Pelottaako roikottaa jalkaa sängynreunan yli? Mikä olio jalastasi nappaa kiinni?
Mä en pysty, on sellainen olo että siitä nappaa joku, esim se Ringin mustahiuksinen tyttö😱
Kommentit (188)
Nukun lattialla, koska en saa unta, jos tiedän, että on olemassa mahdollisuus siihen et unissani roikotan jalkaa sängyn yli
Minulla ei ole hyönteiistä isompia kotieläimiä, joten mikään ei nappaa kintusta kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Ei pelota. Ei mikään olento, pystyn elämään todellisuudessa.
Etkä pysty valehtelija! Joku otus siellä kuitenkin on! Myönnä pois vaan.
Joku pitkäsorminen mörkö se on. Jos peitto jää huonosti niin luiseva käsi voi päästä koskemaan vaikkei mitään roikkuisikaan. Mörön takia sänkyyn joutuu hyppäämään kaukaa kun menee myöhään nukkumaan.
Muistatteko sadun Kolme pukkia? Minä menin lapsena ihan paniikkiin kun leikittiin sitä sillalla. Se tulee aina mieleen kun ajattelen sängynalusmörköä.
Minä porvarina pelkään, että ylensyömisestä pulleat, hikiset vasemmistolaisen/demarin sormet tarttuvat jalkaani yöllä.
Toisinaan nukkuessa pidän jalkaa lattialla ja roikotan pikkujalkaa lattiaa kohti jos vaikka Jenni möröllä olisi imu päällä
Täältäkin ääni Pennywiselle. Tosin kyllä Skarsgårdin versio, koska menisi varmaan huumorin puolelle jos Curry alkaisi huhuilla sängyn alta...
Vierailija kirjoitti:
Mitä ne säilytyslaatikot auttaa? Pimeessä laatikossa voi olla mitä vaan.
Esikoinen aikoinaan pelkäsi "mörköjä". Ihan pantomiiminä otettiin mörkö pois milloin mistäkin ja kannettiin ovesta ulos ja sit nukkumaan.
Meilläkin lapset pelkää mörköä. Minä myös, mutta yritän silti olla rohkea lasten edessä. Erään kerran oli vaikeaa, kun kävin lohduttamassa lasta hänen peloissaan. Lapsi sanoi, että huoneessa on mörkö. Katsoi olkani ohi ja sanoi, että nyt se on sinun selän takana. Sain tosissani pidätellä, etten olisi kiljahtanut.
Ja juu, minun sängyn alla on joku, enkä peiliin uskalla yöllä katsoa. Suihkussa en voi liian kauan olla silmät kiinni, kun viemäristä tulee käsi. Naurettavaa, tiedän.
Mikä se siellä sängyn alla kolottaa, se taitaa olla mopo. Mopo mopo mopo, mopo mopo mopo, mopo sanoo: put put put!
Meillä ei ole mörköjä eikä kauhuelokuvien tyttöjä. Mutta meilläpä aina marraskuun tultua tulee hiiriä sisälle. No en niitäkään pelkää, mutta joskus astuin hännän päälle ja pimeässä kuului vinkaisu.
Se on kai evoluution myötä kehittynyt pelko. Apinat nukkuivat öisin puissa, puun alla maassa vaani "hirviöt", eli saalistavat petoeläimet. Maahan tippuessa olisi käynyt huonosti.
Vierailija kirjoitti:
Se on kai evoluution myötä kehittynyt pelko. Apinat nukkuivat öisin puissa, puun alla maassa vaani "hirviöt", eli saalistavat petoeläimet. Maahan tippuessa olisi käynyt huonosti.
Tästä opimme sen että pelätäkseen sängyn alla olevia mörköjä täytyy olla täysi apina.
Lapsen menin kerran pikkuveljen sängyn alle odottamaan ja kun veli laittoi jalkansa maahan, tartuin nilkoista!
Yöllä tulee hirviö jolla ei ole silmiä, pelkät mustat kammottavat reiät. Se on ääriviivoiltaan usvainen, vitivalkoisessa ihossa kulkee paksuja violetteja suonia ja sormet ovat hirvittävän pitkät. Niiden päissä kasvaa ruskeat, paksut kärjistään kääntyneet kynnet. Näin tämän hirviön aina lapsena kuumeessa. Pelkäsin siksi sairastumista hirvittävästi. Joskus 12 ikävuoden jälkeen olio unohtui.
Sain vain vaivoin hillittyä kirkumiseni,
kun keräsin 6-vuotiaan poikani piirustuksia, jotka olivat hajallaan pöydällä. Hän oli ollut päiväkodista kuumeen takia kotona.
Yhdessä piirustuksista oli kammottava valkoinen olio, silmät pelkkää mustaa aukkoa, sinertävät suonet ja kynnet...
Menin pojan luo ja kysyin mitä hän oli piirtänyt. Meni ihan vakavaksi ja sanoi lopulta vaikeasti kuinka "valkoinen mies ilman silmiä tulee yöllä sängyn alta ja tuijottaa minua..."
kun erään kerran
Michael Penttilä on odottanut koko päivän sänkysi alla alastomana, mutta mustat nahkahansikkaat kädessä.
Muapelottaa tullasängyn alta pois jos akka huomaa ,
Vierailija kirjoitti:
Lapsen menin kerran pikkuveljen sängyn alle odottamaan ja kun veli laittoi jalkansa maahan, tartuin nilkoista!
Saitko hätäsonnat niskaasi?
Hei minulla on tuo kesäyön kauhu hyllyssä , tsekkaan mikä siellä sängyn alla oli :D
Juu elikäs
"Minä otan sen " sanoi Lawrence ja työnsi kätensä vuoteiden väliin. Valkoinen käsivarsi ampaisi esiin sängyn alta ja tarttui Lawrencen ranteeseen.