Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erittäin alhaisen tason mies

Vierailija
09.01.2019 |

Olen todennäköisesti tällä palstalla pyörivistä alhaisen tason miehistä se kaikkein matalatasoisin. Saa esittää kysymyksiä :D

Kommentit (314)

Vierailija
221/314 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

121212 kirjoitti:

Ensinnäkin kiitokset positiiisesta palautteesta.

On mukavaa että asiantuntemustani ja ilmaista työtäni "pariutumisneuvonnan" parissa arvostetaan palstalla.

Vastaajat eivät kuitenkaan ole nähneet metsää puita. Totesitte aivan oikein että ap on pinnallista geenivalkkausta (mahdollisesti periytyvät ominaisuudet kuten pituus/koko ovatkin loogisia kriteerejä kun on kyse vela-miehestä ja vuodesta 2019) harrastavien naisten silmissä epähaluttava. Ap:n positiivisia ominaisuuksia arvostaa korkeintaan 40+ nainen, ja tähänkin on syytä suhtautua varauksella.

Ap:n kannattaa hakea vauhtia puumasektorilta. Tuon ikäisissä on naisia jotka ovat oman lyhytnäköisyytensä vuoksi pettyneet suhteisiinsa. Mahakkaan nallekarhumiehen olisikin kannattanut viettää enemmän aikaa kuntosalilla. Osa haluaa seksiä nyt ja paljon, ennen kuin vaihdevuodet iskevät päälle. Erityisesti humalassa vanhemmat naiset jopa tekevät aloitteita, eivätkä odota miehen vievän ja dominoivan koko ajan.

Näin ap:lla saattaa olla mahdollisuus nostaa tasoaan seksikokemusta keräämällä, kenties lisäten pariutumismahdollisuuksia oman ikäisten naisten kanssa tulevaisuudessa.

Oon yrittänyt löytää näitä - mutta tuloksetta. Olisko joku toimiva keskustelupalsta näille, sori uusavuttomuus, mutta ei ole tietoa kun ei näihin Tinderissä ainakaan törmää.

- AP

Hyi. No nyt löytyi oikeasti alhainen piirre sinussa. Irtoseksiä mielestäsi itseäsi alempien kanssa? Tuo tiputtaa sinut kyllä normaalien naisten kiinnostuksen kohteista heti.

Pakko sitä kokemusta on jostain hankkia. Alkaa tulla jo kiire näin iän kannalta.

- AP

Mitä ’kokemusta’? Normaalit naiset arvostavat miehessä herkkyyttä ja sitä, että ne kokemukset halutaan hankkia yhdessä sen oikean kanssa.

Äläkä nyt hyvänen aika usko mitään netin yksinäisten nausvihaajien ’ohjeita’. Jos joltain haluat neuvoja, kysy miehiltä, joilla on hyvä ja onnellinen pitkä parisuhde. Ihan varmasti et saa ohjeeksi irtosuhteita vanhojen naisten kanssa.

Kultaakin arvokkaampi vinkki: kun nainen käyttää sanaa arvostaminen romanttisessa kontekstissa, ei kannata uskoa mitään mitä seuraavaksi tulee.

Naiset arvostavat miehessä herkkyyttä ja halua jakaa ensikokemukset sen oikean kanssa.

Naiset syttyvät siitä että mies on itsevarma, määrätietoinen, halunsa intohimoisesti osoittava ja seksissä ohjat käsiinsä ottava. Eli kokenut.

Kun lukee näitä ohjeita, niin kannattaa muistaa, että ne tulevat "asiantuntijalta" joka on hokenut niitå naisettomana _vuosikausia_.

Jos haluat oppia vaikka laskettelemaan, kumman oppia haluat: sen, joka ei ole koskaan edes uskaltautunut rinteeseen mutta tietää teoriassa "kaiken" vai sen, joka on käytännössä hyvä ja kokenut laskettelija?

222/314 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää ap nyt saada toi itseluottamuspuoli kuntoon.

Rupeat tekemään niitä juttuja, joista saat iloa ja jätät mahdolliset negatiiviset ihmiset elämästäsi kokonaan pois. Etkä ainakaan usko median parisuhdevinkkejä. Niistä menee vaan vielä pahempaan solmuun, ainakin itsellä 😊.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/314 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitan kyllä sut tässä kisassa. Yli 30-vuotiaana yliopistossa opiskelemassa uutta alaa, osa-aikatöitä siinä sivussa, 175/75 kiloa. En ole koskaan käynyt treffeillä enkä juurikaan puhunut naisten kanssa. Naisethan ei rumien miesten kanssa puhu etteivät kuvittele sen olevan soidinkutsu. Sitten taas ne naiset jotka varmaan olis ulkonäöllisesti samaa tasoa on kouluttautumisen ja työssäkäynni yms kanssa taas huomattavasti alempaa tasoa. Rumat ja lihavat naiset taas eivät kouluttaudu tai muuten menesty työelämässä. Hankala yhtälö. Ruma ja menestynyt mies vs ruma, lihava ja heikosti menestynyt nainen. 

Mikähän sun mielestä on se työelämässä ei-menestynyt nainen? Jos se on tyyliin lähihoitaja, niin hoh hoh, voit sanoa heipat tosi isolle osalle kivoista ja varmaan ihan näteistä naisista.

Olen sua vanhempi, naimisissa ja korkeesti koulutettu, samoin mieheni. Kumpikaan ei olla kauniita tai komeita, eikä enää hoikkiakaan. Rakastuttiin samanlaiseen huumoriin ja arvoihin, kivoihin keskusteluihin ja tosi pitkään, yli 10 vuotta, meillä oli tosi intohimoista. Enkä määrittele ihmisiä koulutuksen tai työn mukaan. Akateemisissa voi olla ihan idiootteja niin kuin amiksissakin.

Vierailija
224/314 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

SaaTehdäPerässä kirjoitti:

Rupeat tekemään niitä juttuja, joista saat iloa ja jätät mahdolliset negatiiviset ihmiset elämästäsi kokonaan pois. Etkä ainakaan usko median parisuhdevinkkejä. Niistä menee vaan vielä pahempaan solmuun, ainakin itsellä 😊.

Oon nyt yrittänyt viimiset 10 vuotta kehittää itsevarmuuttani ja luottamustani, mutta metsään on menty, joten anna ihmeessä vinkkejä miten sitä voisi kehittää oikeaoppisesti.. teen asioita mistä saan iloa, mutta se ei tunnu riittävän.

- AP

Vierailija
225/314 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikää 25v. En ole tehnyt päivääkään oikeita töitä. Opiskelen toista amistutkintoa, ja teen senkin luultavasti "turhaan", koska en vaan usko, että minua kukaan palkkaa töihin. Enhän kelpaa mihinkään muuhunkaan. Minulla ei ole ystäviä, eikä minkäänlaisia naiskokemuksia. Ulkonäöltäni olen laihaläski pullanaama, mutta onneksi niukalla 2cm erolla vältin manlettiuden. Olen epäsosiaalinen absolutisti, joka luuhaa äitinsä nurkissa. 

Mikähän minun tasoni alhaisuus on? Varmaan jossain helvetin kellarikerroksessa :D

Muuta pois sieltä kellarissa niin taso paranee heti ;)

Älä luovuta, muuten taso alenee. Jatka yrittämistä.

Mihinkäpä se taso siitä paranee? En edelleenkään pystyisi elättämään edes itseäni, enkä myöskään tapaisi naisia missään, koska en pörrää baareissa. Ulkonäkökään ei muutu. Suurimmat ongelmat toki ovat se työttömyys ja äiskän nurkissa pyöriminen. En näe kuitenkaan, että kotoa muuttamalla tilanteeni paranisi naisten suhteen yhtään mihinkään.

Vierailija
226/314 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon nyt yrittänyt viimiset 10 vuotta kehittää itsevarmuuttani ja luottamustani, mutta metsään on menty, joten anna ihmeessä vinkkejä miten sitä voisi kehittää oikeaoppisesti.. teen asioita mistä saan iloa, mutta se ei tunnu riittävän.

- AP

No 24-vuotiaalla on just ja just aikuisen aivot vasta. Aivot aikuistuu 25-vuotiaaksi asti, sitten alkaa olla valmista. Yritä hankkia mahdollisimman vilkas sosiaalinen elämä. Kerroit alussa että tuppaat ihastumaan liian kauniisiin. Sitä sun on pakko yrittää muuttaa. Älä ole ainakaan näkyvästi se jamppa joka huokailee jonkun täysin tavoittamattoman kaunottaren perään. Se tekee susta vähän säälittävän muillekin naisille.

Vierailija
227/314 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- AP

No 24-vuotiaalla on just ja just aikuisen aivot vasta. Aivot aikuistuu 25-vuotiaaksi asti, sitten alkaa olla valmista. Yritä hankkia mahdollisimman vilkas sosiaalinen elämä. Kerroit alussa että tuppaat ihastumaan liian kauniisiin. Sitä sun on pakko yrittää muuttaa. Älä ole ainakaan näkyvästi se jamppa joka huokailee jonkun täysin tavoittamattoman kaunottaren perään. Se tekee susta vähän säälittävän muillekin naisille.

Lisäys, tämä toiselta kirjoittajalta.

Vierailija
228/314 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä vinkkejä! Mulla on vaan tosiaan se ongelma etten pysty näkemään niitä ulkoisesti ”omantasoisia” naisia lainkaan viehättävinä, katse kääntyy aina niihin kauniimpiin. Asiaan voi toki vaikuttaa se, että mulla on harrastuksia missä pyörii just niitä ns. kauniimpia, joihin en kuitenkaan omaa saumoja, joten siks on niiden kanssa enemmän yhteistä ja puhuttavaa, kun samaan aikaan tuntuu että ne ns ulkoisesti ”omantasoiset” vaan pelaavat koneella tai hilluvat jossain täysin muualla. Ja mitä olen näitä omantasoisia tavannut, niin kiinnostuksenkohteetkin ovat olleet niillä täysin erilaisia, mitä itsellä, ja kemiat ei kohtaa. Se vaikeuttaa tilannetta paljon.

- AP

Vierailija
229/314 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan paperilla ns. "alhaisimman" tason (onpa kamalaa sanoa noin!) mies, ketä olen tapaillut on ollut nuoruudessaan pahasti aineita käyttänyt, mutta sittemmin jo usean vuoden kuivilla ollut ex-narkomaani jolla on yli +50k EUR velat ja luottotiedot menneet yms. Hieman ehkä sosiaalisesti kömpelö ja huono itsetunto taustansa takia. Tekee duunarihommia, käynyt pelkästään peruskoulun. Mutta siitä huolimatta ehdottomasti ihanin mies ketä olen koskaan tapaillut. Jos hän ei olisi kertonut tästä, en olisi ikinä uskonut hänestä päälle. Siitä kertoo myös se, että kukaan tuttuni ei tiennyt hänen taustastaan ja kaikkien mielestä hän on aivan mahtava mies. Paperilla hän kuulostaa toki siltä että häneen on ympätty kaikki ne naisten "inhokkiominaisuudet" ja -asiat, mutta livenä taas hän on aivan ihana ihminen. (Myös muidenkin kuin minun mielestäni. :))

Tämän kommentin takana oli, että ei pidä kytätä liikaa niitä "papereita" - ei myöskään omassa mielessään! Et voi koskaan tietää kuka rakastuu juuri sinuun sellaisena kuin olet ja pitää sinua aivan täyden kympin miehenä.

T. ns "Korkean tason nainen"

Vierailija
230/314 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyviä vinkkejä! Mulla on vaan tosiaan se ongelma etten pysty näkemään niitä ulkoisesti ”omantasoisia” naisia lainkaan viehättävinä, katse kääntyy aina niihin kauniimpiin. Asiaan voi toki vaikuttaa se, että mulla on harrastuksia missä pyörii just niitä ns. kauniimpia, joihin en kuitenkaan omaa saumoja, joten siks on niiden kanssa enemmän yhteistä ja puhuttavaa, kun samaan aikaan tuntuu että ne ns ulkoisesti ”omantasoiset” vaan pelaavat koneella tai hilluvat jossain täysin muualla. Ja mitä olen näitä omantasoisia tavannut, niin kiinnostuksenkohteetkin ovat olleet niillä täysin erilaisia, mitä itsellä, ja kemiat ei kohtaa. Se vaikeuttaa tilannetta paljon.

- AP

Seli seli.

Vierailija
231/314 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhut tasoista, oletko siis Laasasen opetuslapsi?

Ei Laasasta tarvita sen johtopäätöksen tekemiseen, että erilaiset ihmiset ovat erilaisen yleisen haluttavuuden kategorioissa. Ei, vaikka vasemmistolaisajattelun ideologiaan se ei sopisikaan - siihenhän nyt ei koskaan ole todellisuus sopinut muutenkaan.

Vasemmistolais-naiset ovat kaikkein raadollisimpia gold-diggerereita ja statuksen mukaan arvoittajia, ne vaan naamio sen (ainakin omasta mielestään) niin ovelasti, ettei sitä kukaan huomaisi.

Vierailija
232/314 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nauratti tämä ketju. Aloittaja oikeasti luulee olevansa matalalla tasolla. Tulin siis palauttamaan ap:lle uskon itseensä ja voittamaan tämän "kilpailun".

Itse olen:

-36-vuotias

- korkein koulutus lukio

- pitkäaikaistyötön

- lyhyt

- keskivartalolihava

- puhevikainen

- kokematon

- köyhä

- pieni penis

- tylsä

- scifi-nörtti

- likinäköinen

- selkävaivainen

Varmaan muutakin löytyy, mutta tuossa noin alkuun. Vieläkö olet hypoteesisi kannalla ap?

Veikkaan, että voitit. Onnea? Miten tuo on edes mahdollista? Oletko asunut kuopassa?

Kiitos? Mitä saan palkinnoksi?

Se on mahdollista, niin että epäonnistuu kaikessa mitä tekee. Lannistuu ja sitten, kun on kerännyt tarpeeksi voimaa yrittääkseen uudelleen niin sitten epäonnistuu uudelleen. Tietenkin nuo fyysiset jutut ovat semmoisia mitkä suurimmalta osin tulivat syntymässä, mutta kaikki muut on tietenkin vain omaa syytä. Sitten kun pääsee tarpeeksi pitkälle (eli vanhenee) niin sitten voikin luovuttaa kokonaan. Minuun verrattuna ap:lla on on kaikki mahdollisuudet ja itse vain hitaasti muutun osaksi maata hetki hetkeltä. Ja kuopassa en ole asunut. Pitäisikö kokeilla?

Vierailija
233/314 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

121212 kirjoitti:

On mukavaa että asiantuntemustani ja ilmaista työtäni "pariutumisneuvonnan" parissa arvostetaan palstalla.

Vastaajat eivät kuitenkaan ole nähneet metsää puita. Totesitte aivan oikein että ap on pinnallista geenivalkkausta (mahdollisesti periytyvät ominaisuudet kuten pituus/koko ovatkin loogisia kriteerejä kun on kyse vela-miehestä ja vuodesta 2019) harrastavien naisten silmissä epähaluttava. Ap:n positiivisia ominaisuuksia arvostaa korkeintaan 40+ nainen, ja tähänkin on syytä suhtautua varauksella.

Ap:n kannattaa hakea vauhtia puumasektorilta. Tuon ikäisissä on naisia jotka ovat oman lyhytnäköisyytensä vuoksi pettyneet suhteisiinsa. Mahakkaan nallekarhumiehen olisikin kannattanut viettää enemmän aikaa kuntosalilla. Osa haluaa seksiä nyt ja paljon, ennen kuin vaihdevuodet iskevät päälle. Erityisesti humalassa vanhemmat naiset jopa tekevät aloitteita, eivätkä odota miehen vievän ja dominoivan koko ajan.

Näin ap:lla saattaa olla mahdollisuus nostaa tasoaan seksikokemusta keräämällä, kenties lisäten pariutumismahdollisuuksia oman ikäisten naisten kanssa tulevaisuudessa.

Oon yrittänyt löytää näitä - mutta tuloksetta. Olisko joku toimiva keskustelupalsta näille, sori uusavuttomuus, mutta ei ole tietoa kun ei näihin Tinderissä ainakaan törmää.

- AP

Hyi. No nyt löytyi oikeasti alhainen piirre sinussa. Irtoseksiä mielestäsi itseäsi alempien kanssa? Tuo tiputtaa sinut kyllä normaalien naisten kiinnostuksen kohteista heti.

Pakko sitä kokemusta on jostain hankkia. Alkaa tulla jo kiire näin iän kannalta.

- AP

Kunhan aamulla sanot naiselle määrätietoisen oloisesti, että "tämä juttu oli nyt tässä, tuossa 10€ seteli, oli eilinen pano lähes tuon kympin arvoinen, turha soitella perään". "No pääasia että sai kassit tyhjennettyä."

Vierailija
234/314 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

121212 kirjoitti:

- AP

- AP

Mitä ’kokemusta’? Normaalit naiset arvostavat miehessä herkkyyttä ja sitä, että ne kokemukset halutaan hankkia yhdessä sen oikean kanssa.

Äläkä nyt hyvänen aika usko mitään netin yksinäisten nausvihaajien ’ohjeita’. Jos joltain haluat neuvoja, kysy miehiltä, joilla on hyvä ja onnellinen pitkä parisuhde. Ihan varmasti et saa ohjeeksi irtosuhteita vanhojen naisten kanssa.

Kultaakin arvokkaampi vinkki: kun nainen käyttää sanaa arvostaminen romanttisessa kontekstissa, ei kannata uskoa mitään mitä seuraavaksi tulee.

Naiset arvostavat miehessä herkkyyttä ja halua jakaa ensikokemukset sen oikean kanssa.

Naiset syttyvät siitä että mies on itsevarma, määrätietoinen, halunsa intohimoisesti osoittava ja seksissä ohjat käsiinsä ottava. Eli kokenut.

Kun lukee näitä ohjeita, niin kannattaa muistaa, että ne tulevat "asiantuntijalta" joka on hokenut niitå naisettomana _vuosikausia_.

Jos haluat oppia vaikka laskettelemaan, kumman oppia haluat: sen, joka ei ole koskaan edes uskaltautunut rinteeseen mutta tietää teoriassa "kaiken" vai sen, joka on käytännössä hyvä ja kokenut laskettelija?

Paras siis uskoa sitä, joka on lasketellut monia rinteitä?

Vierailija
235/314 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti alhaisimman tason mies täällä on ylivoimaisella pistesaaliilla mies37.

En tiedä mies37 mutta omasta mielestäni alinta kastia on tämä palstan sossurotta, joka loisimisen lisäksi on tyylipuhdas naisvihaaja ja pakonomainen jankkaaja. Kaikki naiset ovat hänen mielestään vain ja ainoastaan miesten rahojen perässä. Siitäkin huolimatta, että rahat olisi veronmaksajien kustantamia työttömyys- ja muita sossuetuuksia tälle loiseläjälle. Hänen mielestään kaikki naiset ovat ahneita ja maksullisia. En pysty kuvittelemaan alemman tason miestä mitä tuo jankkaaja.

Ja tarkennuksena vielä, en lähtökohtaisesti pidä työttömiä loisina. Ainoastaan sossurottaa ja muita hänen kaltaisiaan. Eli jos ap et ole kyseinen sossurotta, niin älä huoli, olet suorastaan eliittitason kumppani siihen sankariin verrattuna.

Vierailija
236/314 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

121212 kirjoitti:

- AP

- AP

Ihan riipuu siitä mitä haluat. Haluatko lasketella huonosti monta riinnettä vai tosi hyvin yhtä. Ja jos meet surkeana laskettelijana vaikeimpaan mahdolliseen rinteeseen jossa vaaditaan jo fyysistä soveltuvuutta niin luitahan sinä murtuu.

Vierailija
237/314 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti alhaisimman tason mies täällä on ylivoimaisella pistesaaliilla mies37.

En tiedä mies37 mutta omasta mielestäni alinta kastia on tämä palstan sossurotta, joka loisimisen lisäksi on tyylipuhdas naisvihaaja ja pakonomainen jankkaaja. Kaikki naiset ovat hänen mielestään vain ja ainoastaan miesten rahojen perässä. Siitäkin huolimatta, että rahat olisi veronmaksajien kustantamia työttömyys- ja muita sossuetuuksia tälle loiseläjälle. Hänen mielestään kaikki naiset ovat ahneita ja maksullisia. En pysty kuvittelemaan alemman tason miestä mitä tuo jankkaaja.

Ja tarkennuksena vielä, en lähtökohtaisesti pidä työttömiä loisina. Ainoastaan sossurottaa ja muita hänen kaltaisiaan. Eli jos ap et ole kyseinen sossurotta, niin älä huoli, olet suorastaan eliittitason kumppani siihen sankariin verrattuna.

Sossunrotta on toiseksi alin. Mies37 kirjoittaa täysin sairaita juttuja.

Vierailija
238/314 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

121212 kirjoitti:

- AP

- AP

Ihan riipuu siitä mitä haluat. Haluatko lasketella huonosti monta riinnettä vai tosi hyvin yhtä. Ja jos meet surkeana laskettelijana vaikeimpaan mahdolliseen rinteeseen jossa vaaditaan jo fyysistä soveltuvuutta niin luitahan sinä murtuu.

Riippumatta siitä kuinka hyvät neuvot saat siltä amnattilaskijalta.

Vierailija
239/314 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, millä sitä itsevarmuutta kehitetään suhteessa naisiin? Kannattaako alkaa vain hymyilemään kadulla naisille ja mennä juttelemaan? Millä opitaan hauskaksi tai huumorintajuiseksi? Katkeruuteen en halua upota vielä, kun on tätä ikääkin vasta 35v. Tulee pitkät vuodet marinoitua siinä liemessä.

T. Kokematon

Vierailija
240/314 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, millä sitä itsevarmuutta kehitetään suhteessa naisiin? Kannattaako alkaa vain hymyilemään kadulla naisille ja mennä juttelemaan? Millä opitaan hauskaksi tai huumorintajuiseksi? Katkeruuteen en halua upota vielä, kun on tätä ikääkin vasta 35v. Tulee pitkät vuodet marinoitua siinä liemessä.

T. Kokematon

Nuo jutut olisi pitänyt oppia jo paljon aikaisemmin. Ei sitä itseluottamusta tyhjästä tule vaan se tulee kokemuksista ja onnistumisista.