Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maajussille morsian 2019 -keskustelu

Vierailija
07.03.2019 |

Kommentit (2225)

Vierailija
681/2225 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu sen enempää kommentoimatta mistä tämä tieto, mutta viikon sisään ilmotetaan kaikille, myös valituille. Osa treffi-kutsun saaneista ilmeisesti ovat sen jo saaneet mutta osa ei. Viime tippaan jää... 😕

Kiitos tiedosta! Tarkoitatko treffikutsulla Naantalia?

Naantalia juuri. Ja oon siis toinen kommentoija kun se aikaisempi joka kertoi tätä samaa. :) siis kirveet ylös kaivosta kaikki!

Mikä helpotus ja ihanaa, että vielä voi olla mahdollisuus!🙏🏻odotetaan siis vielä ensiviikkoon...

Vierailija
682/2225 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko tosiaan täällä ketjussa ainut joka on saanut kutsun Naantaliin? Olisin kovasti halunnut jakaa tuntemuksua muiden kanssa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
683/2225 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko tosiaan täällä ketjussa ainut joka on saanut kutsun Naantaliin? Olisin kovasti halunnut jakaa tuntemuksua muiden kanssa

Mille maajussille?

Vierailija
684/2225 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olkoon ! Taisin juuri heittää oman kirveen sinne kuuluisaan kaivoon 😂

Vierailija
685/2225 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin sait kutsun? Täällä kanssa kirves lensi kaivoon😅 Onnea vaan Naantaliin!

Vierailija
686/2225 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olkoon ! Taisin juuri heittää oman kirveen sinne kuuluisaan kaivoon 😂

Eieiei kun just sovittiin että kaikki nostaa ne kirveensä kaivosta! 😃 Ensi viikolla (alkuviikosta) ilmeisesti vielä kaikki mahikset saada soitto valituksi tulemisesta 😊 Helpottavaa, että joka tapauksessa ilmoittavat kaikille ensin viikon aikana tuli valituksi tai ei.

Vierailija
687/2225 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan rauhassa odotellaan viikonlopun yli. Ensi viikolla tulee tieto pääsit tai et. Samassa veneessä kaikki kellutaan :) Mukavaa viikonloppua.

Vierailija
688/2225 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulen ettei kukaan ole vielä sitä kutsua saanut.....

Vierailija
689/2225 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kerropa miksi valehtelisin kutsun saaneeni? :D mitä siitä itse hyötyisin?

Vierailija
690/2225 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa kiva, että tuli tännekin tieto siitä, että vielä ensi viikon ajan voi pitää toivoa yllä 😊

Ketju toimii terapiaryhmänä ja tarvittaessa kriisiapuna :D

Vierailija
691/2225 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa kiva, että tuli tännekin tieto siitä, että vielä ensi viikon ajan voi pitää toivoa yllä 😊

Ketju toimii terapiaryhmänä ja tarvittaessa kriisiapuna :D

Kyllä todellakin! En kyllä pysyis ite ainakaan järjissäni jos en vois saada vertaistukea täällä.. tätä kun on niin vaikea selittää ulkopuolisille 😄

Vierailija
692/2225 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni hämmentää todella paljon, miten voin olla meistä ainut kutsun saanut? Tai sitten muut (fiksummat) malttavat olla hiljaa...

Olen lukenut s-postin varmaan 50 kertaa uudelleen ja uudelleen. Soitolla siis tiedon kuitenkin ensiksi sain

Vierailija
693/2225 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseäni hämmentää todella paljon, miten voin olla meistä ainut kutsun saanut? Tai sitten muut (fiksummat) malttavat olla hiljaa...

Olen lukenut s-postin varmaan 50 kertaa uudelleen ja uudelleen. Soitolla siis tiedon kuitenkin ensiksi sain

Tuliko soitto tänään ? Ja hieno juttu että sait kutsun. :)

Vierailija
694/2225 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! Toivottavasti teistä joku muukin saisi kutsun, niin voisimme panikoida yhdessä.

Alkuviikosta jo soitto tuli

Vierailija
695/2225 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko sitä. Miksi joku olisi eri asemassa muihin nähden. Kyllä minä uskon että kaikki kutsun saavat ovat samalla viivalla ja saavat sen ensi viikolla samoin kuin he joita onni ei suosinut.

Vierailija
696/2225 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko sitä. Miksi joku olisi eri asemassa muihin nähden. Kyllä minä uskon että kaikki kutsun saavat ovat samalla viivalla ja saavat sen ensi viikolla samoin kuin he joita onni ei suosinut.

Mä kyllä uskon, että on aivan mahdollista, että osa on jo tiedon saanut. Maajusseille annettiin viikko aikaa lukea kirjeet mutta jos joku on tehnyt valinnat lyhyemmässä ajassa ja ilmoittanut ne tuotannolle niin sehän on tuotannon kannalta vaan hyvä että pääsevät jo aloittamaan soittorumban, urakka jakautuu näin useammalle päivälle.

Vierailija
697/2225 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kyllä uskon, että on aivan mahdollista, että osa on jo tiedon saanut. Maajusseille annettiin viikko aikaa lukea kirjeet mutta jos joku on tehnyt valinnat lyhyemmässä ajassa ja ilmoittanut ne tuotannolle niin sehän on tuotannon kannalta vaan hyvä että pääsevät jo aloittamaan soittorumban, urakka jakautuu näin useammalle päivälle.

Samaa epäilen. Maajussit saavat kuitenkin eri määrän kirjeitä, joten joillekin valintaprosessi on luultavasti helpompi/nopeampi.

Vierailija
698/2225 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kerropa miksi valehtelisin kutsun saaneeni? :D mitä siitä itse hyötyisin?

Saatko kertoa kenelle kirjoitit?

Vierailija
699/2225 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi että tuotannosta annettiin selvä vastaus = kaikille kutsun saaneille ollaan yhteydessä ensi viikon aikana

Vierailija
700/2225 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi että tuotannosta annettiin selvä vastaus = kaikille kutsun saaneille ollaan yhteydessä ensi viikon aikana

Näin. Tälläisen vastauksen minäkin sieltä sain. Kukaan ei vielä ole saanut kutsuja Naantaliin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi