Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle xxx
Jälleen napsahti lukkoon kaipaajien ketju. Tässä upouusi, olkaatten hyvät!
Kommentit (3899)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä jätän vastaamatta ihan vaan siitä syystä, jos olen jo kerran jotain sanonut, mutta ei ole mennyt jakeluun. En ala toistelemaan yksinkertaisia asioita. Hiljaisuus on se viimeinen rautalangasta vääntäminen.
T. Mies
Oikein. Kunhan sen jälkeen et enää leiki toisen tunteilla
Ja huijaa häntä edelleen.Anteeks, mut sivusta tällainen pakko kysyä sulta että mitä leikkimistä se on, jos tavallisessa tapailussa toteaakin että tuo muuten ei olekkaan sellainen tyyppi kuin kuvittelin ja sanoo tälle että moido tää muuten oli tässä. Tuo edellinenhän antoi ymmärtää että on sanonut suoraan, mutta henkilä edelleenkään ei ole tajunnut. Ei se ole tuon edellisen vika enää siinä vaiheessa, kun aiallisesti perääntynytja sanonut että tää juttu ei kulje tai jotain sinne päin. Vika on tuossa joka jää väkisin roikkumaan, ei siinä mitään kenenkään tunteilla pelailla. Ainoastaan tuo roikkuja tekee kiusaa roikkumalla.
Olet oikeassa. Toinen voi möläyttää ettei ole kiinnostunut ja silti jatkaa piirittämistä. " Uhri" kieltää häntä jatkamasta, mutta silti tämä jatkaa edelleen piirittämistä. Nim. Kokemusta on.
Sama täällä, koettu on. Tekee aloitteen, juttu etenee, ja sitten yhtäkkiä ilman edeltäviä merkkejä kelkka kääntyy. Ilmoittaa, ettei kiinnosta. No tähän saakka vielä kuitenkin selvää, vaikka ihmetystä ilmassa niin kohteella kuin molempien kavereilla. Jonkin ajan kuluttua tekee uuden aloitteen ja lopputuloksena taas, ei kiinnostakkaan. Ja alusta uudelleen.... Olisi varmaan jatkunut loputtomiin, jos en olisi pistänyt peliä poikki.
Oliko tää nyt sitä pelailua, mistä puhutaan? Vai mitä tää oli? Jotain vedätystä vai mitä ihmettä? Selittäkääpä viisaammat. Ja ei, ei päässyt sänkyyn (jos olisi vähän pisempään kerralla piirittänyt tai alkanut hetkeksikin seurustelemaan, niin sitten olisi päässyt, muttei varmaan halunnut sillä tavalla huijata). Ja tiedän ihan varmaan, ettei hän ollut varattu. Mutta selitystä ei sitten voinut antaa. En vain suostu uskomaan, että hän olisi ollut mikään kusipäinen ihminen tai että hän olisi vain esittänyt. Vaikka tässä kirjoitettuna varmasti vaikuttaa siltä, mutta en tieten viitsi tähän kirjoittaa kaikkea.
Alakuperräin kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alakuperräin kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alakuperräin kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko kyllä sanoa että jos joku on todistettavasti lukenut viestin (ja olet varma että numero tms on oikea) niin kyllä se aika paljon kertoo jos ei mitään vastaa. Oishan se reilua vastata jotakin (tapauksesta riippuen) , mutta en tietenkään tiedä mikä tilanne teillä on ollut niin voihan olla hänelläkin syynsä miksei halua olla tekemisissä.
Itse olen pari kertaa jättänyt täysin vastaamatta viestiin jossa haluttiin selvittää asioita, molemmilla kerroilla mua oli viilattu linssiin oikein kunnolla ja törkeesti, joten siinä vaiheessa en kyllä keksinyt yhtäkään syytä antaa näillä ihmisille enää parempaa mieltä jollain selityksillä.
Niin. Sitäkin olen jo ehtinyt miettiä, että voisiko hän olla jostain suuttunut ja reagoida vastaavalla tavalla. On tähän asti oltu ihan puheväleissä kylläkin, joten se tuntuu epätodennäköiseltä. Ellei juuri tämä kysymykseni/pyyntöni nyt ole jotenkin loukannut häntä. AP.
Naiset eivät yleensä jätä vastaamatta, vaikka olisivatkin suuttuneita.
Naiset jättävät vastaamatta vain, jos heitä ei oikeasti kiinnosta yhtään.Tietysti hän voi olla joku poikkeus, varmasti sellaisiakin on olemassa.
Lisään vielä, että tietysti on voinut jättää tietoisesti vastaamatta myös, jos olet ollut aikaisemmin epämääräinen ja aiheuttanut sydänsuruja.
Jos sellainen menneisyyden mies ottaa yhtäkkiä yhteyttä, on naisilla usein tapana raportoida asiasta bestiksille ennen kuin tekevät mitään ja ystävien mielipide yleensä on ”anna olla, se vain testaa viehätysvoimaansa/haluaa seksiä/on tullut jätetyksi ja testaa olisitko tarvittaessa saatavilla/on tylsistynyt/särkee taas sydämesi” ja ystävien mielipide voi vaikuttaa paljonkin lopputulokseen.Tuollaisessa tapauksessa ymmärtäisinkin helpommin. Nyt olen itse ollut se sydänsuruinen epämääräisyyden edessä.
Olen pahoillani puolestasi.
Haisee vähän siltä, että nainen oli hyväksikäyttäjä (jos teillä siis jotain joskus oli).Ei edes varsinaisesti ollut, tai se oli epämääräistä. Tavattiin kerran-pari muussa tilaisuudessa, ei mitään deittejä. Mulla oli tunteita ja tunnustin ne hänelle, jonkin aikaa oltiin paljon tekemisissä viestitellen ja kuvittelin hänenkin olleen kiinnostunut. Uuden tapaamisen lähestyessä alkoi ehkä vähän jäähtyä ja tapaamisen yhteydessä hän olikin etäisempi ja hieman torjuvan oloinen sanoillaan ja eleillään. Mutta silti kuitenkin ystävällinen, sellaisella kaveritasolla ainakin. Mikä kaikki olisi ollut ehkä ihan OK, jos asia olisi saatu siltä erää käsiteltyä, eli jos häntä ei kiinnostanutkaan ja olisi sen vain kertonut. Kuitenkaan sitä ei suoraan sanottu ja asiat jäivät ikäänkuin roikkumaan. Itse jäädyin täysin kun oli mahdollisuus keskustella, koska hän oli juuri sanonut jotain minkä tulkitsin torjuvaksi ja tunsin pudonneeni johonkin kaivoon juuri silloin. Oltiin silti jatkossakin paljon yhteydessä viestitellen. Tässä kohtaa saattoi olla jo sekaannusta; olin yhä ihastunut, mutta koin tulleeni torjutuksi, silti epävarmuus vallitsi ja halusin yhä toivoa jotain tunteita olevan hänelläkin. Asia jäi vaan kuitenkin pitkäksi aikaa silleensä. Kunnes nyt päätin ottaa sen puheeksi jotta epäselvyys ratkeaisi.
Ei tässä nyt mitään varsinaista hyväksikäyttöä ole kai tapahtunut. Olen vain sen verran kokematon että en osaa tulkita hiljaisuuden merkitystä, tai ehkä alkujaan en ymmärtänyt signaaleja ihan oikein. Olisin lähinnä halunnut selvyyden saada. En oikein pärjää hienovaraisen vihjailun tai epäsuoran ilmaisun kanssa, mulle pitäisi sanoa asiat suoraan ja selvästi.
Olen pahoillani, mutta tulkitsen tuon niin, että nainen oli alunperin vain kaverimielellä liikkeellä, ja kun tunnustit tunteesi, hän ei uskaltanut sanoa suoraan, mutta alkoi varoa, ettei näyttäisi vahingossa sinulle kiinnostuksen merkkejä. Eli jos teidän välillänne ei koskaan tapahtunut enempää, hän ei varmaankaan ole kiinnostunut. :( Aika ikävää, ettei hän osaa asiallisesti ja suoraan sanoa sitä.
Joo. Jotain melkein tapahtui, tai tunnelma oli sellainen että olisi voinut tapahtua, jos... mutta ei sitten kuiten varsinaisesti. En ala kuvailemaan mitään sen tarkemmin, mutta jonkin aikaa oli melkoinen huuma, jota on edes jälkikäteen objektiivisuuteen pyrkien hyvin vaikea pitää ihan pelkkänä kaverimielellä olemisena. Ehkä siinä oli tunnustelua enemmäksi hänen taholtaan mutta jokin sitten ei ihan kuitenkaan riittänytkään. Tai jotain. Ei voi tietää ja se vähän vaivaa. Asian voisi tietysti vain unohtaa ja kai niin lopulta käykin.
Valitettavasti tuo tunnelma ja huumakin on voineet olla pelkästään sun päässäsi tilannetta. Olen itsekin joskus kuvitellut kokevani suuria tunteita jonkun kanssa ja joutunut pettymään, kun se toinen ei olekaan tuntenut samoin. Ja toisaalta taas muutama kaverimies on luullut elävänsä orastavaa romanssia mun kanssa, vaikka itse olen ollut täysin pelkällä kaverifiiliksellä menossa mukana. Ihastus on niin kokonaisvaltainen hulluustila, että todellisuuden taju hämärtyy ja kaikki tulkinnat tapahtuu niiden omien ihastuslinssien kautta.
Mä laittaisin ehkä vielä perään jonkun viestin, jossa toteaisin ymmärtäneeni yskän ja toivottaisin hyvää loppuelämää. Jos muija ei vastaa siihenkään, sitten olis aika selkeä juttu.
Vierailija kirjoitti:
Tarkennatko millaisia ristiriitaiset signaalit mielestäsi on?
Sanot, ettet ole kiinnostunut kyseisestä ihmisestä.
Silti tuojotat häntä ja jopa lähentelet.
Eihän tuossa kunnioiteta toista ihmistä yhtään.
Meitä on moneksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä jätän vastaamatta ihan vaan siitä syystä, jos olen jo kerran jotain sanonut, mutta ei ole mennyt jakeluun. En ala toistelemaan yksinkertaisia asioita. Hiljaisuus on se viimeinen rautalangasta vääntäminen.
T. Mies
Oikein. Kunhan sen jälkeen et enää leiki toisen tunteilla
Ja huijaa häntä edelleen.Anteeks, mut sivusta tällainen pakko kysyä sulta että mitä leikkimistä se on, jos tavallisessa tapailussa toteaakin että tuo muuten ei olekkaan sellainen tyyppi kuin kuvittelin ja sanoo tälle että moido tää muuten oli tässä. Tuo edellinenhän antoi ymmärtää että on sanonut suoraan, mutta henkilä edelleenkään ei ole tajunnut. Ei se ole tuon edellisen vika enää siinä vaiheessa, kun aiallisesti perääntynytja sanonut että tää juttu ei kulje tai jotain sinne päin. Vika on tuossa joka jää väkisin roikkumaan, ei siinä mitään kenenkään tunteilla pelailla. Ainoastaan tuo roikkuja tekee kiusaa roikkumalla.
Olet oikeassa. Toinen voi möläyttää ettei ole kiinnostunut ja silti jatkaa piirittämistä. " Uhri" kieltää häntä jatkamasta, mutta silti tämä jatkaa edelleen piirittämistä. Nim. Kokemusta on.
Sama täällä, koettu on. Tekee aloitteen, juttu etenee, ja sitten yhtäkkiä ilman edeltäviä merkkejä kelkka kääntyy. Ilmoittaa, ettei kiinnosta. No tähän saakka vielä kuitenkin selvää, vaikka ihmetystä ilmassa niin kohteella kuin molempien kavereilla. Jonkin ajan kuluttua tekee uuden aloitteen ja lopputuloksena taas, ei kiinnostakkaan. Ja alusta uudelleen.... Olisi varmaan jatkunut loputtomiin, jos en olisi pistänyt peliä poikki.
Oliko tää nyt sitä pelailua, mistä puhutaan? Vai mitä tää oli? Jotain vedätystä vai mitä ihmettä? Selittäkääpä viisaammat. Ja ei, ei päässyt sänkyyn (jos olisi vähän pisempään kerralla piirittänyt tai alkanut hetkeksikin seurustelemaan, niin sitten olisi päässyt, muttei varmaan halunnut sillä tavalla huijata). Ja tiedän ihan varmaan, ettei hän ollut varattu. Mutta selitystä ei sitten voinut antaa. En vain suostu uskomaan, että hän olisi ollut mikään kusipäinen ihminen tai että hän olisi vain esittänyt. Vaikka tässä kirjoitettuna varmasti vaikuttaa siltä, mutta en tieten viitsi tähän kirjoittaa kaikkea.
Käsittämättömiä tuollaiset ihmiset.
Kyseessä vedätys ainakin minun tulkintani mukaan.
Pakene.
Tahtoisin kuluttaa kanssasi maitoon 250 euroa kuukaudessa.
Vierailija kirjoitti:
Tahtoisin kuluttaa kanssasi maitoon 250 euroa kuukaudessa.
Kuullostaa hyvältä. Oletko sattumoisin Juha S?
Tahtoisin kuluttaa kanssasi 250 euroa kuukadessa mämmiin.
-JM-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko kyllä sanoa että jos joku on todistettavasti lukenut viestin (ja olet varma että numero tms on oikea) niin kyllä se aika paljon kertoo jos ei mitään vastaa. Oishan se reilua vastata jotakin (tapauksesta riippuen) , mutta en tietenkään tiedä mikä tilanne teillä on ollut niin voihan olla hänelläkin syynsä miksei halua olla tekemisissä.
Itse olen pari kertaa jättänyt täysin vastaamatta viestiin jossa haluttiin selvittää asioita, molemmilla kerroilla mua oli viilattu linssiin oikein kunnolla ja törkeesti, joten siinä vaiheessa en kyllä keksinyt yhtäkään syytä antaa näillä ihmisille enää parempaa mieltä jollain selityksillä.
Niin. Sitäkin olen jo ehtinyt miettiä, että voisiko hän olla jostain suuttunut ja reagoida vastaavalla tavalla. On tähän asti oltu ihan puheväleissä kylläkin, joten se tuntuu epätodennäköiseltä. Ellei juuri tämä kysymykseni/pyyntöni nyt ole jotenkin loukannut häntä. AP.
Naiset eivät yleensä jätä vastaamatta, vaikka olisivatkin suuttuneita.
Naiset jättävät vastaamatta vain, jos heitä ei oikeasti kiinnosta yhtään.Tietysti hän voi olla joku poikkeus, varmasti sellaisiakin on olemassa.
Tämä on muuten totta! Naiset ei todellakaan jätä vastaamatta, jos niitä kiinnostaa. Ja naiset muutenkin vastaa HETI, kaikki unohtelu ja kiireet on tekosyitä.
Samoin kuin miehet eivät pysty peittämään ihastusta, jos kohde on paikalla. Eli jos mies ignoraa ja on välinpitämätön, ei tuijota tai pyri juttusille, se ei ole ”liian ujo” tai pelaa mitään - sitä ei vaan kiinnosta. Koska miehestä kyllä huomaa, jos sitä kiinnostaa.
Toki poikkeukset on olemassa, mutta aika selvästi nämä menee näin. Jos nainen ei vastaa viestiin tai vastaavasti mies pyri jutuille - unohda.
Naiset kyllä vastaa aina jos kiinnostusta vaan on, mutta ei tosiaankaan välttämättä HETI.
Jos on oikein kovasti ihastunut, haluan ainakin itse joskus miettiä rauhassa vastausta tai ylipäätään vastata rauhassa yksin kotona enkä missään menossa.
Ensirakkaudelle (johon olin t o d e l l a rakastunut) unohdin kerran vastata, koska jäin fiilistelemään hänen viestiään ja siinä onnenhuumassa unohdin, että vastatakin voisi.:D
Noin vuorokauden päästä sitten muistin, että ai niin ja vastasin.
Mutta vaikka olisinkin unohtanut kokonaan, niin olisin kuitenkin itse viikon sisällä laittanut hänelle jotain tai mennyt muuten vain viestiketjuumme fiilistelemään, eli en olisi jäänyt vahingossa kadoksiin.
Mulle on käynyt myös useamman kerran noin, että aluksi muualle katsellut/ei yhtään kiinnostuneelta vaikuttanut mies onkin myöhemmin lähestynyt ja tunnustanut olleensa alusta asti ihastunut.
Tälläkin hetkellä olen tutustumassa mieheen joka vaikutti alussa siltä, ettei hän edes huomaa minua.
Tutustuttiin sattumalta yhteisen tutun kautta ja kiinnitin heti huomiota, että onpas komea ja tyylikäs mies, mutta outo (vakava) ilme kasvoilla ja olisi vieläkin komeampi jos korjaisi ryhtinsä ja lopettaisi zombiemaisen raahustelun.
Hän pyörii samassa porukassa ja näin häntä yleensä viikottain, mutta ei noteerannut minua mitenkään ja ajattelin, ettei sitä kiinnosta ollenkaan.
Noin kuukauden kuluttua ensikohtaamisesta huomasin hänen katselevan usein salaa (ja käänsi katseen aina jos huomasin), sitten noin parin kuukauden kuluttua alkoi pikkuhiljaa juttelemaan, hakeutumaan seuraan, vitsailemaan ym. eikä ollut sitä outoa vakavaa ilmettä enää ja lopetti zombiemaisen raahustelukävelyn, ryhtikin suoristui.
Nyt myöhemmin, kun selvät ihastumisen eleet on ilmassa ja meno muuttunut intiimimmäksi on aika selvää, että se alun etäisyys, kivikasvoisuus ja raahustelu oli häneltä jotain paniikkia.
Mutta tuo ujostelu/panikoiminen koskee lähinnä irl-käytöstä, viestien suhteen eri juttu.
Jos toinen (sukupuolesta riippumatta) ei vastaa viestiin, sitä ei kiinnosta.
Itse juuri ennen tuohon kertomaani ihastukseen tutustumista kokeilin viimeisen kerran, kiinnostaako sitä jota täällä aikoinaan kaipasin yhtään minä, ja ei reagoinut viestiini mitenkään (on nähnyt sen), eli sain sen homman pois sydämeltä ja pystyin olla auki tälle uudelle joka tulikin sopivasti lähes heti sen jälkeen, kun tuo edellinen oli selvinnyt.:D
Rakastan nainen sinua. Kuin myös vai ei?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja toki myös se, ettei tämä uusi ihastus ole käyttäytynyt rumasti tai satuttanut minua mitenkään, niin ei tarvitse taistella sisäisten ristiriitojen kanssa tai kokea hankalia, negatiivisia ja vihan tunteita.
Kunnioituskaan ei ole mennyt kun hän ei ole antanut aihetta sen menettämiseen, eli sekin on ja lähinnä syventyy, mikä tekee olemisesta helppoa (haluan itsekin olla hänelle miellyttävä ja näin ollaan hyvän kierteessä).Kun itsellä on paha olo, sitä purkaa toiseen vaikkei saisi. Kaikilla meistä on omat haavat.
Ei siinä ollut kyse mistään pahan olon purkamisesta, vaikutti olevan sarjaa ”syntynyt perseilemään”.
Mutta ihan sama se enää sille on, toivottavasti kohtelee nykyään muita paremmin kuin silloin.
Jokos sä sait purettua mieltäsi. Voitaisiin sitten siirtää ajatuksia jo mukavampiin asioihin vai kuinka:-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meitä on moneksi.
Ei nyt sinänsä liity aiheeseen, mutta tuli ristiriitaisista signaaleista mieleeni toinen vaihtoehto, jota erityisesti naiset tekevät: leikitään, ettei edes nähdä ja tunneta toista, ja sitten odotetaan, että universumi vaan jotenkin mystisesti hoitaa teidät yhteen. Samalla kun siis tosiaan koko ajan ja kaikin tavoin annetaan ymmärtää, ettei toinen kiinnosta yhtään. Looginen lopputulos: se kohde ei ikinä saa tietää kiinnostusta eikä teistä ikinä tule paria.
Ajatustenlukutaito olis kiva.
Tuli näistä jutuista mieleen... Voiko jonkun tunteet oikeasti vaihdella laidasta laitaan? Haluan, en halua, haluan, en sittenkään... Tai ihanaa, paniikki, ihanaa, paniikki... Se selittäisi näitä outoja juttuja, mutta en ole koskaan itse kokenut tuollaista vaihtelua, niin en osaa sanoa. Monia tunteita, ristiriitaisuakin, olen kyllä tuntenut samaan aikaan ja vähän vaihtelevasti painottuen. Lähinnä kai jonkinlaisesta pelosta johtuen. Mutta en mitään sellaista, mikä saisi minut käyttäytymään täysin epäjohdonmukaisesti. Onko joku kokenut itse jotain tuollaista, että osaisi valaista asiaa?
Vierailija kirjoitti:
Tuli näistä jutuista mieleen... Voiko jonkun tunteet oikeasti vaihdella laidasta laitaan? Haluan, en halua, haluan, en sittenkään... Tai ihanaa, paniikki, ihanaa, paniikki... Se selittäisi näitä outoja juttuja, mutta en ole koskaan itse kokenut tuollaista vaihtelua, niin en osaa sanoa. Monia tunteita, ristiriitaisuakin, olen kyllä tuntenut samaan aikaan ja vähän vaihtelevasti painottuen. Lähinnä kai jonkinlaisesta pelosta johtuen. Mutta en mitään sellaista, mikä saisi minut käyttäytymään täysin epäjohdonmukaisesti. Onko joku kokenut itse jotain tuollaista, että osaisi valaista asiaa?
Itse olen käyttäytynyt epäjohdonmukaisesti jos olen ollut niin ihastunut, että olen pelästynyt tunteitani ja halunnut alitajuisesti suojata itseäni hylkäämiseltä.
Mutta huom: epäjohdonmukaisesti, eli en kuitenkaan ignorannut.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan nainen sinua. Kuin myös vai ei?
Kuin myös mutta rakkaus on liian voimakas sana vielä käytettäväksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja toki myös se, ettei tämä uusi ihastus ole käyttäytynyt rumasti tai satuttanut minua mitenkään, niin ei tarvitse taistella sisäisten ristiriitojen kanssa tai kokea hankalia, negatiivisia ja vihan tunteita.
Kunnioituskaan ei ole mennyt kun hän ei ole antanut aihetta sen menettämiseen, eli sekin on ja lähinnä syventyy, mikä tekee olemisesta helppoa (haluan itsekin olla hänelle miellyttävä ja näin ollaan hyvän kierteessä).Kun itsellä on paha olo, sitä purkaa toiseen vaikkei saisi. Kaikilla meistä on omat haavat.
Ei siinä ollut kyse mistään pahan olon purkamisesta, vaikutti olevan sarjaa ”syntynyt perseilemään”.
Mutta ihan sama se enää sille on, toivottavasti kohtelee nykyään muita paremmin kuin silloin.Jokos sä sait purettua mieltäsi. Voitaisiin sitten siirtää ajatuksia jo mukavampiin asioihin vai kuinka:-)
Lol kirjoitin tuon alkuperäisen viestin kai joskus toissapäivänä ja nyt vastasin siihen tulleeseen kommenttiin, mutta pahoittelut jos olet täällä vellonut noissa tunnelmissa siitä toissapäivästä saakka.:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meitä on moneksi.Ei nyt sinänsä liity aiheeseen, mutta tuli ristiriitaisista signaaleista mieleeni toinen vaihtoehto, jota erityisesti naiset tekevät: leikitään, ettei edes nähdä ja tunneta toista, ja sitten odotetaan, että universumi vaan jotenkin mystisesti hoitaa teidät yhteen. Samalla kun siis tosiaan koko ajan ja kaikin tavoin annetaan ymmärtää, ettei toinen kiinnosta yhtään. Looginen lopputulos: se kohde ei ikinä saa tietää kiinnostusta eikä teistä ikinä tule paria.
Ajatustenlukutaito olis kiva.
Siksi onkin parasta että kysyy suoraan.
Itse tein niin ja vastausta en saanut.
Vastaamatta jättäminen tarkoittaa, ettei toinen kiinnosta.
Joten asialle tuli päätepiste.
Mitään ei ollut hänen puoleltaan.
Olin itse kuvitellut kaiken.
Mistä löytää taudillisesti tasa-arvoinen nainen?
Hieman hassua tälläistä on täällä kysellä, mutta jos jotain vinkiä saisi...
Tässä kun alkaa tuo neljäkymppiä lähestyä, niin oman ikäluokan taudittomat naiset alkava vähetä. Ja se että tämän ikäinen nainen on ilman veneerisiä tauteja, siihen on jokin syy..
Ja ne tautiset alle kolmekymppiset naiset ei juurikaan syty meistä sedistä (ihan vaan tiedoksi muille miehille)
Vierailija kirjoitti:
Olen kokenut. Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa. Se hämmästyttää, kummastuttaa pientä kulkijaa.
Kyseinen ihminen jäi täydeksi mysteeriksi.
Ehkä hän halusikin jäädä.
Ymmärsit pointin. Jos olen jo ystävällisesti sanonut, että tämä oli tässä eikä muuhun ole kiinnostusta, niin en ala enempää vääntämään asiasta. Siinä ei ole sen jälkeen enää mitään selvitettävää.
Se ei ole ollut mitään "edelleen huijaamista", kuten joku edellä yritti
vääntää, koska mitään huijaamista ei ylipäätään ole tapahtunut.