Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maajussille morsian 2019 -keskustelu

Vierailija
07.03.2019 |

Kommentit (2225)

Vierailija
701/2225 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoivatko oikeasti sanatarkalleen, että kukaan ei ole vielä saanut kutsuja? Vai että kaikkiin ollaan yhteydessä ensi viikolla?

Vierailija
702/2225 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoivatko oikeasti sanatarkalleen, että kukaan ei ole vielä saanut kutsuja? Vai että kaikkiin ollaan yhteydessä ensi viikolla?

Vielä pitää jännittää, ensi viikolla ollaan yhteyksissä kaikkiin kutsun saaneisiin ja piste.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
703/2225 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi kun sai kutsun Naantaliin tänään :) Jännittää todella!! Ja ei, en voi paljastaa kelle kirjotin. Tuontanto kielsi koska sit siitä selviäis ketä on valittu ohjelmaan.

Vierailija
704/2225 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt sitten taitaa tulla vähän eri tietoa riippuen siitä kuka sitä tuotannosta antaa. Mutta hyvä jos valintoja on jo alettu tehdä ja Isosti Onnea jo tiedon saaneille <3

Vierailija
705/2225 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tiedän myös, että osa on kyllä jo saanut kutsut Naantaliin. Tämä ihan varmaa tietoa :) itse siis vielä odottelen vastauksia...

Vierailija
706/2225 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä myös yksi kun sai kutsun Naantaliin tänään :) Jännittää todella!! Ja ei, en voi paljastaa kelle kirjotin. Tuontanto kielsi koska sit siitä selviäis ketä on valittu ohjelmaan.

Noniin mä epäilen, että tuotanto ilmoittaa meille jotka ei tullut valituksi, niin ensiviikolla ja valitut ovat saaneet kutsut tänään.. Kirves lensi täälläkin kaivoon. Kurjaa kun saa vähän innostusta, niin heti se menee.. mulle soitettiin eri tuotannon numerosta, kuin teille jotka aikaisemmin puhuttiin, joten epäilen, että jokaisen maajussin asioita on hoitanut eri tuotannon tyyppi ja eri numerosta.. Maajussi siis kelle itse kirjotin, niin on tainnut valinnat tehdä ja kutsut on jaettu😔

Vierailija
707/2225 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noniin mä epäilen, että tuotanto ilmoittaa meille jotka ei tullut valituksi, niin ensiviikolla ja valitut ovat saaneet kutsut tänään.. Kirves lensi täälläkin kaivoon. Kurjaa kun saa vähän innostusta, niin heti se menee.. mulle soitettiin eri tuotannon numerosta, kuin teille jotka aikaisemmin puhuttiin, joten epäilen, että jokaisen maajussin asioita on hoitanut eri tuotannon tyyppi ja eri numerosta.. Maajussi siis kelle itse kirjotin, niin on tainnut valinnat tehdä ja kutsut on jaettu😔

Voiei totta... 😔 täähän olis ihan järkeenkäypää... nyt meni omakin kirve kaivoon

Vierailija
708/2225 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos! Toivottavasti teistä joku muukin saisi kutsun, niin voisimme panikoida yhdessä.

Alkuviikosta jo soitto tuli

Alkuviikosta jo?? Todella outoa..

Jos on torstaina jaettu, niin miten jo alkuviikosta joku tehnyt valinnat..

Vierailija
709/2225 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittiko joku täällä Antille?

Vierailija
710/2225 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan minulle sanottiin että viikon sisällä tulee kutsut Naantaliin, kun kysyin voinko jo sopia muuta menoa naantalin ajankohdalle. Eli kaikki eivät ole saaneet kutsuja tai sitten huijaavat minua sieltä tuotannosta..

Vierailija
711/2225 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hauskaa lukea tänne kirjoittaneiden nuorten ja innokkaiden tyttöjen/naisten odotuksesta. Varhaisessa- ja keskivanhuusiässä olevat naiset, jotka ovat kirjoittaneen Joukolle, odottavat rauhassa. Viimeinkin heidätkin huomioitiin ja tuotiin keskivanhuusiässä oleva Maajussi esille. Veikkaan, että Jouko on saanut paljon kirjeitä ja hän menee Naantaliin. 

Vierailija
712/2225 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan minulle sanottiin että viikon sisällä tulee kutsut Naantaliin, kun kysyin voinko jo sopia muuta menoa naantalin ajankohdalle. Eli kaikki eivät ole saaneet kutsuja tai sitten huijaavat minua sieltä tuotannosta..

Viikon sisään mistä päivästä alkaen? Kenelle kirjoitit?

Vierailija
713/2225 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei vaan olisi niin, että nyt on jo ilmoitettu "ensisijaisille" morsianehdokkaille, ja mikäli heistä joku/jotkut eivät pääsekään naantaliin tai on muuttanut mielensä koko hommasta, ilmoitetaan ensi viikolla "varasijoilla" oleville... 

En siis tiedä asiasta mitään, epäilyttää vain tämä että joku on saanut jo alkuviikosta tiedon, ja joillekin lupaillaan vasta ensi viikolle tietoa. Tuntuisi kummalliselta, että kaikkien odotettaisiin pystyvän irrottautuvan omasta elämästään ja töistään moneksi päiväksi viikon varoitusajalla. Ja jos samaan aikaan ilmoitetaan sekä valitut että ei-valitut, mitäs sitten jos joku valituista kieltäytyykin? Tuleeko jollekin ei-valitulle viesti tai puhelu hylkyilmoituksen jälkeen että hei, yksi muu nainen perui tulonsa niin tulisitko sittenkin, vaikka et alunperin kutsua saanutkaan? Itse tuossa vaiheessa toteaisin että pidä vaan tunkkis. Tuskin näin, joten eiköhän tuotannolla joku suunnitelma ole, ettei joku mahdollinen ns "varasijan emäntä" saa tietää olleensa varasijalla alunperin ja katkeroidu jo alkuunsa.

Vierailija
714/2225 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään siis soitin ja kysyin asiaa.

Vierailija
715/2225 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, et sattumoisin Juholle kirjoittanut?

Vierailija
716/2225 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettei vaan olisi niin, että nyt on jo ilmoitettu "ensisijaisille" morsianehdokkaille, ja mikäli heistä joku/jotkut eivät pääsekään naantaliin tai on muuttanut mielensä koko hommasta, ilmoitetaan ensi viikolla "varasijoilla" oleville... 

En siis tiedä asiasta mitään, epäilyttää vain tämä että joku on saanut jo alkuviikosta tiedon, ja joillekin lupaillaan vasta ensi viikolle tietoa. Tuntuisi kummalliselta, että kaikkien odotettaisiin pystyvän irrottautuvan omasta elämästään ja töistään moneksi päiväksi viikon varoitusajalla. Ja jos samaan aikaan ilmoitetaan sekä valitut että ei-valitut, mitäs sitten jos joku valituista kieltäytyykin? Tuleeko jollekin ei-valitulle viesti tai puhelu hylkyilmoituksen jälkeen että hei, yksi muu nainen perui tulonsa niin tulisitko sittenkin, vaikka et alunperin kutsua saanutkaan? Itse tuossa vaiheessa toteaisin että pidä vaan tunkkis. Tuskin näin, joten eiköhän tuotannolla joku suunnitelma ole, ettei joku mahdollinen ns "varasijan emäntä" saa tietää olleensa varasijalla alunperin ja katkeroidu jo alkuunsa.

Tähän jatkaakseni, että on varmasti joka kaudella joku, joka on kutsuttu muttei ole tullutkaan. 1-2kk aikana (kirjeen lähettämisestä kutsuun) kun ehtii tapahtua vaikka mitä, voi löytyä uusi parisuhde, tai ihan vaan tulla viime hetkellä pupu pöksyyn, tai esim on sopinut työkeikan mikä vaan menee päällekkäin, kun ei ole tiennyt varata tiettyä viikonloppua vapaaksi ajoissa, tai ei saa lapsenvahtia tai jotain muuta joka estää pääsyn Naantaliin. Niin pakkohan tuotannolla on olla joku varasuunnitelma tätä varten, jos tänä vuonna kuitenkin aiotaan ilmoittaa myös ei-kutsutuille.

Vierailija
717/2225 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin mieluusti osallistuisin ohjelmaan, vaikka olisinkin vain maajussin "varavaihtoehto". Ei sitä pelkän kirjeen ja kuvan perusteella pysty kunnolla vaikutusta tekemään, itse olen ainakin huomattavasti hurmaavampi livenä. Ja voihan olla, että jollakin jussilla on montakin hyvää kirjettä, mutta pakko hänen on sieltä ne 7 parasta silti valita.

Vierailija
718/2225 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pakko jatkaa vielä edelliseen, entä jos saisitkin kutsun ja et osallistuisi? Itseäni ainakin kaduttaisi luultavammin koko loppuelämäni ajan.

Vierailija
719/2225 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, et sattumoisin Juholle kirjoittanut?

Sama kiinnostelis täälläkin, et onko jollekin joka on kirjoittanut Juholle, niin sanottu tuotannosta,että ensiviikolla tulee ilmoitus? Vai onko juho jo valinnut Naantaliin lähtijät😬

Vierailija
720/2225 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja eihän se nyt edes ole täysin varmaa, meneekö Juho Naantaliin? Vai onko

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi