Erittäin alhaisen tason mies
Olen todennäköisesti tällä palstalla pyörivistä alhaisen tason miehistä se kaikkein matalatasoisin. Saa esittää kysymyksiä :D
Kommentit (314)
Käytöstavat? Millaiset käytöstavat sinulla on?
Vierailija kirjoitti:
Kerropa vähä tarkempia tietoja: ikä, koulutus, työsuhdestatus, varallisuus, omat arviosi ulkonäöstä ja luonteesta
Ikä: 24
Koulutus: Opiskelen korkeakoulussa vielä (täysin väärää alaa kyllä, ja olen aikeissa vaihtaa toiselle alalle), sitä ennen käyty amis (kaksoistutkinto)
Työsuhdestatus: Teen matalapalkkaista p*skaduunia koulun ohessa, 10-15h viikossa
Varallisuus: Ei kovin hyvä, mutta kyllähän tässä toimeen tullaan. Joka kk jää jotain säästöönkin pahemman päivän varalle
Ulkonäkö ja luonne: Manlet (170cm, tasan), paino 69kg (vähän lihasta, mutten näytä miltään lihaskimpulta), luonne varautunut, hiljainen, huomiotaherättämätön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerropa vähä tarkempia tietoja: ikä, koulutus, työsuhdestatus, varallisuus, omat arviosi ulkonäöstä ja luonteesta
Ikä: 24
Koulutus: Opiskelen korkeakoulussa vielä (täysin väärää alaa kyllä, ja olen aikeissa vaihtaa toiselle alalle), sitä ennen käyty amis (kaksoistutkinto)
Työsuhdestatus: Teen matalapalkkaista p*skaduunia koulun ohessa, 10-15h viikossa
Varallisuus: Ei kovin hyvä, mutta kyllähän tässä toimeen tullaan. Joka kk jää jotain säästöönkin pahemman päivän varalle
Ulkonäkö ja luonne: Manlet (170cm, tasan), paino 69kg (vähän lihasta, mutten näytä miltään lihaskimpulta), luonne varautunut, hiljainen, huomiotaherättämätön.
Tähän vielä haluan lisätä, että paperilla näyttää että asiani olis paljon paremmin kuin monella muulla ATM:lla, mutta tosiasiassa ne eivät ole.
Vierailija kirjoitti:
Oletko autismin kirjolla?
En ole. ADD löytyy tosin.
Puhut tasoista, oletko siis Laasasen opetuslapsi?
Sulla ei ole mitään hätää. Ainoa joka ton kaikin puolin asiallisen tilanteen voi pilata on itse ruokittu naisvihaharrastus täällä tai muualla.
Vierailija kirjoitti:
Sulla ei ole mitään hätää. Ainoa joka ton kaikin puolin asiallisen tilanteen voi pilata on itse ruokittu naisvihaharrastus täällä tai muualla.
En edes vihaa naisia, enkä ole koskaan vihannut. Enkä kutsuisi itseäni lassukaksi, koska monista asioista olen laasasen kanssa eri mieltä, mutta onhan se fakta kuitenkin, että jotkut ovat ansioiltaan, olemuksiltaan ja saavutuksiltaan korkeatasoisempia kuin toiset, ja itse olen sitä low-low-tieriä :D
Vierailija kirjoitti:
Täsmälleen samaa mieltä!!
Nais-vi-ha ja kat-ke-ruus ovat - doh - turn-offeja. N
Oikeasti alhaisimman tason mies täällä on ylivoimaisella pistesaaliilla mies37.
Mä voitan sut heittämällä alhaisuudessa, et ole edes keskitason alapuolella.
Kävisikö sinulle "samantasoinen" kumppani?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En edes vihaa naisia, enkä ole koskaan vihannut. Enkä kutsuisi itseäni lassukaksi, koska monista asioista olen laasasen kanssa eri mieltä, mutta onhan se fakta kuitenkin, että jotkut ovat ansioiltaan, olemuksiltaan ja saavutuksiltaan korkeatasoisempia kuin toiset, ja itse olen sitä low-low-tieriä :D
Kyllä näillä spekseillä on täällä niitä katkeria aloituksia nähty. Te poijjat ette oikeasti tajua mikä voima on jatkuvalla negatiivisella diskurssilla naisista ja pahimman mahdollisen luulemisella joka asiassa. Te itse ootte pahimpia vihollisianne tässä mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Kävisikö sinulle "samantasoinen" kumppani?
Oon treffannut myös vähemmän viehättäviä naisia, jotka nyt jotakuinkin on samalla tasolla kanssani (vähän ylipainoa, ei niin kauniit kasvot, tyyli tms), mutta heidänkään kanssaan ei ole juttu luistanut. Kieltämättä ihastun aina itseäni paremman näköisiin (monesti myös pidempiin) naisiin, ja heikosti on käynyt kerta toisensa jälkeen. Kauniimpien naisten kanssa on välillä tullut hyvin juttuun, mutta vain siis kaverimielessä, ei tietenkään siinä mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä näillä spekseillä on täällä niitä katkeria aloituksia nähty. Te poijjat ette oikeasti tajua mikä voima on jatkuvalla negatiivisella diskurssilla naisista ja pahimman mahdollisen luulemisella joka asiassa. Te itse ootte pahimpia vihollisianne tässä mielessä.
Voi olla, mutta itse en ole semmoisia aloituksia tehnyt. En näe, että naisilla olisi tekemistä tilanteeni kanssa, enemmänkin se on oma vika, miksi en saa naisia kiinnostumaan :D
Jeesukselle olet todella rakas ja arvokas. Jumalalla on suunnitelma elämällesi, olet upea, arvokas ja IHANA!
Olet ihan perus.
Jos saat hyvän uran, niin voit olla jopa kasin ysinkin tasoa. Rauhallisuus on hyvä asia.
En tiedä mitään tasoteoriasta, mutta voitat ainakin kouluttamattomat pt-machot.
Olen tosin jo 29-vuotias nainen, eli vähemmän kiinnostaa miehessä ulkonäkö. Tai jos kiinnostaa, niin kivan luonteen bonuksena saatan johonkin piirteeseen mieltyä.