Maajussille morsian 2019 -keskustelu
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/maajussille-morsian-tulee-taas-tass…
Siinäpä maajussit! Onko tuttuja mukana?
Kommentit (2225)
Mites viime hetken veikkauksia Naantaliin menevistä maajusseista? 😊
Vierailija kirjoitti:
Ja eihän se nyt edes ole täysin varmaa, meneekö Juho Naantaliin? Vai onko
No eiköhän se nyt ole ihan varma asia.
Vierailija kirjoitti:
Minä arvaan Juho, Lauri, Jouko ja joku 😃
Vierailija kirjoitti:
Ja eihän se nyt edes ole täysin varmaa, meneekö Juho Naantaliin? Vai onko
No jos joku asia on varma, niin se että Juho menee saletisti Naantaliin. Mutta mulla on vahva intuitio tunne, että Juhon morsiusehdokkaat on valittu ja ilmotettu jo. Mut eipä tässä muuta voi tehdä ku ODOTTAA..🙄
Minä arvaan Juho, Lauri, Johan ja Arttu, mutta toivoisin olevani väärässä niin, että Jouko & Sari olisivat mukana.
Kyllä Jouko on mukana, koska on haluttu vanhempikin mukaan ja varmasti saanut paljon kirjeitä kun komeakin. Multakin😀
Vähän kyllä arvaukset muuttunut tässä matkanvarrella... tällä hetkellä veikkaan Juho ja Lauri + Jouko, Arttu, Johan tai Antti 😄
Vierailija kirjoitti:
En usko sitä. Miksi joku olisi eri asemassa muihin nähden. Kyllä minä uskon että kaikki kutsun saavat ovat samalla viivalla ja saavat sen ensi viikolla samoin kuin he joita onni ei suosinut.
No ei kai kaikki kirjoittaneet tässä ketjussa ole? Ihan mahdollista että ketjuun eksyneistä vain yksi on saanut kutsun naantaliin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko sitä. Miksi joku olisi eri asemassa muihin nähden. Kyllä minä uskon että kaikki kutsun saavat ovat samalla viivalla ja saavat sen ensi viikolla samoin kuin he joita onni ei suosinut.
No ei kai kaikki kirjoittaneet tässä ketjussa ole? Ihan mahdollista että ketjuun eksyneistä vain yksi on saanut kutsun naantaliin..
Nyt on ilmeisesti jo kaksi kertonut päässeensä Naantaliin 😊
Minä ainakin uskon, että kaikille valituille on jo ilmoitettu. Ensi viikolla ilmoitetaan sitten lopuille ketkä eivät jatkoon pääse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä veikkaan että Juho on saanut eniten kirjeitä ja hän löytää kyllä niistä parinsa ilman Naantalia.
Naantaliin menee Arttu, Lauri, Jouko ja Patrick :)
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin uskon, että kaikille valituille on jo ilmoitettu. Ensi viikolla ilmoitetaan sitten lopuille ketkä eivät jatkoon pääse.
Täällä vahva sama tunne, mutta odotetaan nyt ensiviikkoon silti jos kerta tuotanto on niin joillekin sanonut. Ehkä ovat halunneet vaan pelata aikaa, juuri sillä, että jos joku peruu, niin voi vielä ensiviikolla tuotanto kutsua jotain "kakkospaikan" ilman että morsianvaihtoehdot tietää olevansa "varasijalta"😅
Veikkaan, että Lauri, Juho, Jouko ja Antti ovat Naantaliin lähtijöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä veikkaan että Juho on saanut eniten kirjeitä ja hän löytää kyllä niistä parinsa ilman Naantalia.
Naantaliin menee Arttu, Lauri, Jouko ja Patrick :)
Sehän ois paljon vaikeampaa ite lähteä tutustumaan ja deittailemaa , jos on saanu hirveän määrän kirjeitä. Kyllä Juho Naantaliin lähtee. Ja sinne lähtee myös Lauri,Jouko ja Antti. Vahvasti uskon näin!
Ihan mielenkiinnosta, minkä ikäisiä olette muut Juholle kirjoittaneet?
Vierailija kirjoitti:
Minä mietin samaa Joukon kohdalla; minkä ikäisiä olette te, jotka hänelle kirjoititte, jos saa kysyä? 😊
Joukolle 58v, nuoremman näköinen.
Vierailija kirjoitti:
20-30 väliltä olen itse. En halua tarkemmin kertoa ikää täällä😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
20-30 väliltä olen itse. En halua tarkemmin kertoa ikää täällä😅
Pakko kysyä että miksi et? Nimettömänä ja varmasti moni muukin samanikäinen kirjoittanut maajussille. Ja lisäksi täällä voi esittää ihan mitä tahansa ja sanoa vaikka pari vuotta nuoremmaksi itsensä, jos siltä tuntuu. 😳😂😳
No ei tässä nyt niin rauhassa jaksa odotella vaikka on jo ikääkin. Kyllä minua vaan jännittää ihan yhtä paljon kun nuorempiakin :)