Mikä ärsyttää juuri nyt?
Onko sinulla joku asia joka ärsyttää sinua juuri nyt?
Kommentit (53)
Idioottimainen ja osaamaton EK:n marionetti hallitus.
Vierailija kirjoitti:
Sinä
Samoin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Idioottimainen ja osaamaton EK:n marionetti hallitus.
Pää hajoaa kun katsoo niiden toimintaa.
Lääkärin piti soittaa n. 15.30, mutta ei ole vielä soittanut. Kello on 16.07. Soittaakohan tänään? Vai yrittääkö huomenna soittaa samaan aikaan, kun puhun tärkeää työpuhelua?
Valehteleva vasemmisto ärsyttää noin yleensä mutta nyt ehkä kylmenevät säät. Vaikkakin onhan se toisaalta hienoa että meillä on neljä vuodenaikaa.
Suomen hallitus, jota eräs lapanen yrittää johtaa.
Vierailija kirjoitti:
Tyhmät kysymykset palstalla.
Tyhmät vastaajat kysymyksiin.
Kaikki valehtelijat ja huijarit, jotka eivät ota vastuuta omista tekemisistään (tämä siis yleismaailmallisesti).
Olen mökillä ja pitäisi leikata nurmikko. En saa päältäajettavaa konetta käyntiin. Olen käyttänyt sitä joskus pari kertaa, enkä muista enää kunnolla mitä mistäkin polkimesta tapahtuu. Mutta ei tuossa nyt niin montaa osaa ole, että se olisi ongelma. Kone vaan ei käynnisty, ei inahdakaan, kun avaimesta väännän. Todella ärsyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Olen mökillä ja pitäisi leikata nurmikko. En saa päältäajettavaa konetta käyntiin. Olen käyttänyt sitä joskus pari kertaa, enkä muista enää kunnolla mitä mistäkin polkimesta tapahtuu. Mutta ei tuossa nyt niin montaa osaa ole, että se olisi ongelma. Kone vaan ei käynnisty, ei inahdakaan, kun avaimesta väännän. Todella ärsyttävää.
Siis oma tyhmyys ärsyttää. Siinähän sitten riittääkin syytä loputtomasti.
Vähän olis nälkä, mutta ei jaksais tehdä ruokaa.
Ärsyttävää
Tyhmät kyselyt täällä.