Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelottaako roikottaa jalkaa sängynreunan yli? Mikä olio jalastasi nappaa kiinni?

Vierailija
05.03.2019 |

Mä en pysty, on sellainen olo että siitä nappaa joku, esim se Ringin mustahiuksinen tyttö😱

Kommentit (188)

Vierailija
81/188 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole hyönteiistä isompia kotieläimiä, joten mikään ei nappaa kintusta kiinni.

No nyt. Olisiko ensimmäinen täyspäinen tässä ketjussa?

Vierailija
82/188 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole hyönteiistä isompia kotieläimiä, joten mikään ei nappaa kintusta kiinni.

No nyt. Olisiko ensimmäinen täyspäinen tässä ketjussa?

Ei meidän kodissakaan nappaa mikään, kun ei ole elukoita.

Mökin laiturilla männä kesänä kun roikotin jalkoja järvessä, nappasi hauki varpaasta aikalailla kipeästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/188 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään osaa sanoa tarkalleen mikä siellä alla on, jotakin kammottavaa kuitenkin. Piti lapsena aina sammuttaa valot, äkkiä juosta huoneen poikki ja hypätä sänkyyn :D ja piti olla ihan muumioituneena peiton alla, niin että peiton reunat on kehon alla.

Nykyisin nukun futonilla lattialla, ei tarvitse pelätä sängynalusta. :)

Vierailija
84/188 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsi. Joku käsi vaan.

Vierailija
85/188 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina uskaltanut. En kuvitellut lapsenakaan mörköjä sängyn alla.

Vierailija
86/188 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla pelottaa, että joku nappaa kiinni, sillä asun yksin. Myös pelottaa pimeässä laittaa valot päälle, koska pelottaa, että siinä ihan vieressä on joku. 

Tästä muistui mieleen tämä short film: 

Vierailija
87/188 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku nappaisi jalasta ja mä kurkkaisin sängyn alle niin siellä olisin minä. Sitten se sängyn alla oleva minä alkaisi nauraa sellaista tylsämielistä idiootin hörötystä ja tulisi väkisin mun viereen sänkyyn, ottaisi pakolla tiukasti syliin ja nauraisi ja nauraisi ja mä kirkuisin ja kirkuisin...

Vierailija
88/188 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekalla luokalla olin talvileirillä, ja isommat tytöt kertoivat kauhujuttua nukesta joka kasvatti torakynnet yöllä ja raateli omistajatytön. Aloin itkemään kesken tarinan hysteerisenä ja peitin korvani. Nukuin piiiiiiiitkän aikaa pussilakanan sisällä ettei se nukke raatele vatsaani yöllä auki 😅 Ikää nyt 28, ja kyllä sitä joskus jalkaa sängynreunan ulkopuolella pitäessä tulee millisekunnin kauhu, että joku nappaa sängyn alta. Vaikka ei sinne kyllä kovin helposti mahdu.

Vierailija
89/188 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla pelottaa, että joku nappaa kiinni, sillä asun yksin. Myös pelottaa pimeässä laittaa valot päälle, koska pelottaa, että siinä ihan vieressä on joku. 

Tästä on tehty myös ihan täyspitkä elokuva :D Taisi olla Netflixissä jossain vaiheessa 🤔

Vierailija
90/188 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin tuli mieleen myös toinen kauhutarina jonka takia en nukkunut normaalisti. Tai mennyt sänkyyn normaalisti. Tarinassa perheen poika oli menossa sänlyyn, kun karvainen käsi nappasi tätä nilkasta. Poika juoksi kertomaan vanhemmilleen jotka tarkistavat sängynalusen tyhjäksi. Passittivat pojan nukkumaan, ja aamulla miettivät miksi poika ei ole vielä herännyt. Menivät tarkistamaan ja huone oli tyhjä ja sängyn alla kummallisia jälkiä kuin olisi jotain poltettu.

Arvaatte varmaan että kipitin sänkyä kohti ja hyppäsin kaukaa sille, ja tätäkin kesti aika kauan. :DD -88

Vierailija
91/188 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla aivan sama, että pelkään juuri sen Ringin tytön tarttuvan jalkaani. Se on jäänyt jostain syystä jäänyt elävästi mieleeni, miten kipuaa televisiosta ja kaivosta. Kuvittellen sen tytön kömpivän samalla tavalla sänkyni alta. Elokuvan katsomisesta on jo 15 vuotta...

Kömpikö Samara muka jossain sängyssä? Kaunassa ainakin meni se poika ja leuaton tyttö :S

Vierailija
92/188 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä on tehty myös ihan täyspitkä elokuva :D Taisi olla Netflixissä jossain vaiheessa 🤔

Juu, Lights Out niminen leffa on tehty 2016 ton inspiroimana! Oli hyvä sekin.

Vierailija
93/188 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ekalla luokalla olin talvileirillä, ja isommat tytöt kertoivat kauhujuttua nukesta joka kasvatti torakynnet yöllä ja raateli omistajatytön. Aloin itkemään kesken tarinan hysteerisenä ja peitin korvani. Nukuin piiiiiiiitkän aikaa pussilakanan sisällä ettei se nukke raatele vatsaani yöllä auki 😅 Ikää nyt 28, ja kyllä sitä joskus jalkaa sängynreunan ulkopuolella pitäessä tulee millisekunnin kauhu, että joku nappaa sängyn alta. Vaikka ei sinne kyllä kovin helposti mahdu.

Apua, olin unohtanut tuon torakyntisen nuken ihan kokonaan! Muistan pelänneeni sitä ihan hirveästi, olikohan se tarina jossain kauhujuttukirjassa, ainakin näen mielessäni kuvan siitä nukesta hrrr D:

Vierailija
94/188 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pelkää. Tunnen mun villakoirat nimeltä; Pöly ja Tomu. Katson myös aina vessan peiliin yöllä ja nukun kädet ja jalat sängyn reunan yli.  En ole edes tajunnut pelätä. Katsotaan ensi yönä kuinka mun käy.

Vierailija
95/188 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilen menin sulkemaan rullaverhon ja  minun oli tarkoitus kiertää sänky, sillä lapseni nukkui vieressäni siinä ikkunapuolella enkä aikonut hypätä tämän niskaan mutta makuuhuoneen pimettyä minuun iski varmuus että kylmät sormet kietoutuvat nilkkani ja pomppasin paniikissa sänkyyn kontaten lapsen jalkojen ohi :D

Ja ikää on... 38 vuotta. En kai ikinä pääse tästä pelostani ! Toinen on, etten katso yöllä peileihin.

En minäkään katso yöllä peiliin ja ikää 42 vuotta 😀

Tää on mulle ihan uusi juttu. Mikä tää peilipelko on? Ootteko te yöllä niin rumia vai mitä?

Vierailija
96/188 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sänkyni alla piilee vönniäinen. En riiputa.

Vierailija
97/188 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, että siellä olisi raamikas mies! Sellainen vaalea viikinki! Jalka ei ehkä ole se houkuttelevin ruumiinosa, onnistuiskohan kuitenkin?

Vierailija
98/188 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon, että siellä olisi raamikas mies! Sellainen vaalea viikinki! Jalka ei ehkä ole se houkuttelevin ruumiinosa, onnistuiskohan kuitenkin?

Eric Norhtman!

Vierailija
99/188 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilen menin sulkemaan rullaverhon ja  minun oli tarkoitus kiertää sänky, sillä lapseni nukkui vieressäni siinä ikkunapuolella enkä aikonut hypätä tämän niskaan mutta makuuhuoneen pimettyä minuun iski varmuus että kylmät sormet kietoutuvat nilkkani ja pomppasin paniikissa sänkyyn kontaten lapsen jalkojen ohi :D

Ja ikää on... 38 vuotta. En kai ikinä pääse tästä pelostani ! Toinen on, etten katso yöllä peileihin.

En minäkään katso yöllä peiliin ja ikää 42 vuotta 😀

Tää on mulle ihan uusi juttu. Mikä tää peilipelko on? Ootteko te yöllä niin rumia vai mitä?

Ei vaan hämärässä siellä peilissä näkyy ihan jotain muuta kuin omat kasvot. Kokeile vaikka 😄.

Vierailija
100/188 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin lapsena sellaisen kummituskirjan kuin vihreä käsi tms ja aloin pelätä sen käden kipittävän öisin huoneeni lattialla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä