Mitä meikkiä suosittelisitte minulle
Olen siis aikuinen nuori nainen, ja haluaisin peittää tummia silmänalusia(sinertäviä), niin mitä meikkiä suosittelisitte, pitäisikö ostaa meikkivoide vai peitepuikko?
Kommentit (6)
Silmänalusille vain nestemäisiä peitevoiteita, ne paksummat vain korostaa juonteita.
Vierailija kirjoitti:
Silmänalusille vain nestemäisiä peitevoiteita, ne paksummat vain korostaa juonteita.
Voisitko suositella jotain peitevoidetta? Onko väliä jos käyttää sitä vain silmien alla? Koska muu iho on kasvoillani OK
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitko suositella jotain peitevoidetta? Onko väliä jos käyttää sitä vain silmien alla? Koska muu iho on kasvoillani OK
Jos peiteväri sulautuu omaan ihonsävyysi tarpeeksi hyvin, niin voi, mutta aika kovan etsinnän takana voi olla, että löytyy juuri täsmälleen oikea sävy. Helpompi sulauttaa yhteen vaikka kevyen meikkivoiteen kanssa. Oikea sävy ja laatu löytyy vain kokeilemalla. Voit pyytää kosmetiikkaliikkeessä myyjää apuun oikean tuotteen etsintään.
Jos haluat itsenäisesti etsiä niin esim. Maybellinen anti-age eraser peitevoide silmänalusille on melko edullinen ja hyvänlaatuinen.
Vaikea sanoa koska en tiedä ihotyyppiäsi ja sen sävyä. Se meikkivoide mikä sopii yhdelle ei sovi toiselle. Minulla tämä Lumenen on ainoa joka ei muutu kasvoissa oranssiksi (kokeilin yli 10 eri merkkiä ja tuotetta).
Itse näytän Lumenen meikkivoidetta. Sen päälle silmien alle levitän aste tai kaksi vaaleampaa sävyä meikkivoidetta/peitevoidetta tms samalta merkiltä ja nimenomaan asetta vaaleampaa. Se häivyttää tummaa väriä ja se tulee levittää vähän isommalle alueelle kuin suoraa silmän alle eli jatkan sitä vähän nenän tasolle ja sivulle poskipäihin. Näin saa korostettua myös poskipäitä.