Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erittäin alhaisen tason mies

Vierailija
09.01.2019 |

Olen todennäköisesti tällä palstalla pyörivistä alhaisen tason miehistä se kaikkein matalatasoisin. Saa esittää kysymyksiä :D

Kommentit (314)

Vierailija
201/314 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisiko pitää tauko av:ltä?

Minä en KOSKAAN ajatellut, mitä tasoa mahdollisesti olisin, ennen kuin rupesin lueskelemaan av:tä.

En usko tasoihin nytkään. Olen parisuhteessa teidän teorian mukaan alfan kanssa. Hän on ihana ja uskollinen. Olen nätti ja kiva, mutta tuskin mikään 9 - 10. En edes tiedä mikä olisin enkä välitä ottaa selvääkään.

Katsokaas kun rakkaus.

Tämä.

Vierailija
202/314 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis nee--ke--ri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/314 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

121212 kirjoitti:

Ensinnäkin kiitokset positiiisesta palautteesta.

On mukavaa että asiantuntemustani ja ilmaista työtäni "pariutumisneuvonnan" parissa arvostetaan palstalla.

Vastaajat eivät kuitenkaan ole nähneet metsää puita. Totesitte aivan oikein että ap on pinnallista geenivalkkausta (mahdollisesti periytyvät ominaisuudet kuten pituus/koko ovatkin loogisia kriteerejä kun on kyse vela-miehestä ja vuodesta 2019) harrastavien naisten silmissä epähaluttava. Ap:n positiivisia ominaisuuksia arvostaa korkeintaan 40+ nainen, ja tähänkin on syytä suhtautua varauksella.

Ap:n kannattaa hakea vauhtia puumasektorilta. Tuon ikäisissä on naisia jotka ovat oman lyhytnäköisyytensä vuoksi pettyneet suhteisiinsa. Mahakkaan nallekarhumiehen olisikin kannattanut viettää enemmän aikaa kuntosalilla. Osa haluaa seksiä nyt ja paljon, ennen kuin vaihdevuodet iskevät päälle. Erityisesti humalassa vanhemmat naiset jopa tekevät aloitteita, eivätkä odota miehen vievän ja dominoivan koko ajan.

Näin ap:lla saattaa olla mahdollisuus nostaa tasoaan seksikokemusta keräämällä, kenties lisäten pariutumismahdollisuuksia oman ikäisten naisten kanssa tulevaisuudessa.

Oon yrittänyt löytää näitä - mutta tuloksetta. Olisko joku toimiva keskustelupalsta näille, sori uusavuttomuus, mutta ei ole tietoa kun ei näihin Tinderissä ainakaan törmää.

- AP

Hyi. No nyt löytyi oikeasti alhainen piirre sinussa. Irtoseksiä mielestäsi itseäsi alempien kanssa? Tuo tiputtaa sinut kyllä normaalien naisten kiinnostuksen kohteista heti.

Pakko sitä kokemusta on jostain hankkia. Alkaa tulla jo kiire näin iän kannalta.

- AP

Mitä ’kokemusta’? Normaalit naiset arvostavat miehessä herkkyyttä ja sitä, että ne kokemukset halutaan hankkia yhdessä sen oikean kanssa.

Äläkä nyt hyvänen aika usko mitään netin yksinäisten nausvihaajien ’ohjeita’. Jos joltain haluat neuvoja, kysy miehiltä, joilla on hyvä ja onnellinen pitkä parisuhde. Ihan varmasti et saa ohjeeksi irtosuhteita vanhojen naisten kanssa.

Siinä tapauksessa olen törmännyt vain epänormaaleihin naisiin: esim. yksi hylkäsi minut vain ja ainoastaan kokemattomuuteni vuoksi.

- AP

Vierailija
204/314 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

121212 kirjoitti:

On mukavaa että asiantuntemustani ja ilmaista työtäni "pariutumisneuvonnan" parissa arvostetaan palstalla.

Vastaajat eivät kuitenkaan ole nähneet metsää puita. Totesitte aivan oikein että ap on pinnallista geenivalkkausta (mahdollisesti periytyvät ominaisuudet kuten pituus/koko ovatkin loogisia kriteerejä kun on kyse vela-miehestä ja vuodesta 2019) harrastavien naisten silmissä epähaluttava. Ap:n positiivisia ominaisuuksia arvostaa korkeintaan 40+ nainen, ja tähänkin on syytä suhtautua varauksella.

Ap:n kannattaa hakea vauhtia puumasektorilta. Tuon ikäisissä on naisia jotka ovat oman lyhytnäköisyytensä vuoksi pettyneet suhteisiinsa. Mahakkaan nallekarhumiehen olisikin kannattanut viettää enemmän aikaa kuntosalilla. Osa haluaa seksiä nyt ja paljon, ennen kuin vaihdevuodet iskevät päälle. Erityisesti humalassa vanhemmat naiset jopa tekevät aloitteita, eivätkä odota miehen vievän ja dominoivan koko ajan.

Näin ap:lla saattaa olla mahdollisuus nostaa tasoaan seksikokemusta keräämällä, kenties lisäten pariutumismahdollisuuksia oman ikäisten naisten kanssa tulevaisuudessa.

Oon yrittänyt löytää näitä - mutta tuloksetta. Olisko joku toimiva keskustelupalsta näille, sori uusavuttomuus, mutta ei ole tietoa kun ei näihin Tinderissä ainakaan törmää.

- AP

Hyi. No nyt löytyi oikeasti alhainen piirre sinussa. Irtoseksiä mielestäsi itseäsi alempien kanssa? Tuo tiputtaa sinut kyllä normaalien naisten kiinnostuksen kohteista heti.

Pakko sitä kokemusta on jostain hankkia. Alkaa tulla jo kiire näin iän kannalta.

- AP

Mitä ’kokemusta’? Normaalit naiset arvostavat miehessä herkkyyttä ja sitä, että ne kokemukset halutaan hankkia yhdessä sen oikean kanssa.

Äläkä nyt hyvänen aika usko mitään netin yksinäisten nausvihaajien ’ohjeita’. Jos joltain haluat neuvoja, kysy miehiltä, joilla on hyvä ja onnellinen pitkä parisuhde. Ihan varmasti et saa ohjeeksi irtosuhteita vanhojen naisten kanssa.

Siinä tapauksessa olen törmännyt vain epänormaaleihin naisiin: esim. yksi hylkäsi minut vain ja ainoastaan kokemattomuuteni vuoksi.

- AP

Siis nainen sanoi, että muuten olisi sinun kanssasi, mutta koska sinulla ei ole aiempia seksisuhteita, niin sitten ei? Ihan suoraan? Kyllä tuo minusta oikeasti hyvin epänormaalilta kuulostaa.

Vierailija
205/314 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tasoilla ei ole merkitystä taviksille"

Tässä neljä tavismiestä. Sanoisin että vasemmanpuoleinen (lyhyin, siroin, pienehkö pää, jne) on aika h.vetisti heikommissa asemissa kuin iso nallekarhu tai edes oikeanpuoleinen mies. Jos joukon tasokkain eli nallekarhu ei olisi tarkoituksella epäedullisessa asennossa, tasoerot vain korostuisivat.
http://img.podkalhoty.cz/images/real-men-underwear-model-shoot-1__605.jpg

Joo, siis tuo siroin mies on sata kertaa parempi kuin nallekarhu johon en koskisi pitkällä tikullakaan. Oikeanpuolimmainen mies on paras, seuraavaksi paras on se lyhyt, vaikkakin lyhyt on mun makuun liian komea. Toinen vasemmalta ei sytytä tyyppinä ja vielä vähemmän nallekarhu jota ei pelasta edes kiva luonne tuolla habituksella.

Tätsin samaa mieltä. Oikealla ehdoton 1.

Vierailija
206/314 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mitenkään jaksa uskoa että jos mies yhtään treenaa, KAIKKI painon lisäys menee vatsaan.

Siis puhutaanko nyt rasvasta vai lihaksista?

Joo ainakaan minä en muutu yhtään nykyistä enempää nallekarhuksi sitten millään. Rasva menee vatsaan. Jos testosteronitasot olisivat alhaisemmat, ehkä sitten voisi saada kivan naisellisesti massaa lanteille ja reisiinkin. Rintakehään, käsiin ja selkään ei rasvaa keräänny.

Jos puhutaan lihaksista, joo niitä saa kyllä. Mutta useimmat naiset ovat täysin pihalla sitä kuinka paljon työtä lihasten saaminen vaatii, ja miten vähän se vaikuttaa ulkonäköön. Tämäkin on valtavasti kiinni geeneistä, ja yllättäen lehtien before/after-"tavikset" ovat yleensä geneettisesti lahjakkaita, ja omaavat sellaiset lihakset jotka näyttävät hyviltä. Bodarit vetävät nappeja eivätkä ole vertailukelpoisia ollenkaan.

Ei todellakaan mene niin että "kun vähän treenaa" niin heti tulee näkyviä lihaksia.

t. kolme vuotta treeniä 2-3x viikko, ja ero hädin tuskin näkyy. Voimat silti kasvaneet ihan valtavasti.

Treenaat liian kevyesti. Itse olen nainen, ja kun 23-vuotiaana aloin käydä salilla (2x puntilla, kerran astangassa, kerran joku aerobinen treeni), kahdessa vuodessa paino nousi 2 kg, sixpack ilmestyi ja olkapäät alkoi pullottaa. En edes syönyt mitenkään ihmeellisesti, jos jotain niin liian vähän. Sain kroppani hoikasta linkin tasoiseen kuntoon siinä kahdessa vuodessa. Testotasoni tuskin ovat korkeammat kuin sinun, joten mitäpä jos oikeasti treenaisit etkä ulisisi?

https://i.imgur.com/XSC3TSm.jpg

P.S. On hirveän seksististä ruikuttaa miten naiset ei ymmärrä mitä lihasmassan hankkimiseen vaaditaan. Aika monet naiset treenaa ihan tavoitteellisesti, kuka mitäkin lajia. Naisia on ihan alan ammateissakin, voitko kuvitella?

Ellei mukana ole reippaammin liioittelua (useimmissa tapauksissa naiset liioittelevat hankkimiaan lihaksia), niin melko kova suoritus.

Ottaen huomioon että tuossa ollaan lihaksikkuuden osalta lähes Eva Wahlströmin tasolla, sinulla on varmasti geneettistä lahjakkuutta. Osalle ihmisistä lihasmassa tarttuu helposti. Jessica Bielillä on myös luonnostaan hartiat joista moni mies (myönnän olevani yksi heistä) olisi kateellinen.

Haluaisi kuulla mielipiteesi seuraavasta kuvasta:
http://fightnights.com/uploads/lomachenko.jpg

Tämä mies on Vasyl Lomatšenko, tällä hetkellä kenties maailman paras nyrkkeilijä.

Ei Jessica ole tuossa lähelläkään Evan lihasmassaa tai kireyttä. Onpa vaan hiukan enemmän lihasta ja lihaserottuvuutta kuin norminaisella. Haluan muuten huomauttaa että en tarkoittanut että olen Jessican tarkka kopio, hänellä on kauniimmat mittasuhteet kuin minulla, mutta lihasmassa ja -erottuvuus oli minulla tuota luokkaa.

Geenien osuutta en kiistä, meidän suku on tosi atleettisen näköistä. Mutta aivan varmasti sinussakin on tapahtunut kahdessa vuodessa näkyvää muutosta. Ehkä et vaan itse huomaa sitä.

Mitä Vasyliin tulee, sillä on erittäin rumia tatuointeja. Ja näen mitä haet takaa: luustollisesti sen hartiat on kapea, joten sellaista selkeästi v:n mallista selkää ei oikein millään treenillä tule. Mikä on nyrkkeilijöille muuten tosi poikkeuksellista, isot latissimus dorsit kun leventää niin selkää.

MUTTA täytyy muistaa että kuva on kuva ja ihminen on ihminen. Luonnossa nyrkkeilijällä on yleensä niin hyvä ryhti ja keskivartalon kannatus ja kevyet liikkeet ettei kukaan kiinnitä huomiota sen mittasuhteisiin.

Eli mikään näistä ei päde sinuun?

En kuitenkaan haluaisi kovin kapeaharteista miestä koska olen itse aika harteikas ja tuntuisi että halaan lasta.

En kuitenkaan haluaisi kovin kapeaharteista miestä koska olen itse aika lanteikas ja tuntuisi ettei sovita yhteen.

En kuitenkaan haluaisi kovin kapeaharteista miestä, harteikkaammat vain miellyttävät enemmän.

En kuitenkaan haluaisi itseäni lyhyempää miestä, koska olen aika pitkä enkä halua tuntea itseäni amatsoniksi.

En kuitenkaan haluaisi lyhyttä miestä, koska olen aika lyhyt ja haluaisin saada tuntea olevani turvassa.

En kuitenkaan haluaisi lyhyttä miestä, koska olen aika lyhyt enkä haluaisi saada lyhyitä lapsia.

Vierailija
207/314 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn jankkaajan puolesta. Jos tämä mies olisi 167cm ja kolmekymppinen, jäisikö hän ulkonäkönsä vuoksi naisettomaksi?

https://kinobody-wpengine.netdna-ssl.com/wp-content/uploads/2016/08/iPhone-Photos-150.jpg

Vierailija
208/314 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta on kai se ilahduttava kuulla, että ton teorian mukaan saisin naisen yli 40-vuotiaana, kai sekin on tyhjää parempi. Olishan siinä se pointti että vanhana saattaisi olla vieressä joku. Oon vaan välillä surumielisyyteen taipuvainen, niin pitää jotenkin selvitä nämä yksinäiset +16 vuotta vielä liikaa masentumatta, että helppoa ei tule olemaan.

-AP

Huumorin tajustakin iso plussa.

Vierailija
209/314 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

121212 kirjoitti:

- AP

- AP

Kultaakin arvokkaampi vinkki: kun nainen käyttää sanaa arvostaminen romanttisessa kontekstissa, ei kannata uskoa mitään mitä seuraavaksi tulee.

Naiset arvostavat miehessä herkkyyttä ja halua jakaa ensikokemukset sen oikean kanssa.

Naiset syttyvät siitä että mies on itsevarma, määrätietoinen, halunsa intohimoisesti osoittava ja seksissä ohjat käsiinsä ottava. Eli kokenut.

Vierailija
210/314 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

121212 kirjoitti:

- AP

- AP

Kultaakin arvokkaampi vinkki: kun nainen käyttää sanaa arvostaminen romanttisessa kontekstissa, ei kannata uskoa mitään mitä seuraavaksi tulee.

Naiset arvostavat miehessä herkkyyttä ja halua jakaa ensikokemukset sen oikean kanssa.

Naiset syttyvät siitä että mies on itsevarma, määrätietoinen, halunsa intohimoisesti osoittava ja seksissä ohjat käsiinsä ottava. Eli kokenut.

Edelleen. Ei kannata uskoa näitä netin naisvihaajia. Usko niitä, joilla oikeasti on nainen suhteessa. Tai meitä naisia. Mieheni oli täysin kokematon, kun tapasimme. Se oli minusta plussa. Jos hän olisi ollut jossain irtosuhteissa saadakseen ’kokemusta’, ei hänestä olisi miestäni tullut.

Vierailija
211/314 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

121212 kirjoitti:

- AP

- AP

Noo tuota täällä yksi oikein onnellisessa parisuhteessa oleva mies ja muutaman vuoden sinkkuna aikaa viettänyt kyllä oli oikein onnellinen että oli irtosuhdeaika, hyvä siksi ettei siitä tule mitään liian isoa fantasiaa myöhemmin jota kaipaisi. Ei irtosuhteet kaikille kelpaa mutta joillekin tekee erittäin hyvää. Itsetunnolle myös. Puhun siis miehen näkökulmasta.

Ja toisekseen, ap:n jätti joku kokemattomuuden takia. Miten musta tuntuu että enemmänkin itsevarmuuden puutteen takia? Koska (valitettavasti) noin 100% naisista tykkää itsevarmuudesta. Hyvin epävarmat miehet ovat turn off oikeastaan kaikille. Siihen kannattaa panostaa.

Vierailija
212/314 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyn jankkaajan puolesta. Jos tämä mies olisi 167cm ja kolmekymppinen, jäisikö hän ulkonäkönsä vuoksi naisettomaksi?
https://kinobody-wpengine.netdna-ssl.com/wp-content/uploads/2016/08/iPhone-Photos-150.jpg

Ei jäisi.

Vierailija
213/314 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mitenkään jaksa uskoa että jos mies yhtään treenaa, KAIKKI painon lisäys menee vatsaan.

Siis puhutaanko nyt rasvasta vai lihaksista?

Joo ainakaan minä en muutu yhtään nykyistä enempää nallekarhuksi sitten millään. Rasva menee vatsaan. Jos testosteronitasot olisivat alhaisemmat, ehkä sitten voisi saada kivan naisellisesti massaa lanteille ja reisiinkin. Rintakehään, käsiin ja selkään ei rasvaa keräänny.

Jos puhutaan lihaksista, joo niitä saa kyllä. Mutta useimmat naiset ovat täysin pihalla sitä kuinka paljon työtä lihasten saaminen vaatii, ja miten vähän se vaikuttaa ulkonäköön. Tämäkin on valtavasti kiinni geeneistä, ja yllättäen lehtien before/after-"tavikset" ovat yleensä geneettisesti lahjakkaita, ja omaavat sellaiset lihakset jotka näyttävät hyviltä. Bodarit vetävät nappeja eivätkä ole vertailukelpoisia ollenkaan.

Ei todellakaan mene niin että "kun vähän treenaa" niin heti tulee näkyviä lihaksia.

t. kolme vuotta treeniä 2-3x viikko, ja ero hädin tuskin näkyy. Voimat silti kasvaneet ihan valtavasti.

Treenaat liian kevyesti. Itse olen nainen, ja kun 23-vuotiaana aloin käydä salilla (2x puntilla, kerran astangassa, kerran joku aerobinen treeni), kahdessa vuodessa paino nousi 2 kg, sixpack ilmestyi ja olkapäät alkoi pullottaa. En edes syönyt mitenkään ihmeellisesti, jos jotain niin liian vähän. Sain kroppani hoikasta linkin tasoiseen kuntoon siinä kahdessa vuodessa. Testotasoni tuskin ovat korkeammat kuin sinun, joten mitäpä jos oikeasti treenaisit etkä ulisisi?

https://i.imgur.com/XSC3TSm.jpg

P.S. On hirveän seksististä ruikuttaa miten naiset ei ymmärrä mitä lihasmassan hankkimiseen vaaditaan. Aika monet naiset treenaa ihan tavoitteellisesti, kuka mitäkin lajia. Naisia on ihan alan ammateissakin, voitko kuvitella?

Ellei mukana ole reippaammin liioittelua (useimmissa tapauksissa naiset liioittelevat hankkimiaan lihaksia), niin melko kova suoritus.

Ottaen huomioon että tuossa ollaan lihaksikkuuden osalta lähes Eva Wahlströmin tasolla, sinulla on varmasti geneettistä lahjakkuutta. Osalle ihmisistä lihasmassa tarttuu helposti. Jessica Bielillä on myös luonnostaan hartiat joista moni mies (myönnän olevani yksi heistä) olisi kateellinen.

Haluaisi kuulla mielipiteesi seuraavasta kuvasta:
http://fightnights.com/uploads/lomachenko.jpg

Tämä mies on Vasyl Lomatšenko, tällä hetkellä kenties maailman paras nyrkkeilijä.

Ei Jessica ole tuossa lähelläkään Evan lihasmassaa tai kireyttä. Onpa vaan hiukan enemmän lihasta ja lihaserottuvuutta kuin norminaisella. Haluan muuten huomauttaa että en tarkoittanut että olen Jessican tarkka kopio, hänellä on kauniimmat mittasuhteet kuin minulla, mutta lihasmassa ja -erottuvuus oli minulla tuota luokkaa.

Geenien osuutta en kiistä, meidän suku on tosi atleettisen näköistä. Mutta aivan varmasti sinussakin on tapahtunut kahdessa vuodessa näkyvää muutosta. Ehkä et vaan itse huomaa sitä.

Mitä Vasyliin tulee, sillä on erittäin rumia tatuointeja. Ja näen mitä haet takaa: luustollisesti sen hartiat on kapea, joten sellaista selkeästi v:n mallista selkää ei oikein millään treenillä tule. Mikä on nyrkkeilijöille muuten tosi poikkeuksellista, isot latissimus dorsit kun leventää niin selkää.

MUTTA täytyy muistaa että kuva on kuva ja ihminen on ihminen. Luonnossa nyrkkeilijällä on yleensä niin hyvä ryhti ja keskivartalon kannatus ja kevyet liikkeet ettei kukaan kiinnitä huomiota sen mittasuhteisiin.

Eli mikään näistä ei päde sinuun?

En kuitenkaan haluaisi kovin kapeaharteista miestä koska olen itse aika harteikas ja tuntuisi että halaan lasta.

En kuitenkaan haluaisi kovin kapeaharteista miestä koska olen itse aika lanteikas ja tuntuisi ettei sovita yhteen.

En kuitenkaan haluaisi kovin kapeaharteista miestä, harteikkaammat vain miellyttävät enemmän.

En kuitenkaan haluaisi itseäni lyhyempää miestä, koska olen aika pitkä enkä halua tuntea itseäni amatsoniksi.

En kuitenkaan haluaisi lyhyttä miestä, koska olen aika lyhyt ja haluaisin saada tuntea olevani turvassa.

En kuitenkaan haluaisi lyhyttä miestä, koska olen aika lyhyt enkä haluaisi saada lyhyitä lapsia.

Myönnän, että minulle on todella tärkeää että mies on urheilullinen, koska itsekin olen. Mutta sanoisin että tärkeintä tässä urheilullisuudessa on se, miten mies liikkuu. En ole ikinä viehättynyt koristelihaksia salilla hankkivista miehistä, niillä on yleensä tosi raskaat liikkeet. Kauniskin ruumis on pelkkä lehmäruho lihakoukussa jos se ei liiku hyvin.

Hartiani ovat leveämmät kuin miehelläni, eli eiköhän hartiakysymys ole sillä selvä.  Ja amatsoniksi tunnen itseni vaikka vieressäni olisi mikä "vahvin mies".

Kari Ketonen ja Jet Li on about minun pituisiani ja huolisin kumman vaan ihan anytime. Tai siis tosielämän kopion, tietenkään en haluaisi näyttelijää miehekseni. IRL:kin tunnen yhden miehen joka pituiseni ja jonka iskisin oitis jos olisin sinkku. Tunnen vain yhden miehen joka on ihan oikeasti selvästi minua lyhyempi. Sitä en kyllä huolisi, koska se on hirveän ärsyttävä, mutta jos sen kroppaan saataisiin parempi aivo, niin sitten kyllä. Ts. pituus ei ole se avaintekijä.

Mitä turvassa olemisen tunteeseen tulee, minulle tulee turvallinen olo emotionaalisesta läheisyydestä, ei sen toisen koosta. Isokaan mies ei ole oikeasti niin iso että pelkällä koollaan saisi minulle turvallisen olon, siihen tarvitaan lehmä tai hevonen.

Minulle on yksi lysti minkä mittaisia lapseni ovat kunhan ovat fiksuja ja rehellisiä.

-lainaamasi-

Vierailija
214/314 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää 25v. En ole tehnyt päivääkään oikeita töitä. Opiskelen toista amistutkintoa, ja teen senkin luultavasti "turhaan", koska en vaan usko, että minua kukaan palkkaa töihin. Enhän kelpaa mihinkään muuhunkaan. Minulla ei ole ystäviä, eikä minkäänlaisia naiskokemuksia. Ulkonäöltäni olen laihaläski pullanaama, mutta onneksi niukalla 2cm erolla vältin manlettiuden. Olen epäsosiaalinen absolutisti, joka luuhaa äitinsä nurkissa. 

Mikähän minun tasoni alhaisuus on? Varmaan jossain helvetin kellarikerroksessa :D

Vierailija
215/314 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta muuten kokemuksen hankkiminen suhteilla puumien kanssa ei välttämättä ole mikään huono idea. Minusta on on täysin ymmärrettävää että haluaa hankkia kokemuksia ennen kuin asiasta tulee liian iso peikko. Itse en ole ikinä irtosuhteita harrastanut mutta en tuomitsisi miestä jolla on jonkilainen FWB-järjestely puuman kanssa. Voihan ihminen ottaa yksityistunteja vaikka Pilateksessa, miksei niin saisi tehdä seksin suhteen?

t: "Jessica Biel"

Vierailija
216/314 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
217/314 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

121212 kirjoitti:

- AP

- AP

Edelleen. Ei kannata uskoa näitä netin naisvihaajia. Usko niitä, joilla oikeasti on nainen suhteessa. Tai meitä naisia. Mieheni oli täysin kokematon, kun tapasimme. Se oli minusta plussa. Jos hän olisi ollut jossain irtosuhteissa saadakseen ’kokemusta’, ei hänestä olisi miestäni tullut.

Sama tilanne. Kiinnostus vain suureni kun tiesi, ettei ole yhden yön harrastaja.

Vierailija
218/314 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauratti tämä ketju. Aloittaja oikeasti luulee olevansa matalalla tasolla. Tulin siis palauttamaan ap:lle uskon itseensä ja voittamaan tämän "kilpailun".

Itse olen:

-36-vuotias

- korkein koulutus lukio

- pitkäaikaistyötön

- lyhyt

- keskivartalolihava

- puhevikainen

- kokematon

- köyhä

- pieni penis

- tylsä

- scifi-nörtti

- likinäköinen

- selkävaivainen

Varmaan muutakin löytyy, mutta tuossa noin alkuun. Vieläkö olet hypoteesisi kannalla ap?

Vierailija
219/314 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikää 25v. En ole tehnyt päivääkään oikeita töitä. Opiskelen toista amistutkintoa, ja teen senkin luultavasti "turhaan", koska en vaan usko, että minua kukaan palkkaa töihin. Enhän kelpaa mihinkään muuhunkaan. Minulla ei ole ystäviä, eikä minkäänlaisia naiskokemuksia. Ulkonäöltäni olen laihaläski pullanaama, mutta onneksi niukalla 2cm erolla vältin manlettiuden. Olen epäsosiaalinen absolutisti, joka luuhaa äitinsä nurkissa. 

Mikähän minun tasoni alhaisuus on? Varmaan jossain helvetin kellarikerroksessa :D

Muuta pois sieltä kellarissa niin taso paranee heti ;)

Älä luovuta, muuten taso alenee. Jatka yrittämistä.

Vierailija
220/314 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nauratti tämä ketju. Aloittaja oikeasti luulee olevansa matalalla tasolla. Tulin siis palauttamaan ap:lle uskon itseensä ja voittamaan tämän "kilpailun".

Itse olen:

-36-vuotias

- korkein koulutus lukio

- pitkäaikaistyötön

- lyhyt

- keskivartalolihava

- puhevikainen

- kokematon

- köyhä

- pieni penis

- tylsä

- scifi-nörtti

- likinäköinen

- selkävaivainen

Varmaan muutakin löytyy, mutta tuossa noin alkuun. Vieläkö olet hypoteesisi kannalla ap?

Veikkaan, että voitit. Onnea? Miten tuo on edes mahdollista? Oletko asunut kuopassa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän