Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelottaako roikottaa jalkaa sängynreunan yli? Mikä olio jalastasi nappaa kiinni?

Vierailija
05.03.2019 |

Mä en pysty, on sellainen olo että siitä nappaa joku, esim se Ringin mustahiuksinen tyttö😱

Kommentit (188)

Vierailija
21/188 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pennywise. Se Tim Curryn versio. N39

Vierailija
22/188 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin vain, hirviö ja kiskaisee sängyn alle. Olen 40 ja tiedän ettei sänkyni alla ole kuin villakoiria, mutta silti pimeässä maatessa tuo lapsellinen pelko on niin voimakas etten voi roikottaa kättä tai jalkaa sängyn reunan yli .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/188 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pennywise. Se Tim Curryn versio. N39

Oi, Tim Curry sängyn alla <3

Vierailija
24/188 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On varmaan yleinen kammo tämä. Ei sellaista kansalaisuutta tai ikäryhmää, ettei sängynalustan möröt pelottais. Tuttua mullekin lapsuudesta, ja pakko myöntää että vielä näin aikuisenakin silloin tällöin hirvittää jos tarvii keskellä yötä pimeässä nousta sängystä. Jollain tasolla sitä vieläkin odottaa että kylmät, luisevat sormet kiertyy nilkan ympärille.

Et olis sanonu!!! Ennen pystyin nousemaan ongelmitta, mutta nyt en muuta ajattele kun noita sormia!! Mur. Mut joo, en kyllä roikota jalkojakaan. Selvähän se on, että joku tarraa kiinni.

Vierailija
25/188 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen menin sulkemaan rullaverhon ja  minun oli tarkoitus kiertää sänky, sillä lapseni nukkui vieressäni siinä ikkunapuolella enkä aikonut hypätä tämän niskaan mutta makuuhuoneen pimettyä minuun iski varmuus että kylmät sormet kietoutuvat nilkkani ja pomppasin paniikissa sänkyyn kontaten lapsen jalkojen ohi :D

Ja ikää on... 38 vuotta. En kai ikinä pääse tästä pelostani ! Toinen on, etten katso yöllä peileihin.

Vierailija
26/188 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkinlainen yövalo pitää olla, mikään ei saa roikkua sängyn reunan yli. Kääriydyn peittoon ja olen mahdollisimman lähellä seinää.

Pelle tai joku psykopaatti murtovaras voi napata ja jalasta taikka kädestä, mikäli menee reunan yli. En ole aikuisiälläkään päässyt näistä peloista pois. Pelko ollut niin kauan kuin muistan.

Lapsena kehitin tekniikan millä pääsee yöllä turvallisesti sängystä pois ja takaisin. Kiipesin siis sängyn jalkopään päätyyn ja loikkasin huoneesta pois ja sama juttu takaisin tullessa, johon tarvitsi kyllä ketteryyttä. :D

Vierailija
27/188 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku mörkö sängyn alla on, en tarkemmin tiedä. Kesällä sameassa vedessä uidessa pohjassa on luuranko, jonka käsi nappaa tai jalka osuu sen luisevaan kroppaan. Pimeässä metsässä on myös jotain, en tiedä mitä. Ei ihmisiä kuitenkaan, vaan pelottavia.

Veikkaan, että nämä pelot ovat jotain luolakautisia ja vaistonvaraisia. En ole katsonut kauhuohjelmia 20 vuoteen, enkä lapsena tietenkään ollenkaan. Jostain pelot silti ovat tulleet.

Vierailija
28/188 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus lapsena puoliunessa tunsin, että joku käsi nappaa kiinni. En todellakaan pidä edes jalkaa peiton ulkopuolella nykyään.

Vierailija
29/188 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, minkä luulen siellä olevan. En vampyyrin, sillä en pelkää vampyyrejä. En Freddy Kruegin tai Pinheadin, koska nämä ovat fiktiivisia hahmoja, tuskin kummankaan näyttelijä matkustaa suomeen ja pukeutuu rooliasuunsa ja  kömpii keski-ikäisen akan sängyn alle XD. Eli jossain  määrin erotan kyllä kauhuleffat todellisuudesta. MUTTA silti peitto ei saa roikkua sängyn reunan yli  ja jos tyyny tippuu lattialle, teen valon ennen sen nostamista. Yöllä jos menen vessaan , loikkaan mahdollisemman kauas sängystä ja takaisin tullessa puolestani loikkaan takaisin sänkyyn niin, että kumma kun pohja ei tipu !

Vierailija
30/188 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa tässäkin voisi olla kyse jostain ikivanhasta sopeumasta. Simpanssihan rakentaa sänkynsä puuhun tähän tapaan:

https://photos.smugmug.com/Gallery/Wildlife-and-Landscapes/Mammals/i-KN…

Oletettavastikin myös ihmiset ovat näin aikoinaan tehneet, ehkä vielä kohtuullisen hiljattainkin. Käärmeiden ja ties minkä öttiäisten takia saattaa olla järkevämpi pitää raajat sängyn puolella eikä roikotella niitä miten sattuu.

Vierailija
31/188 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen menin sulkemaan rullaverhon ja  minun oli tarkoitus kiertää sänky, sillä lapseni nukkui vieressäni siinä ikkunapuolella enkä aikonut hypätä tämän niskaan mutta makuuhuoneen pimettyä minuun iski varmuus että kylmät sormet kietoutuvat nilkkani ja pomppasin paniikissa sänkyyn kontaten lapsen jalkojen ohi :D

Ja ikää on... 38 vuotta. En kai ikinä pääse tästä pelostani ! Toinen on, etten katso yöllä peileihin.

En minäkään katso yöllä peiliin ja ikää 42 vuotta 😀

Vierailija
32/188 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olioista pelottavin eli AMK-taustainen. Himoitsee itselleen kaikkea akateemista mm. mun jalkaa

Vierailija
33/188 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä "lepuutan" welhonhihojani ja rintojani reunan ulkopuolella.

Eivät suotta muhi peiton alla.

N57

Vierailija
34/188 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku luiseva käsi, vanha mutta vahva. Mahdollisesti kuollut ihminen, zombi.

Ei oo zombi. Kato tarkemmin, ihan selkeä ilkeän noidan käsi. Jos kuuntelee tarkkaan niin sen naurunkin voi kuulla ja sen kun se kutsuu nimeltä.

Vierailija
35/188 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ratkaissu ongelman ikean säitytyslaatikollisella sängyllä 😁

Lapsillakin on säilytyslaatikolliset sängyt 😂

Vierailija
36/188 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hehehe, mä oon 36 ja olen joskus katsonut sängyn alle ennen valojen sammuttamista, ettei siellä vaan ole mitään... :D Ja totta, peili on toinen. Ikinä ei saa hämärässä katsoa, siellähän voi näkyä vaikka mitä. 

Ihan normaali olen muuten... :)

Vierailija
37/188 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää ei pelota, koska sängynalustana toimii säilytyslaatikosto. Sitä ennen siellä lymysi jotain. En edes tiedä mitä, mutta jotain aivan varmasti. Jos olisi laittanut tassut yli sängynlaidan, niin sieltä olisi joko joku hivellyt, tai leikannut akillesjänteet. Jostain syystä kumpikin vaihtoehto vaikuttaa yhtä karmivalta siinä yöllä. Vessareissullakin piti hypätä huoneen kynnykseltä sänkyyn, ettei mörkö pääse jalkoihin. Sängynalusaatikoston ja umpinaisen jalkopääosan myötä ei ole muuten ollut niin tarkkaa sen peitonkaan kanssa, vaan varpaat voi olla peitotta ilman mörkövaaraa.

Toinen on sitten nuo jonkun mainitsemat peilit. Pimeässä ja hämärässä ne on todella arveluttavia, eikä niihin pidä katsoa, ellei ole tehnyt reippaasti töitä kirkkaassa päivänvalossa ja suojannut niitä suolavedellä ja tukullisella muita kommervenkkejä. 

Vierailija
38/188 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä: https://en.wikipedia.org/wiki/The_Babadook

Ehkä pelottavin elokuva ja sen kamala Babadook...

Vierailija
39/188 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hai nappaa täälläki :D lapsena näin unta että sänky kelluu meressä ja ympärillä ui eri hailajeja ja jalkani oli vedessä 😬 se sit jäi elämään se "pelko" 😂

Vierailija
40/188 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se mörkö voi teleportata sänkysi alle, niin tokihan se voi teleportata vaikka suoraan sisällesi ja kuoriutua sieltä kuin Alien-elokuvassa konsanaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä