Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle xxx
Jälleen napsahti lukkoon kaipaajien ketju. Tässä upouusi, olkaatten hyvät!
Kommentit (3899)
Vierailija kirjoitti:
1. Kesän lapsi mä oon
2. Puuttuva palanen
3. Tahdon rakastella sinua
Yksikään em. artisteista ei ole lähellä sydäntäni.
Eka biisiä tunnustan kuitenkin kuunnelleeni youtubesta viime kesänäkin,
toka biisistä en pidä,
kolmosbiisi on oikein tuttu jo lapsuudesta, namely radiosta, mutta tubesta en oo kuunnellut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valoisaa päivää, Аннушка.
(✿◠‿◠) ♥♥♥ (◠‿◠✿)
Mies Ukrainasta löytänyt Googlen kääntäjän muttei osoitetta, paska trolli no. 345
Älä viitsi. Kerrankin on koko nimi ja hyvä persoonallinen tunniste. Kielikurssikavereita tai venäläinen kaivattu tai muuten vaan keksinyt. Annushkan kaipaajalle peukut!
Pitääkö trollaajaa kehua 😆?
Se oli kaunis kaipausviesti. Ketä sinä kaipaat? Miksi se oli sinun mielestäsi trollausta ja miksi sinä trollaat täällä haukkumassa viestejä?
Voi toki olla, että hänen laitteensa ei näytä kunnolla tuota alkuperäisen viestin hymiö-osiota. Kolmen sydämen molemmilla puolilla pitäisi näkyä hymyilevät kasvot ja kummankin poskella on sellainen viisiapila. Joillain puhelimilla näkyy ihan muuta...
Kasvoista tulee mulle mieleen maatuskanuket, kun siinä on venäjänkieltä vieressä.
Mä näen tuossa kaarisulut joiden välissä ulkoreunalla on kukka. Sitten kolme sydäntä ja taas kaarisulut joiden välissä on kukka. Luulin että se esittää rintoja ja kolmea sydäntä niiden välissä. Ajattelin että joku mies siinä tissejä miettii taas.
1. mustan kissan tango
2. hyvästi selvä päivä
3. call me maybe
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
(✿◠‿◠) ♥♥♥ (◠‿◠✿)
Mies Ukrainasta löytänyt Googlen kääntäjän muttei osoitetta, paska trolli no. 345
Älä viitsi. Kerrankin on koko nimi ja hyvä persoonallinen tunniste. Kielikurssikavereita tai venäläinen kaivattu tai muuten vaan keksinyt. Annushkan kaipaajalle peukut!
Se oli kaunis kaipausviesti. Ketä sinä kaipaat? Miksi se oli sinun mielestäsi trollausta ja miksi sinä trollaat täällä haukkumassa viestejä?
Voi toki olla, että hänen laitteensa ei näytä kunnolla tuota alkuperäisen viestin hymiö-osiota. Kolmen sydämen molemmilla puolilla pitäisi näkyä hymyilevät kasvot ja kummankin poskella on sellainen viisiapila. Joillain puhelimilla näkyy ihan muuta...
Kasvoista tulee mulle mieleen maatuskanuket, kun siinä on venäjänkieltä vieressä.
Mä näen tuossa kaarisulut joiden välissä ulkoreunalla on kukka. Sitten kolme sydäntä ja taas kaarisulut joiden välissä on kukka. Luulin että se esittää rintoja ja kolmea sydäntä niiden välissä. Ajattelin että joku mies siinä tissejä miettii taas.
Mun pc:llä näyttää tältä:
http://img18117.imagevenue.com/img.php?image=65443_00000_122_711lo.jpeg
1. Dance me to the end of love
2. Dance me to the end of love
3. Dance me to the end of love
Vierailija kirjoitti:
1. Dance me to the end of love
2. Dance me to the end of love
3. Dance me to the end of love
1. Take this waltz,
2. Winter Lady
3. Waiting for the miracle,
4. I'm your man
5. If it be your will
Telepatia toimii siis sittenkin...
Yksi mun uuden vuoden toive on, että voitais keskustella hetken kahden ja korjata meidän välit normaaleiksi. Nimittäin siksi että minusta tuntuu että viime vuosi on tuonut mukanaan aika paljon väärinkäsityksiä. Vaikka meistä ei kavereita tullutkaan eikä tulekaan, koska et halunnut ja ymmärrän sen, niin en halua että jää muisto että oltiin lopuksi vihamiehiä. Tosin sitä tilaisuutta jutella tuskin tulee. Viime kuussa taisi olla ainoa harvinainen tilaisuus, kun oltiin samassa tilassa kahden. Yritin vähän jotain jutella, mutta en uskaltanut kysyä suoraan että miksi olet vihainen. Alkoi tuntua että ehkä mun sanomiset vain pahentaa tilannetta, koska olen niin hukassa sen suhteen mistä kaikki johtuu. Toivoisin että meidän välit vois olla normaalit. Toki tämä on pieni juttu elämän muiden murheiden rinnalla, että jos meidän keskustelu ei toteudu eikä välit muutenkaan korjaannu, niin ei se toki maailmanloppu ole. Se olisi vain sellainen asia, jonka voisi vielä korjata ja ihan mukava jos saisi korjattua.
kent – Socker
Choir of Young Believers – Hollow Talk
St. Vincent – I Prefer Your Love
Planet R – Förlåt
Jason Becker – Altitudes
You say goodbye and I say hello.
Hello, hello
I don’t know why you say goodbye I say hello.
Vierailija kirjoitti:
Rakkauden vastakohta ei ole, kuten me usein tai lähes aina ajattelemme, viha, vaan rakkauden pelko, ja pelko rakastaa on vapaana olemisen pelkoa.
- Paulo Freire -
Ei vaan välinpitämättömyys.
Vierailija kirjoitti:
Hello, hello
Oletko sama, joka lainasi I Williä viikko tai pari sitten? 😎
Vierailija kirjoitti:
Yksi mun uuden vuoden toive on, että voitais keskustella hetken kahden ja korjata meidän välit normaaleiksi. Nimittäin siksi että minusta tuntuu että viime vuosi on tuonut mukanaan aika paljon väärinkäsityksiä. Vaikka meistä ei kavereita tullutkaan eikä tulekaan, koska et halunnut ja ymmärrän sen, niin en halua että jää muisto että oltiin lopuksi vihamiehiä. Tosin sitä tilaisuutta jutella tuskin tulee. Viime kuussa taisi olla ainoa harvinainen tilaisuus, kun oltiin samassa tilassa kahden. Yritin vähän jotain jutella, mutta en uskaltanut kysyä suoraan että miksi olet vihainen. Alkoi tuntua että ehkä mun sanomiset vain pahentaa tilannetta, koska olen niin hukassa sen suhteen mistä kaikki johtuu. Toivoisin että meidän välit vois olla normaalit. Toki tämä on pieni juttu elämän muiden murheiden rinnalla, että jos meidän keskustelu ei toteudu eikä välit muutenkaan korjaannu, niin ei se toki maailmanloppu ole. Se olisi vain sellainen asia, jonka voisi vielä korjata ja ihan mukava jos saisi korjattua.
Kenelle tämä oli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hello, hello
Oletko sama, joka lainasi I Williä viikko tai pari sitten? 😎
Sama nainen olen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
(✿◠‿◠) ♥♥♥ (◠‿◠✿)
Kannattaa varmaan opetella piirustelemaan niin, ettei puoli iltaa mene selittelyyn.
Vierailija kirjoitti:
Jokohan sä palaat virkavapaalta töihin ensi viikolla🤔😍
Kyllä kultaseni, enhän mä virkavapaalla niin monta päivää ollut!
Kellekään minut tuntevalle ei kyllä tule yhtään yllätyksenä tämä lista sillä vakava jumitustaipumus on todellinen. Samoja luukutetaan vuodesta toiseen ja aina ollaan yhtä riemastuneita, yllättyneitä ja liikuttuneita :D Tässä mitään uusia kappaleita tarvita ilmentämään omia tunteita ja ajatuksia, kun tunteetkin on niin ikiaikaiset.
Klaus Badelt - He's a Pirate
James Horner - I see you
Enya - Aníron
Howard Shore - In Dreams (laulettu versio)
Howard Shore - Evenstar
Nightwish - while your lips are still red
Ei tullut unelmahäitä, mutta hartaasti toivon, että löydämme ystävyyden ja sovinnon. Ikävä sinua tyhmyri.
Olen miettinyt, että pitäisikö lopettaa tässä ketjussa trollaaminen, vai ei?
Tämä on tuonut paljon iloa elämään viimeaikoina, mutta vie myös paljon aikaa..
1. Aikuinen nainen,
2. jos vielä oot vapaa,
3. puhelinlangat laulaa