Maajussille morsian 2019 -keskustelu
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/maajussille-morsian-tulee-taas-tass…
Siinäpä maajussit! Onko tuttuja mukana?
Kommentit (2225)
Vierailija kirjoitti:
Päättyikö jollain numero josta soitettiin 981?
Mulle soitettiin siitä samasta numerosta, johon piti lähettää ne whatsapp videotkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä yksi joka sähköpostilla kyseli tilannetta perjantaina. Vastauksena tuli että viikon sisään tulee tiedot. Joten eiköhän se koske kaikkia maajussien ehdokkaita. :)
Tää on vähän sellaista analysointia, mutta tuntuu että ovat tarkoittaneet sitä, että viikon sisään tulee tieto siitä ettei ole saanut kutsua Naantaliin. Kun lupasivat kaikille tiedon oli sitten kutsu tulossa tai ei. Mä uskon, että kaikki Naantali-kutsut on jo jaettu, mutta odotellaan siltä vielä😊
Paljon mahdollista ! Itse ajatellut ihan samaa. Mut ei se maailman loppu ole jos kutsua ei käy. Tulis vaan silti pian se tieto ettei pääse , niin sais mielenrauhan. 😅
Paljon mahdollista ! Itse ajatellut ihan samaa. Mut ei se maailman loppu ole jos kutsua ei käy. Tulis vaan silti pian se tieto ettei pääse , niin sais mielenrauhan. 😅[/quote]
Ihan kuin ois oma kirjoittama kommentti. Juuri näin, enitenhän tässä ärsyttää tämä epätietoisuus☝🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle soitettiin siitä samasta numerosta, johon piti lähettää ne whatsapp videotkin.
Samasta numerosta mullekin!
Mulle video toisesta numerosta, puhelu toisesta.
Mitä pyörii mielessä, mitkä fiilikset näin sunnuntaina? Itsellä aika malttamattomat.... miettii ihan huomaamattaan koko ajan että miten tässä käy.
Vierailija kirjoitti:
Mitä pyörii mielessä, mitkä fiilikset näin sunnuntaina? Itsellä aika malttamattomat.... miettii ihan huomaamattaan koko ajan että miten tässä käy.
Kyllä mä luulen, että Naantaliin päässeille on jo ilmoitettu asiasta. Eli eiköhän se oo enää turha elätellä toiveita..
Vierailija kirjoitti:
Kyllä täällä vielä elätellään huomisen / tiistain suhteen toiveita, mutta sen jälkeen on varmaankin realistista luopua toivosta 🙈
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä täällä vielä elätellään huomisen / tiistain suhteen toiveita, mutta sen jälkeen on varmaankin realistista luopua toivosta 🙈
Tulkaa sitten heti kertomaan jos tulee jotain infoa! Sais jo rauhan tään asian suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä luulen, että Naantaliin päässeille on jo ilmoitettu asiasta. Eli eiköhän se oo enää turha elätellä toiveita..
Voi se olla mahdollista ettei kaikille ole vielä kerätty soittaa. Mut kyllä sen tosiaan maanantaina tai ihan viimeistään tiistaina pitäisi tiedon tulla , jos ohjelmaan mukaan pääsee.
Onko teille soitettu 736 loppuisesta numerosta?
Outo numero yritti soittaa pari tuntia sitten, mut en ehtinyt vastaamaan. Nyt sieltä ei enää vastata. Jännää!
En usko että soittelevat sunnuntaina kuitenkaan tuotannosta
Voihan ne soitella sunnuntainakin. Miks ei voisi? Tuskin niillä on nyt ohjelmantekoaikaan mitään 8-16 työaikaa.
Vierailija kirjoitti:
Voihan ne soitella sunnuntainakin. Miks ei voisi? Tuskin niillä on nyt ohjelmantekoaikaan mitään 8-16 työaikaa.
En usko että tekevät vklp töitä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tää asia pyörii mielessä lähes kokoajan.. oli vastaus sitten mikä tahansa, niin toivottavasti tulee huomenna. Sitten ei tarvitse enään miettiä tätä👍🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulkaa sitten heti kertomaan jos tulee jotain infoa! Sais jo rauhan tään asian suhteen.
Joo-o tänne heti kaikki infoa jos kuulette jotain
Vierailija kirjoitti:
Outo numero yritti soittaa pari tuntia sitten, mut en ehtinyt vastaamaan. Nyt sieltä ei enää vastata. Jännää!
Minulle soitettiin tuosta numerosta. Outoa, että vloppuisin soittelisivat. Onkohan niiden aikataulut liian tiukat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outo numero yritti soittaa pari tuntia sitten, mut en ehtinyt vastaamaan. Nyt sieltä ei enää vastata. Jännää!Minulle soitettiin tuosta numerosta. Outoa, että vloppuisin soittelisivat. Onkohan niiden aikataulut liian tiukat?
Oho, no onpa tosiaan erikoista että sunnuntaina soittivat 😯 Ilmoittivatko tulleesi valituksi vai ei-valituksi?
Täällä kukaan ei ole tainnut kertoa yhteydenotosta koskien ei-valituksi tulemista. Ilmeisesti siis ovat soitelleet / soittelevat vasta valituille. Ja lienee kiire aikataulu jos sunnuntainakin soittelevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outo numero yritti soittaa pari tuntia sitten, mut en ehtinyt vastaamaan. Nyt sieltä ei enää vastata. Jännää!Minulle soitettiin tuosta numerosta. Outoa, että vloppuisin soittelisivat. Onkohan niiden aikataulut liian tiukat?
Oho, no onpa tosiaan erikoista että sunnuntaina soittivat 😯 Ilmoittivatko tulleesi valituksi vai ei-valituksi?
Täällä kukaan ei ole tainnut kertoa yhteydenotosta koskien ei-valituksi tulemista. Ilmeisesti siis ovat soitelleet / soittelevat vasta valituille. Ja lienee kiire aikataulu jos sunnuntainakin soittelevat.
Minulle siis soittivat tuosta nrosta. En tiedä kumpaa asiaa oli, kun takaisin soittaes ei enään vastanneet.