Pelottaako roikottaa jalkaa sängynreunan yli? Mikä olio jalastasi nappaa kiinni?
Mä en pysty, on sellainen olo että siitä nappaa joku, esim se Ringin mustahiuksinen tyttö😱
Kommentit (188)
Minulla alkoi lapsena sama, koskaan en sen kummemmin ajatellut, että mikä siellä olisi, mutta joku mörkö joka nappaisi kiinni. Nyt aikuisena en roikota jalkoja, vaikken enää ajattelekaan että siellä jotakin olisi, tuntuu vain ikävältä polvissa.
En tiedä mistä tuo mahtoi lähteä lapsena, vai olisiko jokin alkukantainen vaisto, kun niin monilla on tuo, eikä kukaan oikein osaa sanoa, mistä se on lähtenyt.
Kauhuelokuvat ovat muuten lempielokuviani.
Ei nyt aikuisena mikään, mutta lapsena pieni, riutunut, tummaihoinen poika. Eikä hänkään ollut paha, mutta hädissään, tarttui mihin pystyi, veti mukaansa, enkä minä olisi osannut häntä auttaa. Sydäntä kuristi kun suljin silmäni hänen hädältään ja loikkasin sängystä kauemmas.
Hyvin meni perille ajatus siitä että lama-ajan lapsen lautaselle jätetty perunapala on jotenkin pois Afrikan nälkäänäkeviltä lapsilta. Nykyään olen syömishäiriöinen ja kärsin ylikorostuneesta syyllisyydestä.
Mitä ne säilytyslaatikot auttaa? Pimeessä laatikossa voi olla mitä vaan.
Esikoinen aikoinaan pelkäsi "mörköjä". Ihan pantomiiminä otettiin mörkö pois milloin mistäkin ja kannettiin ovesta ulos ja sit nukkumaan.
Mulla oli koira ja saatoin yöllä kuulla huokailuja ja tuntea hipaisuja ja joskus kylmä märkä nokka kävi tökkimässä olkapäätä peiton alla. En pelännyt roikottaa jalkaa tai kättä sängyn ulkopuolella, koska koira. No, koira kuoli, mutta huokailut ja hipaisut jatkuivat....
Vierailija kirjoitti:
Mitä ne säilytyslaatikot auttaa? Pimeessä laatikossa voi olla mitä vaan.
Esikoinen aikoinaan pelkäsi "mörköjä". Ihan pantomiiminä otettiin mörkö pois milloin mistäkin ja kannettiin ovesta ulos ja sit nukkumaan.
Mun itse nikkaroituja laatikoita ei ainakaan sais mitenkään auki sisäpuolelta, joten sieltä ei kukaan kutittele nilkkoja.
Kisse on se todennäköisin uhka. Tai koira limaisella kielellään...
En niinkään pelkää yliluonnollisia örvelöitä :D
"kännikiikussa" On pakko pitää jalka laidan yli lattialla, että maailma ei pyöri...
Ei olio vaan oliot. Hämähäkit, siirat, sokeritoukat ja mitä näitä nyt on. Niitähän on yöllä miljoonia sängyn alla ja tokikaan ne eivät pääse sänkyyn ja iholle jos pysyn tiiviisti peiton alla 😬
Uinu uinu lemmikin pikkupoika ja leikkaa mun jalan akillesjänteen sinetillä poikki. Se tuntuu asuvan mun sängyn alla, ei siis huolta jos joku muu pelkää samaa, voisin jo lähettää sen mielellään jonkun toisen sängyn alle pelottelemaan..
Luin esiteininä kirjan Kesäyön Kauhu ja siinä on veljekset, joista nuorempi pelkää sängyn alla olevan jotain ja eräänä yönä käsi kiskaiseekin tämän sängyn alle.. Kirja oli muutenkin karmea, mutta minun kohdallani muutti komerokammon sängynaluskammoksi.
Vierailija kirjoitti:
Luin esiteininä kirjan Kesäyön Kauhu ja siinä on veljekset, joista nuorempi pelkää sängyn alla olevan jotain ja eräänä yönä käsi kiskaiseekin tämän sängyn alle.. Kirja oli muutenkin karmea, mutta minun kohdallani muutti komerokammon sängynaluskammoksi.
On muuten hyvä kirja. Ei ollut käsi mikä sen kiskaisi. Eikös se ollut yks niistä jättiläisetananahkiaisista? Vai muistanko väärin? On hetki siitä kun viimeksi tuon luin.
Siellä on se penska Stephen Kingin elokuvasta "Uinu uinu lemmikkini". Viiltää välittömästi akillesjänteen poikki jos jalkaa roikottaa sängyn ulkopuolella.
No en oikeasti pelkää, mutta ensimmäisenä tuli mieleen ahven, jonka suu on niin iso että sinne mahtuu pottuvarvas.
Vierailija kirjoitti:
Minulla aivan sama, että pelkään juuri sen Ringin tytön tarttuvan jalkaani. Se on jäänyt jostain syystä jäänyt elävästi mieleeni, miten kipuaa televisiosta ja kaivosta. Kuvittellen sen tytön kömpivän samalla tavalla sänkyni alta. Elokuvan katsomisesta on jo 15 vuotta...
Minua edelleen pelottaa sen Ringin tyttö, mutta ollessani suihkussa. Pelkään, että kun avaan silmät kasvojen ja hiusten suihkuttelun jälkeen, edessäni seisoi se Ringin tyttö hiukset vettä valuen. Se oli jotenkin tosi kamala visuaalisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On muuten hyvä kirja. Ei ollut käsi mikä sen kiskaisi. Eikös se ollut yks niistä jättiläisetananahkiaisista? Vai muistanko väärin? On hetki siitä kun viimeksi tuon luin.
Minusta se oli " valkoinen käsi tarttui ranteeseen". Kun poitsuhan haluttiin elossa ja nahkiainen olisi syönyt sen.
Voi kun oliskin joku ja nappais ja lopettais mun elämäntuskat.
Olen itse säikky jännittäjä, mutta tämä keskustelu hämmentää suuresti. Oletteko ihan tosissanne noiden sängynaluskauhujenne kanssa??