Pelottaako roikottaa jalkaa sängynreunan yli? Mikä olio jalastasi nappaa kiinni?
Mä en pysty, on sellainen olo että siitä nappaa joku, esim se Ringin mustahiuksinen tyttö😱
Kommentit (188)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon, että siellä olisi raamikas mies! Sellainen vaalea viikinki! Jalka ei ehkä ole se houkuttelevin ruumiinosa, onnistuiskohan kuitenkin?
Eric Norhtman!
No se ei missään sänkyjen alla lymyile! :)
Juu, pelottaa. Useamman kerran on vastaavassa tilanteessa jalkaani isketty terävät kynnet. Asialla on ollut musta-valkoinen kissa. Nykyään muistan jo, että jalkoja ei kannata roikottaa noin. Ennen kissaa en pelännyt yhtään mitään.
Hö hö.
Minun on pakko roikottaa jalkaa sängyn reunan yli.
En pelkää sitä, että jokin olio sängyn alla nappaa jalasta, vaan sitä että täkki syö minut. Pitää olla valmis pakenemaan.
Ei pelota, siellä on vaan oma rakas suohirviö 💚
Kuollut pappani, ainakin lapsena pelkäsin tätä. Pappa kuoli kun olin 5v, ja näin hänet arkussa. Olin papalle rakas, se tapasi aina kuvitella minua.
Vieläkin toisinaan ajattelen papan luottavan paljasta jalkapohjaani, mutta useammin muun olion.
Olen nähnyt nuorena.mustan hahmon sänkyni päädyssä, sitä en halua kohdata uudestaan.
Luottavan = kutittavan
Kuvitella = kutitella
Kirottu-leffassa (Conjuring) oli tähän pelkoon liittyen aika hyvää pätkää..
Muulloin en pelkää, mutta kauhuelokuvan katsomisen jälkeen, myöhään yöllä saatan joskus pelätä. Silloinkaan en pelkää sitä, että siellä mukamas olisi joku Ring-tyttö, vaan pelkään, että lakanan lieve tms. osuu jalkaani ja säikähdän sitä. Pelkään siis omaa säikkymistäni.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Krokotiilin valtava kita nappaa jalasta.
Käärme! Tai joku karsee käsi :D
Siitähän voi nappasta mikä olio hyvänsä! En todellakaan roikota jalkaa, enkä kättä tai peiton reunaa.
Eniten ehkä pelkään että muumiohan se siellä on tarttumassa jalkaani kylmällä kädellään.
Hyväksi todettu vinkki on täyttää sängyn alunen kaikella roinalla, niin ei möröt mahdu enää sinne.
Tämähän se siellä luultavasti on valmiina tarttumaan jalkaani... https://www.youtube.com/watch?v=kNbJE0y29_c
Vierailija kirjoitti:
Siitähän voi nappasta mikä olio hyvänsä! En todellakaan roikota jalkaa, enkä kättä tai peiton reunaa.
Eniten ehkä pelkään että muumiohan se siellä on tarttumassa jalkaani kylmällä kädellään.
Hyväksi todettu vinkki on täyttää sängyn alunen kaikella roinalla, niin ei möröt mahdu enää sinne.
Sillä, että sängynalunen on täysi roinaa ei ole mikään syy etteikö siellä voisi olla joku kammotus joka tarraa nilkasta kiinni. Mutta minähän pelkään myös hain hyökkäystä meidän mökkijärvessä uidessa😁
Meillä on monesti sängyn alla koira ja en pelkää että nappaisee jalasta :D Enkä siksi pelkää että siellä olisi mikään muukaan hirviö, koska koira suojelee <3
Vierailija kirjoitti:
Mä en pelkää. Tunnen mun villakoirat nimeltä; Pöly ja Tomu. Katson myös aina vessan peiliin yöllä ja nukun kädet ja jalat sängyn reunan yli. En ole edes tajunnut pelätä. Katsotaan ensi yönä kuinka mun käy.
Yö takana. Yritin roikottaa vaikka mitä kehonosaa reunan yli, jopa lompakkoa, ei mitään! Ei komeaa viikinkiä. Vessanpeilissä katsoi hyvin säilynyt hammaskiskoinen blondi pettyneenä. En ala.
Hirviökala. Sänky on vene. Ehkä jopa
Tappaja-hai
Tappajahai tulee sängyn alta ja nappaa.
Ei pelota, mutta onhan se vähän epämiellyttävää. Olio joka nappaisi kiinni, on kissa. :) Aikaisempi kissa oli ehkä jopa hieman pelottava, että ei uskaltanut pitää jalkaa sängyn laidan yli, tai varpaita näkyvillä peitosta. :D