Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maajussille morsian 2019 -keskustelu

Vierailija
07.03.2019 |

Kommentit (2225)

Vierailija
741/2225 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta, minkä ikäisiä olette muut Juholle kirjoittaneet?

20-30 väliltä olen itse. En halua tarkemmin kertoa ikää täällä😅

Pakko kysyä että miksi et? Nimettömänä ja varmasti moni muukin samanikäinen kirjoittanut maajussille. Ja lisäksi täällä voi esittää ihan mitä tahansa ja sanoa vaikka pari vuotta nuoremmaksi itsensä, jos siltä tuntuu. 😳😂😳

En osaa vastata, jotenkin liian tarkka suojelemaan itseä ja niin rehellinen ihminen etten kyllä itse valehtelis omaa ikää😂😂

Vierailija
742/2225 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta, minkä ikäisiä olette muut Juholle kirjoittaneet?

Minkä ikäinen sinä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
743/2225 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ikähaarukkaa, 20-30 😅

Vierailija
744/2225 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaako meillä kohta taas yhteis jännittäminen kun maanantai koittaa , että tuleeko puheluita 😁 vai joko ne kirveet lensi sinne kaivoon ?

Vierailija
745/2225 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkaako meillä kohta taas yhteis jännittäminen kun maanantai koittaa , että tuleeko puheluita 😁 vai joko ne kirveet lensi sinne kaivoon ?

Kyllä se nyt jo lensi! T: Juholle kirjoittanut 26v

Vierailija
746/2225 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulla se kirves on kaivossa.. Mut pakko kai se maanantai on vielä silti 2% toivoa.

Vierailija
747/2225 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä heitän kirveen kaivoon vasta ensi viikon lopulla tai kun saan ilmoituksen etten tullut valituksi. Mitäs sitä ennen toivoa menettämään.

Vierailija
748/2225 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stalkkaaja täällä taas hei :D Tällä hetkellä mulla on vahva vainu, että Juhon ja Laurin lisäksi Naantaliin olisi menossa Johan ja Antti.

Vierailija
749/2225 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stalkkaaja täällä taas hei :D Tällä hetkellä mulla on vahva vainu, että Juhon ja Laurin lisäksi Naantaliin olisi menossa Johan ja Antti.

Minunkin mielestä Juho ja Lauri on varmat Naantaliin menijät. Mutta kolmantena Jouko ! Ettei kaikki olisi liian saman ikäisiä. Neljännestä en ole varma 🤔😄

Vierailija
750/2225 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottavaa, kun ei pysty ajatteleen mitään muuta kun tätä ohjelmaa 😅 muita kellä sama ongelma?

Vierailija
751/2225 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhottavaa, kun ei pysty ajatteleen mitään muuta kun tätä ohjelmaa 😅 muita kellä sama ongelma?

Täällä!! Mun kaverit sano tänää someryhmässä, että sä puhut tästä kokoajan. Mut ku jännittää niin paljon tää prosessi, ku joutuu enään epätietoisuudessa ja onkimaan kaikin keinon jotain tietoa et missä mennään😬 ite päätin että jos ei maanantaina klo 15 mennessä kuulu mitään, niin soitan sinne tuotantoon

Vierailija
752/2225 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä!! Mun kaverit sano tänää someryhmässä, että sä puhut tästä kokoajan. Mut ku jännittää niin paljon tää prosessi, ku joutuu enään epätietoisuudessa ja onkimaan kaikin keinon jotain tietoa et missä mennään😬 ite päätin että jos ei maanantaina klo 15 mennessä kuulu mitään, niin soitan sinne tuotantoon

Tässäkin keskustelussa jo kaksi oli sinne soittanut ja vastauksetkin oli täällä (olikohan se ett ens viikon aikana tulee kutsut). Miksi pitäisi vielä soitella ja lisätä entisestään heidän töitään?

Vierailija
753/2225 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku soitti jo viime perjantaina ja kertoi että kaikille tulee tieto (valituille ja ei-valituille) viikon sisään 😊 Eli jos ei alkuviikosta kuulu niin voipi ehkä päätellä että ei ole valittu koska heille varmaan ilmoitetaan kuitenkin ensin. Osalle valituille on jo ilmoitettu, mutta ei välttämättä kaikille.

Vierailija
754/2225 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässäkin keskustelussa jo kaksi oli sinne soittanut ja vastauksetkin oli täällä (olikohan se ett ens viikon aikana tulee kutsut). Miksi pitäisi vielä soitella ja lisätä entisestään heidän töitään?

Se oli ihan eri numero mihin täällä 2 soitti, niin itse uskon, että jokaisella maajussilla on eri työntekijä joka hoitaa niitä puheluita ja tilanteet ilmeisesti eri vaiheessa. Eli jotkut maajussit ovat tehneet valinnat ja jotkut ei, niin siksi voisin itse soittaa ja kysyä.

Vierailija
755/2225 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se oli ihan eri numero mihin täällä 2 soitti, niin itse uskon, että jokaisella maajussilla on eri työntekijä joka hoitaa niitä puheluita ja tilanteet ilmeisesti eri vaiheessa. Eli jotkut maajussit ovat tehneet valinnat ja jotkut ei, niin siksi voisin itse soittaa ja kysyä.

Ei kai kumpikaan heistä sanonut mihin numeroon soittivat? Tai sit multa on jäänyt joku viesti lukematta välistä. 😳

Vierailija
756/2225 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä veikkaan samoja.

Vierailija
757/2225 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi joka sähköpostilla kyseli tilannetta perjantaina. Vastauksena tuli että viikon sisään tulee tiedot. Joten eiköhän se koske kaikkia maajussien ehdokkaita. :)

Vierailija
758/2225 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kumpikaan heistä sanonut mihin numeroon soittivat? Tai sit multa on jäänyt joku viesti lukematta välistä. 😳

Sano. Kysyivät mihin numeroihin se päättyi ja toinen kirjoittajista sanoi että hänelle soitettiin samasta numerosta. Ja se numero mistä minulle soitettiin päättyi täysin eri numeroihin

Vierailija
759/2225 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä yksi joka sähköpostilla kyseli tilannetta perjantaina. Vastauksena tuli että viikon sisään tulee tiedot. Joten eiköhän se koske kaikkia maajussien ehdokkaita. :)

Tää on vähän sellaista analysointia, mutta tuntuu että ovat tarkoittaneet sitä, että viikon sisään tulee tieto siitä ettei ole saanut kutsua Naantaliin. Kun lupasivat kaikille tiedon oli sitten kutsu tulossa tai ei. Mä uskon, että kaikki Naantali-kutsut on jo jaettu, mutta odotellaan siltä vielä😊

Vierailija
760/2225 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on vähän sellaista analysointia, mutta tuntuu että ovat tarkoittaneet sitä, että viikon sisään tulee tieto siitä ettei ole saanut kutsua Naantaliin. Kun lupasivat kaikille tiedon oli sitten kutsu tulossa tai ei. Mä uskon, että kaikki Naantali-kutsut on jo jaettu, mutta odotellaan siltä vielä😊

Mulle vastasivat, että viimeistään ensi viikon aikana ollaan kaikkiin treffikutsuihin saaneisiin yhteydessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme