Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle xxx
Jälleen napsahti lukkoon kaipaajien ketju. Tässä upouusi, olkaatten hyvät!
Kommentit (3899)
Vierailija kirjoitti:
Mä jätän vastaamatta ihan vaan siitä syystä, jos olen jo kerran jotain sanonut, mutta ei ole mennyt jakeluun. En ala toistelemaan yksinkertaisia asioita. Hiljaisuus on se viimeinen rautalangasta vääntäminen.
T. Mies
Oikein. Kunhan sen jälkeen et enää leiki toisen tunteilla
Ja huijaa häntä edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää iltapäivää E-naiselle E-mieheltä. Vapaa päivä tänään, lähen kohta kaupunkiin.
Emilialle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun sanotaan että nainen on naiselle susi, niin onko lesbot toisille naisille susia? Entä biseksuaalit? Entä oletko sinä mulle susi?
En ole sulle susi. Hoida itsesi kuntoon ihan itsesi takia. Oot sen arvonen. En vaan kestä epävakautta. Tuntuu et oot jotenkin sekaisin. Auta itseäsi.
Kuka tahansa voi olla susi toiselle, mutta seksuaalisen suuntautumisen kanssa sillä ei ole tekemistä. Yksi huono kokemus ei ole järkevä syy yleistää, ei edes kaksi tai kolme...
Toisaalta susi on myös laumaeläin ja pitää selkeästä laumahierarkiasta huolimatta kaikista jäsenistään hyvää huolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä jätän vastaamatta ihan vaan siitä syystä, jos olen jo kerran jotain sanonut, mutta ei ole mennyt jakeluun. En ala toistelemaan yksinkertaisia asioita. Hiljaisuus on se viimeinen rautalangasta vääntäminen.
T. Mies
Ja huijaa häntä edelleen.
Anteeks, mut sivusta tällainen pakko kysyä sulta että mitä leikkimistä se on, jos tavallisessa tapailussa toteaakin että tuo muuten ei olekkaan sellainen tyyppi kuin kuvittelin ja sanoo tälle että moido tää muuten oli tässä. Tuo edellinenhän antoi ymmärtää että on sanonut suoraan, mutta henkilä edelleenkään ei ole tajunnut. Ei se ole tuon edellisen vika enää siinä vaiheessa, kun aiallisesti perääntynytja sanonut että tää juttu ei kulje tai jotain sinne päin. Vika on tuossa joka jää väkisin roikkumaan, ei siinä mitään kenenkään tunteilla pelailla. Ainoastaan tuo roikkuja tekee kiusaa roikkumalla.
Palstalla ei kukaan roiku kenessäkään...anonyyminä.
Se roikkuminen on silloin omien korvien välissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko kyllä sanoa että jos joku on todistettavasti lukenut viestin (ja olet varma että numero tms on oikea) niin kyllä se aika paljon kertoo jos ei mitään vastaa. Oishan se reilua vastata jotakin (tapauksesta riippuen) , mutta en tietenkään tiedä mikä tilanne teillä on ollut niin voihan olla hänelläkin syynsä miksei halua olla tekemisissä.
Itse olen pari kertaa jättänyt täysin vastaamatta viestiin jossa haluttiin selvittää asioita, molemmilla kerroilla mua oli viilattu linssiin oikein kunnolla ja törkeesti, joten siinä vaiheessa en kyllä keksinyt yhtäkään syytä antaa näillä ihmisille enää parempaa mieltä jollain selityksillä.
Niin. Sitäkin olen jo ehtinyt miettiä, että voisiko hän olla jostain suuttunut ja reagoida vastaavalla tavalla. On tähän asti oltu ihan puheväleissä kylläkin, joten se tuntuu epätodennäköiseltä. Ellei juuri tämä kysymykseni/pyyntöni nyt ole jotenkin loukannut häntä. AP.
Naiset eivät yleensä jätä vastaamatta, vaikka olisivatkin suuttuneita.
Naiset jättävät vastaamatta vain, jos heitä ei oikeasti kiinnosta yhtään.Tietysti hän voi olla joku poikkeus, varmasti sellaisiakin on olemassa.
Tämä on muuten totta! Naiset ei todellakaan jätä vastaamatta, jos niitä kiinnostaa. Ja naiset muutenkin vastaa HETI, kaikki unohtelu ja kiireet on tekosyitä.
Samoin kuin miehet eivät pysty peittämään ihastusta, jos kohde on paikalla. Eli jos mies ignoraa ja on välinpitämätön, ei tuijota tai pyri juttusille, se ei ole ”liian ujo” tai pelaa mitään - sitä ei vaan kiinnosta. Koska miehestä kyllä huomaa, jos sitä kiinnostaa.
Toki poikkeukset on olemassa, mutta aika selvästi nämä menee näin. Jos nainen ei vastaa viestiin tai vastaavasti mies pyri jutuille - unohda.
Tehdään niin! Mua vaan vähän jännittää millaisen tarinan kirjoitat, vaikka lupasit mulle laajat valtuudet. Oon huono odottamaan, varsinkin jos en tiedä, mitä toisella mielessä. Muuten, on ollut hauska huomata, että sulla on vielä lennokkaampi mielikuvitus kuin mulla! :D oon varma, että jos se palaveri toteutuu saadaan nauraa niin, että vesi lentää silmistä. Tuli eilen oikein sellaisia helliä tunteita sua kohtaan, kun laitoit parastasi. <3 arvostan kyllä niin paljon sun huumoriasi :)
Alakuperräin kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alakuperräin kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko kyllä sanoa että jos joku on todistettavasti lukenut viestin (ja olet varma että numero tms on oikea) niin kyllä se aika paljon kertoo jos ei mitään vastaa. Oishan se reilua vastata jotakin (tapauksesta riippuen) , mutta en tietenkään tiedä mikä tilanne teillä on ollut niin voihan olla hänelläkin syynsä miksei halua olla tekemisissä.
Itse olen pari kertaa jättänyt täysin vastaamatta viestiin jossa haluttiin selvittää asioita, molemmilla kerroilla mua oli viilattu linssiin oikein kunnolla ja törkeesti, joten siinä vaiheessa en kyllä keksinyt yhtäkään syytä antaa näillä ihmisille enää parempaa mieltä jollain selityksillä.
Niin. Sitäkin olen jo ehtinyt miettiä, että voisiko hän olla jostain suuttunut ja reagoida vastaavalla tavalla. On tähän asti oltu ihan puheväleissä kylläkin, joten se tuntuu epätodennäköiseltä. Ellei juuri tämä kysymykseni/pyyntöni nyt ole jotenkin loukannut häntä. AP.
Naiset eivät yleensä jätä vastaamatta, vaikka olisivatkin suuttuneita.
Naiset jättävät vastaamatta vain, jos heitä ei oikeasti kiinnosta yhtään.Tietysti hän voi olla joku poikkeus, varmasti sellaisiakin on olemassa.
Lisään vielä, että tietysti on voinut jättää tietoisesti vastaamatta myös, jos olet ollut aikaisemmin epämääräinen ja aiheuttanut sydänsuruja.
Jos sellainen menneisyyden mies ottaa yhtäkkiä yhteyttä, on naisilla usein tapana raportoida asiasta bestiksille ennen kuin tekevät mitään ja ystävien mielipide yleensä on ”anna olla, se vain testaa viehätysvoimaansa/haluaa seksiä/on tullut jätetyksi ja testaa olisitko tarvittaessa saatavilla/on tylsistynyt/särkee taas sydämesi” ja ystävien mielipide voi vaikuttaa paljonkin lopputulokseen.Tuollaisessa tapauksessa ymmärtäisinkin helpommin. Nyt olen itse ollut se sydänsuruinen epämääräisyyden edessä.
Olen pahoillani puolestasi.
Haisee vähän siltä, että nainen oli hyväksikäyttäjä (jos teillä siis jotain joskus oli).Ei edes varsinaisesti ollut, tai se oli epämääräistä. Tavattiin kerran-pari muussa tilaisuudessa, ei mitään deittejä. Mulla oli tunteita ja tunnustin ne hänelle, jonkin aikaa oltiin paljon tekemisissä viestitellen ja kuvittelin hänenkin olleen kiinnostunut. Uuden tapaamisen lähestyessä alkoi ehkä vähän jäähtyä ja tapaamisen yhteydessä hän olikin etäisempi ja hieman torjuvan oloinen sanoillaan ja eleillään. Mutta silti kuitenkin ystävällinen, sellaisella kaveritasolla ainakin. Mikä kaikki olisi ollut ehkä ihan OK, jos asia olisi saatu siltä erää käsiteltyä, eli jos häntä ei kiinnostanutkaan ja olisi sen vain kertonut. Kuitenkaan sitä ei suoraan sanottu ja asiat jäivät ikäänkuin roikkumaan. Itse jäädyin täysin kun oli mahdollisuus keskustella, koska hän oli juuri sanonut jotain minkä tulkitsin torjuvaksi ja tunsin pudonneeni johonkin kaivoon juuri silloin. Oltiin silti jatkossakin paljon yhteydessä viestitellen. Tässä kohtaa saattoi olla jo sekaannusta; olin yhä ihastunut, mutta koin tulleeni torjutuksi, silti epävarmuus vallitsi ja halusin yhä toivoa jotain tunteita olevan hänelläkin. Asia jäi vaan kuitenkin pitkäksi aikaa silleensä. Kunnes nyt päätin ottaa sen puheeksi jotta epäselvyys ratkeaisi.
Ei tässä nyt mitään varsinaista hyväksikäyttöä ole kai tapahtunut. Olen vain sen verran kokematon että en osaa tulkita hiljaisuuden merkitystä, tai ehkä alkujaan en ymmärtänyt signaaleja ihan oikein. Olisin lähinnä halunnut selvyyden saada. En oikein pärjää hienovaraisen vihjailun tai epäsuoran ilmaisun kanssa, mulle pitäisi sanoa asiat suoraan ja selvästi.
Oli kiinnostunut kaverina ja kun sun tunteet lämpeni, ei joko tiedä mitä ja miten sanoa tai sitten nauttii tästä uudestakin huomiosta, eikä halua tyrmätä sitä kertomalla suoraan, ettei kiinnosta. Jotkut naiset nimittäin oikeasti tykkää ihailijoista, jotka niitä itseä ei kiinnostaisikaan, eikä halua niistä luopua.
Jos se on lukenut sen viestin (ja tietää, että säkin näet, että se on lukenut sen viestin), se ei jätä vastaamatta. Paitsi jos sille on lopulta sinänsä ihan sama, mitä mietit sen reaktiosta.
Surullista on, mutta anna olla ja mene eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Mies
Ja huijaa häntä edelleen.Anteeks, mut sivusta tällainen pakko kysyä sulta että mitä leikkimistä se on, jos tavallisessa tapailussa toteaakin että tuo muuten ei olekkaan sellainen tyyppi kuin kuvittelin ja sanoo tälle että moido tää muuten oli tässä. Tuo edellinenhän antoi ymmärtää että on sanonut suoraan, mutta henkilä edelleenkään ei ole tajunnut. Ei se ole tuon edellisen vika enää siinä vaiheessa, kun aiallisesti perääntynytja sanonut että tää juttu ei kulje tai jotain sinne päin. Vika on tuossa joka jää väkisin roikkumaan, ei siinä mitään kenenkään tunteilla pelailla. Ainoastaan tuo roikkuja tekee kiusaa roikkumalla.
Mä ainakin ymmärsin ton viestin vastauksen niin että senkin jälkeen osoittaa kiinnostusta kun on sanonut ettei kiinnosta ja alunperinkään ei ole kiinnostanut vaikka ntanut ymmärtää muuta. Toi sun mainitsema tilannehan on tietenkin ihanne, että siinä vaiheessa sanotaan ettei kiinnosta kun ei kiinnosta, mutta sit ei enää anneta ristiriitaisia signaaleja. Silloin ei tosiaan kannata jäädä roikkumaan jos on selkeästi sanottu. Tosi moni vaan ei sano selkeästi vaan jotain ihan muuta ja toivoo et kohde ymmärtää rivien välistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Mies
Ja huijaa häntä edelleen.Anteeks, mut sivusta tällainen pakko kysyä sulta että mitä leikkimistä se on, jos tavallisessa tapailussa toteaakin että tuo muuten ei olekkaan sellainen tyyppi kuin kuvittelin ja sanoo tälle että moido tää muuten oli tässä. Tuo edellinenhän antoi ymmärtää että on sanonut suoraan, mutta henkilä edelleenkään ei ole tajunnut. Ei se ole tuon edellisen vika enää siinä vaiheessa, kun aiallisesti perääntynytja sanonut että tää juttu ei kulje tai jotain sinne päin. Vika on tuossa joka jää väkisin roikkumaan, ei siinä mitään kenenkään tunteilla pelailla. Ainoastaan tuo roikkuja tekee kiusaa roikkumalla.
Olet oikeassa. Toinen voi möläyttää ettei ole kiinnostunut ja silti jatkaa piirittämistä. " Uhri" kieltää häntä jatkamasta, mutta silti tämä jatkaa edelleen piirittämistä. Nim. Kokemusta on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Mies
Mä ainakin ymmärsin ton viestin vastauksen niin että senkin jälkeen osoittaa kiinnostusta kun on sanonut ettei kiinnosta ja alunperinkään ei ole kiinnostanut vaikka ntanut ymmärtää muuta. Toi sun mainitsema tilannehan on tietenkin ihanne, että siinä vaiheessa sanotaan ettei kiinnosta kun ei kiinnosta, mutta sit ei enää anneta ristiriitaisia signaaleja. Silloin ei tosiaan kannata jäädä roikkumaan jos on selkeästi sanottu. Tosi moni vaan ei sano selkeästi vaan jotain ihan muuta ja toivoo et kohde ymmärtää rivien välistä.
Juuri näin. Eikö tuollainen ole toisen ihmisen tunteiden hyväksikäyttöä?
Pannu merkille, et jotku suorastaan asuu rivien välissä. No vapaa maailma, ja näin. 🤑
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja toki myös se, ettei tämä uusi ihastus ole käyttäytynyt rumasti tai satuttanut minua mitenkään, niin ei tarvitse taistella sisäisten ristiriitojen kanssa tai kokea hankalia, negatiivisia ja vihan tunteita.
Kunnioituskaan ei ole mennyt kun hän ei ole antanut aihetta sen menettämiseen, eli sekin on ja lähinnä syventyy, mikä tekee olemisesta helppoa (haluan itsekin olla hänelle miellyttävä ja näin ollaan hyvän kierteessä).Kun itsellä on paha olo, sitä purkaa toiseen vaikkei saisi. Kaikilla meistä on omat haavat.
Ei siinä ollut kyse mistään pahan olon purkamisesta, vaikutti olevan sarjaa ”syntynyt perseilemään”.
Mutta ihan sama se enää sille on, toivottavasti kohtelee nykyään muita paremmin kuin silloin.
Edellisiin viesteihin viitaten vielä että mikä kenenkin mielestä edes on piirittämistä. Toiset ahdistuu siitäkin jos muihin törmää jossain ja sanoo moi.
Vierailija kirjoitti:
Edellisiin viesteihin viitaten vielä että mikä kenenkin mielestä edes on piirittämistä. Toiset ahdistuu siitäkin jos muihin törmää jossain ja sanoo moi.
Ja jotkut ahdistuu siitä kuvitelmasta että täällä joku kurkottelee heille. 😂 Nähty on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja jotkut ahdistuu siitä kuvitelmasta että täällä joku kurkottelee heille. 😂 Nähty on.
Kirjottelee.......
Miksi jotkut lähettävät tahallaan ristiriitaisia signaaleja?
Oman viehtäysvoiman testaamista ja tunteilla leikkimistä?
Jokainenhan ymmärtää ettei tuossa mitään vakavasti otettavaa ole.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo merkitse yhtään mitään jos joku sanoo, moi.
Tarkennatko millaisia ristiriitaiset signaalit mielestäsi on?
"Asian voisi tietysti vain unohtaa ja kai niin lopulta käykin. "
Miksi ihmeessä joku haluaisi tehdä niin? Jättää asiat puolitiehen ja sitten miettiä loppuikänsä että mitähän siitäkin olisi voinut tulla. Te ihmiset olette kummallisia. Päivät pitkät analysoitte jokaista pikkuasiaa. Miksi ette tee asioille jotain. Sitäpaitsi liika objektiivisuus, järkiperäisyys ja analysointi tappaa romantiikan. Antakaa ihmiset mennä (vapaat ihmiset). Varattuja kehoitan keskittymään omaan puolisoon ja elämään kurissa ja nuhteessa.