Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle xxx
Jälleen napsahti lukkoon kaipaajien ketju. Tässä upouusi, olkaatten hyvät!
Kommentit (3899)
Vierailija kirjoitti:
Rakastan nainen sinua. Kuin myös vai ei?
Rakastan sinua ja kaipaan lähellesi. Ja kun me molemmat kaivataan toisiamme todella paljon, niin voisitko laittaa viestiä niin sovitaan että milloin tapaamme ja missä?
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen sua M.
Ajattelen sua #####
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja toki myös se, ettei tämä uusi ihastus ole käyttäytynyt rumasti tai satuttanut minua mitenkään, niin ei tarvitse taistella sisäisten ristiriitojen kanssa tai kokea hankalia, negatiivisia ja vihan tunteita.
Kunnioituskaan ei ole mennyt kun hän ei ole antanut aihetta sen menettämiseen, eli sekin on ja lähinnä syventyy, mikä tekee olemisesta helppoa (haluan itsekin olla hänelle miellyttävä ja näin ollaan hyvän kierteessä).Kun itsellä on paha olo, sitä purkaa toiseen vaikkei saisi. Kaikilla meistä on omat haavat.
Ei siinä ollut kyse mistään pahan olon purkamisesta, vaikutti olevan sarjaa ”syntynyt perseilemään”.
Mutta ihan sama se enää sille on, toivottavasti kohtelee nykyään muita paremmin kuin silloin.Jokos sä sait purettua mieltäsi. Voitaisiin sitten siirtää ajatuksia jo mukavampiin asioihin vai kuinka:-)
Lol kirjoitin tuon alkuperäisen viestin kai joskus toissapäivänä ja nyt vastasin siihen tulleeseen kommenttiin, mutta pahoittelut jos olet täällä vellonut noissa tunnelmissa siitä toissapäivästä saakka.:D
No en nyt vellonut mutta seurannut kyllä. Monenlaista settiä täällä, ei tiedä mikä viesti kenenkin kirjoittama. .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sinua ja kaipaan lähellesi. Ja kun me molemmat kaivataan toisiamme todella paljon, niin voisitko laittaa viestiä niin sovitaan että milloin tapaamme ja missä?
No jos tulen vaikka käymään? Pyydätkö miestäsi lämmittämään saunan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkennatko millaisia ristiriitaiset signaalit mielestäsi on?
Sanot, ettet ole kiinnostunut kyseisestä ihmisestä.
Silti tuojotat häntä ja jopa lähentelet.
Eihän tuossa kunnioiteta toista ihmistä yhtään.
Meitä on moneksi.Ei nyt sinänsä liity aiheeseen, mutta tuli ristiriitaisista signaaleista mieleeni toinen vaihtoehto, jota erityisesti naiset tekevät: leikitään, ettei edes nähdä ja tunneta toista, ja sitten odotetaan, että universumi vaan jotenkin mystisesti hoitaa teidät yhteen. Samalla kun siis tosiaan koko ajan ja kaikin tavoin annetaan ymmärtää, ettei toinen kiinnosta yhtään. Looginen lopputulos: se kohde ei ikinä saa tietää kiinnostusta eikä teistä ikinä tule paria.
Ajatustenlukutaito olis kiva.
Siksi onkin parasta että kysyy suoraan.
Itse tein niin ja vastausta en saanut.
Vastaamatta jättäminen tarkoittaa, ettei toinen kiinnosta.
Joten asialle tuli päätepiste.
Mitään ei ollut hänen puoleltaan.
Olin itse kuvitellut kaiken.Surku juttu, mutta ainakin olit tosi rohkea kun uskalsit selvittää asian. Ei tule tuhlattua enempää aikaa sen parissa sitten.
Se oli tosi surku juttu, mutta olen tosi kiitollinen kun selvitin asian,
Ei tarvinnut enää olla epätietoisuudessa.
Kerranhan se vain kirpaisee kun selvittää asian.
Kauheaa olisi ollut jos asia olisi jäänyt selvittämättä ja olisin jäänyt loputtomiin jossittelemaan.
einaurata kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tahtoisitko jakaa minut mieheni kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli näistä jutuista mieleen... Voiko jonkun tunteet oikeasti vaihdella laidasta laitaan? Haluan, en halua, haluan, en sittenkään... Tai ihanaa, paniikki, ihanaa, paniikki... Se selittäisi näitä outoja juttuja, mutta en ole koskaan itse kokenut tuollaista vaihtelua, niin en osaa sanoa. Monia tunteita, ristiriitaisuakin, olen kyllä tuntenut samaan aikaan ja vähän vaihtelevasti painottuen. Lähinnä kai jonkinlaisesta pelosta johtuen. Mutta en mitään sellaista, mikä saisi minut käyttäytymään täysin epäjohdonmukaisesti. Onko joku kokenut itse jotain tuollaista, että osaisi valaista asiaa?
Itse olen käyttäytynyt epäjohdonmukaisesti jos olen ollut niin ihastunut, että olen pelästynyt tunteitani ja halunnut alitajuisesti suojata itseäni hylkäämiseltä.
Mutta huom: epäjohdonmukaisesti, eli en kuitenkaan ignorannut.
Voisitko kertoa jonkin esimerkin, miten käyttäydyit epäjohdonmukaisesti? En ole tuo, jolle nainen ei vastaa, vaan pohdiskelen enempi teoreettisella tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavataan cryptchatissa tai siellä saaressa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli näistä jutuista mieleen... Voiko jonkun tunteet oikeasti vaihdella laidasta laitaan? Haluan, en halua, haluan, en sittenkään... Tai ihanaa, paniikki, ihanaa, paniikki... Se selittäisi näitä outoja juttuja, mutta en ole koskaan itse kokenut tuollaista vaihtelua, niin en osaa sanoa. Monia tunteita, ristiriitaisuakin, olen kyllä tuntenut samaan aikaan ja vähän vaihtelevasti painottuen. Lähinnä kai jonkinlaisesta pelosta johtuen. Mutta en mitään sellaista, mikä saisi minut käyttäytymään täysin epäjohdonmukaisesti. Onko joku kokenut itse jotain tuollaista, että osaisi valaista asiaa?
Itse olen käyttäytynyt epäjohdonmukaisesti jos olen ollut niin ihastunut, että olen pelästynyt tunteitani ja halunnut alitajuisesti suojata itseäni hylkäämiseltä.
Mutta huom: epäjohdonmukaisesti, eli en kuitenkaan ignorannut.Voisitko kertoa jonkin esimerkin, miten käyttäydyit epäjohdonmukaisesti? En ole tuo, jolle nainen ei vastaa, vaan pohdiskelen enempi teoreettisella tasolla.
Jatkan vielä, että viittaan lähinnä noihin muutamaan pelailu- tai huijausepäilyyn.
Mietin myös, että vaikuttaako sen toisen osapuolen tunteet joko omia tunteita vahvistavasti tai niitä heikentävästi?
Vierailija kirjoitti:
einaurata kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Taka-ovi ei kuitenkaan ole minun juttuni eikä miestenvälinen.
Vierailija kirjoitti:
On kokemusta sellaisesta. Tunteet pohjimmiltaan eivät niinkään vaihtele, eli "haluan" pysyy kyllä päällä, mutta ihastuksen kasvaessa tietylle tasolle iskee epävarmuus, joka on hetkittäin ylivoimaista. Epävarmuus toisen tunteista ja ajatuksista, epävarmuus mahdollisen suhteen realistisuudesta, epävarmuus oman viehätysvoiman tasosta, epävarmuus omista teoista ja sanoista eli pelko siitä, että möläyttää tai tekee jotain tyhmää ja tuhoaa vahingossa mahdollisen hyvän jutun ennen kuin on riittävästi tutustuttu ja on sen verran luottamusta että voi möhlintänsä selittää. Nämä tunteet ja ajatukset saavat aikaan paniikkia, niin ettei uskallakkaan tehdä yhtään mitään. Sitten toisina hetkinä taas rohkaistuu, kun tajuaa näiden ajatusten olevan vain oman mielikuvituksen tai joidenkin menneiden huonojen kokemusten kuvajaisia. Ja kohta taas palaa siihen jännitykseen ja pelkoon.
Kamalaa aaltoilua kaiken kaikkiaan, vaikka ihastuminen itsessään on mahtava tunne ja toinen säilyttää kiinnostavuutensa koko ajan. Varmasti tällainen on omiaan karkottamaan ihastuksen kohteenkin, jos tämä on osaltaan jotenkin epävarma eikä se, joka painaa päälle itsevarmasti ja täysillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta huom: epäjohdonmukaisesti, eli en kuitenkaan ignorannut.Voisitko kertoa jonkin esimerkin, miten käyttäydyit epäjohdonmukaisesti? En ole tuo, jolle nainen ei vastaa, vaan pohdiskelen enempi teoreettisella tasolla.
Esim. vakuutellut etten halua mitään, halveerannut, vältellyt, jauhanut jotain luotaantyöntävää paskaa ettei tarvitsisi antaa tilaa millekään mikä on aitoa, kertonut mielipiteitä joista olen päinvastaista mieltä jne.
Kääntänyt lähinnä kaiken ylösalaisin.
Ja kyllä, häpeän vtusti. Enkä käyttäydy enää noin.
Huomenna taitaa olla luvassa kumisadetta <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki voisimme tavata siellä kaikista tutuimmassa paikassa eli eduskunnassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kokemusta sellaisesta. Tunteet pohjimmiltaan eivät niinkään vaihtele, eli "haluan" pysyy kyllä päällä, mutta ihastuksen kasvaessa tietylle tasolle iskee epävarmuus, joka on hetkittäin ylivoimaista. Epävarmuus toisen tunteista ja ajatuksista, epävarmuus mahdollisen suhteen realistisuudesta, epävarmuus oman viehätysvoiman tasosta, epävarmuus omista teoista ja sanoista eli pelko siitä, että möläyttää tai tekee jotain tyhmää ja tuhoaa vahingossa mahdollisen hyvän jutun ennen kuin on riittävästi tutustuttu ja on sen verran luottamusta että voi möhlintänsä selittää. Nämä tunteet ja ajatukset saavat aikaan paniikkia, niin ettei uskallakkaan tehdä yhtään mitään. Sitten toisina hetkinä taas rohkaistuu, kun tajuaa näiden ajatusten olevan vain oman mielikuvituksen tai joidenkin menneiden huonojen kokemusten kuvajaisia. Ja kohta taas palaa siihen jännitykseen ja pelkoon.
Kamalaa aaltoilua kaiken kaikkiaan, vaikka ihastuminen itsessään on mahtava tunne ja toinen säilyttää kiinnostavuutensa koko ajan. Varmasti tällainen on omiaan karkottamaan ihastuksen kohteenkin, jos tämä on osaltaan jotenkin epävarma eikä se, joka painaa päälle itsevarmasti ja täysillä.
Tunnistan itsekin tuon, mutta et kai sinäkään sentään ole epävarmuuden hetkenä sanonut ihastuksesi kohteelle, ettei sinua kiinnosta, lopetetaan tämä?
einaurata kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole saunaa eikä miestä, muuten kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
einaurata kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Taka-ovi ei kuitenkaan ole minun juttuni eikä miestenvälinen.
Huomaan kyllä että takaovi ei ole juttusi kun et halua kirjoittaa sitä oikein vaikka olet lisensiaatti. Jokin nuoruuden trauma? Minun mieheni sanoi että nimenomaan samettihuulesi ovat syy lämmittää sauna. Että te ensin saunaan ja vasta sitten minä.
Vierailija kirjoitti:
einaurata kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole saunaa eikä miestä, muuten kyllä.
Ei se mitään. Miulla on muutenkin menossa 'älä pane mitään' vuosi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä saaressa? En tiedä mistään saaresta.
Surku juttu, mutta ainakin olit tosi rohkea kun uskalsit selvittää asian. Ei tule tuhlattua enempää aikaa sen parissa sitten.