Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle xxx
Jälleen napsahti lukkoon kaipaajien ketju. Tässä upouusi, olkaatten hyvät!
Kommentit (3899)
Vierailija kirjoitti:
Kiitos viestistäsi, mutta luulen etten ole kaivattusi. Taidat viitata tuolla vuoden takaisella johonkin tapaamiseen. Emme olleet tavanneet vielä sillon, enkä ole laittanut hänelle tekstiviestiä. Vastaan nyt kuitenkin, kuin olisit kaivattuni.
Minäpä omin sitten heittovaihtosysteemillä tässä tuon vastakaipaajan roolin, jos vastannut ei ollut oikea. Tai siis leikin, että olisitkin juuri hän, mihin en lähtökohtaisesti rohkene uskoa. Kun ensi kertaa näin sinut, erotuit joukosta silmissäni. Sinussa todellakin oli jotain erilaista. Mutta ei vääränlaista, vaan juuri oikeanlaista. Sellaista, jota kai olin tietämättäni aina etsinyt.
Mitä pelkoon tulee, niin sitä olen kokenut. Olen pelännyt kaikkea, ihan kaikkea. Ettet sittenkään ole kiinnostunut minusta. Että olet kiinnostunut, mutta syyt X ja Z estävät asioiden etenemisen. Että jos tämä voimakas ihastus ei kestäkään oikeasti tutustumista. Että jos samankaltaisuutesi kanssani ja ne ihailemani poikkeavat piirteesi osoittautuvatkin liian voimakkaiksi tai törmäävät yhteen omieni kanssa. Että jos vahva ihastus mistä tahansa syystä ammutaan alas liekehtivänä, kestänkö sitä. Että jos emme selvitä tosissamme sitä, sovimmeko, tai peräti kuulummeko, toisillemme, niin jäljelle jää elinikäinen piinaava ikävä ja lopulta katkeruus. Mutta pelko on tietysti vain yksi puoli asioista. Kääntöpuolella on kasapäin kaikkea hienoa. Pelko taitaa liittyä ennenkaikkea siihen, että asiat ovat niin avoimia ja selvittämättömiä ja pelissä on jostain hyvin syvältä primitiivivaistoista kumpuava voimakas tunne, jota mieli koettaa suojella.
Suorapuheisuus on yksinomaan hyve mielestäni, jos osaa ilmaista ajatuksensa tarkasti ja ymmärrettävästi, kuten sinä. Eikä ole tahallaan ilkeä ja käytä verbaliikkaa väkivaltatyökalunaan. Se on parasta lääkettä epävarmuudessa häilyviin pelkoihin ja virheluulemiin. Olen myös sellainen, mutta koska se on yleensä johtanut vaikeuksiin, niin varmaankin olen omaksunut tavaksi hillitä sitä ylipäänsä, mitä sanon ja miten itseäni ilmaisen, tai sanonko - Siperiaa on talsittu pitkään. Se taas näkyy ehkä joskus vaikeutenani sanoa yhtään mitään, kun en ole kuitenkaan sujuvasti oppinut vaihtoehtoisia ilmaistutapoja, kuten reteää tai mielistelevää valkoista valehtelua. Siis tärkeistä asioista. Jonninjoutavuuksista puhuttaessa tarinaa tulee kyllä.
Otan käyttämäsi fraasin "tuntea väärin" tunnisteena. Koska siihen mulla on syy. Mutta eihän väärin voi tuntea. Tunteet kertovat jotain sellaista, mikä ei ole rationaalisen mielen täysin tavoitettavissa. Ne voivat johtaa joskus hassuihin tilanteisiin ja vaikeuksiinkin, mutta vain niitä kuuntelemalla voimme oikeasti tehdä viisaita ratkaisuja.
En koe sinun kuitenkaan loukanneen itseäni mitenkään. Epävarmuus, pelko sun muut tunnetilat ja monituiset epäilevät ajatukset ovat omaa tuotostani. Ehkä en siis ole hän, vaikka tässä kaipauskahjouden abstraktissa sumussa muuten kaikki voisi ihan hyvin sopia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt, että pitäisikö lopettaa tässä ketjussa trollaaminen, vai ei?
Tämä on tuonut paljon iloa elämään viimeaikoina, mutta vie myös paljon aikaa..Jaahas. Mitäs oot trollannut? Teme-juttuja?
Joku nostaa tätä eki-teme tarinaa jatkuvasti. Onko tämä joku mollaus vai mukakiva juttu? Missähän kohtaa piti nauraa?
Sitä paikkaa, et naurattaa ei ole. Käsittämätön ketju. Ilmiselvästi pääosin sama tyyppi jutelee itelleen ja huumorinkukka on tyypillä kuollut.
Luultavasti sama "vitsiniekka" joka iltaisin tero tapania viljeli.
Lähelläs on niin vaikeaa, koska oikeasti haluaisin rakastella, p*nna ja kaikkea siltä väliltä. Senkin ihana ja kiihoittava nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on tuonut paljon iloa elämään viimeaikoina, mutta vie myös paljon aikaa..Jaahas. Mitäs oot trollannut? Teme-juttuja?
En ole kaikkia Teme-viestejä pistänyt, osan vaan.
Olen toinen niihin viesteihin joskus vastannut. En pidä niitä mitenkään erityisen hauskoina, mutta kun kaipaa kontaktia, voi kaipausta purkaa tälläkin tavalla. Ainakin osallistumalla tuollaiseen juttuun voi jotenkin käsitellä niitä tunteita, kun taas muuten tässä ketjussa kaipausviestit joko jäävät huomiotta tai sitten niihin tarttuu vain se negaaja, jonka kanssa en halua alkaa väittelemään. Tai sitten jos vastaa vakavissaan johonkin kaipausviestiin, joka sopii itselle, ei koskaan tiedä tuleeko sieltä haistattelua takaisin, että ei tosiaankaan ollut sinulle. Tässä ketjussa on usein niin huono henki, että joskus ainoa turvalliselta tuntuva tapa kommunikoida on vastata sellaisiin trolleihin, jotka eivät ole aggressiivisia.
Jatkan vielä, että tuollaisiin juttuihin vastaavia on kyllä useita, kukin varmaan erilaisista syistä. Itse kirjoitin jokusen viestin Ekin nimissä ja jokunen kuukausi sitten Åkena (terveisiä Kyllille), mutta tässä välissä on ollut vastaavanlaista kirjoittelua aivan muiden toimesta. Lähinnä tuollaiseen on tehnyt mieli osallistua silloin, kun ketju on mennyt niin negatiiviseksi suunsoitoksi, että oikeita kaipausviestejä ei uskalla enää laittaa. Ainakaan taljaromanssi ei toivottavasti suoraan loukkaa ketään, vaikka saattaa joitakuita ärsyttääkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen toinen niihin viesteihin joskus vastannut. En pidä niitä mitenkään erityisen hauskoina, mutta kun kaipaa kontaktia, voi kaipausta purkaa tälläkin tavalla. Ainakin osallistumalla tuollaiseen juttuun voi jotenkin käsitellä niitä tunteita, kun taas muuten tässä ketjussa kaipausviestit joko jäävät huomiotta tai sitten niihin tarttuu vain se negaaja, jonka kanssa en halua alkaa väittelemään. Tai sitten jos vastaa vakavissaan johonkin kaipausviestiin, joka sopii itselle, ei koskaan tiedä tuleeko sieltä haistattelua takaisin, että ei tosiaankaan ollut sinulle. Tässä ketjussa on usein niin huono henki, että joskus ainoa turvalliselta tuntuva tapa kommunikoida on vastata sellaisiin trolleihin, jotka eivät ole aggressiivisia.
Jatkan vielä, että tuollaisiin juttuihin vastaavia on kyllä useita, kukin varmaan erilaisista syistä. Itse kirjoitin jokusen viestin Ekin nimissä ja jokunen kuukausi sitten Åkena (terveisiä Kyllille), mutta tässä välissä on ollut vastaavanlaista kirjoittelua aivan muiden toimesta. Lähinnä tuollaiseen on tehnyt mieli osallistua silloin, kun ketju on mennyt niin negatiiviseksi suunsoitoksi, että oikeita kaipausviestejä ei uskalla enää laittaa. Ainakaan taljaromanssi ei toivottavasti suoraan loukkaa ketään, vaikka saattaa joitakuita ärsyttääkin.
Kiitos ❤️☺️😍
T. Kylli
Vierailija kirjoitti:
Lähelläs on niin vaikeaa, koska oikeasti haluaisin rakastella, p*nna ja kaikkea siltä väliltä. Senkin ihana ja kiihoittava nainen.
Miksei tehtäisi sitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks koet, et pitää jotenki piristää ketjua näillä tylsillä ja idioottimaisilla satuiluilla? Joku pakko?
Hyvää yötä. On ihmeellistä miten sinä rakkaani saat olemuksellasi kaiken tuntumaan niin hyvältä. Kaipaan ihania keskustelujamme ja sitä miten katsoit minuun. Tuntui, että sinä ymmärsit minua ja minä sinua. Luonteesi hurmasi minut aivan täysin, kauneudestasi puhumattakaan. Sitä ei voi edes sanoin selittää. Sinä soitat herkkiä kieliä minussa. Saat minut tuntemaan, että sinun onnesi on minulle tärkeintä. Rakastan sinua sydämestäni ja haluaisin niin hemmotella sinua. Nuku hyvin. Kauniita unia.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä. On ihmeellistä miten sinä rakkaani saat olemuksellasi kaiken tuntumaan niin hyvältä. Kaipaan ihania keskustelujamme ja sitä miten katsoit minuun. Tuntui, että sinä ymmärsit minua ja minä sinua. Luonteesi hurmasi minut aivan täysin, kauneudestasi puhumattakaan. Sitä ei voi edes sanoin selittää. Sinä soitat herkkiä kieliä minussa. Saat minut tuntemaan, että sinun onnesi on minulle tärkeintä. Rakastan sinua sydämestäni ja haluaisin niin hemmotella sinua. Nuku hyvin. Kauniita unia.
Mistä te juttelitte?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks koet, et pitää jotenki piristää ketjua näillä tylsillä ja idioottimaisilla satuiluilla? Joku pakko?
Tätä juuri tarkoitan. Haluan ilmaista kaipaustani, mutta itsekin vastasit ylläolevaan viestiin tarkoituksenasi satuttaa. Ei tällaisessa ilmapiirissä ole turvallista ilmaista tunteitaan suoraan vaan on parempi tehdä se epäsuorasti. Silloin vaikka joku alkaisikin haistatella, sen voi helposti sivuuttaa hahmoon kohdistuvana.
I want to lie under the stars with you and cuddle in your arms and forget about everything
Good night and sleep well. My sunshine.
En vieläkään käsitä, miksi tunnen mitä tunnen. Tai siis “sinä” on siihen oiva vastaus. Sinä olet aivan riittävän hyvä syy ja alkulähde. Silti mietin.
Se on vaan…
koko paketti
and then some. Taikapölyä ja korkeampien olentojen meille näkymättömiä ulottuvuuksia? Vuorien kokoisia murikoita raakaa realismia, tämän maailman maallisia elementtejä?
Niin se on ja mihkään ei ole muuttumassa, lisääntyy vaan. Kyllä sitä ihminen on niin pieni omien monimutkaisten tunteidensa kanssa silloin, kun on näin yksinkertaisesta kyse.
Ei ole käsitettävää siitä puhtaudesta johtuen ja samalla on niin paljon käsitettävää ja nyansseja ettei siihen ihmiselämä riitä.
Terkuin ja hyvän yön toivotuksin se yks yksisoluinen tässä elämän alkukeitossa
Vierailija kirjoitti:
Ajatuksissani olet nainen. Tälläista hellyyttä koen
vain sinua kohtaan. Rakastan sinua. Tänään on tuntunut erityisen vahvasti siltä, että olemme ajatelleet toisiamme.
❤❤❤
Kaipaus, se ei mee pois, vaikkei nähtäis ja vaikka tietäisin sun seurustelevan jo. :,(
Ajattein vain näin kesken unien tulla tänne ilmoittamaan, että olen rakastunut! Mieheen.
(Vaikka ihan vanha juttu se jo onkin :3)
Vierailija kirjoitti:
Olisipa tämä minulle. Saanko omia sen. Saan, jos annan itse itselleni luvan. Vaikka se tuntuisi olevan liikaa kestää. Niin paljon tunteita. Hellyyttä. Rakkautta. Sinua kohtaan mies. Ja silti epävarmuutta monessa mielessä. Mutta heitän epävarmuuden hetkeksi sivuun ja näen kirkkaasti. Silloin kaikki on oikein. Mitään epäselvää ei ole. Pystymme yhdessä menemään läpi minkä vaan. Ja jos ei, jos kaikki vain harhaa, ajattelen sinusta aina pelkkää hyvää. Toivon että elämä kohtelee sinua hyvin.
Nainen. Epäselvyys ja epäilys piinaa mua. Oma moka, kun en ole ottanut asiaa suoraan puheeksi. En vain uskaltanut. Odotin, että sinä ottaisit. Tyhmää minulta. Yksi mahdollisuus siihen oli ja sinäkin kai odotit että otan asian puheeksi. Mutta juuri silloin epävarmuus iski ankarimmin enkä saanut niitä sanoja suustani. Tulkitsin sinä viikonloppuna myös sinua niin, että aiempi mahdollinen mielenkiintosi olisi lopahtanut, et ole enää kiinnostunut kuin kaverina muiden joukossa ja kuuntelevana ja ymmärtävänä vertaisena. Siksi sulkeuduin, en halunnut kummankaan joutuvan kiusalliseen tilanteeseen ja pelkäsin pettymystä.
Nyt siitä on liian pitkään ja asiaan palaaminen alkaa tuntua yhä vaikeammalta. Vaikka tilanteeni on nyt muuttunut ja muuttumassa helpommaksi, en tiedä onko sinun tilanne muuttunut ja mihin suuntaan, niin ”vanhojen muistelu” voi olla vielä nolompaa kuin asioiden käsittely tuoreeltaan. Ehkä sinä olet yksiksesi jo päässyt kaikesta yli tai ehket samaa edes tuntenutkaan.
Olen lopulta selvittänyt oman pääni ja tunteeni sinua kohtaan ovat kirkkaat. Epäilyksettä. Mutta en tiedä, onko jo myöhäistä tai mitä sinä minusta ajattelet, tai ajattelit. Miten muka tällaisen keskustelun edes voisi nyt aloittaakaan? Kepeä kuulumisten vaihto tai syvällisempienkin asioiden pohtiminen meiltä käy, mutta on yksi kuuma puurokuppi jota tämä kolli ainakin visusti kiertelee - etkä sinäkään asiaan ole edes etäisesti viitannut.
Toisaalta jos asiat etenevät luontevasti niin selviää se sitten itsestäänkin jos jotain on. Tämä nyt on vain oman epävarmuuden tuottamaa oirehtimista, kun sinä pyörit mielessäni ihan koko ajan ja ihmettelen sitten, että turhaanko.