Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treffailumiehen facebook nainen linkittänyt

Vierailija
07.04.2026 |

Nyt vähän outo tilanne, kun treffaan yhtä miestä ja kun meinasin pyytää facekaveriksi nii kun haen häntä nii näen että joku nainen on linkittänyt hänet useisiin kuviin. Viimeisin yhteiskuva muutaman kuukauden takaa. Selvästi siis ovat olleet yhdessä joitakin vuosia.

Miehen fb yksityinen, tän naisen yleinen. 

En viitsis heti olla vaikea ja alkaa kyselee mieheltä. Mutta siis jättääkö jotkut kaikki yhteiskuvat näkyviin eron jälkeen entinen kumppani linkitettynä. Ymmärrän ehkä ettei tuo mies oo välttämättä tajunnut poistaa itsensä nimeä estoilla. 

Vai mahtavatko sittenkin olla vielä yhdessä. Hirvee tilanne, että voiko tuota mennä kysymään suoraan.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät elä somessa. Kuinkahan kauan Facebook on ollut olemassa. 20 vuotta? En mä jaksaisi käydä läpi 20 vuoden kuvia, jos jossain näkyy eksä. 

Vierailija
2/17 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi. Onneksi en ole somessa ja olen kieltänyt muiden julkaista kuviani siellä. Itse asiassa en ole viimeiseen 10 vuoteen edes suostunut kuviin. Just tän takia, että en halua olla löydettävissä somesta millään tavalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki eivät elä somessa. Kuinkahan kauan Facebook on ollut olemassa. 20 vuotta? En mä jaksaisi käydä läpi 20 vuoden kuvia, jos jossain näkyy eksä. 

Tuossa ei vain näy eksä vaan on myös merkattu eksä. Sen saa yhdellä klikkauksella pois kaikista kuvista sen merkinnän. 

Ei kannata antaa merkitä itseään kuviin, silläpä tuollaisilta vältytään. Se on jännä miten paljon ihmisestä löytyy tietoa niiden edes tajuamatta.

Vierailija
4/17 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä teitä naisia vähääkään. Olen huomannut kuinka hiton moni nainen vinkuu ensin sukunimeä, sitten alkaa vingunta olenko someissa. En ole, mutta yllätyin kun oli joku vanha tiktok tili jota en ollut katsonut varmaan vuosiin niin yksi Tinder mätsi oli laittanut mulle videoita sinne. Mistä hit.osta sen oli kaivanut. 

Vierailija
5/17 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi. Onneksi en ole somessa ja olen kieltänyt muiden julkaista kuviani siellä. Itse asiassa en ole viimeiseen 10 vuoteen edes suostunut kuviin. Just tän takia, että en halua olla löydettävissä somesta millään tavalla.

Järkevää. Mulle olis red flag aloittajan kuvaama tilanne, koska jos ei olla enää yhdessä nii vois vaan poistaa merkinnän. Vuosien kuvien poistaminen olisi iso työ. Tekisin sen kyllä jos ne olis jotai hempeilykuvia.. Itse ainakin lähtisin puhtaalta pöydältä liikenteeseen.

Vierailija
6/17 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä Some?

Vierailija
7/17 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi tuollaiset merkinnät pitäisi poistaa?? Eihän ne hetket ja muistot mihinkään katoa.

Vierailija
8/17 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miksi tuollaiset merkinnät pitäisi poistaa?? Eihän ne hetket ja muistot mihinkään katoa.

No varmaan tuon miehen kantsis poistaa merkintä, jos ainoa asia häntä facessa hakiessa on jotku pusukuvat tms. naisen kanssa. Voi ihan hyvät naiset juosta karkuun sen takia. 

Itse kyllä poistaisin yhteiskuvat exästä netistä. Miksi niitä siellä silmieni edessä pitäisinkään.

Vierailija
9/17 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että kaikenmaailman Utelias Ulla -tapailutyyppien takia pitäisi kaikki toista sukupuolta olevat FB-kaverit estää tai poistaa. Voi jumalauta. 

Vierailija
10/17 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut jättää sinne jopa kiistat jne näkyviin erottuaan. Hyvää materiaalia tuleville puolisoille tutkia, että kannattaako juosta karkuun.

Vierailija
11/17 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että kaikenmaailman Utelias Ulla -tapailutyyppien takia pitäisi kaikki toista sukupuolta olevat FB-kaverit estää tai poistaa. Voi jumalauta. 

Kyse ei ole ap kavereista. Kysyiköhän ap että voiko nuo olla vielä yhdessä. Ja vastaus on, hyvinkin voi. Sen kuvan tuosta saa.

Ehkä mies ei tiedä että tuon näkee kaikki

Vierailija
12/17 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järkevää. Mulle olis red flag aloittajan kuvaama tilanne, koska jos ei olla enää yhdessä nii vois vaan poistaa merkinnän. Vuosien kuvien poistaminen olisi iso työ. Tekisin sen kyllä jos ne olis jotai hempeilykuvia.. Itse ainakin lähtisin puhtaalta pöydältä liikenteeseen.

Miksi ne pitää poistaa? Miksi aikuisen ihmisen pitäisi teeskennellä, että hänellä ei ole mitään menneisyyttä? Miksi teillä on noin heikko itsetunto, että ette kestä mitään? 

Vierailija
13/17 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvää päivää näitä juttuja taas. Mun miehellä on Facebookissa parinkymmenen vuoden ajalta tägättynä kuvia varmaan kolmen eri eksän kanssa. Kai mun nyt sitten kuuden vuoden yhdessäolon ja kolmen aviovuoden jälkeen pitäisi ottaa teiltä osviittaa ja repiä peliverkkarini kun festarikuvassa vuodelta 2008 näkyy entinen mirkku. 

Vierailija
14/17 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvää päivää näitä juttuja taas. Mun miehellä on Facebookissa parinkymmenen vuoden ajalta tägättynä kuvia varmaan kolmen eri eksän kanssa. Kai mun nyt sitten kuuden vuoden yhdessäolon ja kolmen aviovuoden jälkeen pitäisi ottaa teiltä osviittaa ja repiä peliverkkarini kun festarikuvassa vuodelta 2008 näkyy entinen mirkku. 

Sunhan olisi pitänyt jo jättää se sika 😂

Vierailija
15/17 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä teitä naisia vähääkään. Olen huomannut kuinka hiton moni nainen vinkuu ensin sukunimeä, sitten alkaa vingunta olenko someissa. En ole, mutta yllätyin kun oli joku vanha tiktok tili jota en ollut katsonut varmaan vuosiin niin yksi Tinder mätsi oli laittanut mulle videoita sinne. Mistä hit.osta sen oli kaivanut. 

Ihmisten nettikäytös kertoo paljon ihmisistä. Ja on ihmisiä, jotka nyt ei vaan ole rehellisiä, pakko tehdä sitä salapoliisityötä ja jos on itsensä someen laittanut, niin miksi niitä ei selailtaisi?

Exä oli laittanut faceprofiilinsa piiloon, joka oli outoa. Aloin miettimään ja muutaman naisen profiilin tsekkasin, siellä se ex julkisti rakkauttaan hempeiden pusukuvien kera naisen kanssa. Just oli kosinut mua. Että niin. Ei ollut tajunnut, että kyllä mä sen nään vaikka se oman profiilin multa piilottikin.

Laitoin tuolle naiselle viestiä että tietääkö missäköhän ukkonsa menee kun on pidempään kotoota poissa ja kuvakaappauksia viesteistä.

Jostain syystä jätti ukon enkä mäkään sitä enää ottanut, yritti ihan samantien takas kun joutu pihalle. Samaa kikkailua se edelleen tekee.

Ei niillä vanhoilla asioilla väliä, mutta kaikki ei ole sitä mitä sanoo. Enkä mä välttämättä halua ukkoa, mikä avoimesti myöskään kuolaa jotain instabimboja, en lähde kilpailemaan ja kun mulla ei ole tarvetta kiilata muita jos oon suhteessa, se oma on aina se kuumin.

Oot itses sinne tiktokkiin laittanut, kyllä me naiset osataan Googlea ja hakuja käyttää.

Itse tosin poistelen vanhat kuvat kumppaneista ihan kunnioituksesta sitä toistakin kohtaa, en mä usko että heillä on enää halua näkyä mun sivuilla enkä mäkään kyllä kaipaa heidän naamojaan siellä.

Vierailija
16/17 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pyydä sitä facekaveriksi ja seuraile, kun ne kuvat häviää tai kun mies luokittelee kun "haluaa pitää sen yksityisenä".

Mun ihastus oli vuosia ollut "sinkku"-statuksella kun tapailtiin. Se ei kai tajunnut että mä en sitä huomaa kun se status häviää sieltä piiloon. Teki klassiset, oli löytänyt toisen mutta ei kertonut mulle mitään ja alkoi kilahtelemaan milloin mistäkin lopulta häviten. 

Vierailija
17/17 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites miehen / naisen muut profiilit? Onko miehen profiili oikeasti yksityinen vai vaan sulta piilossa? Nää saa selville suht helpolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä