Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hän ei tule mun luokseni :(

Vierailija
07.03.2013 |

Mä olen sairaana enkä ole nähnyt rakastani vähään aikaan, mutta hän ei nyt halua tulla mun luokseni. Mulla on niin kova ikävä.

Kommentit (464)

Vierailija
201/464 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos selityksestä. Tavallaan ymmärrän mutta toisaalta en. Jos kerta mies vaatii vauvaa ja ei hyväksy avioehtoa niin ei tuo kuulosta ihan sellaiselata olemme menossa naimisiin tilanteelta. Teillä on aika isoja näkemuseroja juuri nyt. Toivottavasti saatte ratkottua ne. Ja niin että kaikki olisivat mahdollisimman onnellisia. Toivottavasti noin rikkinäiseen tilanteeseen et kuitenkaan lupaa tehdä vauvaa. Sillä että "palataan vanhaan" ei ole ratkottu mitään ongelmia vaan ne kätketään maton alle. Siis miksi kävi miten kävi ettei se toistuisi ja toinen saisi palautettua luottamuksen sinuun.

Kerrohan sitten miten puhelussa kävi.

Vierailija
202/464 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/464 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2013 klo 18:56"]

Mä olen puhunut isäni kanssa pitkän, hyvän keskustelun avioehdosta ja naimisiinmenosta. Hän on naimisiinmenon kannalla kyllä, mutta kun soitin kysyäkseni avioehdosta, hän pysäytti jutun alkuunsa. Hänen mielestään avioehdosta puhuminen pitää ottaa vakavasti. Faijan mielestä mun kihlattuni pitää haluta minut kaikkine vikoineni. Hän sanoi myös, että millään sopimuksilla ja papereilla kihlattuni ei voi mua itsellään pitää, johan se tuli nähtyä, joten kyse olisi kostosta, jos hän "kuppaisi rahat", jos jättäisi minut tai minä hänet. Isä ei siis suostu siihen, mikä on hyvä asia, koska en mäkään ymmärrä, miksi siitä edes puhutaan nyt.

ap

[/quote]

Fiksu isä.

Vierailija
204/464 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saitko puhuttua?

Vierailija
205/464 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2013 klo 17:32"]Tämä av-Muru on niin fiktiiviä kuin olla vaan voi. Isä on välillä isä ja välillä faija. Muru, rikasta perijätär, miestennielijä, ulkomailla seikkaileva, menestyvä, naivi nuori nainen. Jatkuvasti tapahtuu kaikkea, ennemmän kun Salkkareissa ja Kauniissa sekä Rohkeissa viimeisen kolmen kuukauden aikana.

Aika uskotamtonta, eikös?

[/quote]

Uskomatonta kuinka monta kirjoitusvirhettä sait iskettyä noin lyhyeen lauseeseen..:D

Vierailija
206/464 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2013 klo 21:35"]

Voisiko niitä häitä kuitenkin hieman lykätä? Että ehtisitte saada kaiken kuntoon päidenne sisällä.

t: tuossa muutamia kertoja vastaillut (en noita vikoja) ja joka vetää nyt peiton korviin ;)

[/quote]

En tiedä, ehkä voisi. Meidän pitäisi vain keksiä hyvä syy, joka kertoa. Tässä on vielä vähän aikaa, mutta sitten, kun kutsut on pakko lähettää, pitää tietysti olla päätös. Varaukset menisivät tietysti uusiksi ja siinä olisi kauhea homma.

ap

Vierailija
207/464 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2013 klo 18:33"]

Voisiko niitä häitä kuitenkin hieman lykätä? Että ehtisitte saada kaiken kuntoon päidenne sisällä.

t: tuossa muutamia kertoja vastaillut (en noita vikoja) ja joka vetää nyt peiton korviin ;)

[/quote]

En tiedä, ehkä voisi. Meidän pitäisi vain keksiä hyvä syy, joka kertoa. Tässä on vielä vähän aikaa, mutta sitten, kun kutsut on pakko lähettää, pitää tietysti olla päätös. Varaukset menisivät tietysti uusiksi ja siinä olisi kauhea homma.

ap

[/quote]

Voi että sun kanssas. Vaikka kuinka on kauhea homma niin entä sitten? Teidän parisuhde ei voi hyvin eikä häitä kannata nyt hätäillä. 

Vaikka meette sit pienemmin naimisiin myöhemmin. Syynä ei tarvitse olla muutakuin se että teillä on nyt menossa kriisi.

Vierailija
208/464 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mutta kun häiden siirtäminen ei kuulosta hyvältä ja on hävettävää. Mielummin näyttävät häät ja naimisiin ja vaikka vuoden kuluttua sitten se ero (toki sekin hävettää mutta ei sitä kannata vielä murehtia). Ja jos ennemmin tuntuu pahalta niin kyllähän sitä voi vaikka vuoden sinnitellä että ei tule ero liian pian ettei kuulosta pahalta. Sehän se on tärkeintä miltä kaikki muille näyttää...

Vierailija
209/464 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tulen huomenna kotiin, käymään vain. Jostain syystä mua jännittää se, vaikka se on mun oma kotini.

ap

Vierailija
210/464 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

ap[/quote

Entä jos "haluattekin" talvihäät? Oikeasti, isompi homma on mennä väärin perustein naimisiin. Rohkeampaa ja kunnioitettavampaa on tehdä oikein.

Ymmärrän, joa kotiin tulo jännittää. Isot asiat edessä. Tsemppiä ja toivon itsellenne hyviä ratkaisuja!

T: eilinen vastailija

Vierailija
211/464 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2013 klo 20:25"]

[/quote]

ap[/quote

Entä jos "haluattekin" talvihäät? Oikeasti, isompi homma on mennä väärin perustein naimisiin. Rohkeampaa ja kunnioitettavampaa on tehdä oikein.

Ymmärrän, joa kotiin tulo jännittää. Isot asiat edessä. Tsemppiä ja toivon itsellenne hyviä ratkaisuja!

[/quote] ielä jatkan sen verran, että ajattele mikä ero on mennä naimisiin onnesta soikeana sen sijaan, että hymyillen epäröit sanoessasi tahdon. Se on oikeasti iso asia.

t, edellinen

ps. ymmärrän miten kurjalta tuntuu muuttaa suunnitelmia, mutta se voi loppuelämän kannalta olla ratkaisevaa

Vierailija
212/464 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lainaukset näköjään onnistu puhelimella, sorry.

Vierailija
213/464 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2013 klo 20:38"]

[quote author="Vierailija" time="22.03.2013 klo 20:25"]

[/quote]

ap[/quote

[/quote] ielä jatkan sen verran, että ajattele mikä ero on mennä naimisiin onnesta soikeana sen sijaan, että hymyillen epäröit sanoessasi tahdon. Se on oikeasti iso asia.

t, edellinen

ps. ymmärrän miten kurjalta tuntuu muuttaa suunnitelmia, mutta se voi loppuelämän kannalta olla ratkaisevaa

[/quote]

En mä epäröisi sitä, tahdonko vai en. Haluan liiton tämän miehen kanssa, mutta haluaisin itse olla helpompi ihminen ja voisi mieskin vähän nykyisestä arkipäiväistyä. Mistä onkaan kyse, työstä, parisuhteesta, vapaa-ajasta, sosiaalisesta elämästä, hän menee aina siellä ylärekisterissä. Mutta niin taidan minäkin. Voi olla, että mulla on avioliitosta käsitys, että pitää olla tasaista, kotoisaa, leppoista, ja epäröin, olemmeko me (jo) oikeanlaisia siihen. Mutta voiko olla vääränlainen?

Mun pitäisi vähän pakata jotain mukaan, mutta en saa aikaiseksi. Voi olla, etten ehdi juuri nukkua. On kummallista jännittää omaan kotiinsa menemistä. Tuntuu, että mä olen siellä vieras, luvaton vieras, joka tuo mukanaan "kuraa kengissä". Vaikea selittää.

Edessä on kiireisiä päiviä. Tapaan huomenna ystäväni leffassa ja syömässä. Hän on suunnitellut ohjelman. Pikaiset, tiiviit kuulumisten päivitykset. Mä tarvitsen sitä ja sitä ihmistä. Sitten vanhemmat ja tietysti joka välissä kihlattuni.

ap

Vierailija
214/464 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se hyvä rakas miespuolinen ystävä?

Vierailija
215/464 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2013 klo 22:08"]

Se hyvä rakas miespuolinen ystävä?

[/quote]

Ei vaan nainen.

ap

Vierailija
216/464 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kuuluu tällä hetkellä? Onko asioihin tullut mitään selkoa? Ettekö oikeasti puhuneet miehen kanssa tilanteesta mitään?

Vierailija
217/464 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ketjussa puhutaan tisseistä ja jostain elokuvasta??

Vierailija
218/464 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2013 klo 19:12"]

Miksi ketjussa puhutaan tisseistä ja jostain elokuvasta??

[/quote]

Jaa'a. Hauskasti rönsyilee, vaikka kyllähän ne tissitkin aiheeseen liittyivät, jossain vaiheessa. Leffa taas oli sellainen tunteiden ja muistojen herättäjä, mulle.

ap

Vierailija
219/464 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2013 klo 20:23"]

Mitä kuuluu tällä hetkellä? Onko asioihin tullut mitään selkoa? Ettekö oikeasti puhuneet miehen kanssa tilanteesta mitään?

[/quote]

Hei :) Tilanteesta puhuttiin jonkin verran, mutta päätöksiä ei tehty suuntaan eikä toiseen enempää kuin tähän asti. Nyt pitää vain olla ja keskittyä tähän hetkeen, jotta ei tule tehtyä mitään hätiköityä. Ja siksikin, että näin tuntuu hyvältä ja siitä pitää olla onnellinen. Toki kaikkea ei ole vielä unohdettu, mutta järki sanoo jo, mikä on oikein ja mikä on totta.

Tulen täältä pääsiäisen viettoon, mutta en ole välttämättä päivääkään kotona, yhdessä olemme kylläkin. "Se" työkaveri on heittäytynyt vähän ärsyttäväksi, joten on senkin vuoksi kiva tulla omien ihmisten keskelle.

ap

Vierailija
220/464 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2013 klo 23:18"]

Entäs jos raskaus tulee yllätyksenä?

Saako sitten tulla?

[/quote]

En tiedä. Riippuisi kuinka pian ja missä tilanteessa. Nyt se ei ole todennäköistä. Nämä mun vastaukseni ovat aika lyhyitä nykyään...

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä