Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hän ei tule mun luokseni :(

Vierailija
07.03.2013 |

Mä olen sairaana enkä ole nähnyt rakastani vähään aikaan, mutta hän ei nyt halua tulla mun luokseni. Mulla on niin kova ikävä.

Kommentit (464)

Vierailija
461/464 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2013 klo 22:40"]

[quote author="Vierailija" time="17.03.2013 klo 22:26"]

[quote author="Vierailija" time="17.03.2013 klo 22:00"]

Taidat sekoittaa nyt minun ajatuksiani ja jonkun toisen kirjoittajan ajatuksia toisiinsa. Kyllä, vauvan hankintaa mietitään. Olen menossa naimisiin, joten yksinhuoltajuutta ei ole odotettavissa. Sitähän ei kukaan meistä tiedä, mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Onhan meillä ongelma, se, että mulla oli toinen mies. Sitä ei tuosta vain kuitattu ja unohdettu vaan sen tiimoilla nyt mietitään tulevaisuuden kuvioita. Mies miettii (ja tietää), mitä hän haluaa, minä mietin, mihin mulla on oikeus. Miksi tahdot tahallasi ymmärtää asioita väärin?

ap

[/quote]

No selitä nyt vaikka tämä viesti. Siis vauvan hankinta on mietinnässä. Menet naimisiin (tosin samassa viestissä sanot mies miettii mitä haluaa (ilmeisesti haluaako olla kanssasi tai mennä naimisiin kanssasi)). Mutta yksinhuoltajaksi ei kuitenkaan voisi olla odotettavissa vaikka pettämistä ei ole selvitetty tai annettu anteeksi. Häistäkään ei ole varmuutta tai yhteisestä tulevaisuudesta. Mutta vauvaa toi kuitenkin harkita kun tilanne on näin epävarma. Ja sitten luulet että jos nyt tulisit raskaaksi niin te pysyisitte varmasti yhdessä. Sori ei se vaan niin mene. Jos et ole huomannut niin monet pienten lasten vanhemmat eroavat. Miksi te olisitte eri asia (siis sellaisetkin eroavat joilla on mennyt hyvin sentään ennen lapsia) saati sitten kun te olette eron partaalla muutama kuukausi ennen mahdollisia häitä.

Ja sitten parisuhde on niin hellä ja luottamus korkealla ettet tahdo uskaltaa ilmiottaa edes että pysytään alkuperäisessa sopimuksessa avioehdon kanssa.

Jep jep. Anteeksi että tilanteesi on kurja mutta ei se parane lakaisemalla ongelmia maton alle.

[/quote]

Ok, mä selitän, ennen kuin puhun miehen kanssa.

Mies haluaa edelleen mennä mun kanssani naimisiin. Hän haluaa, että palaamme vanhaan suunnitelmaan ja teemme vauvan pian. Lisäksi hän haluaa, että me ei tehdä avioehtoa, vaikka niin on aiemmin sovittu.

Minä haluan mennä naimisiin, mutta vauvan hankinta pelottaa, ja haluan pitää oman elämäni ja työni myös. Mietin, onko minun toiveeni vielä odottaa yhtä oikeutettu kuin miehen toive toimia nyt. Avioehto mun on käytännössä pakko tehdä.

Yksinhuoltajuudesta: en ole suoraan joutumassa yksinhuoltajaksi, koska mies on kuvioissa. Tulevaisuudesta ei tiedä kukaan.

En pelkää ilmoittaa avioehdosta, vaan olen luvannut tänään kertoa, sopiiko mulle miehen odotukset meidän tulevaisuudestamme. Olen yrittänyt miettiä, mikä on oikein ja mikä on järkevää, kaikkia kohtaan. Haluan tehdä oikein enkä halua satuttaa. Ymmärsitkö nyt?

ap

[/quote]

miten keskustelu meni, saitteko sovittua?

Vierailija
462/464 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

uup

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/464 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2013 klo 18:24"]

Tapa ittes niin me päästään lukemasta sun kuvitelmias.

[/quote]

Voi haloo minkälaisia ihmisiä täällä pyörii. Mees hoitoon.

Vierailija
464/464 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2013 klo 18:24"]

Tapa ittes niin me päästään lukemasta sun kuvitelmias.

[/quote]

Ja kuka sua pakottaa näitä lukemaan? =D

Äänetkö käskee?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme