Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hän ei tule mun luokseni :(

Vierailija
07.03.2013 |

Mä olen sairaana enkä ole nähnyt rakastani vähään aikaan, mutta hän ei nyt halua tulla mun luokseni. Mulla on niin kova ikävä.

Kommentit (464)

Vierailija
321/464 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 19:44"]

[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 19:42"]

[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 19:37"]

[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 19:33"]Harmittaa, koska me ehdittiin tutustua aika hyvin, ja nyt se ystävyys on kutakuinkin mahdoton.

ap

[/quote]

Ehdit olla viikon pari siellä ja ehditte tutustua aika hyvin? Sulla on naiivi käsitys ystävyydestä.

Olisiko sen miehen naisystäväkin halunnut, että teistä (sinusta ja siitä miehestä) tulee "oikein hyvät ystävät"?

[/quote]

Joskus sattuu kohdalle ihminen, jonka kanssa YSTÄVYSTYY jo parissa viikossa. Jos sinusta ei, niin en kinaa.

ap

[/quote]

Etkö uskalla vastata kysymykseen miehen naisystävästä?

[/quote]

En huomannut. En ole ajatellut asiaa. Eihän se kaikille sovi, joten en voi tietää. Mulla on miehiä ystävinä ja kavereina eikä se ole ollut meillä ongelma. Eiköhän se mies sovi itse oman tyttöystävänsä kanssa rajansa.

ap

Vierailija
322/464 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ollutkaan ongelma, että miehen kaveri suuteli sua? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/464 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 19:37"]

Inhottava juttu. :/ Onneksi kukaan siellä töissä ei tiedä.

[/quote]

Ei tiedä onneksi. Olisihan se ollut virhearviointi multa, vaikka olisin ollut sinkkukin. Kaiken kaikkiaan tyhmästi tehty.

ap

Vierailija
324/464 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
325/464 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen se yksi petetty, joka jo kerran tässä tai jossain toisessa ketjussa avautui. Kerron nyt jälleen, että suhteen jatkaminen ei ole helppoa tuollaisen jälkeen. Se sisäinen ristiriita on raastavaa. Kun rakastaa toista niin, että tekee kipeää ja kuitenkin samalla kokee ja tuntee, ettei riitä toiselle, ei ehkä ikinä tule riittämään. Jotkut parit selviävät pettämisestä, minä en selvinnyt. En ikinä tajunnut, mitä niin pahaa olin tehnyt, että olin ansainnut niin paskaa kohtelua. Enkä enää pystynyt luottamaan. Epäilin miehen joka ikistä sanaa, tekoa, menoa, ystävää jne. Eihän sellaisesta elämästä mitään tullut. Oli parempi viheltää peli poikki, vaikka sattuihan se. Minä miettisin sinuna Muru, pystytkö elämään miehesi epävarmuudessa.

Minusta on merkillistä muuten se, miten uuteen tuttavuuteen luottaa aina enemmän kuin vanhaan, joka on luottamuksen pettänyt. Tämä nyt ei liity mihinkään, olen vain omalla kohdallani asian havainnut ja kiinnostavaksi ilmiöksi todennut.

Ja niin, minun tarinallani on onnellinen loppu. SE OIKEA käveli elämääni niin että rysähti noin 10 vuotta sitten. Sen jälkeen olen havainnut ettei rakkaus olekaan raastavaa, vaan  lämmintä ja turvallista ja mukavaa.

Vierailija
326/464 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 19:26"]

[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 19:25"]

[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 19:23"]

[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 19:19"]

No enpä voikaan. Täytyy lopettaa.

Saitko sä nyt tästä mitä halusit? Tuletko iloiseksi, jos kerron, että mä olen ihan yksin täällä, eikä mulla ole yhtään kivaa?

ap

[/quote]

No tarviiko elämän kokoajan olla kivaa? Tiedätkö että kun vauva tulee, sulla sitä aikaa yksin vasta onkin. Ja saattaa olla hyvinkin kurjia päiviä. 

Voi kauhee kun prinsessan tarvii olla yksin ja ei oo kivaa... :(

[/quote]

Halusin vain piristää sua.

ap

[/quote]

Eikun ihan vakavasti nyt: 

Kestätkö sä että sulla on tylsää ja että perjantaina illallakin olet yksin kotona?

[/quote]

En mä tykkää olla yksin. Silloin se on ihan mukavaa, jos on ollut kovin kiireistä ja kaipaan rauhoittumista. Muuten mä tykkään olla seurassa, joko ulkona tai sitten kaveri mun luona.  Nyt on niin paska fiilis ja paljon ajateltavaa, että ihan sen takia mun pitää olla yksin. Ja täällähän se on usein pakollista.

ap

Vierailija
327/464 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 20:17"]

[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 19:26"]

[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 19:25"]

[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 19:23"]

[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 19:19"]

No enpä voikaan. Täytyy lopettaa.

Saitko sä nyt tästä mitä halusit? Tuletko iloiseksi, jos kerron, että mä olen ihan yksin täällä, eikä mulla ole yhtään kivaa?

ap

[/quote]

No tarviiko elämän kokoajan olla kivaa? Tiedätkö että kun vauva tulee, sulla sitä aikaa yksin vasta onkin. Ja saattaa olla hyvinkin kurjia päiviä. 

Voi kauhee kun prinsessan tarvii olla yksin ja ei oo kivaa... :(

[/quote]

Halusin vain piristää sua.

ap

[/quote]

Eikun ihan vakavasti nyt: 

Kestätkö sä että sulla on tylsää ja että perjantaina illallakin olet yksin kotona?

[/quote]

En mä tykkää olla yksin. Silloin se on ihan mukavaa, jos on ollut kovin kiireistä ja kaipaan rauhoittumista. Muuten mä tykkään olla seurassa, joko ulkona tai sitten kaveri mun luona.  Nyt on niin paska fiilis ja paljon ajateltavaa, että ihan sen takia mun pitää olla yksin. Ja täällähän se on usein pakollista.

ap

[/quote]

Entä sitten kun saat sen vauvan? Ihan ystävällisesti kysyen.

Vierailija
328/464 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2013 klo 20:50"]

Mikä lie tilanne?

[/quote]

Seksiä? Sovintoseksiä? Jäähyväisseksiä?

Vierailija
329/464 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 19:42"]

[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 19:39"]

[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 19:34"]

"Ystävyys"... Tirsk, vain muru on noin yksinkertainen.......

[/quote]

Kysypä siltä mieheltä, että kiinnostuiko sinusta ystävänä, vai panona. 

Alkava ystävyys, hyvän ystävyyden alku... onko parempi? Me tutustuimme ja ystävystyimme ja sitten mokattiin se ystävyys, jota ei nyt siis enää ole.

ap

[/quote]

[/quote]

Jos olisi kiinnostunut panona, niin tuskin hän olisi mulle kertonut perhekuvioistaan ja kotielämästään. Miksi ei olisi voinut kiinnostua ystävänä ja miksi olisi kiinnostunut "panona"?

ap

Vierailija
330/464 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä jätä minua koska et löydä sängyssä ikinä parempaa-seksiä

Vierailija
331/464 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2013 klo 21:57"]

älä jätä minua koska et löydä sängyssä ikinä parempaa-seksiä

[/quote]

:D  Saa nähdä onnistuuko.

Vierailija
332/464 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Entä sitten kun saat sen vauvan? Ihan ystävällisesti kysyen."

Tarkennatko kysymystä? Mä en voi esiintyä vauvaelämän asiantuntijana, mutta eikös vauvastakin ole jonkin verran seuraa ja paljon puuhaa? Edelleenhän mä voin tehdä samoja asioita kuin ennenkin, jos vauvalla on toinenkin hoitaja, ja iltaisinhan se nukkuu, joten on sama, kuka sen unta valvoo. Vai?

(Eikö täällä muuten voi enää lainata muuten kuin poistamalla turhia tekstejä? Ei sillä hakasuljesysteemillä?)

ap

Vierailija
333/464 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 19:50"]

Eikö se ollutkaan ongelma, että miehen kaveri suuteli sua? 

[/quote]

No oli. Hän on alunperin miehen kaveri, ei mun, ehkä johtui siitä.

ap

Vierailija
334/464 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 19:58"]

Minä olen se yksi petetty, joka jo kerran tässä tai jossain toisessa ketjussa avautui. Kerron nyt jälleen, että suhteen jatkaminen ei ole helppoa tuollaisen jälkeen. Se sisäinen ristiriita on raastavaa. Kun rakastaa toista niin, että tekee kipeää ja kuitenkin samalla kokee ja tuntee, ettei riitä toiselle, ei ehkä ikinä tule riittämään. Jotkut parit selviävät pettämisestä, minä en selvinnyt. En ikinä tajunnut, mitä niin pahaa olin tehnyt, että olin ansainnut niin paskaa kohtelua. Enkä enää pystynyt luottamaan. Epäilin miehen joka ikistä sanaa, tekoa, menoa, ystävää jne. Eihän sellaisesta elämästä mitään tullut. Oli parempi viheltää peli poikki, vaikka sattuihan se. Minä miettisin sinuna Muru, pystytkö elämään miehesi epävarmuudessa.

Minusta on merkillistä muuten se, miten uuteen tuttavuuteen luottaa aina enemmän kuin vanhaan, joka on luottamuksen pettänyt. Tämä nyt ei liity mihinkään, olen vain omalla kohdallani asian havainnut ja kiinnostavaksi ilmiöksi todennut.

Ja niin, minun tarinallani on onnellinen loppu. SE OIKEA käveli elämääni niin että rysähti noin 10 vuotta sitten. Sen jälkeen olen havainnut ettei rakkaus olekaan raastavaa, vaan  lämmintä ja turvallista ja mukavaa.

[/quote]

Hienoa, että löysit onnen. On puhuttelevaa lukea kuvaustasi siitä, miltä susta tuntui pettämisen jälkeen. Mä toivoisin, että mun kihlattuni ei ottaisi sillä tavalla henkilökohtaisesti sitä, että hän ajattelisi, että ei riittänyt mulle. Siitä ei ole kyse. Ja hän on mies, jonka ei tarvitsisi olla hetkeäkään yksin. Mä en saa tehtyä tekemättömäksi ja siksi mietin, pystyisinkö sen hyvittämään.

ap

Vierailija
335/464 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 20:45"]

Tarkennatko kysymystä? Mä en voi esiintyä vauvaelämän asiantuntijana, mutta eikös vauvastakin ole jonkin verran seuraa ja paljon puuhaa? Edelleenhän mä voin tehdä samoja asioita kuin ennenkin, jos vauvalla on toinenkin hoitaja, ja iltaisinhan se nukkuu, joten on sama, kuka sen unta valvoo. Vai?

(Eikö täällä muuten voi enää lainata muuten kuin poistamalla turhia tekstejä? Ei sillä hakasuljesysteemillä?)

ap

[/quote]

Söpön naiivia. 

Meinaatko imettää? Silloin et pitkälle lähdekään kotoa vauvan luota kun hän on pieni.

Vauvasta ei hirveästi seuraa ole, nukkuu ja syö. Välillä hereillä, pieniä aikoja. Vastasyntyneestä kyse. Isommasta enemmän, mutta ei vauva aikuisten seuraa korvaa.

"Joten on sama kuka sen unta valvoo"... Njooh.. En edes viitsi tarttua tähän. 

Vauva ei kylläkään välttämättä iltaisin vain nuku, varsinkin jos kovasti itkuinen yksilö tulee. Yöllä myös on heräilyjä ja et ehkä jaksa samalailla mennä kuin ennen. 

Näin ollen sanoisin ettet kestä vauva-arkea kovinkaan hyvin. Elämä harvoin pysyy samana lapsettomana kuin lapsen kanssa.

Vierailija
336/464 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 15:48"]

[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 15:38"]

"Ehkä kukaan ei halua mua. Paitsi se yksi, joka on aivan liian rakas ystävä, että mä edes harkitsisin suhdetta hänen kanssaan. "

Mikäs juttu tää on?

[/quote]

Se ei ole mikään juttu. Mulla on yksi hyvin rakas ystävä aikojen takaa. Hän on joskus sanonut, että hänen sydämessään mulle on aina tilaa, jos siltä tuntuu. Me ei koskaan puhuta siitä, eikä meidän välillä ole muuta kuin ystävien rakkautta. Hän on myös mieheni kaveri nykyään. Mä olen kertonutkin, että hän oli mun ensimmäinen, kun mä täytin 16, mutta se jäi siihen, ja ystävyys jatkui. Ihana ihminen. En ikinä koskisi häneen.

ap

[/quote]

Eiiii helvetti, mitä harlekiiniläppää :D

Vierailija
337/464 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 21:15"]

[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 15:48"]

[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 15:38"]

"Ehkä kukaan ei halua mua. Paitsi se yksi, joka on aivan liian rakas ystävä, että mä edes harkitsisin suhdetta hänen kanssaan. "

Mikäs juttu tää on?

[/quote]

Se ei ole mikään juttu. Mulla on yksi hyvin rakas ystävä aikojen takaa. Hän on joskus sanonut, että hänen sydämessään mulle on aina tilaa, jos siltä tuntuu. Me ei koskaan puhuta siitä, eikä meidän välillä ole muuta kuin ystävien rakkautta. Hän on myös mieheni kaveri nykyään. Mä olen kertonutkin, että hän oli mun ensimmäinen, kun mä täytin 16, mutta se jäi siihen, ja ystävyys jatkui. Ihana ihminen. En ikinä koskisi häneen.

ap

[/quote]

Eiiii helvetti, mitä harlekiiniläppää :D

[/quote]

Ole hyvä. Sulla on erilaisia ihmissuhteita, joita sä kuvaisit eri tavalla kuin minä omiani. Mä yritän kehittyä enemmän sun kaltaiseksi, mutta se on vaikeaa!

ap

Vierailija
338/464 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 21:14"]

ap

[/quote]

Söpön naiivia. 

Meinaatko imettää? Silloin et pitkälle lähdekään kotoa vauvan luota kun hän on pieni.

Vauvasta ei hirveästi seuraa ole, nukkuu ja syö. Välillä hereillä, pieniä aikoja. Vastasyntyneestä kyse. Isommasta enemmän, mutta ei vauva aikuisten seuraa korvaa.

Vauva ei kylläkään välttämättä iltaisin vain nuku, varsinkin jos kovasti itkuinen yksilö tulee. Yöllä myös on heräilyjä ja et ehkä jaksa samalailla mennä kuin ennen. 

Näin ollen sanoisin ettet kestä vauva-arkea kovinkaan hyvin. Elämä harvoin pysyy samana lapsettomana kuin lapsen kanssa.

[/quote]

Mähän sanoin, että en ole asiantuntija. Olen hoitanut vauvaa kerran, yhden päivän, en sen enempää. Eihän vauvoilla ole mitään ulkonaliikkumiskieltoa. Päivisin se voisi olla mun mukana. Ja mulla olisi monta ihmistä apunani: äiti, anoppi, hoitaja, mies eli vauvan isä...

ap

Vierailija
339/464 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 21:27"]

[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 21:14"]

ap

[/quote]

Söpön naiivia. 

[/quote]

Mähän sanoin, että en ole asiantuntija. Olen hoitanut vauvaa kerran, yhden päivän, en sen enempää. Eihän vauvoilla ole mitään ulkonaliikkumiskieltoa. Päivisin se voisi olla mun mukana. Ja mulla olisi monta ihmistä apunani: äiti, anoppi, hoitaja, mies eli vauvan isä...

ap

[/quote]

Päivisin se voi olla toki sun mukana, jos viihtyy vaunuissa ja ellei huuda kuin syötävä..:)

Hyvä et sul ois ihmisiä jotka katsoo SUN vauvaa kun SÄ elät sun entistä elämääsi.. Sun pitää kasvaa aikuiseksi ennen lapsen tekoa.

Vierailija
340/464 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai vauva yksin ole koko elämä, vaikka tärkein asia onkin?

En minä tiedä! Mä vasta mietin, koko ajan tässä juuri.

ap