahuilee vaan? Vaikka kaikkea järjetöntä tekeekin, niin nähdäkseni ei pelkästään isän rahoilla elä.
Jos peruste on tuo pettämisjupakka, niin aika h**vetin kaksinaismoralistista olisi sen takia lopettaa tuki. Siis, ensin annetaan rahaa ja matkoja kun Muru ei kerro äidille isän pettämisistä mutta kun tytär käyttäytyy isän lailla niin johan on kamalaa. Voisiko joku selittää tätä "logiikkaa"?
[/quote]
Veikkaan että isi haluaa tyttären itsenäistyvän ja elävän omillaan.
Ehkä muru kuluttaa enemmän kuin tienaa ja aviomiehen tulot korvaisivat isän rahoituksen. Jos nyt eroaa niin elää jatkossakin kuin teini määräämättömän pitkän ajan. Näin ajattelen itse teinin vanhempana.
Isähän käski olla hiljaa pettämisestä kun se isälle paljastui. Eli olisi siis käskenyt mennä vain naimisiin ja olla kertomatta.
Minua aina mietityttää millaista on seksi pettäjien välillä, siis konkreettisesti. Jos se on sellainen satunnaispano. Tuskin hidasta rakastelua ainakaan. Kellä on kokemusta?
[quote author="Vierailija" time="08.03.2013 klo 17:19"]
Joko olet ap täyttänyt 27?
[/quote]
En vielä, joitakin kuukausia alle... En sano sen tarkemmin.
ap
Nyt on maaliskuu ja viime huhtikuussa aloittamassasi ketjussa olit 26. Siksi kysyin. Valehtelitko sä silloin vai nyt, kun olet mukamas joitakin kuukausia alle 27?
[quote author="Vierailija" time="08.03.2013 klo 18:05"]
Nyt on maaliskuu ja viime huhtikuussa aloittamassasi ketjussa olit 26. Siksi kysyin. Valehtelitko sä silloin vai nyt, kun olet mukamas joitakin kuukausia alle 27?
[/quote]
Pyöristin lähimpään. En aio kertoa syntymäaikaani...
ap
[quote author="Vierailija" time="08.03.2013 klo 17:37"]
Minua aina mietityttää millaista on seksi pettäjien välillä, siis konkreettisesti. Jos se on sellainen satunnaispano. Tuskin hidasta rakastelua ainakaan. Kellä on kokemusta?
[/quote]
Veikkaat oikein, ei hidasta rakastelua (rakastelu on kokonaan väärä sana). Tosin mulla ei ole enempää kokemusta. Fyysistä, uusien tuttavuuksien seksiä ja suht nopeasti ohi.
ap
Ok. Olet siis syntynyt -86. Sulla on tosi hyvä ikä siinä mielessä, että kysyntää riittää. Sun kannattaisi etsiä mies, jota rakastat niin paljon, ettet ole noin varhaisessa vaiheessa hyppäämässä vieraaseen sänkyyn. Et huomaakaan, kun kaikki hyvät on menneet ja vapautumassa seuraavan kerran vkl-isinä. Ei siinä sinänsä mitään vikaa, mutta itse eläisin toisin kuin elin, jos saisin 10 v. taaksepäin elämäni. :)
[quote author="Vierailija" time="08.03.2013 klo 18:30"]
Ok. Olet siis syntynyt -86. Sulla on tosi hyvä ikä siinä mielessä, että kysyntää riittää. Sun kannattaisi etsiä mies, jota rakastat niin paljon, ettet ole noin varhaisessa vaiheessa hyppäämässä vieraaseen sänkyyn. Et huomaakaan, kun kaikki hyvät on menneet ja vapautumassa seuraavan kerran vkl-isinä. Ei siinä sinänsä mitään vikaa, mutta itse eläisin toisin kuin elin, jos saisin 10 v. taaksepäin elämäni. :)
[/quote]
Ei mun miehessäni ole mitään vikaa! Ei se johtunut hänestä. En voisi rakastaa ketään enempää, en edes yhtä paljon. Se oli itsekäs hetki, jota kadun, ei sen enempää. Mutta nythän se en ole minä, joka suhteen jatkosta päättää.
ap
Voisko joku laittaa linkin siihen ketjuun, jossa muru kertoo pettäneensä miestään?
[quote author="Vierailija" time="08.03.2013 klo 18:55"]
Voisko joku laittaa linkin siihen ketjuun, jossa muru kertoo pettäneensä miestään?
[/quote]
Ei, ksoka sitä ei jaksa hakea, koska toi haku ei toimi.
Mutta hae itse jos jaksat, otsikko oli joku "en koskaan, koskaan kerro tätä kenellekään"
[quote author="Vierailija" time="08.03.2013 klo 18:36"]
[quote author="Vierailija" time="08.03.2013 klo 18:30"]
[/quote]
Ei mun miehessäni ole mitään vikaa! Ei se johtunut hänestä. En voisi rakastaa ketään enempää, en edes yhtä paljon. Se oli itsekäs hetki, jota kadun, ei sen enempää. Mutta nythän se en ole minä, joka suhteen jatkosta päättää.
ap
[/quote]
Niin, ei sun kiehessäs mitään vikaa ole, kerran vuodessa vain kyllästyt häneen ja pitää saada vierasta, jännittävää pippeliä..
Paniko ne siis oikeasti vai jotain suutelua ja vehtaamista vaan?
[quote author="Vierailija" time="08.03.2013 klo 19:03"]
[/quote]
Panivat.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2013 klo 19:06"]
[/quote]
Panivat.
[/quote]
Sitä kai ei ole kerrottu.Voi olla "lievempääkin"
[quote author="Vierailija" time="08.03.2013 klo 19:22"]
[quote author="Vierailija" time="08.03.2013 klo 19:06"]
[/quote]
Panivat.
[/quote]
Sitä kai ei ole kerrottu.Voi olla "lievempääkin"
[/quote]
Kyllähän muru sen kertoi.
Jaa-a, ehkä kihlattu haluaa murun kanssa paremman elintason kuin yksin, ehkä jopa rakastaa murua eikä halua menettää, ehkä muru on niin hyvä pano,hyvännäköinen edustusvaimo... Onhan niitä syitä.Valitse noista.