Maajussille morsian 2019 -keskustelu
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/maajussille-morsian-tulee-taas-tass…
Siinäpä maajussit! Onko tuttuja mukana?
Kommentit (2225)
Olenko tosiaan täällä ketjussa ainut joka on saanut kutsun Naantaliin? Olisin kovasti halunnut jakaa tuntemuksua muiden kanssa
Vierailija kirjoitti:
Olenko tosiaan täällä ketjussa ainut joka on saanut kutsun Naantaliin? Olisin kovasti halunnut jakaa tuntemuksua muiden kanssa
Mille maajussille?
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olkoon ! Taisin juuri heittää oman kirveen sinne kuuluisaan kaivoon 😂
Vierailija kirjoitti:
Milloin sait kutsun? Täällä kanssa kirves lensi kaivoon😅 Onnea vaan Naantaliin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olkoon ! Taisin juuri heittää oman kirveen sinne kuuluisaan kaivoon 😂
Eieiei kun just sovittiin että kaikki nostaa ne kirveensä kaivosta! 😃 Ensi viikolla (alkuviikosta) ilmeisesti vielä kaikki mahikset saada soitto valituksi tulemisesta 😊 Helpottavaa, että joka tapauksessa ilmoittavat kaikille ensin viikon aikana tuli valituksi tai ei.
Ihan rauhassa odotellaan viikonlopun yli. Ensi viikolla tulee tieto pääsit tai et. Samassa veneessä kaikki kellutaan :) Mukavaa viikonloppua.
Minä luulen ettei kukaan ole vielä sitä kutsua saanut.....
Ja kerropa miksi valehtelisin kutsun saaneeni? :D mitä siitä itse hyötyisin?
Vierailija kirjoitti:
Onpa kiva, että tuli tännekin tieto siitä, että vielä ensi viikon ajan voi pitää toivoa yllä 😊
Ketju toimii terapiaryhmänä ja tarvittaessa kriisiapuna :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa kiva, että tuli tännekin tieto siitä, että vielä ensi viikon ajan voi pitää toivoa yllä 😊
Ketju toimii terapiaryhmänä ja tarvittaessa kriisiapuna :D
Kyllä todellakin! En kyllä pysyis ite ainakaan järjissäni jos en vois saada vertaistukea täällä.. tätä kun on niin vaikea selittää ulkopuolisille 😄
Itseäni hämmentää todella paljon, miten voin olla meistä ainut kutsun saanut? Tai sitten muut (fiksummat) malttavat olla hiljaa...
Olen lukenut s-postin varmaan 50 kertaa uudelleen ja uudelleen. Soitolla siis tiedon kuitenkin ensiksi sain
Vierailija kirjoitti:
Itseäni hämmentää todella paljon, miten voin olla meistä ainut kutsun saanut? Tai sitten muut (fiksummat) malttavat olla hiljaa...
Olen lukenut s-postin varmaan 50 kertaa uudelleen ja uudelleen. Soitolla siis tiedon kuitenkin ensiksi sain
Tuliko soitto tänään ? Ja hieno juttu että sait kutsun. :)
Kiitos! Toivottavasti teistä joku muukin saisi kutsun, niin voisimme panikoida yhdessä.
Alkuviikosta jo soitto tuli
En usko sitä. Miksi joku olisi eri asemassa muihin nähden. Kyllä minä uskon että kaikki kutsun saavat ovat samalla viivalla ja saavat sen ensi viikolla samoin kuin he joita onni ei suosinut.
Vierailija kirjoitti:
En usko sitä. Miksi joku olisi eri asemassa muihin nähden. Kyllä minä uskon että kaikki kutsun saavat ovat samalla viivalla ja saavat sen ensi viikolla samoin kuin he joita onni ei suosinut.
Mä kyllä uskon, että on aivan mahdollista, että osa on jo tiedon saanut. Maajusseille annettiin viikko aikaa lukea kirjeet mutta jos joku on tehnyt valinnat lyhyemmässä ajassa ja ilmoittanut ne tuotannolle niin sehän on tuotannon kannalta vaan hyvä että pääsevät jo aloittamaan soittorumban, urakka jakautuu näin useammalle päivälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kyllä uskon, että on aivan mahdollista, että osa on jo tiedon saanut. Maajusseille annettiin viikko aikaa lukea kirjeet mutta jos joku on tehnyt valinnat lyhyemmässä ajassa ja ilmoittanut ne tuotannolle niin sehän on tuotannon kannalta vaan hyvä että pääsevät jo aloittamaan soittorumban, urakka jakautuu näin useammalle päivälle.
Samaa epäilen. Maajussit saavat kuitenkin eri määrän kirjeitä, joten joillekin valintaprosessi on luultavasti helpompi/nopeampi.
Vierailija kirjoitti:
Ja kerropa miksi valehtelisin kutsun saaneeni? :D mitä siitä itse hyötyisin?
Saatko kertoa kenelle kirjoitit?
Siksi että tuotannosta annettiin selvä vastaus = kaikille kutsun saaneille ollaan yhteydessä ensi viikon aikana
Vierailija kirjoitti:
Siksi että tuotannosta annettiin selvä vastaus = kaikille kutsun saaneille ollaan yhteydessä ensi viikon aikana
Näin. Tälläisen vastauksen minäkin sieltä sain. Kukaan ei vielä ole saanut kutsuja Naantaliin.
Mikä helpotus ja ihanaa, että vielä voi olla mahdollisuus!🙏🏻odotetaan siis vielä ensiviikkoon...