Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelottaako roikottaa jalkaa sängynreunan yli? Mikä olio jalastasi nappaa kiinni?

Vierailija
05.03.2019 |

Mä en pysty, on sellainen olo että siitä nappaa joku, esim se Ringin mustahiuksinen tyttö😱

Kommentit (188)

Vierailija
181/188 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissat <3

Vierailija
182/188 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just näin videon jossa pyton puraisi nukkuvaa naista jalasta kun se oli sängyn ulkopuolella. Ei ollut Suomessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/188 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on Ikean Hemnes-sänky, joten ei ole pelkoa mistään.

Vierailija
184/188 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitisen Eija. Espoon keskuksen manna-avustaja.

Toisaalta lienen turvassa koska puuttuu patonki... Monet patongit on Laitiska maistellut. Ei yksi tule koskaan riittämään.

Oiskohan ranskalaista geeniperimää rouvan dnasserissa?

Eräs oksettavimpia otuksia, anyway.

Sellainen ihminen joka KOSTAA.

Hui.

Oikeesti, tulossa uutta kampausta keltaiselle pääsiäiskukkaselle jollei ymmärrä yhtä sanaa ja se sana menee näin: LOPETA.

Ja jos nyt näin ikävästi kävisi että joku tämän otuksen sänkynsä alta löytää niin parikymppiä kouraan ja noita lentelee iloisesti Kyöpelinvuorelleen käsilaukkuostoksille.

Vierailija
185/188 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena pelkäsin että siellä on Michael Jackson, oikeasti ! Isosiskolla oli huoneessaan juliste, jossa Michael työntää naamaansa kohti kameraa ja  hymyilee,  pelästyin tätä julistetta pahasti, olisinkohan ollut 8 tai 9v. Sen jälkeen vakuutuin kyseisen herran vaanivan sängyn alla !

Vierailija
186/188 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sängyn alla nukkuu piereskelevä cannis lupus. Kyllä aika kova luu pitää olla jos itsensä sinne änkee.

Vierailija
187/188 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa lukea tämä kirja kesällä, silloin kun on sääskiä...

https://www.risingshadow.fi/library/book/3670-kasvava-uhka

Eli Jättihämähäkki nappaa jalasta jos roikotat sitä jalkaa sängyn laidalta.

Vierailija
188/188 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demoni yms yliluonnollinen hirviö tietenkin. Tai ne sakset/puukko jotka leikkaa jänteet takaa. Pitkälle aikuisikään en voinut että mitään pilkistääkään sängyn reunan yli vaikkei edes lattialle asti. Ja peitto tiukasti ympärillä.

Sain ahdistuneisuuteen (paniikkihäiriö) lääkkeen muutama vuosi sitten ja erinäisiä oireita, mm. punastuminen helposti ja tämä sängyn alusen pelko kadonneet. Ahdistusoireitakaan eikä paniikkia ole ja luulen lääkkeen tuonut jotain sisäistä rauhaa. Mieto annos, en siis ole turta kumminkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi