Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hän ei tule mun luokseni :(

Vierailija
07.03.2013 |

Mä olen sairaana enkä ole nähnyt rakastani vähään aikaan, mutta hän ei nyt halua tulla mun luokseni. Mulla on niin kova ikävä.

Kommentit (464)

Vierailija
401/464 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä kertonut. Kertoi että on pettänyt mutta ei sen tarkemmin.

Vierailija
402/464 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2013 klo 19:25"]

Eikä kertonut. Kertoi että on pettänyt mutta ei sen tarkemmin.

[/quote]

Sanoi mm. että "kyllä mies hoiti hommansa" ja muissa ketjuissa jos ei siinä en koskaan koskaan-ketjussa on kyllä tullut harvinaisen selväksi että panivat.

Koska tuo s-tanan haku ei toimi, en voi hakea niitä keskusteluja joista kyllä käy harvinaisen selvästi ilmi että panivat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/464 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit mulla on mennyt jotain ohi. Muistikohan kortsut? ;)

Vierailija
404/464 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
405/464 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan tässä kävi?

Nyt on varmaan selvää jatkuuko kihlaus ja tuleeko häät.

Vierailija
406/464 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sillä tekniikalla ole väliä, vaan seurauksilla ja tunteilla sen jälkeen. Ihan sama, mitä tapahtui, jos rajoja ylitettiin.

Mä olen edelleen kipeä, mikä on iso harmi, koska mun ei pitänyt pitää poissaolopäiviä lainkaan koko aikana. Täällä päässä on oltu paljon ymmärtäväisempiä kuin mun oma esimieheni aluksi. Jos hyvin käy, mä saan äidin ja/tai faijan tänne ihan pian :)

ap

Vierailija
407/464 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken kaikkiaan kyllä tuntuu, että Muru ei ihan vielä ollut riittävän kypsä ulkomaankomennukselle. Ryhtyminen pikasuhteeseen työkaverin kanssa oli lapsellista ja osoitti todella huonoa harkintakykyä. Toisekseen se että ei kestä yksinäisiä viikonloppuja ilman kihlattua tai vanhempia, kertoo myös epäitsenäisyydestä. Aikuinen ihminen varautuu siihen, että ulkomailla on myös ikävää, mutta ei hankkiudu heti hoivattavaan tilaan. Ehkä työnantaja ei niin ihmeellistä panosta Murulta odottanutkaan, mutta jotenkin nolosti kaikki on mennyt. 

Vierailija
408/464 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2013 klo 20:54"]

Kaiken kaikkiaan kyllä tuntuu, että Muru ei ihan vielä ollut riittävän kypsä ulkomaankomennukselle. Ryhtyminen pikasuhteeseen työkaverin kanssa oli lapsellista ja osoitti todella huonoa harkintakykyä. Toisekseen se että ei kestä yksinäisiä viikonloppuja ilman kihlattua tai vanhempia, kertoo myös epäitsenäisyydestä. Aikuinen ihminen varautuu siihen, että ulkomailla on myös ikävää, mutta ei hankkiudu heti hoivattavaan tilaan. Ehkä työnantaja ei niin ihmeellistä panosta Murulta odottanutkaan, mutta jotenkin nolosti kaikki on mennyt. 

[/quote]

En osaa sanoa, onko mun sijainnillani mitään merkitystä tapahtumien kannalta. Ehkä oli. Mihinkään suhteeseen en ole ryhtynyt. Siitä ei voi puhua. Voi olla lapsellista, että otan mielelläni vieraita vastaan. Tosin sitten he ovat yhtä lapsellisia, koska järjestävät aikaa ja haluavat tulla luokseni. Mä olen aika kivassa paikassa :) Mun täällä oloni on hyvä veruke lähteä pieneen reissuun. Eivät he mua hoivaamaan tule. Kuulostaa aika kyynisen ja kyllästyneen ihmisen puheelta pitää puolison ikävöimistäkin lapsellisena.

Mä olen yksin täällä edustamassa meidän firmaa ja siinä mielessä isossa vastuussa, mutta en mä täällä maailman rauhaa valmistele. Työni olen tehnyt, kuten pitääkin. Jälki nähdään myöhemmin, kun on sen aika. Olen pahoillani, että olen tuottanut sinulle pettymyksen ;)

ap

Vierailija
409/464 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2013 klo 21:07"]

[/quote]

En osaa sanoa, onko mun sijainnillani mitään merkitystä tapahtumien kannalta. Ehkä oli. Mihinkään suhteeseen en ole ryhtynyt. Siitä ei voi puhua. Voi olla lapsellista, että otan mielelläni vieraita vastaan. Tosin sitten he ovat yhtä lapsellisia, koska järjestävät aikaa ja haluavat tulla luokseni. Mä olen aika kivassa paikassa :) Mun täällä oloni on hyvä veruke lähteä pieneen reissuun. Eivät he mua hoivaamaan tule. Kuulostaa aika kyynisen ja kyllästyneen ihmisen puheelta pitää puolison ikävöimistäkin lapsellisena.

Mä olen yksin täällä edustamassa meidän firmaa ja siinä mielessä isossa vastuussa, mutta en mä täällä maailman rauhaa valmistele. Työni olen tehnyt, kuten pitääkin. Jälki nähdään myöhemmin, kun on sen aika. Olen pahoillani, että olen tuottanut sinulle pettymyksen ;)

ap

[/quote]

No hard feelings, Muru. Olet kai aiheuttanut pettymyksen lähinnä kihlatullesi (ja isällesi ja itsellesi).

Vierailija
410/464 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2013 klo 21:07"]

[/quote]

ap

[/quote]

Hmm.. isällesi olet kertonut tapahtumista... Tietääkö äitisi? Tietääkö hän edes että ei välttämättä tule häitä? Hän kun oli niin innoissaan niitä suunnittelemassa.. Vai etkö aio ollenkaan kertoa vielä, ettei huolestuisi turhaan?

Entä jos hänelle selviää että eroatkin, koska petit? Mitä sitten? Jos hän kuvittelee että elää hyvässä liitossa, eikä tiedä että hänenkin miehensä on toistuvasti pettänyt, ja luulee että isäsikin olisi pöyristynyt käytöksestäsi?

AIka mielenkiintoinen soppa...

Vierailija
411/464 |
16.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kerrot kihlatulle käykö sulle ehdot?

Kerro sit meillekin.

Vierailija
412/464 |
16.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2013 klo 08:02"]

Muru ei olisi sen huonompi äiti kuin perusmamma, joka ei näköjäön edes tajua eroa oman ja muiden lasten välillä.

[/quote]

Muru ei välttämättä olisi huono äiti, mutta sinustako lapsia hankitaan korjaamaan suhdetta?

Suhdetta, jossa nainen vuosi sitten jätti miehensä koska tämä oli niin tylsä, ja sitten palasivat yhteen kun ruoho ei ollutkaan vihreämpää muualla. Vuoden sisällä sitten muru on joutunut kihlatun kaverin suutelemaksi, ja tästä syystä kotiarrestiin. Muru tekstaili vielä Micken kanssa, koskoa piti olla kohtelias. Heillä oli jo lyhty tauko kotimaassakin kun kihlatun piti miettiä mitä oikein haluaa. Kihlattu joutui huumeiden yliannostuksesta sairaalaan, Muru lähtee ulkomaille ja parin viikon päästä jo pettää, ja mies esittää ihmeellisiä vaatimuksia joiden murun pitää toteuttaa jos haluaa naimisiin.

Vierailija
413/464 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse asiassa ole kertonut isälleni, vaan hän on tehnyt oman tulkintansa. Hän halusi tietää, miksi en kuulosta omalta iloiselta itseltäni, ja kun kerroin, että olen tehnyt virheen, hän arvasi toisella kysymyksellä oikein (eka koski työtä). Koska en sanonut mitään suoraan kysymykseen, piti hän sitä myönteisenä vastauksena.

Äiti ei tiedä minusta ja järjestelee häitä entiseen malliin. En mä halua tähän muita sekoittaa. Äiti todennäköisesti tietää enemmän kuin mä tiesin hänen tietävän, silloin nuorena. Toistuva kuvio mun elämässäni. Mä tiedän ja luulen, että asianomainen ei ole tiennyt, mutta hän onkin tiennyt koko ajan, jopa ennen mua. Mun isäni nyt on pöyristynyt milloin mistäkin. Hän ei ole tainnut vieläkään täysin tajuta, että mä en ole enää 14. Mutta loppujen lopuksi, ei se heille kuulu.

ap

Vierailija
414/464 |
16.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 22:46"]

Ei kai. Mutta mun pitäisi myös hyvittää tekoni jotenkin. Mä en tiedä, miten muuten voin sen tehdä kuin toteuttamalla toiveita. Olisiko se sitten ihan tuhoon tuomittua, jos mä tekisin kuten mies haluaa, nyt, tässä tilanteessa. Loppuelämä on sitten eri asia, kun kaikki on taas tasaista ja kohdillaan.

ap

[/quote]

Elämässä on kaikki epävarmaa. On naiivia olettaa, että tulee jotain tasaista elämää, jossa kaikki on kohdillaan. Ihmiset vanhenevat, sairastuvat, kriiseilevät, vaihtavat ja menettävät työpaikkoja, saavat hankalia lapsia, riitaantuvat naapureiden kanssa, tutustuvat uusiin ihmisiin, vaihtavat paikkakuntaa jne. Älä siis, Muru, kuvittele, että elämäsi on sellaista joulu- ja mökki-idylliä, jossa kaikki läheiset huolehtivat tasaisen epäitsekkäästi lapsestasi, kun sinä jatkat ihanaa vapaata elämää rinnat kauniin pyöreinä. Mikä tahansa katastrofi voi osua sinunkin kohdallesi.

Kaiken lisäksi olet jo nyt niin sekaisin ja seinää vasten, että tarvitsisit kaikkea muuta kuin kasvojen säilyttämistä, kesähäitä ja vauvaa. Olet hetki sitten ollut valmis jopa tappamaan syntymättömän lapsesi. Et ole nyt valmis äidiksi.

Ihmettelen kyllä, miten et tunne ketään ihmistä niin läheisesti, että tietäisit oikeasta elämästä vaikeuksineen mitään. Kuinka olet onnistunut elämään noin steriilisti? Et ole osannut surra sitä Micke-juttuakaan. Missä ovat tunteesi, itsekunnioituksesi ja omat arvosi?

Vierailija
415/464 |
16.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.vauva.fi/keskustelu/3413875/ketju/menisitko_nailla_ehdoilla_naimisiin

"- Joutuisit luopumaan avioehdosta (aiemmin on sovittu, että se tehdään).

- Antaisit lupauksen, että pysyt edustuskelpoisena (et saa lihoa ja huolehdit ulkonäöstäsi kuten tähän asti).

- Suostuisit siihen, että mies saa halutessaan paikantaa, missä olet (iPhone).

- Lupaisit synnyttää kolmen vuoden sisällä miehelle lapsen."

Aivan järkettävää, oikeasti?

Entä tuo edustuskelpoisuus, entä jos tulee raskausarpia oikein roppakaupalla. Tai keisarinleikkaus, josta jäävät arvet? (aikaisemmin kysellyt saisitko sektion rahalla..)

Ja se kommentti tuossa toisessa ketjussa että mies haluaa tehdä HYVÄT KAUPAT häissä, siksi ehdot.. Voi hyvä jessus, nyt muru se pää pois puskista. 

Vierailija
416/464 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2013 klo 22:34"]

En itse asiassa ole kertonut isälleni, vaan hän on tehnyt oman tulkintansa. Hän halusi tietää, miksi en kuulosta omalta iloiselta itseltäni, ja kun kerroin, että olen tehnyt virheen, hän arvasi toisella kysymyksellä oikein (eka koski työtä). Koska en sanonut mitään suoraan kysymykseen, piti hän sitä myönteisenä vastauksena.

Äiti ei tiedä minusta ja järjestelee häitä entiseen malliin. En mä halua tähän muita sekoittaa. Äiti todennäköisesti tietää enemmän kuin mä tiesin hänen tietävän, silloin nuorena. Toistuva kuvio mun elämässäni. Mä tiedän ja luulen, että asianomainen ei ole tiennyt, mutta hän onkin tiennyt koko ajan, jopa ennen mua. Mun isäni nyt on pöyristynyt milloin mistäkin. Hän ei ole tainnut vieläkään täysin tajuta, että mä en ole enää 14. Mutta loppujen lopuksi, ei se heille kuulu.

ap

[/quote]

Ja nyt kuitenkin odotat vanhempiasi kihlatun sijaan? Kyllä itsenäistymisprosessisi on kesken. Ei sellaista tarvitse hävetä. Nykyään nuoruus kestää pitkään...

Vierailija
417/464 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on turha odottaa kihlattuani, kun hän on sanonut, että ei halua juuri nyt nähdä mua.

ap

Vierailija
418/464 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2013 klo 23:43"]

Mun on turha odottaa kihlattuani, kun hän on sanonut, että ei halua juuri nyt nähdä mua.

ap

[/quote]

Voi kurja. Mutta ehkäpä kaikki muuttuu vielä hyväksi. Ainakin näette, mitä tuo etäisyys tekee suhteellenne.

Vierailija
419/464 |
16.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 21:48"]

[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 21:43"]

Olisihan sillä ap:n  vauvalla isäkin. Miksei kukaan muista sitä? Vanhemmat voi vuorotella.

[/quote]

Vauvan isä haluaa kauniin ja seksikkään vaimon, söpön vauvan ja menestyksekkään uran. Yövalvomiset ja puklut olkapäillä eivät taida kuulua suunnitelmiin. Äidille on luvattu, että hoitaja hoitaa vauvaa - jo ennen kuin mitään vauvaa on edes syntynyt.

[/quote]

Vierailija
420/464 |
16.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 20:45"]Edelleenhän mä voin tehdä samoja asioita kuin ennenkin, jos vauvalla on toinenkin hoitaja, ja iltaisinhan se nukkuu, joten on sama, kuka sen unta valvoo. Vai?

ap

[/quote]

Eli illalla lähdet bilettämään ja hoitaja vahtii vauvan unta. Tulet kotiin aamuyöstä, heräät puolen päivän aikaan ja käyt lastenhuoneessa vilkaisemassa lasta, joka on siihen mennessä syönyt niin aamiaisen kuin lounaankin ja ulkoillut toisen hoitajan kanssa. 

Tunnin verran vietät lapsesi kanssa, kunnes hän menee päiväunille ja sinä pääset shoppailemaan ja manikyyriin. Ennen päivällistä käyt vielä tapaamassa lasta ja sitten onkin jo alkuilta ja valmistaudut uuteen yöhön.

Tätähän se oli, kun sanoit, että vietit enemmän aikaa oman hoitajasi kuin äitisi kanss, eikö niin?

Kyllä sinä voit sen lapsen tehdä. Turhaa täällä ihmiset murehtivat sinun kyvyistäsi, sillä hoitajalla tulee olemaan paljon suurempi vaikutus lapseen kuin sinulla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi